έρευνα που ασχολείται με το SEMarketing στην ελληνική αγορά.

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
eco0328
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Φεβ 2006 18:15

έρευνα που ασχολείται με το SEMarketing στην ελληνική αγορά.

Δημοσίευση από eco0328 » 26 Αύγ 2006 22:02

Αν και με λυπεί το γεγονός πρέπει να το αναφέρω. Κανεις δεν έχει ασχοληθεί (έτσι νομίζω δηλαδή) σε επίπεδο έρευνας με το Search engine marketing στην ελληνική αγορά μέχρι σήμερα.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας θα ξεκινήσουμε μια έρευνα πάνω στο Paid search marketing. Συγκεκριμένα θα μελέτησουμε το δείκτη CTR (Click Through Rate) και πως αυτός μεταβάλλεται. Δηλαδή θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε επακριβώς τις παραμέτρους που επιρεάζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης (sponsored links) στις μηχανές αναζήτησης καθώς και το μέγεθος της επιροής της καθεμιάς. Τέτοιες παράμετροι μπορεί να είναι:

* η στόχευση του κειμένου (adtext),
* η χρησιμοποίηση στίξης,
* η ύπαρξη συγκεκριμένων λέξεων στο κείμενο της διαφήμισης (free, προσφορά κτλ.),
* η χρησιμοποίηση του keyword της αναζήτησης στον τίτλο (keywords in title),
* η θέση της διαφήμισης,
* ο τρόπος που έγινε η αναζήτηση από τον χρήστη (2 ή 2+ keywords κτλ.),
* ο κλάδος του e-businness που προβάλλεται.

Χρησιμοποίησα τα παραπάνω ως παράδειγμα αφού οι παράμετροι είναι πολύ περισσότερες.
Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διαφωτίσει επιχειρήσεις και marketers, για το πως μπορούν να γίνουν αυτές οι καμπάνιες αποτελεσματικότερες και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Η σύνταξη ενός adtext είναι ολόκληρη επιστήμη, μια τέτοια ερευνα δεν εξαντλεί τη μελέτη του. Είναι μια αρχή όμως, της οποίας τα συμπεράσματα, ελπίζω, να έχουν ενδιαφέρον.
Συμφωνα με το υπάρχον χρονοδιάγραμμα, τα αποτελέσματα θα είναι ανακοινώσιμα στο τέλος του έτους

Το ζητούμενο σ' αυτή τη φάση, είναι να ξεκινήσει μια κουβέντα από ανθρώπους που ασχολούνται με το αντικείμενο ώστε καταθέτοντας και αυτοί τις εμπειρίες τους από τις δικές του καμπάνιες να βοηθήσουν στο να μπουν σωστά πλαίσια στο συγκεκριμένο ερευνητικό εγχείρημα κυρίως όσον αφορά τη μεθοδολογία και τις παραμέτρους που θα εξεταστούν.

Η σύνταξη ενός adtext είναι ολόκληρη επιστήμη, μια τέτοια ερευνα δεν εξαντλεί τη μελέτη του. Είναι μια αρχή όμως, της οποίας τα συμπεράσματα, ελπίζω, να έχουν ενδιαφέρον.

Ακούω τις απόψεις σας λοιπόν...

http://about-seo.blogspot.com

Απάντηση

Επιστροφή στο “Web Usability & Accessibility”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες