Επαγγελματισμός..

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από cordis » 03 Αύγ 2006 13:16

Πάντως βλέπω ότι όλο και πληθαίνουν οι 3Dάδες του forum και αυτό είναι ευχάριστο. ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από mkpk » 04 Αύγ 2006 13:32

:)

dimrz
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008 18:47
Τοποθεσία: ARTA

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από dimrz » 08 Ιούλ 2008 18:52

BanOr έγραψε:kalos irthes kai polu kalo...;)[/


πολυ καλο το σχεδιο σου....πως εργαζεσαι στο 3d max? περνας 2d απο autocad και μετα κανεις μονος σου το τρισδιαστατο?θελω και γω να μαθω το προγραμμα αλλα δεν θελω να εισαγω 3d apo autocad,......γινεται αυτο?

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από thanulee » 08 Ιούλ 2008 21:13

mkpk έγραψε:koita teteio montelo den ftiaxnetai... einai apo 3d Scan Laser machine an exei ypopsi sou.

fotoapodosy einai diki moy.

file moy Maxwell...tipota alo

to maxwell einai gia ola ta 3d prog
cinema 9+
max 7
max 8+
maya ktl
File mu einai paneukolo na fwtiseis me ton maxwell k me olus tus renderers exun pollus automatismus pleon. Einai arketa varys omws k otan ta perithwria xronou stenevun de mporeis na ton xrisimopoiiseis. Exei prwtotipies polles i alitheia einai alla outws i allws me ta pc pu diathetume de mporume na fwtisume kati 100% realistika ektos k an afisume ta pc mas na rendarun kammia vdomada gia ena kare:P Opoios dulevei animation k oxi apla still images den mporei kan na xrisimopoiisei GI sta videos tu ektos k an diathetei render farm. Eksalu to 3D den afora mono to fwtorealismo apla einai kollima to anagnwrizw auto na prospathiseis na prosomoiwseis tin pragmatikotita.
Giauto (lew egw) min asxoleiste toso me tous renderers oloi panw katw tin idia duleia kanun k oloi exun tis idies rithmiseis se genikes grames. Postarete pio polla modela xwris ilika. To modelling einai to 1o k vasikotero pragma oson afora to 3D. Xwris modelo de pas puthena:) Sorry gia to megalo post alla einai me aformi to modelo tu draku pu les oti de ftiaxnetai :wink:

ps: parepeiptontws mias k milas gia epaggelmatismo se pliroforw oti se megales etaireies paragwgis den kanun kan 3d ta dinun eksw:) Opws k episis to maya paizei na mi to xrisimopoiei kammia etaireia se oli tin ellada. Nomizw oti to didaskun stin intergraphics alla epeidi exw teliwsei akto k kserw pws ta didaskun kalitera asto:P Den exume tis ipodomes gia 3D stin ellada kai den iparxun kan duleies gia 3Dades pu de tha su piun to aima gia 700 euros. Oso gia to freelance... nomizun oti me 300 euros tha ftiakseis videoclips haha.
Opoia prospatheia ginetai mesw autou tu forum einai poly kali pistevw kai oi simetexontes exun arketa aksiologes duleies asxetws software. Keep the spirit up!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanulee την 08 Ιούλ 2008 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από thanulee » 08 Ιούλ 2008 21:17

dimrz έγραψε:
BanOr έγραψε:kalos irthes kai polu kalo...;)[/


πολυ καλο το σχεδιο σου....πως εργαζεσαι στο 3d max? περνας 2d απο autocad και μετα κανεις μονος σου το τρισδιαστατο?θελω και γω να μαθω το προγραμμα αλλα δεν θελω να εισαγω 3d apo autocad,......γινεται αυτο?
Kai vevea ginetai k einai poly pio swsta na dulepseis sto 3D studio apo tin arxi k oxi kanontas import oti dipote. De sikwneis akrivws 2D se 3D me ena click an kai ginetai k auto. Kanei diaforetiki duleia apo to autocad alla pleon oloi oi arxitektones to exun enswmatwsei stis duleies tus gia ta render tu k ti leptomereia pu mporeis na dwseis sta modela. Ksekina diavasma:)

anime_t
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008 12:05
Επικοινωνία:

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από anime_t » 09 Ιούλ 2008 12:53

tha hthela kai ego me thn seira mou na afhso ena maxwell na milhsei apo mono tou.....
Συνημμένα
q_fin copy.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από Argykaraz » 12 Ιούλ 2008 14:45

ειπα να στειλω και εγω κατι ετσι για να σχολιασουμε... μιας και εχω καιρο να μπω στο site
3ds max mental ray
Συνημμένα
Cube Construction W Venus2.jpg
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Επαγγελματισμός..

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 21 Αύγ 2008 01:37

Νόμιζα πως είχα σταματήσει να ασχολούμαι με τέτοια threads, που απλοϊκά συγκρίνουν προγράμματα μεταξύ τους. Αλλά θα ήθελα να μοιραστώ το γεγονός πως αυτό το thread είναι εκτός (της δικής μου τουλάχιστον) πραγματικότητας, τόσο για τον επαγγελματισμό των προγραμμάτων όσο και για τις rendering δυνατότητές τους. Ο μόνος λόγος που γράφω είναι για να μην παραπλανηθούν αδίκως άτομα που είναι στη φάση ψαξίματος και απλώς θέλουν να ασχοληθούν με 3D.

Τα xsi, max, maya, cinema 4d, houndini, lightwave, blender και εν δυνάμει το modo είναι όλα μεγάλα πακέτα για 3D. Και όλα είναι άκρως επαγγελματικά, με δικά τους δυνατά και αδύναμα σημεία.
Το blender, αν και με εξαιρετικές δυνατότητες, θα μπορούσε να εξαιρεθεί αναλόγως τα κριτήρια που χρησιμοποιούμε για να ορίσουμε το "επαγγελματικό", μιας και δεν προσφέρει tech support στους χρήστες του, παρά μόνο μέσω της community.

Όσον αφορά το cinema 4d και τον τομέα του rendering η άποψή μου είναι πως διαθέτει από του καλύτερους internal renderers που υπάρχουν. Επίσης αναβαθμίστηκε και ο advanced render στην έκδοση 3 στην τελευταία έκδοση, προσφέροντας g.i. ποιοτικό και ταχύτατο, που συναγωνίζεται στα ίσα τον vray, και έχει το 100% integration και ευκολία στη χρήση που συνηθίζει να προσφέρει το πρόγραμμα.
Να διευκρινίσω εδώ πως στα max/maya ο mental ray δεν είναι internal, εξωτερικός renderer είναι, άλλης εταιρίας (της mental images που εξαγοράστηκε πρόσφατα από την nVidia), που πωλείται bundled με τα προγράμματα, και φυσικά η τιμή του συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του προγράμματος. Ο internal είναι ο default renderer τους που σπανίως χρησιμοποιείται από τους χρήστες.
Τώρα στο XSI ο mental ray είναι 100% integrated μιας και δεν έχει άλλον, και εκεί τον θεωρώ internal.

Ανάλογες third party λύσεις για το cinema υπάρχουν άφθονες φυσικά, όπως vray, final stage, renderman, maxwell κ.α.

Τώρα όσον αφορά τους unbiased renderers, έχουν την χρησιμότητά τους φυσικά, και ο maxwell είναι πολύ δυνατός και καλός σε αυτό που κάνει, αλλά δεν είναι το μέλλον στο render. Ίσως είναι το μέλλον στον φωτορεαλισμό και στα αρχιτεκτονικά μιας και προσφέρουν φωτορεαλιστικό αποτέλεσμα χωρίς πολλές ρυθμίσεις, αλλά δεν γίνεται να αντικαταστήσουν συνολικά τους renderers μιας και είναι πολύ αργοί και λίγο παραμετροποιήσιμοι, δεν βολεύει ούτε για φιλμ ούτε για συχνή χρήση. Γι' αυτό άλλωστε κανένα πρόγραμμα δεν δίνει unbiased για bundled renderer. Το φωτορεαλιστικό εξ' άλλου δεν είναι μονόδρομος, είναι απλώς ένα είδος rendering, και το τίμημα του unbiased είναι μεγάλο ούτως ή άλλως... Ήδη το g.i. δεν χρησιμοποιείται καν από στούντιο όπως η pixar, πόσο μάλλον για unbiased...
Φυσικά έχουν την χρησιμότητά τους, αναλόγως το project.
Και εννοείται πως πολύ users έχουν βολευτεί με αυτούς και κάνουν την δουλειά τους μια χαρά, αλλά αποτελούν μικρό μερίδιο στον χώρο του 3D. Το πλεονέκτημά τους είναι αν δεν σε απασχολεί ο χρόνος έχουν το "make nice render" κουμπί για εύκολα φωτορεαλιστικά αποτελέσματα.

Αλήθεια το render με τον δράκο πόση ώρα έκανε;
Επίσης τέτοια μοντέλα γίνονται... πως δεν γίνονται. Ο ρόλος των 3D scanner είναι για ταχύτητα και workflow, και ούτως ή άλλως τα μοντέλα τους ξεπατικώνονται μετά με σωστή τοπολογία από κάποιον modeler, δεν κάνουν όμως κάτι που δεν μπορεί να κάνει ούτως ή άλλως ένας modeler. Μια ματιά στα forum της pixologic είναι αρκετή για να πειστείς...

Τέλος να βάλω λίγα δείγματα από τον AR3 του cinema...
Μερικά lighting test από τον beta tester Eric Smit:
http://www.ericsmit.com/Cinema4D/Cinema ... -Tests.mov
http://www.ericsmit.com/Cinema4D/Cinema4DR11-Glass.mov

Ενδεικτικά για την ταχύτητα, το δεύτερο link με το γυαλί έκανε περίπου 2 ώρες για render σε Q6600 τετραπύρηνο. Δηλαδή λιγότερο από 1 λεπτό / frame.
Οι σκηνές στο πρώτο link κατά μέσο όρο 6 λεπτά / frame.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες