Ξεκινώντας να διαβάζω php.....

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PanosIlio » 11 Οκτ 2006 14:09

Καλησπέρα,

Είμαι "σχετικά άσχετος" με την php, αλλά εκ των πραγμάτων πρέπει να μάθω, θέλω αλλά λέω πρέπει γιατί όντως πρέπει καθώς θα με βοηθήσει και στη δουλειά μου.

Ουσιαστικά δεν θέλω, σε πρώτη φάση, να μάθω να γράφω scripts, απλά θέλω να είμαι ικανός όταν παίρνω στα χέρια μου μια σελίδα με κώδικα να ξέρω τι λέει. Σε πρώτη φάση αυτό είναι αρκετό, αργότερα θα με ενδιέφερε φυσικά να μάθω και να γράφω αλλά το να μπορώ να διαβάζω και αναγνωρίζω τι κάνει το κάθε τι είναι αρκετό.

Ξέρω πως αυτό δεν θα γίνει χωρίς γράψιμο, εννοώ, αν δεν τα δεις στην πράξη πως θα μάθεις οπότε το ένα πάει με το άλλο.

Έχω ήδη αρχίσει να διαβάζω το php manual από το php.net αλλά ρωτάω τι επιπλέον μπορώ να διαβάσω, έχω καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας και δεν έχω πρόβλημα, άλλωστε προτιμάω τέτοια εγχειρίδια να τα διαβάζω στην "μητρική" τους γλώσσα.

Υπάρχει κάποιο βιβλίο σαν επιπλέον βοήθημα? Τα tutorials του cordis? Ρωτάω επειδή υπάρχουν πολλές πηγές, επίσης έχω δηλώσει και συμμετοχή για τα σεμινάρια του ΕΕΧΙ αλλά δεν πρόλαβα να πάω τώρα, αξίζουν αυτά, να τα κάνω?

Από προγραμματισμό το μόνο που ξέρω είναι τα γνωστά πασαλείματα που κάνουν στις ιδιωτικές σχολές, C, C++, VB, HTML, SQL αλλά ήταν σε νηπιακό επίπεδο οπότε δεν λέω ότι ξέρω απλά τα αναφέρω έτσι για να έχουμε να λέμε.

Τέλος πάντων το πλάτιασα πάλι, απλά θέλω τη γνώμη σας και την εμπειρία σας για το ξεκίνημα, αυτά. Ευχαριστώ.
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
cpulse
Script Master
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cpulse » 11 Οκτ 2006 19:03

Ένας τρόπος είναι αυτό που λές.. με το manual στο χέρι.