ΣΟΑΑ Αποχη ολων των οδηγων απο Αγωνες επ αοριστον

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

ΣΟΑΑ Αποχη ολων των οδηγων απο Αγωνες επ αοριστον

Δημοσίευση από fiskilis » 22 Αύγ 2006 16:56

ΣΟΑΑ Αποχη ολων των οδηγων απο Αγωνες επ αοριστον

Αθήνα 21/8/06


Αγαπητοί Συναθλητές ,

Το Δ.Σ. του Συνδέσμου σας αποφάσισε να σας προσεγγίσει με κάθε τρόπο προκειμένου να ενημερωθείτε έγκαιρα για τις τελευταίες εξελίξεις στο σπόρ , όπως επίσης και για τις θέσεις του.
Κατ’αρχήν θέλουμε να αναφερθούμε στα τραγικά περιστατικά που είχαν σαν αποτέλεσμα τον χαμό δύο συναθλητών μας όπως επίσης και για άλλα περιστατικά που έθεσαν σε κίνδυνο οδηγούς και συνοδηγούς , κριτές και θεατές αλλά πέρασαν στα «ψιλά» διότι δεν είχαν τραγική κατάληξη , απ’όλους μας όμως θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με την μέγιστη σοβαρότητα και αυστηρότητα διότι είναι αποτέλεσμα της αναποτελεσματικότητας , ανεπάρκειας και πολλές φορές αμέλειας και αδιαφορίας της ΕΛΠΑ και μέρους των Οργανωτών.

Α) Ατύχημα Ράλλυ Σπρίντ Κορίνθου
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία (η διερεύνηση συνεχίζεται) ο σύνδεσμος κατέληξε:

Το αυτοκίνητο δεν έπρεπε να εκκινήσει τον αγώνα διότι το παρ-μπρίζ δεν ήτο LAMINATED. Αυτό αποδεικνύει τον πλημελή τεχνικό έλεγχο. Μέρος του παρμπρίζ βρίσκεται στην κατοχή μας.
Η ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ χωρίς να διερευνήσει το ατύχημα έσπευσε να εκδόσει δελτίο τύπου δύο ώρες μετά το συμβαν στο οποίο αναφέρεται σε «κλαδί το οποίο μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο από το παρμπρίζ και τρύπησε τον πνεύμονα του άτυχου συνοδηγού» το οποίο είναι τελείως ανακριβές.
Δεν έχουμε πρόσβαση στην ιατροδικαστική έκθεση και δεν μας διευκόλυνε κανείς για να λάβουμε επίσημα γνώση , αλλά η αιτία θανάτου του άτυχου Χ.Δούρου ήταν «κάταγμα βάσης κρανίου» καθώς επίσης δεν γνωρίζουμε τι ειδικότητας ήταν ο γιατρός του αγώνα και αν έφερε κατάλληλο εξοπλισμό τουλάχιστον για τις πρώτες βοήθειες. Από φωτογραφίες όμως οι οποίες μας επιδείχθησαν δεν προκύπτει κάτι τέτοιο ως πρός τον εξοπλισμό.
Στον τόπο του ατυχήματος ήταν θαύμα πως δεν θρηνήσαμε και θύματα θεατές διότι ο κόσμος με την ανοχή της οργάνωσης ήταν ακριβώς δίπλα στο γνωστό άλμα της ειδικής Σπαθοβούνι (αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες) και στα πιθανά σημεία εξόδου μετά το άλμα.

Β) Ατύχημα στο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο

Λίγα χρόνια πρίν και με την υπόδειξη των υπευθύνων ασφαλείας του διεθνούς Ράλλυ Ακρόπολις τοποθετήθηκαν μπαριέρες στην ειδική Δροσοχώρι και ιδιαίτερα στο σημείο που ο άτυχος Γιώργος Μακρής «βγήκε» από τον δρόμο.
Στον εθνικό αγώνα ουδείς ασχολήθηκε με το συγκεκριμμένο σημείο αν και από πληροφορίες που έχουμε η διοργανώτρια λέσχη ΑΛΑ όπως και ο παρατηρητής ΕΘΕΑ δέχθηκε παρατηρήσεις για την επισήμανση τουλάχιστον της διαδρομής στο συγκεκριμμένο σημείο. Σε συνάντηση που είχαμε στην ΕΘΕΑ για το ατύχημα , το μέλος της ΕΘΕΑ κος Αποστολίδης μας επέδειξε φωτογραφία από τον «τόπο του ατυχήματος» η οποία ήταν από άλλο σημείο της διαδρομής , προσπαθώντας να μας παραπλανήσει ή ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Οι επισημάνσεις αυτές έγιναν στον αντιπρόεδρο της ΕΘΕΑ κο Ιακωβάκη αλλά δεν έδωσε εντολή για κανένα μέτρο.
Το ελικόπτερο δεν μπορούσε να προσγειωθεί και με μεγάλη δυσκολία μπόρεσε ο γιατρός να προσεγγίσει τους τραυματίες. Ο γιατρός από το VHF ζητούσε εξοπλισμό , γιατί; Ποιός ήταν ο εξοπλισμός τον οποίο έφερε και ποιά η ειδικότητά του;
Οι τραυματίες , συνοδηγός και κριτής , όπως και ο νεκρός Γιώργος Μακρής απομακρύνθηκαν πολλές ώρες μετά από το σημείο του ατυχήματος , έτσι η ζωή των τραυματιών μπήκε για δεύτερη φορά σε κίνδυνο την ίδια μέρα.

Γ) Ανάβαση Δημητσάνας

Το αγωνιστικό του Στράτου Φωτεινέλη αποσταθεροποιείται και ο κριτής Μακρής αντιμετωπίζει σοβαρό κίνδυνο με συνέπεια τον ελαφρό τραυματισμό του καθώς και ελαφρούς τραυματισμούς θεατών. (ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΕΘΕΑ)

Δ) Ράλλυ Σπρίντ Καλαμάτας

Ο οδηγός Νίκος Ζακχαίος , κατά την διάρκεια του αγώνα βρίσκεται «αντιμέτωπος» κατ’αρχάς με δύο μοτοσυκλέτες και στην συνέχεια με θεατές (και μάλιστα μικρά παιδιά) τα οποία σώζονται ως εκ θαύματος.
Μεγάλη αμέλεια της λέσχης το ότι δεν εκκίνησε πλοηγό αυτοκίνητο μετά από μεγάλη (15 λεπτά) διακοπή του αγώνα.
Παρατηρητής ΕΘΕΑ στον συγκεκριμμένο αγώνα ο βοηθός του Υπευθύνου Ασφαλείας της ΕΘΕΑ κος Αθανασίου!!!

Ε) Ανάβαση Κύμης

Ο Οδηγός Ηλιάδης κτυπά όγκο ασφάλτου και εκτοξεύεται στα δένδρα με αποτέλεσμα να καταστρέψει το αγωνιστικό του αυτοκίνητο θέτοντας συγχρόνως σε κίνδυνο την ζωή του.Ο όγκος ασφάλτου ήταν «εκεί»για πολλή ώρα και ο κριτής δεν ενδιαφέρθηκε παρά τις παραινέσεις των θεατών.

ΣΤ) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Ο δις νικητής του αγώνα Jaari Laaksonen στην ειδική Μαυροσουβάλλα βρίσκεται αντιμέτωπος με χωματουργικό μηχάνημα , ΙΧ αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα. Αποτέλεσμα , το αγωνιστικό αυτοκίνητο άχρηστο, ο φιλοξενούμενος οδηγός στην χώρα μας έκπληκτος και έξαλος και η χώρα μας παρα λίγο διεθνώς εκτεθειμένη . Από ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο οδηγός Jaari Laaksonen αποζημειώθηκε για την ζημιά την οποία υπέστη , προφανώς , αν αυτό συνέβει στόχο είχε να μην τσαλακωθεί το προφίλ της ΕΛΠΑ διεθνώς. (Δεν υπάρχει τέτοιο προηγούμενο στους Ελληνικούς αγώνες)

Ζ) Ατύχημα Ράλλυ ΕΛΠΑ 04

Στο ατύχημα του Ράλλυ ΕΛΠΑ που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο του Δ.Κολιοπάνου και τον τραυματισμό του Φάνη Χασιώτη σε σημείο της διαδρομής που βγήκαν 3 αυτοκίνητα δεν έγινε καμμία διερεύνηση όχι μόνο για την απόδοση ευθυνών (αν υπήρχαν) αλλά για να γίνουμε σοφότεροι και να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.
Ο συναθλητής μας μόλις πρίν από μερικές μέρες έλαβε το 1/3 της αποζημίωσης του από την ΕΛΠΑ , δηλαδή μετά από 3 χρόνια περίπου!!!!
Θυμίζουμε ότι στο συγκεκριμένο ατύχημα είχαμε κατά την γνώμη του συμβουλίου ολιγορία στις αντιδράσεις του κριτή φύλακα, αδυναμία επικοινωνίας με αφετηρία τερματισμό και γραμματεία τεράστια καθυστέρηση στην διακοπή του αγώνα και στην προειδοποίηση των διερχομένων πληρωμάτων (και βέβαια ποτέ δεν μάθαμε αν ο Δ.Κολιοπάνος έχασε την ζωή του από την πρόσκρουση στην κολώνα ή σε δεύτερο χρόνο , οπότε οι ευθύνες είναι τεράστιες για την οργάνωση του αγώνα).

Αγαπητοί αγωνιζόμενοι ,

Γνωρίζουμε όλοι ότι οι αγώνες 100% ασφαλείς δεν μπορεί να υπάρξουν , αυτή όμως η παραδοχή ισχύει μόνον όταν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα και έχουν τηρηθεί οι κανονισμοί που όλοι γνωρίζουμε και ο σύνδεσμος είτε γραπτά είτε δια του εκπροσώπου του είχε προτείνει (όταν ήταν αποδεκτός από την ΕΘΕΑ).

Τα μέτρα αυτά όμως έχουν κόστος και ταράζουν το οικονομικό αποτέλεσμα της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ και των λεσχών. Δυστυχώς όμως το σπόρ έφθασε σε θέματα ασφαλείας και σε πλειάδα άλλων θεμάτων στο μη περαιτέρω. Πλέον δεν εκτιθέμεθα μόνο εμείς σαν οδηγοί και συνοδηγοί σε κίνδυνο αλλά και οι κριτές και οι θεατές.

Τα τελευταία «μέτρα» της ΕΛΠΑ δεν έχουν να κάνουν με την ουσία της ασφάλειας αλλά στόχο έχουν να θολώσουν τα νερά προκειμένου «το σύστημα» να εξακολουθεί να λειτουργεί με τον επι τόσα χρόνια γνωστό και οικονομικά προσοδοφόρο για την ΕΛΠΑ τρόπο.

Στόχος όλων μας είναι να διεξάγονται αγώνες αλλά προκειμένου να πιέσουμε την ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ αλλά και την πολιτεία ότι κάτι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο συμβαίνει στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και είναι πλέον αναγκαίες αλλαγές και τομές.

Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ έλαβε ομόφωνα την σκληρή απόφαση να ζητήσει από όλους τους οδηγούς , συνοδηγούς και μηχανικούς προετοιμαστές ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ από όλους τους αγώνες ραλλύ σπρίντ, ράλλυ και αναβάσεις παραμερίζοντας την απόλυτα κατανοητή επιθυμία για συμμετοχή στους αγώνες.
Το Δ.Σ. του συνδέσμου σας είναι αποφασισμένο να επιτύχει με κάθε τρόπο στον βασικό του στόχο που είναι η ασφάλεια των αγώνων.

Με μεγάλη λύπη μας πήραμε ομόφωνα αυτήν την απόφαση της ΑΠΟΧΗΣ και σας ΚΑΛΟΥΜΕ να δώσετε αποφασιστικό μήνυμα στους παράγοντες του σπόρ που στόχο τους έχουν το «φαίνεσθαι» προς την Διεθνή Ομοσπονδία και το οικονομικό όφελος από τους Έλληνες αγωνιζόμενους χωρίς καμμία ανταποδοτικότητα.

Το Δ.Σ.


http://www.greekautoclub.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες