.:BedRoom:.

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από EneMe » 17 Αύγ 2006 01:22

Δεν ξέρω τι φταίει με το noise, αλλά πάει καλα!

Για τον τοίχο δεν ξέρω, αλλά τα υπόλοιπα που λες καλά μου φαίνονται...

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 17 Αύγ 2006 18:51

Πολύ καλύτερα τώρα αλλά 11:00 ώρες χαρά στην υπομονή σου

Όσο για το tutorial για το maxwell θα σε παρακαλέσω να το κάνεις γιατί εγώ μετά από 60 min render κατάφερα μια μαύρη εικόνα και τίποτα παραπάνω, αναμένω και ευχαριστώ προκαταβολικά

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από BanOr » 17 Αύγ 2006 18:54

mkpk πολύ καλο man...περιμένω να το δώ unnoised ;)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 18 Αύγ 2006 00:12

ευχαριστω πολυ banor..και καλο χειμωνα σου ευχομαι μιας και επεστρεψες...
και αλλαξε στο profile σου την περιοχη :p

και οσο αφορα για την μαυρη εικονα που εδωσε το maxwell καλα σου εκανε... :p

2 βασικα να σου πω μονο..

1ον gia το maxwell πρεπει να χρεισημοποιησεις καμερα και οχι to prespective και οχι την default καμερα του c4d αλλα την δικη του...(καπου στο μενου που εχει τις καμερες το c4d κοιτα...θα την εχει εκει..)

2ον αν εχει βαλει τη σωστη καμερα το επομενο που εχεις να κανεις ειναι να ξεχασεις τα omni και γενικα ολα τα φωτα του c4d... για να φωτησεις την σκηνη σου χρησημοποιησε ενα plane.στο Plane αυτο θα πρεπει να βαλεις ενα ματεριαλ τυπου emitter απο τα ματεριαλ tou maxwell φυσικα. τελος αν τα κανεις αυτα και δεν βλεπεις τιποτα ακομα ενα μονο μενει να κανεις... κανε rotate το plane 180 μοιρες για τι φωτηζει μονο απο την μια πλευρα.. :) ελπιζω να βοηθησα λιγο...
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 18 Αύγ 2006 09:46

Αν και έβαλα camera του maxwell μάλλον κάτι ξέχασα με τον φωτισμό ,θα κάνω μια ακόμα προσπάθεια.
Μιας και πιάσαμε το θέμα render ασχολήθηκα λίγο παραπάνω με το finalrender stage-2 for cinema και έμεινα έκπληκτος με το αποτέλεσμα που δίνει μόλις σε μερικά λεπτά ,είναι η πιο γρήγορη μηχανί που έχω δη μέχρι τώρα

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 18 Αύγ 2006 13:07

κοιτα και εγω πριν εμφανιστει το ΜΑΧWELL με final δουλευα αλλα δεν μπορεις να τους συγκρυνεις μεταξη τους...

1ον το maxwell κανει πραγματικη εξωμιωση κυματων φωτος για να κανει φωτοαποδωση ενω το final χρησημοποιει RGB προσεγκηση.

2ον το maxwell ειναι χρησημοποιει global illumination,final gathering και τετοιες μ@@@ιες γιατι στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν στη φυση.

3ον εχεις προσπαθησει να χρησημοποιησεις SSS Sub Surface Scattering?
ειναι οταν θες το φως να διαπερνα ενα αντικιμενο.δεν μιλω για refractions σε γυαλι αλλα διαφανο πλαστικο πχ να αλλιωνει το χρωμα του ενα φως που βρησκεται απο πισω του...
θα δεις οτι το fr θα σου τα σπασει...

εχεις δει μηπως animation του final με GI?

τουλαχιστον μεχρι την εκδοση που δουλευα εγω αν εκανες ανιματιον μια σκηνη μιας μικρης πολης με 2 - 3 σπιτακια το GI τρεμοπαιζε κατα την κινηση της καμερας.Επειδη ειναι fake...

κανεις δεν ειπε οτι το final den einai κορυφη...αλλα δεν ειναι maxwell... :hammer:

κοιτα την παρακατω εικονα που εχω κανει με final αλλα σκεψου και πες μου θα ηταν τοσο καλη αν δεν ηταν και το HDR τοσο καλο...
Συνημμένα
BlueLavas.jpg
frrrrrrrrrrr
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 18 Αύγ 2006 14:35

Δεν συγκρίνω τίποτα εδώ απλά ανέφερα το fr2 γιατί μου έκανε εντύπωση ο χρόνος του σε pc με 1.5 ghZ επεξεργαστή .
Για να καταλάβεις είμαι στα πρώτα βήματα του Gi λόγο αργού υπολογιστή και δεν γνωρίζω και πολλά (δεν έχω κάνει πολλές δοκιμές ) όποτε δεν μπορώ να πω τίποτα για την εικόνα

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 17 Δεκ 2006 19:42

Αργησα λιγο για να το κανω ποστ, αλλα να ειναι καλα ο BanOr που μου το θυμησε...

The Old with MaxWell 1.1...
Εικόνα


Με καποιες διορθωσεις,με πιο μοντερνες επιροες και με νεο Renderer....
The New with Indigo RC 0.6....

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mkpk την 18 Δεκ 2006 01:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από BanOr » 17 Δεκ 2006 19:47

:clap:opos panta apsogos..:)
na'mai kala pou sto thimisa :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από veriotis » 17 Δεκ 2006 23:31

ωραίες αλλαγές , άψογος

Άβαταρ μέλους
ftourini
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 08 Αύγ 2005 02:59
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από ftourini » 18 Δεκ 2006 03:24

Τέλεια τα φωτιστικά! Το ταβάνι είναι καλύτερο! Φωτεινότεροι πίνακες! ;) Mεγαλύτερη φωτορεαλιστική απόδοση γενικότερα! :D

Το μόνο που μπορώ να πω είναι για το δεξί χαλί που πάλι κόβεται το μοτίβο του.. Ισως και αν τέλειωνε με κρόσια θα ήταν ακόμα πιο καλό!
Επίσης το δέσιμο της κουρτίνας βλέπω έγινε μεταλλικό, αλλά δεν έχει σκιά στον τοίχο..:(

Άβαταρ μέλους
e-times
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1555
Εγγραφή: 13 Φεβ 2003 01:41
Τοποθεσία: Πειραιάς

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από e-times » 18 Δεκ 2006 10:03

ftou έγραψε: Επίσης το δέσιμο της κουρτίνας βλέπω έγινε μεταλλικό, αλλά δεν έχει σκιά στον τοίχο..:(
... και τσακιση η κουρτινα :wink:


Παντως συγχαρητηρια ειναι τελειο. :D
Εικόνα

Good News For The Smokers, Non-Smokers Die Too

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από EneMe » 18 Δεκ 2006 15:57

Τέλειο! :o

Μόνο μείον για μένα το ότι χρειαζοταν περισσότερα σημεία στα παράθυρα (στις καμπύλες της ποδιάς και πάνω)...

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από Rotav » 06 Ιαν 2007 15:58

bravo re mkpk....moy aresei para poly!!!me cinema 4d kai indigo?

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

.:BedRoom:.

Δημοσίευση από mkpk » 06 Ιαν 2007 16:13

oxi 3ds max ke indigo ine!kalos orises sto 3d file mu
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες