.:BedRoom:.

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 05 Αύγ 2006 15:06

Tο project δεν ειναι εντελως ετοιμο αλλα ριχτε μια ματια στo preview...
Συνημμένα
test01.JPG
only preview

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 05 Αύγ 2006 18:38

Στρογγυλό κρεβάτι! Λίγο άβολο δεν θα είναι για ύπνο
Όσο για το project θα περιμένω να το δω τελειωμένο

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από BanOr » 05 Αύγ 2006 19:12

einai arketa adeio gia tin ora...
perimeno na to do teleiomeno kai me sosto renderer ;)
Εικόνα

anti13
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 25 Μάιος 2006 22:21

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από anti13 » 05 Αύγ 2006 19:55

Βρε παιδια πως φτιαχνεται τα μαξιλάρια στρογγυλα?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 05 Αύγ 2006 21:13

Βασικά παίζει ρόλο πια εργαλεία θα χρησιμοποιήσεις
Ένα παράδειγμα ,η δημιουργία ενός αυγού από ένα κύβο
Μίκραινε την μια πλευρά του κύβου και βάλτο μέσα σε ένα HyperNURBS


Εικόνα

anti13
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 25 Μάιος 2006 22:21

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από anti13 » 05 Αύγ 2006 22:00

exm με το 3D Max studio ξερεις πως πάνω κατω γινεται?
δλδ που μπορω να ψάξω να το κάνω?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 05 Αύγ 2006 22:20

Δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το max και δεν γνωρίζω το μενού του

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 05 Αύγ 2006 23:02

για το max..


κανε ενα chamberbox και χρησιμοποιησε τους modifiers:
bend
spherize
ripple

παιξε λιγο με τις μεταβλητες και κατι παρομοιο θα σου βγει...

καπως ετσι το εκανα εγο τουλαχιστον.....

ξεχασα να πω...η σκηνη ειναι σε 3D Studio και το ρενδερ θα γινει σε MaxWell 1.1

δεν ειναι τελειωμενο το project.. μην βαρατε.....
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 05 Αύγ 2006 23:04

σε πληροφορω VERIOTIS οτι ειναι πολυ βολικο γιατι εχω κοιμηθει σε τετοιο... :)
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

anti13
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 25 Μάιος 2006 22:21

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από anti13 » 05 Αύγ 2006 23:05

οκ ευχαριστω!
Πάντως ειναι πολύ ωραίο!

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από BanOr » 06 Αύγ 2006 00:55

mkpk den barame :P
perimenoume..:P
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 07 Αύγ 2006 11:52

για να εχετε μια σταδιακη προοδο της σκηνης το πρωτο τεστ..

20 λεπτα...
η τελικη σκηνη προβλεπω να μου κανει πανω απο 20 ωρες rendering...!!

-η μοντελοποιηση δεν εχει τελειωσει
-τα ματεριαλ δεν ειναι ετοιμα

απλα για να σχολιασεται...
Συνημμένα
default.jpg

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από xultimatex » 07 Αύγ 2006 14:48

Αφού έχει γίνει της μόδας δε μπορεί κάποιος να κάνει ένα tut για δημιουργλια δωματίου; Όχι κάτι τελειοποιημένο... Απλά, 3 τοίχοι καμιά παράξενη γωνία και τέτοια.
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από EneMe » 07 Αύγ 2006 16:35

Άδειος ο αριστερός τοίχος, λείπουν υφάσματα και χαλιά για να "ζεστάνουν" τον χώρο...

Οίκος ανοχής μου κάνει, έτσι κόκκινο που είναι! :P

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 07 Αύγ 2006 16:57

---για το tutarial---
δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιο ιδιαιτερο "κοπλο" για να κανεις ενα οποιοδηποτε δωματο ή σπιτι...

ας πουμε ξεκινα απο το δικο σου, μετρα της αποστασεις και κανε τους τοιχους με plane.
Δες τα αντικειμενα που υπαρχουν και αντεγραψε τα οσο μπορεις.. τωρα το πως θα φτιαξεις ενα βαζο ή ενα φωτιστηκο δαπεδου ειναι ενα αλλο tutorial... :)
αν δεν "τρυφτεις" στο modeling δεν κανεις δουλεια...ξεκινα με κατι που βλεπεις και μετα δοκιμασε και την φαντασια σου.... καπως ετσι παει το πραμα...

---EneMe---

υπαρχει χαλι,ματεριαλ δεν εχω φτιαξει ακομα για να το διακρινεις..κατι θα μπει και στο αρισ. τοιχο... thnx
Ειναι "Δωματιο Παθους" μην με χαντακωνεις ετσι..
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες