Δημιουργώντας material με το Bodypaint 3d

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Δημιουργώντας material με το Bodypaint 3d

Δημοσίευση από veriotis » 09 Ιούλ 2006 12:04

Το bodypaint δεν το είδαμε μέχρι τώρα αν και δεν είναι απαραίτητο για απλά mat ,είναι όμως για πολύπλοκα και πιο επαγγελματικά material.
Παλιότερα ήταν ξεχωριστό πρόγραμμα τώρα βλέπω ότι ενσωματώθηκε στο cinema4d 9.5 +(είναι της ίδιας εταιρίας MAXON) ,γενικά είναι εύκολο πρόγραμμα για το "βάψιμο" τον μοντέλων μας αρκεί να έχουμε και λίγο εμπειρία στην ζωγραφική με ηλεκτρονικό υπολογιστή
Ας δούμε λοιπόν ένα απλό παράδειγμα δημιουργώντας ένα mat για τα μάτια τής Έλλης
Ανοίγουμε το cinema4d r 9.5 και πάνω (αν έχουμε παλιότερη έκδοση και το bodypaint ξεχωριστό ανοίγουμε το bp και φορτώνουμε το μοντέλο μας). Προσθέστε μια σφαίρα στο project για το μάτι και από το αριστερό κάθετο μενού επιλέξτε το BP 3D Paint (photo.κάτω) ή από το κεντρικό μενού (windows->Layout-> BP 3D Paint)
Εικόνα
Θα ανοίξει το παράθυρο που βλέπουμε στην εικόνα κάτω ,όπου θα κάνουμε κλικ στο File κάτω δεξιά (photo) για να δημιουργήσουμε ένα mat
Εικόνα
Τώρα κάντε δεξί κλικ στο ματ και επιλέξτε texture channels->color. και επιλέξτε για χρώμα το άσπρο του ματιού
Εικόνα
Κλικ στο texture (photo.1) και εμφανίστε και το UV Mesh (photo.2) . το πανελ του material λογικά πρέπει να είναι όπως στην εικόνα κάτω με ένα layer (background),όπως καταλάβατε το BP δουλεύει και με Layers
Εικόνα
Προσθέστε ένα νέο Layer κάνοντας δεξί κλικ στο layer του backround(photo.1)επιλέξτε την περιοχή του μαύρου του ματιού όπως στην εικόνα κάτω (photo.2) και γεμίστε το με χρώμα με τον κουβά (photo.3)
Εικόνα
Κάντε ένα ακόμα layer και επιλέξτε την σειρά με τα κουτάκια κάτω από την μαύρη περιοχή και γεμίστε την με το χρώμα που θέλετε να έχει το μάτι ,τώρα στο κεντρικό μενού επιλέξτε filter->Noise->Noise.. και δώστε 99.9% noise και επιλέξτε και το monochromatic ,ακόμα ένα φίλτρο filter->Blur->Motion blur.. και δώστε Angle 90, Length 10 και blend 100%. Λογικά πρέπει να έχουμε κάτι τέτοιο ,αν θέλουμε τραβάμε και μερικές κόκκινες γραμμούλες για τις φλέβες που έχει το μάτι
ΕικόναΕικόνα
Τελειώσαμε, έτυμο το ματ για τα μάτια
Το παραπάνω γίνετε φυσικά και με το Photoshop μιας και είναι απλό, για να δούμε όμως λίγο στα γρήγορα πια είναι η διαφορά ,καταρχήν μπορούμε να βάψουμε κατευθείαν πάνω στο μοντέλο μας ,έχουμε και το UV Mesh όπου μας βοηθά αρκετά στο να χρωματίσουμε το μοντέλο μας
Εικόνα
Εικόνα

veriotis

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Δημιουργώντας material με το Bodypaint 3d

Δημοσίευση από BanOr » 09 Ιούλ 2006 15:15

μπραβο ρε verioti το χρειαζόμασταν..:)
το τελευταίο..πως το έκανες?πήγα να το κάνω στο figure και δεν μπορεσα..το έκανα editable και κάτι μου'βγαλε..πρεπει να ειναι editable,e?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Δημιουργώντας material με το Bodypaint 3d

Δημοσίευση από veriotis » 09 Ιούλ 2006 15:46

Ναι πρέπει να είναι

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημιουργώντας material με το Bodypaint 3d

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 09 Ιούλ 2006 20:22

Thanks veriotis, ακόμα δεν έχω ψάξει το bodypaint 3d και πρέπει!
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης