Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από cordis » 03 Αύγ 2006 12:55

Εισαγωγή: Το internet κι' εσείς

Για λίγο ξεχάστε ό,τι ξέρετε για το internet. Πειρατικά τραγούδια, ηλεκτρονικά ραντεβού, καυτές φωτογραφίες, πονηρά βίντεο, είναι για τους άλλους. Η εποχή μετανάστευσης του λευκολαίμη αετού, τα αντανακλαστικά του γυρίνου και πως φτιάχτηκε το πρώτο τηλέφωνο, αφήστε τα για κανένα μαθητή ή φοιτητή. Φυσικά, ούτε λόγος για παράνομο τζόγο, σπασμένους κωδικούς προγραμμάτων και hacking στον υπολογιστή της τράπεζας, γιατί ακολουθεί. Κορυδαλλός.
Τέλος, ούτε να σας περάσει από το μυαλό να βάλετε το ανιψάκι σας ή το βαφτιστήρι σας να φτιάξει κάποιο site για την εταιρεία σας, ακόμα και αν είστε (προσωρινά) μικρή εταιρεία, ακόμα και αν δεν έχετε αυξημένη προσδοκία εύρεσης πελατών από το internet.

Όλα αυτά -επαναλαμβάνουμε σε όλους τους τόνους- είναι για τους άλλους που χάνουν (ή σπαταλούν) πολύ χρόνο περιδιαβαίνοντας χιλιάδες ιστοσελίδες (sites) του διαδικτύου. Το internet είναι σαν την Ομόνοια: κάθε καρυδιάς καρύδι περνάει από εκεί: η γνώση συγκατοικεί με την άγνοια και η ένδεια με την μεγάλη οικονομική επιφάνεια.

Εσείς είστε ένας σοβαρός ανερχόμενος επιχειρηματίας. Το μέλλον είναι στα χέρια σας, επειδή μελετάτε κάθε κίνηση σοβαρά και υπεύθυνα. Για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές σημαίνει ότι είστε σε μια φάση ανάπτυξης της επιχείρησής σας και των ικανοτήτων σας. Σημαίνει ακόμα ότι πιστεύετε στις εξελίξεις της τεχνολογίας. Το ένστικτό σας και η πληροφόρησή σας σάς λένε ότι το internet είναι ένα εργαλείο που με τον σωστό τρόπο (και φυσικά όχι με οποιοδήποτε τρόπο) θα προσθέσει στην εικόνα σας, θα οδηγήσει πελάτες στο γραφείο σας και θα προωθήσει το κύρος σας. Ξέρετε πολύ καλά ότι εικόνα, πελάτες και κύρος μεταφράζονται σε κέρδη.

Μετά τη σελίδα, τι έρχεται;

Το πρώτο βήμα είναι να αποκτήσετε ένα site, δηλαδή μια ιστοσελίδα. Υπενθυμίζουμε ότι ιστοσελίδα είναι μια ηλεκτρονική σελίδα με εικαστικά στοιχεία και πληροφορίες, που φτιάχνεται για μα ενημερώσει όποιον την επισκέπτεται. Αυτή η σελίδα είναι είτε η πρώτη επαφή που έχει μαζί σας κάποιος που δεν σας ξέρει, είτε είναι το μέσο για να επαληθεύσει κάποια πράγματα που άκουσε για εσάς.
Όσο πιο σωστά είναι δομημένη η σελίδα και όσο νεότερες πληροφορίες περιέχει, τόσο πιο αξιόπιστη κρίνεται και αντίστοιχα τόσο καλύτερα αντανακλά σε εσάς. Αν μάλιστα τύχει να εντυπωσιασθεί πολύ θετικά ο επισκέπτης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σας κατατάξει σε μια ανώτερη κατηγορία επιχειρηματία και θα πιστέψει ότι το μέγεθός σας είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που αντιπροσωπεύετε πραγματικά. Είναι λεπτό το σημείο αυτό, αλλά εσείς δεν έχετε πει ψέματα (και ούτε πρέπει). Ο επισκέπτης σας είναι εκείνος που σχημάτισε την θετική εικόνα, από τις πληροφορίες που του δώσατε με ακρίβεια και σωστό περιεχόμενο. Αυτή είναι η δύναμη της εικόνας και αυτός είναι ο λόγος που όλες οι επιχειρήσεις διαφημίζονται.

Το site σας λοιπόν πρέπει να το εμπιστευθείτε σε ένα σοβαρό γραφείο που θα μπορεί να προβεί σε κάθε ανανέωση πληροφόρησης. Είναι τραγικό να βλέπει κανείς ακόμα και σήμερα sites μεγάλων εταιρειών που έχουν ακόμα το παλαιό σύστημα τηλεφωνικών κλίσεων με το 010 αντί για το 210, ή τα κινητά να αρχίζουν με το παλαιό πρόθεμα 06.

Είναι επίσης σημαντικό το site σας να είναι γραμμένο με τρόπο που να μην αργεί να εμφανιστεί στην οθόνη του επισκέπτη. Κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με μια παρατεταμένη αναμονή με μουσική στο τηλεφωνικό κέντρο. Αυτό είναι εκνευριστικό και είναι ορατός ο κίνδυνος ο επισκέπτης να βαρεθεί και να φύγει. Όσο αστείο και αν ακούγεται, είναι θλιβερό να πληρώσει κάποιος χρήματα για να αποκτήσει μια ιστοσελίδα και να μην του είναι χρήσιμη σε κάτι, ή ακόμα και να του κοστίζει πελάτες. Αν επιλέξετε μια σοβαρή εταιρεία να φτιάξει το sites σας, όλα αυτά θα τα ξέρει και θα σας παρουσιάσει κάτι καλό και αξιόπιστο (και πολύχρωμο), χωρίς καν να της το ζητήσετε εσείς.
Μέχρι εδώ είπαμε τα σχεδόν αυτονόητα, για να έχουμε ξεκινήσει από την αρχή. Την εταιρεία που θα σχεδιάσει και θα υποστηρίξει (όχι μόνο θα φτιάξει) την ιστοσελίδα σας τη βρήκατε. Η εταιρεία που επιλέξατε έφτιαξε την ιστοσελίδα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, και τώρα έχετε παρουσία στο internet. Ως ώριμος επιχειρηματίας ξέρετε καλά ότι δεν θα έχετε από την αρχή τόσους επισκέπτες που να θυμίζουν τις ορδές του Ταμερλάνου. Θα πρέπει να περιμένετε αυτόν τον πρώτο επισκέπτη που θα σας βρει για το προϊόν σας. Ο δεκάχρονος γιος σας που κάνει φιγούρα στην συμμαθήτριά του δεν μετράει για επισκέπτης, ούτε η ανιψιά σας που όταν τελειώσει το λύκειο θέλει να την πάρετε να απαντάει στο τηλέφωνο. Βλέπετε, και οι δύο ξέρουν την ακριβή διεύθυνσή σας, όπως οι φίλοι σας ξέρουν το τηλέφωνό σας.

Οι Μηχανές Αναζήτησης

Αυτός ο ένας, ο πρώτος επισκέπτης θα πρέπει να σας βρει, όχι με βάση την ακριβή διεύθυνσή σας, που αποκλείεται να την ξέρει, αλλά επιλέγοντας από πολλούς ανταγωνιστές σας με τους οποίους ανήκετε στην ίδια κατηγορία.

Το να σας βρει κάποιος στο χώρο του internet ΔΕΝ είναι αυτονόητο. Όλες οι ιστοσελίδες του κόσμου έχουν φτάσει τα 4 δισεκατομμύρια, απέχοντας λίγο από το να υπάρχει μία ιστοσελίδα ανά κάτοικο του πλανήτη μας. Ο όγκος τους είναι τεράστιος και είναι πιο εύκολο να σας προσπεράσει κάποιος από το να σας βρει.

Προκειμένου λοιπόν να μην χρειάζεται να τυπωθεί ένα βιβλίο με 4 δισεκατομμύρια διευθύνσεις, υπάρχουν δύο ειδών ειδικές ιστοσελίδες: Οι Μηχανές Αναζήτησης (ή ψαχτίρια) και οι Δικτυακοί Κατάλογοι ή Κατάλογοι On Line.

Οι Mηχανές Αναζήτησης κάνουν ένα γιγαντιαίο έργο ταξινόμησης καθώς συνδέουν μία διεύθυνση κάθε site (και το δικό σας) με κάποιες σχετικές με αυτό κατηγορίες (π.χ. το είδος αλλά και τις μάρκες των προϊόντων που διαθέτετε στο κοινό). Τη σύνδεση αυτή την κάνουν κάποια ηλεκτρονικά μικρόβια που νόμιμα επισκέπτονται κάθε σελίδα που υπάρχει και καταγράφει στοιχεία όπως: διεύθυνση, περιεχόμενο, τρόπο κατασκευής, γλώσσα, λέξεις-κλειδιά και άλλους δεσμούς στους οποίους παραπέμπει η σελίδα σας. Οι γνωστότερες μηχανές αναζήτησης είναι περίπου 5.000 και συνεχώς προστίθεται σε αυτές και νέες.

Παράλληλα με τις Μηχανές Αναζήτησης, υπάρχουν οι On Line Κατάλογοι, που τους χειρίζονται ανώνυμες εταιρείες, συχνά εισηγμένες στο χρηματιστήριο. Οι πιο γνωστοί κατάλογοι είναι το Google (Γκούγκλ), το Yahoo (Γιαχού), το AOL (Αμέρικα Όν Λάϊν) και το MSN (Έμ-Ές-Έν) της Microsoft. Λέμε "το" γιατί αυτό έχει επικρατήσει στον προφορικό λόγο, από τη συχνή επανάληψη της φράσης "Μπήκα στο Google", "Μπήκα στο Yahoo", κλπ. Η συμμετοχή σε αυτούς τους καταλόγους εταιρειών όπως η δική σας είναι κατόπιν πληρωμής μιας (πολύ λογικής) συνδρομής, όπως συμβαίνει και με τους Οδηγούς Πόλης ή το Χρυσό Οδηγό.

Το θέμα είναι να σας βρουν

Στην πραγματικότητα όμως, οι On Line κατάλογοι λαμβάνουν και πληροφορίες από τις Μηχανές αναζήτησης, με αποτέλεσμα αφενός να προσφέρουν δωρεάν πλήρεις υπηρεσίες στο κοινό, και αφετέρου να προσελκύουν εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες, πράγμα που τις καθιστά ελκυστικότατο τόπο συνάντησης εκατοντάδων χιλιάδων ιστοσελίδων. Έτσι, συχνά αναφέρονται ως Μηχανές αναζήτησης (ή ψαχτίρια) οι On Line Κατάλογοι, πράγμα που στην πράξη είναι σχεδόν σωστό.
Αυτό σας οδηγεί στην διαδικασία ότι όχι μόνο πρέπει οπωσδήποτε να σας μάθει ένας ικανός αριθμός μηχανών αναζήτησης και online καταλόγων, και μάλιστα οι δημοφιλέστεροι από αυτούς. Επιπλέον, πρέπει να βγει η ιστοσελίδα σας ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Καταλαβαίνετε ότι αν εμπορεύεστε χαρτί και έρθετε χιλιοστός, μάλλον δεν θα σας δει κανένας μεταπράτης χάρτου, γιατί κανείς δεν έχει το χρόνο και την υπομονή να δει και να εξετάσει 1.000 δεσμούς μέχρι να δει και το δικό σας site.

Τα αποτελέσματα μιας αναζήτησης βγαίνουν σε διαδοχικές οθόνες, που μοιάζουν με σελίδες ευρετηρίου ή με πίνακα περιεχομένων βιβλίου και λέγονται απλά 'σελίδες'. Όλες οι μετρήσεις λένε ότι ελάχιστοι κοιτούν πέρα από την 3η σελίδα αποτελεσμάτων και άρα ακόμα λιγότεροι θα δουν την 4η , την 5η ή την. 16η.

Άρα, πέρα από το να έχετε μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, είναι απαραίτητο να σας μάθουν οι μεγάλες Μηχανές αναζήτησης και οι γνωστοί Κατάλογοι On Line, που επιπλέον, θα πρέπει να βγάζουν τη σελίδα σας ψηλά στην κατάταξη, ώστε να την δει νωρίς κάποιος ενδιαφερόμενος και να την λάβει υπόψη του.

Βελτιστοποίηση Αποτελεσμάτων

Αυτό είναι ο πυρήνας των εργασιών μιας νέου τύπου υπηρεσίας, που λέγεται Search Engine Optimization και που μεταφράζεται σαν "Βελτιστοποίηση Αποτελεσμάτων Μηχανής Αναζήτησης". Η υπηρεσία αυτή παρέχεται από σοβαρά γραφεία δημιουργίας και υποστήριξης ιστοσελίδων και σαφώς δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει το ανιψάκι σας ή ο συμπαθής νεαρός που σας επισκεύασε το video και επιμένει ότι ξέρει από Υπολογιστές.

Το Search Engine Optimization απαιτεί μια πολύπλευρη προσέγγιση στο site σας, αλλά ακόμα και μια προσεκτικότατη ανάγνωση των sites των ανταγωνιστών σας, προκειμένου να καταγράψει το site σας με τέτοιο τρόπο ώστε να έρχεται πρώτο σε μια αναζήτηση.

Ας δούμε επιγραμματικά πως γίνεται αυτό. Η αναζήτηση γίνεται στα On Line Καταλόγους που βγάζουν αποτελέσματα των Μηχανών αναζήτησης. Τα αποτελέσματα της αναζήτησης είναι δύο ειδών: τα φυσικά και τα μισθωμένα (sponsored). Φυσικά αποτέλεσμα είναι αυτά που βγάζει αβίαστα μια Μηχανή Αναζήτησης. Μισθωμένα είναι αυτά τα αποτελέσματα που βγάζει ένας On Line Κατάλογος κατόπιν συνεννόησης με κάποιον ενδιαφερόμενο (έναν ιδιώτη, μία εταιρεία σαν τη δική σας, έναν οργανισμό κλπ). Τα μισθωμένα αποτελέσματα βγαίνουν όπου και όπως ζητήσει ο ενδιαφερόμενος.

Για παράδειγμα, ένας κατασκευαστής παιχνιδιών μπορεί να ζητήσει το μήνυμα του να βγαίνει σε αναζητήσεις παιδιάτρων, ώστε μια μαμά που ψάχνει για παιδίατρο να δει το δεσμό για τα παιχνίδια, ώστε να έχει υπόψη της το συγκεκριμένο μαγαζί. Κάθε διαφημιζόμενος με αυτόν τον τρόπο (στο παράδειγμά μας ο κατασκευαστής παιχνιδιών) δεν πληρώνει γενικά και αόριστα, αλλά με βάση το πόσοι άνθρωποι θα κάνουν κλικ πάνω στον δεσμό της ιστοσελίδας. Αυτή η μέθοδος λέγεται Pay par Click και σημαίνει απλά "Πληρώστε για κάθε Κλικ".

Σημειώστε ότι αυτό είναι ένα ισχυρό χαρτί της διαφήμισης στο internet, καθώς μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση (σποτάκια) την βλέπουν όλοι, ακόμα και όσοι δεν ενδιαφέρονται για το προϊόν σας και πολλοί έχουν συνηθίσει να μην προσέχουν καθόλου τα σποτάκια. Στο ίντερνετ, έστω και από απλή περιέργεια, κάποιος θέλει να κάνει κλικ και να δει την ιστοσελίδα σας και συνεπώς είναι δεκτικός στο μήνυμά σας. Οι παραλλαγές είναι πολλές, καθώς υπάρχουν και ποικίλες χρήσεις για τα μπανεράκια (banners), που μοιάζουν με αεροπανό και βρίσκονται ψηλά στη σελίδα.

Τα Οφέλη

Τα Οφέλη από τα μισθωμένα αποτελέσματα αναζητήσεων είναι πολλά.

Ι. Καταρχάς, η εύρεση του site σας καθίσταται ανεξάρτητη από τη θέση στην οποία θα το βγάλουν οι Μηχανές Αναζήτησης. Σημειώστε ότι κάθε Μηχανή έχει το δικό της αλγόριθμο ή τη δική της λογική επιλογής και αξιολόγησης των στοιχείων, οπότε, ακόμα και αν είστε μεταπράτης αγαλμάτων (που αρχίζει από "α"), δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα έρθετε πρώτοι.

ΙΙ. Το κυριότερο είναι ότι επιλέγετε εσείς το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μπορείτε με μεγάλη ασφάλεια να επιλέξετε μια ή περισσότερες ομάδες πληθυσμού και να προβάλλετε σε αυτές τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε ακόμα, να αλλάξετε με χαμηλότατο κόστος χρημάτων και μηδενικό επικοινωνιακό κόστος το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, αν δεν σας ικανοποιούν τα αποτελέσματα και γενικά να κάνετε εκ του ασφαλούς κάθε δοκιμή προς κάθε κατεύθυνση. Τα αποτελέσματα των Μηχανών Αναζήτησης είναι απολύτως μετρήσιμα και τα στοιχεία αυτά αξιολογούν ανά πάσα στιγμή.

ΙΙΙ. Αν το μήνυμά σας είναι γραμμένο και στα Αγγλικά (πράγμα ευκολότατο), μπορείτε να μπείτε σε κάθε σπίτι του κόσμου και να έχετε πελάτες και από το εξωτερικό. Αυτό από μόνο του κρύβει μεγάλες ευκαιρίες, καθώς η επιχειρηματική δράση σας, με σχεδόν μηδενικά έξοδα, βγαίνει και εκτός Ελλάδος.

IV. Επιπλέον, οι On Line Κατάλογοι δεν κουράζονται ποτέ, οπότε αποκτάτε ένα 24ωρο μέσο προβολής που δεν σταματάει με τίποτα να μιλάει για εσάς και την επιχείρησή σας, σε μεγάλο βάθος χρόνου, ενώ οι επισκέπτες σας, σάς βλέπουν σταθερά. Έτσι, έχετε μια ομαλή ροή ενδιαφερομένων και πελατών να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και μια θετική εικόνα σταθερότητας για εσάς και την επιχείρησή σας.

V. Η συστηματική παρουσίας σας στο internet με ποικίλες προσεγγίσεις του Search Engine Marketing, πέρα από σταθερότητα, σας επιτρέπει, με λίγα χρήματα, να χτίσετε μια επωνυμία για την επιχείρησή σας, ή ένα brand name όπως λέγεται, ακριβώς όπως οι επώνυμες μάρκες.

VI. Τέλος, όπως είπαμε και πιο πριν, πληρώνετε μόνο για όσα 'κλικ' έκαναν οι επισκέπτες που είδαν το site σας.

αναπαραγωγή μετά από σχετική άδεια από την σελίδα της
http://www.eilid.gr/
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από ArchangelX » 03 Αύγ 2006 14:11

omg...

Λίγο καραχυμαριό δεν τα λέει για tutorial? Ειδικά εφόσον προέρχετε απο bigtime εταιρία...

Μ'άρεσε :D +1
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από Figaro » 03 Αύγ 2006 17:33

Ligo asxeto... alla kserei kaneis poses meres krataei afto to seminario ?

365 Euro gia ti simetoxh :)

onspot
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006 23:22

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από onspot » 05 Αύγ 2006 14:16

Figaro αυτό που ξέρω είναι ότι στο 2ο link που δίνεις εμφανίζετε μια περιγραφή των σεμιναρίων.
Μόνο που ενώ τα σεμινάρια είναι διαφορετικά η περιγραφή τους παραμένει ίδια,,,,,

Megistos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 15:38

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από Megistos » 05 Αύγ 2006 18:47

onspot έγραψε:Μόνο που ενώ τα σεμινάρια είναι διαφορετικά η περιγραφή τους παραμένει ίδια,,,,,
:o γεγονός...
Το "τεχνική συλλογής e-mail" μου χτυπάει λίγο άσχημα πάντως... "spamming for dummies" :question:
The Flame Still Burns

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από KGP » 05 Αύγ 2006 18:51

kamia schesei -pisteuo-, aplos den echoun vrei kapion sintomo tropo gia na to eksigisoun.

pisteuo oti enooun me pious tropous kai pos mporeis na chtiseis mia vasi me emails, pou den einai kat'anaggin kako.
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από Figaro » 05 Αύγ 2006 21:43

Kako einai na zitan 365 Euro gia to "seminario" kai na min einai se thesi na kanoun ena update sto site tous me perisotera info.
Prokite gia 2 diaforetika seminaria (exoun diaforetika ID) kai valan tin idia perigrafh.

onspot
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006 23:22

Μια περιήγηση στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ χρήση του Internet

Δημοσίευση από onspot » 06 Αύγ 2006 03:38

Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι η αγοράδεν "ψοφάει" για τέτοιου είδους σεμινάρια.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να τα δώσω αρκεί όμως να ξέρω ότι θα μάθω κάτι που δεν ξέρω.
Με λίγα λόγια ίσως θα έπρεπαν να βάλουν και μια περιγραφή του σεμιναρίου.
Σκοπός μου δεν είναι να τους κράξω αλλά να τους κάνω πιο φιλικούς στην αγορά.
Αν ήξερα ότι αξίζει θα ήμουν απο τους πρώτους που θα συμμετείχε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες