"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση

Σε εσάς, έχει τύχει κάτι παρόμοιο..;

Το δημοψήφισμα λήγει την 16 Ιούλ 2006 01:44

Ναί
5
28%
Δόξα το θεό, όχι!
7
39%
Παρόμοιο ναι, αλλά όχι και έτσι..
5
28%
Χειρότερο ακόμα..
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
1
6%
 
Σύνολο ψήφων: 18

Άβαταρ μέλους
ALKIVIADES
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 03:39

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από ALKIVIADES » 24 Ιουν 2006 01:44

Κάπως έτσι, άρχισε και έκανε το γύρο του κόσμου η είδηση :
" Μερικές φορές πληρώνουμε για μια υπηρεσία που δεν χρησιμοποιούμε πλέον απλά επειδή δεν είχαμε το χρόνο, ή την ενέργεια να την ακυρώσουμε.
Aυτή είναι μια καταγραφή ενός τηλεφωνήματος που γίνεται από έναν χρήστη της AOL που προσπαθεί να ακυρώσει έναν λογαριασμό του στην AOL , τον οποίο δεν χρησιμοποιούσε πλέον. "
Για να καταλάβετε τι έγινε τελικά,
Ο Vincet, είναι ένας νεαρός αμερικάνος που αν όχι και τόσο νέος σίγουρα δεν είναι ούτε γερός μα ούτε ανήλικος .
Eδώ και κάτι χρόνια όπως υποστηρίζει διατηρούσε έναν λογαρισμό στην γνωστή αμερικάνικη εταιρία AOL .
Μία μέρα και εντελώς κανονικά απεφάσισε, πως δεν θα του ήταν χρήσιμος ποια και έτσι τηλεφώνησε στην εταιρία για τον ακυρώσει .
Βέβαια όπως μετά εκείνος δήλωσε, δεν είχε ακούσει και τα καλύτερα λόγια απ' εκείνους που είχαν δοκιμάσει να κάνουν το ίδιο στο παρελθόν!
'Ετσι, σκέφτηκε και κατέγραψε την τηλεφωνική συνομιλία που έκανε με τον υπάλληλο της εταιρίας στον Η/Υ του . Τι κατέγραψε λοιπόν και ποιο το περιεχόμενο της συνομιλίας του πελάτη με τον εργαζόμενο στο τηλ.κέντρο της εταιρίας ;

Αυτό μπορείτε να το ακούσετε απ' εδώ(φτάνει να γνωρίζεται αγγλικά) : http://ibloggedthis.com/2006/06/13/the- ... elling-aol

Tα συμπεράσματα όπως πάντα δικά σας..
..για το ιστορικό αυτής της "πραγματικής ιστορίας ταλαιπωρίας" η ΑΟL τελικά απέλυσε τον συγκεκριμένο εργαζόμενο για την συμπεριφορά του !


* Το τηλεφώνημα και η όλη ιστορία πρωτοδημοσιεύθηκε στο blog του ιδίου του χρήστη , το οποίο είναι το εξής : Blog του χρήστη

* Συνέντευξη του Nicholas Graham της ΑΟL, σχετικά με το θέμα μπορείτε να βρείτε εδώ .

* Τελευταία, ακόμα και το CNN πήρε συνέντευξη " Man to AOL: Just cancel my account!"απ' τον πελάτη .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALKIVIADES την 25 Ιουν 2006 17:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από cdhyper » 24 Ιουν 2006 05:21

Φοβερό. Κάτι τέτοιο έπαθα με τη Eurobank προχτές που ήθελα μια δουλειά άλφα και ήθελαν να μου πασάρουν δάνειο. Εγώ νόμιζα ότι μιλούσαμε για τις προϋποθέσεις της δουλειάς μου και ο πωλητής μου έλεγε για τις προϋποθέσεις χορήγησης δανείου! Νομίζουν ότι με τόση μιζέρια στο τέλος βγαίνουν κερδισμένοι; Δεν ξέρουν ότι ο πελάτης πεισμώνει;

Και πού'σαι: Δόξα τω θεώ γράφεται!
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
ALKIVIADES
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 03:39

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από ALKIVIADES » 24 Ιουν 2006 14:32

To θέμα είναι πως όταν αγοράζουμε κάτι, μια υπηρεσία θα πρέπει και να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας ώς αγοραστές-πελάτες και ώς κάτοχοι πλέον της υπηρεσίας-προϊόντος .
Πολλές φορές μάλιστα τυγxαίνει η εταιρία να έχει καλή πολιτική πελατών αλλά κάποιος εργαζόμενος πολλές φορές λόγο ανταγωνισμού ή προσ.συμφερόντων ή απλά λόγο αυτής της μιζέριας όπως και εσύ είπες, δημιουργεί το πρόβλημα .
Βέβαια, υπάρχουν και εταιρίες με πολύ άσχημο service και υπηρεσίες γενικότερα και σίγουρα τότε αν έτυχε να είμαστε εμείς πελάτες ή "πέφτουμε απ'τα ουράνια" ή απλά "σπάνε τα νέυρα μας"..

Ο,τι και να είναι, τέτοιου είδους συμπεριφορές όπως και αυτή εδώ είναι απαράδεκτες!

..όπως έχει δηλώσει και ο j.sclavos
"..ο επισκέπτης είναι ο Βασιλιάς "
που ισοδυναμεί στη περίπτωση μας με τον χρήστη,πελάτη όταν, κάτι αγοράζουμε.. ;)

* ..Και πού'σαι: Δόξα το θεό, ..διότι η σημασία είναι η ουσία

Megistos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 15:38

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από Megistos » 27 Ιουν 2006 13:07

Για να επανέλθουμε στο θέμα...

Ναι, με την TIM (Telestet τότε) όταν άλλαξα το κινητό μου σε Cosmote. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να το διακόψουν και ότι πρέπει να πάω στα γραφεία να αιτηθώ διακοπή 30 εργάσιμες ημέρες πριν. Είδα ότι στο συμβόλαιο δεν έγραφαν κάτι τέτοιο οπότε τους έστειλα ένα fax και σταμάτησα να τους πληρώνω.
The Flame Still Burns

pbarbalias
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2005 18:20
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από pbarbalias » 27 Ιουν 2006 15:12

Megiste esy isoun eugenikos!

Ego otan stamatisa na xrisimopoio tin syndesi tis Telestet kai piga Vodafone, den tous eipa tipota. Kai mou kleisane apo monoi tous ton arithmo. Meta apo 2 xronia mou steilane na exofliso ena synolo 148 euro (logariasmoi kai fpa) kai ekleise ekei to thema.

Kai den eixane xanaepikoinosei gia otidipote apo tote mazi mou!

Megistos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 15:38

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από Megistos » 27 Ιουν 2006 15:37

Ναι με πήραν τηλέφωνο κι εμένα από κάποιο δικηγορικό γραφείο και μου είπαν ότι τους χρωστάω κάπου 60-70 χιλιάρικα (τότε). Τους είπα το σκηνικό και ότι ο μόνος συμβιβασμός που κάνω είναι να πληρώσω πάγιο 1 μηνός. Και το δεχτήκανε 2 μέρες απειλές και παπαρολογίες μετά. Βλέπεις το fax περνάει σαν αποδεικτικό στο δικαστήριο οπότε δεν είχαν όρεξη για εργασιοθεραπεία αφού ήταν σίγουρα χαμένη η δίκη.

ΥΓ: Καλό να έχεις δικηγόρο στην οικογένεια...
The Flame Still Burns

Άβαταρ μέλους
ALKIVIADES
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 03:39

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από ALKIVIADES » 27 Ιουν 2006 19:17

..το θέμα είναι πως πολλές φορές οι εταιρίες δεν μεταχειρίζονται το πελάτη απλά αλλά τον κακομεταχειρίζονται από λάθος ή εσκεμένα (άπ ότι βλέπουμε όλα συμβαίνουν..)και γιαυτό ο πελάτης-καταναλωτής θα πρέπει να ξέρει τα δικαιώματα του .
Απ' ότι διάβασα, σωστά και επράξατε :wink:
Βέβαια, οι σοβαρές εταιρίες, έχουν ώς βασικό στοιχείο τον σεβασμό της επιθυμίας του πελάτη στην πολιτική τους όμως τα παρατράγουδα δε παύουν και έτσι , οπότε πάντα "look n' check around yo'" :roll:

q1236w7
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 09 Μάιος 2006 20:13

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από q1236w7 » 29 Ιουν 2006 19:06

auta einai... oxi gia na min leme oti mono stin ellada ginonte auta.... apla stin ellada o upalilos akoma 8a douleue stin etairia...

Άβαταρ μέλους
Serpatinas
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 10:53
Τοποθεσία: ΘΓΚΑ
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από Serpatinas » 29 Ιουν 2006 20:25

Κάτι παρόμοιο (μην πω χειρότερο) με την Tellas... :evil: :evil:
Αγ
Ρούχα στο DRESS

Άβαταρ μέλους
GasLei
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 03 Μαρ 2006 21:38
Τοποθεσία: Κέρκυρα/Μεσολόγγι

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από GasLei » 01 Ιούλ 2006 11:01

Εγώ υποθέτω πως είμαι λίγο έως πολύ συμβιβαστικός γιατί γνωρίζω πώς χρειάζεται ένας μήνας για τη διακοπή μίας σύνδεσης και έτσι λειτουργώ με βάση αυτό. (φοβάμαι πως ούτε κι εγώ είμαι πολύ καλός ορθογράφος, απλά κάνω ορθογραφικό έλεγχο πριν ποστάρω κάτι γιατί φοβάμαι περιπτώσεις σαν κι αυτή :cry: )

Υ.Γ. Καλύτερα να βάλεις μια παρένθεση στον τίτλο σου ALKIVIADES για να προειδοποιείς τον κόσμο που σκέπτεται να διαβάσει το θέμα σου :lol:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13306
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από EneMe » 02 Ιούλ 2006 22:09

Σημείωση: Τα άσχετα με το θέμα posts περί ορθογραφίας αποκόπηκαν από αυτό το θέμα και μεταφέρθηκαν εδώ:http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=23306

Παρακαλώ θερμότατα να μην ξεφεύγετε από το θέμα κάθε topic ειδικά όταν αυτό αποτελεί άρθρο/βοήθημα/κλπ.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από cdhyper » 03 Ιούλ 2006 00:31

Μα επειδή αποτελεί άρθρο/βοήθημα είναι σημαντική η ορθογραφία :o
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27610
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από cordis » 03 Ιούλ 2006 00:34

απλά η επισήμανση μπορούσε να γίνει με pm και να διορθωθεί από τον συντάκτη...
... παρακαλώ ας μη ξαναφύγουμε από το θέμα..
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

FreeZ
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 14 Δεκ 2008 11:58

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από FreeZ » 17 Δεκ 2008 17:52

για την AOL υπαρχει μονο ενας συγκεκριμενος τροπος που πρεπει να ακολουθησεις πιστα για να τερματισεις το συμβολαιο σου μαζι τους και οταν το καταφερεις οπως εγω που το καταφερα μονομιας θα σε χαρισουν τις προσεχες βδομαδες αλλο ενα ολοκαινουριο cd με δωρεαν credits που αν το πεταξεις αμεσως στα αχρηστα ισως σου στειλουν αλλο ενα με περισσοτερα credits μεχρι τη μερα εκεινη που θα τζαντιστουν και θα σου δωρισουν 3 μηνες flate rate προσβαση στο internet αν υπογραψεις συμβολαιο να γινεις πελατης τους

Άβαταρ μέλους
p_pan
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: 11 Φεβ 2007 20:45
Τοποθεσία: Άστεγος!

"Απλά ακύρωσε τον λογαρισμό μου!"

Δημοσίευση από p_pan » 17 Δεκ 2008 19:32

Το ίδιο μου είχε κάνει και η TELEDOM με την τηλεφωνική γραμμή στο μαγαζί μου! λειτουργούσε για έναν χρόνο άσχετα που εγώ είχα στείλει γραπτά ότι θέλω να γίνει διακοπή υπηρεσιών! τους άφησα απλήρωτους και όταν με πήραν τηλέφωνο για να μου ζητήσουν τα λεφτά και καλά να πάμε σε έναν συμβιβασμό τους είπα το απλό! έχω την αίτηση διακοπής με ακριβή ημερομηνία σας έχω πληρώσει μέχρι και την τελευταία μέρα πριν την αίτηση διακοπής τα υπόλοιπα είναι πρόβλημα σας! αν δεν κάνετε διακοπή θα σας κάνω αγωγή!
και ως δια μαγείας σε μια εβδομάδα κόπηκε!
Αγράματος...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης