Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 25 Ιουν 2006 09:30

Μιας και έχω καιρό να γράψω κάποιο βοήθημα για το cinema4d ας δούμε ένα με κίνηση (explosion)
παρακαλώ περιμένετε ακολουθεί flash 174 kb

[flash]http://users.freestuff.gr/veriotis/tuts ... iew512.swf[/flash]
Θα κάνουμε ένα συνδυασμό των explosion FX ,Clothilde και particle.
Ξεκινάμε πρώτα ανατινάζοντας το αντικείμενο μας για να γίνει κομματάκια
Στο αντικείμενο μας (στην περίπτωση μου μια μπάλα) προσθέτουμε το explosion fx
Εικόνα

Και αλλάζουμε της ρυθμίσεις όπως στην εικόνα κάτω .αν θέλουμε το αντικείμενο μας να γίνετε περισσότερα κομμάτια στις επιλογή Cluster του Explosion κατεβάστε το max poly ποιο κάτω από 10 που είναι ,ανάλογα πάντα και από το αντικείμενο μας
Εικόνα
Στο object panel κάνουμε δεξί κλικ στην μπάλα και επιλέγουμε το current stage to object ώστε να πάρουμε(διπλασιάσουμε) την μπάλα "σπασμένη" ,από εδώ και πέρα η προηγούμενη μπάλα και το explosion δεν μας χρειάζονται μπορούμε να τα διαγράψουμε η να τα κρύψουμε απενεργοποιώντας το explosion

Τώρα προσθέτουμε στο αντικείμενο μας το Cloth tag ( object panel : δεξί κλικ : Clothilde tag-> Cloth) ,και ένα πάτωμα(plane) στο project μας με Collider tag (object panel : δεξί κλικ : Clothilde tag-> Collider) ,στο cloth αλλάζουμε το stiffness σε 200 με 250 στο μενού tag και κλικαρουμε στο μενού expert το self collision (photo)
Εικόνα

προσθέτουμε και τα Particle για την ρεαλιστική κίνηση τον κομματιών.
Ένα Attractor (κεντρικό μενού: objects ->particle-> Attractor) και αλλάζουμε το strength σε -500 (photo)
Εικόνα
Και ένα Turbulence (κεντρικό μενού: objects ->particle-> Turbulence) με Strength 50
Εικόνα
Σχεδόν τελειώσαμε
Πηγαίνουμε τώρα στις ρυθμίσεις του Cloth και στο μενού Expert σύρουμε στο include το turbulence και το attractor για να υπολογιστούν και αυτά από το cache του cloth

Εικόνα
Δεν έμεινε τίποτα άλλο από το να πατήσουμε το calculate case και να περιμένουμε μερικά λεπτά ανάλογα και από την δύναμη του υπολογιστή σας

Σημειώσει : το c4d file που σας δίνω για της ρυθμίσεις δεν έχω πατήσει το calculate case για να παραμείνει μικρό σε μέγεθος το αρχείο,

Veriotis
Συνημμένα
explosion_no Cached.rar
c4d file
(140.72 KiB) Μεταφορτώθηκε 829 φορές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος veriotis την 15 Ιούλ 2007 10:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
MichalisS
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2372
Εγγραφή: 03 Ιαν 2005 23:50

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από MichalisS » 25 Ιουν 2006 15:10

:o
:clap: :clap: :clap: :clap:
Τα λόγια είναι περιττά!

sofosal
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006 13:21

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από sofosal » 26 Ιουν 2006 09:02

Πολύ καλό, veriotis!
Και πάνω που ήθελα να κάνω μερικά μπαλόνια να σκάνε!
THANKS!

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 02 Ιούλ 2006 21:00

Ευχαριστώ
@sofosal τα μπαλόνια λόγω πίεσης αέρα έχουν άλλο σκάσιμο αλλά πιστεύω θα το βρεις το κόλπο

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από Zizo » 10 Απρ 2007 01:24

Εγώ δεν κατάλαβα κάπια πράματα...
Γιατί χρεισιμοπιούμε Cloth?
Έβαλα ένα floor και το colider του αλλά τα κομάτια
περνάνε ακόμα απο μέσα και δεν πεύτουν πάνω στο
floor.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από BanOr » 10 Απρ 2007 13:59

δοκιμασε να βάλεις plane και να το κάνεις edit
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 10 Απρ 2007 20:56

Mortal έγραψε:Εγώ δεν κατάλαβα κάπια πράματα...
Γιατί χρεισιμοπιούμε Cloth?
Έβαλα ένα floor και το colider του αλλά τα κομάτια
περνάνε ακόμα απο μέσα και δεν πεύτουν πάνω στο
floor.
cloth χρησιμοποιούμε για την επιλογή collision (ανιχνεύει την επαφή αντικείμενων)
το floor ήταν λάθος διατύπωση ,για να δουλέψει πρέπει να είναι editable

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από Zizo » 10 Απρ 2007 23:06

Ok ευχαριστώ πολύ. Είπα να κάτσω να δω όλλα τα tuts
που έχουμε εδώ για το C4D. Είναι και στα Ελληνικά!!!
Εικόνα
What you waiting for?

DimitrisK5000
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Μαρ 2009 09:12

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από DimitrisK5000 » 25 Μαρ 2009 16:09

Που είναι το calculate case ??????

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ρεαλιστική έκρηξη Cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 25 Μαρ 2009 17:32

στην σφαίρα και στο tag cloth θα δεις στα tab το chace ,εκεί θα το βρεις

φαίνεται στη τελευταία εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες