Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Ας χαλαρώσουμε και λίγο... Aς κουτσομπολέψουμε μια σταλιά, ας πούμε και κανένα ανέκδοτο!

Συντονιστές: theiapythia, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
janas
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004 11:29
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από janas » 05 Νοέμ 2006 15:46

patriot, adunatw... sou milaw me apodeiktika stoixeia kai esu ta amfisbhteis.
ok dikaiwma sou einai auto , sou zhtaw apodeiktika stoixeia kai esu ti kaneis? mou proteineis na diabasw ena periodiko xwris dhmosieuseis kai episthmonika sunedria...dhladh ti na pistepsw se auta pou lene? 3ereis uparxei kai ena periodiko pou apodukenuei oti uparxoun e3wghinoi kai zoun anamesa mas, na to pistepsw kai auto? na pistepsw kai oti leei sthn ekpomph tou o xardabelas?

meta apo tosa xronia sta sxoleia kai sunexizwntas kata kapoio tropo, adunatw na katanohsw kati pou den eiani apodedeigmeno apisthmonika me8odologika kai den exei kri8ei. 3ereis antilogos ston paparhgopoulo uparxei alla den mporw egw na sou upodei3w poio einai. kalutera einai na to breis monos sou.

les oti 3ereis istoria, alla DEN DEINEIS PHGES. kai sthn episthmonikh koinothta opou uparxei logos uparxei kai antilogos episthmonika tekmaireiwmenos kai me apisteutous kaugades se episthmonika sunedria.

otan kapoios dhmiourgei kati kai to dhmosieuei, deinei tis parapompes tou. se mia dhmosieush to poso shmantiko einai ena ergo, fainetai apo poses fores brisketai se parapompes.

anti autou makrugoreis kai xrhsimopoieis sunais8hmatikous orous.

egw eimai polu texnokraths kai exwntas apokthsei meta apo polla xronia auth th nootropia, kai mesa apo to panepisthmio alla kai mesa apo th douleia mou den 8elw na eimai sunais8hmatikos. den uparxei sunais8hma uparxei aplh logikh me epixeirhmata an den ta apodexesai exei kalos, an mporeis na ta antikrouseis me epixeirhmata kai na dei3eis to la8os akoma kalutera.

to oti xrhsimopoiw autes tis ekfraseis, pou den sou aresoun, exei na kanei oti egw den 8ewrw tipota apoluto kai tipota 100% sigouro. panta krataw epifula3eis eidika otan to 8ema einai euais8hto. an einai panw se auta pou kanw kai exw spoudasei tote eimai poio apolutos.

auta ta liga xwris pro8esh na se 8h3w.

PS1: h ka8areuousa htan ftiaxth glwssa apo ton korah, gia auto kanane kalo kata th gnwmh mou pou thn katarghsan glwssa pou den milietai apo to ka8hmerinoi lao einai nekrh glwssa.

PS2: gaucho, einai sxetiko na les oti den 3ereis istoria, sthn ousia kaneis mas den 3erei alh8ina istoria gia 2 logous kuriws, prwton sunais8hmatikous, ideologia klp klp. kai deuteron giati h epishmh istoria grafetai apo tous isxurous kai tous nikhtes, kai einai h istoria pou tous boleuei. opote gia thn istoria pou ma8ainoume sthn ellada, na mhn eisai kai 100% sigouros oti einai h swsth h alh8inh.

Άβαταρ μέλους
janas
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004 11:29
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από janas » 05 Νοέμ 2006 15:50

a kai kati allo, epi eleu8eriou benizelou htan pou 3epoulh8hkame tosa polu stis prostatides dunameis kai giname upoxeirio tous, omws htan isws o monos tropos gia na petuxoume ta e8nika mas sumferonta tote, des 1o pagkosmio kai e8niko dixasmo, des meta sun8hkh bersalliwn kai mikrasiatikh katastrofh.

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1590
Εγγραφή: 20 Αύγ 2002 19:21
Τοποθεσία: Σπίτι μου!

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από patriot » 06 Νοέμ 2006 15:09

janas έγραψε:patriot, adunatw... sou milaw me apodeiktika stoixeia kai esu ta amfisbhteis.
Αμφισβητώ μόνο όσα λένε οι άλλοι και εσύ τα πιστεύεις. Το ότι κάποιος λέει κάτι δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Όταν σε ρώτησα ΓΙΑΤΙ πιστεύεις ο Pαπαρηγόπουλος λέει την αλήθεια ( εσύ ο ίδιος δεν είπες παρακάτω ότι η ιστορία ειναι σχετική; ) δεν μου απάντησες. Ποια είναι λοιπόν τα αποδεικτικά στοιχεία;

ΥΓ:Καλά συγνώμη εσύ ο ίδιος δεν είσαι που φοβάσαι το "πίστευε και μη ερεύνα"; Τώρα μου λες το αντίθετο (να πιστέψω κάποιον Παπαρηγόπουλο) χωρίς να ερευνήσω....
mou proteineis na diabasw ena periodiko xwris dhmosieuseis kai episthmonika sunedria...
Δεν είπα ποτέ ότι δεν έχει επιστημονικά συνέδρια. Είπα ότι δεν ξέρω αν έχει ή όχι και να κοιτάξεις σε ξένες πηγές να δεις αν θα βρεις ποιο πολλά για το περιοδικό γιατί στην Ελλάδα είναι ακόμα καινούργιο και δεν θα βρεις τόσες πληροφορίες όσες θες.
adunatw na katanohsw kati pou den eiani apodedeigmeno apisthmonika me8odologika kai den exei kri8ei.
Χμ... για το "κριθεί" το βρίσκω δίκαιο γιατί μέσα από την κριτική βλέπεις όλα τα υπέρ και τα κατά που μπορούν να σκεφτούν οι άνθρωποι διαφορετικών αντιλήψεων για το αντικείμενο που έχουμε υπό κρίση. Αλλά το "αποδεδειγμένο" και το "μεθολογικά" προσωπικά τα αγνοώ μέχρι ενός σημείου γιατί μην ξεχνάς ότι αυτό που θεωρούμε σήμερα απόδειξη αύριο ίσως να μην είναι (όπως οι φωτογραφίες που σημέρα με τα τόσα editing programs δεν μπορείς να ξέρεις αν η φωτογραφία είναι αληθινή ή όχι ενώ αντίθετα στα παλιά χρόνια το "μια φωτογραφία ίσον χιλιες λέξεις" ισοδυναμούσε και με πιθανή ή όχι καταδική του ενόχου στο δικαστήριο). Οι μέθοδοι αλλάζουν άρα αλλάζουν και τα στοιχεία (όχι πάντα βέβαια) άρα το μόνο που μπορεί να κρίνει αν ένα πράγμα είναι σωστό/αληθινό/κ.τ.λ είναι η αμφισβήτηση (η ή κριτική αν προτιμάς αυτήν την λέξη)
3ereis antilogos ston paparhgopoulo uparxei alla den mporw egw na sou upodei3w poio einai. kalutera einai na to breis monos sou.
Θα το κάνω, ευχαριστώ.
les oti 3ereis istoria, alla DEN DEINEIS PHGES.
Ούτε που το σκέφτηκα!!! :lol: :P Ένας άνθρωπος όταν ξέρει κάτι απλά το ξέρει δεν κάθεται να σκεφτεί από που το έμαθε. Εσύ αυτό κάνεις κάθε φορά;

Εξάλλου όταν υπάρχουν μόνο 1-2 πράγματα για κάθε θέμα και εσύ π.χ υποστηρίζεις το 1 ενώ εγώ το άλλο δεν εννοείται ότι εννοώ το 2;;
otan kapoios dhmiourgei kati kai to dhmosieuei, deinei tis parapompes tou.
Όταν κάποιος δημιουργεί κάτι, δεν δείχνει στις παραπομπές του γιατί πολύ απλά δεν έχει παραπομπές αφού το δημιούργησε ο ίδιος. :lol:, :lol:
se mia dhmosieush to poso shmantiko einai ena ergo, fainetai apo poses fores brisketai se parapompes.
Επειδή αυτό αποδεικνύει το ποσο ασχολήθηκε. Τι γίνεται όμως όταν με αυτό ασχολήται από μικρός και δεν υπάρχουν αυτές οι πηγές πια; Ή και αν υπάρχουν φυσικά δεν τις θυμάται μετά από τόσα χρόνια;
anti autou makrugoreis
Εν μέρη προς καλύτερη επεξήγηση, και εν μέρη επειδή δεν θέλω να δίνω τροφή στο να νομίζουν οι άλλοι ότι λέω το "α" και εννοώ το "β" γιατί μετά αντί να καθήσουν να μιλήσουν σοβαρά, λένε αρλούμπες και στο τέλος φεύγουν έχοντας αφήσει πίσω τους μόνο απομεινάρια ατελείωτης συζήτησης χωρίς νόημα. (Αυτό συνήθως δεν γίνεται στο fs αλλά η συνήθεια βλέπεις). Ενώ δίνοντας πλήρη εξήγηση του τι εννοώ δεν τους δινω περιθώρια να λένε "άρες μάρες κουκουνάρες". Και να διαφωνήσουν 100% (που σημαίνει ότι γι' αυτούς τα λεγόμενα μου ΕΙΝΑΙ αρλούμπες) τουλάχιστον ΜΠΟΡΕΙ κάποιος να μάθει 5 ρημαδιασμένα πράγματα παραπάνω που ήταν άγνωστα πριν.
kai xrhsimopoieis sunais8hmatikous orous.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση δύο είναι οι λόγοι. Πρώτον γιατί πρέπει να υπάρχει ισοροπία ανάμεσα σε όλα τα θέματα (σκέτη λογική και επιστήμη είναι μισή γιατί το συναισθηματικό υπάρχει στον άνθρωπο είτε μας αρέσει είτε όχι) αλλά το κυριότερο γιατί σε θέματα αφανισμού των ανθρώπων όπως είναι οι σφαγές και τα θύματα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τις θυσίες τους. Ή μήπως -δε μπα να ήταν έλληνες, δεν πα να ήταν ξένοι- άνθρωποι δεν πέθαναν και δεν σκοτώθηκαν (άλλο αν ήταν ηλίθιοι οι λόγοι... ακόμα χειρότερα) ΓΙΑ ΜΑΣ;; Πόσο αναισθητοι πρέπει να γίνουμε πια για χατήρι της επιστήμης που διδάσκει μόνο τον ορθολογισμό λες και δεν ειναι λογικό να νοιάζεσαι για τους άλλους;

ΥΓ: Αυτό ίσως να ακούστηκε λίγο μελό (συναισθηματικό όπως λες) αλλά ΔΕΝ ανήκει στο "xrhsimopoieis sunais8hmatikous orous". Είναι αλήθεια ότι η επιστήμη αυτό κάνει.
egw eimai polu texnokraths kai exwntas apokthsei meta apo polla xronia auth th nootropia, kai mesa apo to panepisthmio alla kai mesa apo th douleia mou den 8elw na eimai sunais8hmatikos.
Ουσιαστικά λοιπόν κάνεις ότι και ο Gaucho αλλά σε άλλο τομέα. Αυτός υποστηρίζει (όπως ήδη είπα άθελα του γιατί έτσι έμαθε) τους ξένους γιατί νομίζει ότι είναι καλύτερα στο εξωτερικό, ενώ εσύ υποστηρίζεις τους ξένους δεχόμενος τις διδαχές τους. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά σε αποτέλεσμα. Μόνο στο τομέα όπως είπα. Χμ.... και άσε με να μαντέψω. Το επάγγελμα σου έχει να κάνει κάτι με επιχειρήσεις, οικονομικά, νομικά, δικηγορικά, συμβολαιογραφικά και τέτοια. Σωστά;
den uparxei sunais8hma uparxei aplh logikh me epixeirhmata
Δεν υπάρχει λογική και επιχειρήματα. Υπάρχει λογική, επιχειρήματα ΚΑΙ συναίσθημα ΚΑΙ λίγο από όλα για να υπαρχει ισσοροπία. Αλλιώς δεν ξέρουμε που βαδίζουμε.
an mporeis na ta antikrouseis me epixeirhmata kai na dei3eis to la8os akoma kalutera.
Κάθε άνθρωπος είναι ΤΟΣΟ πολύ εγωιστής που ακόμα και δίκιο 100% να είχα κανείς δεν θα με πίστευε. Ο άνθρωπος πιστεύει για τον εαυτό του ότι είναι ένας μικρός θεός. Και δέχεται ο "θεός" εαυτός μας εντολές από κάποιον άλλο; Ξέρεις πόσο ταπεινός πρέπει να είναι ένας άνθρωπος για να το κάνει αυτό;
to oti xrhsimopoiw autes tis ekfraseis, pou den sou aresoun,
Βασικά επειδή χτες έλειπα από το pc και ξέχασα ποιες λες "προτάσεις που δεν μου άρεσουν" δεν έχω παρά να ξαναδιάβασω το κείμενο από την αρχή αλλά μέχρι τότε δεν πάει στο μυαλό μου κάτι που δεν μου άρεσε. Το μοναδικό που με στεναχώρησε την ΠΡΟ-ηγούμενη φορά ήταν ότι έφυγες από την συζήτηση όχι γι αυτά που έλεγες. Συμφωνώ πάρα πολύ με αυτά που λες. Απλά δίνω βάση ποιο πολύ στο συναίσθημα γιατί αυτό είναι που δημιουργεί την ανάγκη της επιστήμης. Δουλειά της επιστήμης είναι να μελετήσει, να βρει, γιατί έγινε αυτό και τι μπορεί να κάνει για να το διορθώσει. Αλλά όχι η επιστήμη να αμφισβητεί την ανθρωπιά μας με ορθολογισμούς ΜΟΝΟ.
auta ta liga xwris pro8esh na se 8h3w.
Η συζήτηση μας ήταν τέτοια ώστε αυτό που λες δεν μου πέρασε ούτε για μια στιγμή από το μυαλό. Μου άρεσε πάρα πολύ. :wink:
glwssa pou den milietai apo to ka8hmerinoi lao einai nekrh glwssa.
Μα... την μίλαγαν. Έγω έτσι μεγάλωσα, και σε τέτοιο σχολείο πήγα. Όλο μου το περιβάλλον μίλαγε έτσι (όμως εδώ πρόσθεσε και ένα ποσοστό φιλολογίας από τους καθηγητές γονείς μου) καθώς και τα βιβλία, και τα χαρτιά του κράτους έτσι ήταν γραμμένα. Μια χαρά την μίλαγαν. Βέβαια, ποιο μοντέρνα προφορά από τη γλώσσα του Κοραή. Αλλά πιο μοντέρνα κατά 200 περίπου (το πολύ) χρόνια. Όχι να καταργήσουν τα μισά. Εσύ πόσο χρονών είσαι; Την έζησες καθόλου; Μήπως μεγάλωσες σε χωριό που τα πράγματα ήταν ποιο χαλαρά;
PS2: gaucho, einai sxetiko na les oti den 3ereis istoria, sthn ousia kaneis mas den 3erei alh8ina istoria gia 2 logous kuriws, prwton sunais8hmatikous, ideologia klp klp. kai deuteron giati h epishmh istoria grafetai apo tous isxurous kai tous nikhtes, kai einai h istoria pou tous boleuei. opote gia thn istoria pou ma8ainoume sthn ellada, na mhn eisai kai 100% sigouros oti einai h swsth h alh8inh.
Συμφωνώ 100%. Όμως εκείνο το "ισχυροί και νικητές" δυστυχώς τσακίζει κόκκαλα... :x
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1590
Εγγραφή: 20 Αύγ 2002 19:21
Τοποθεσία: Σπίτι μου!

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από patriot » 06 Νοέμ 2006 15:13

janas έγραψε:a kai kati allo, epi eleu8eriou benizelou htan pou 3epoulh8hkame tosa polu stis prostatides dunameis kai giname upoxeirio tous, omws htan isws o monos tropos gia na petuxoume ta e8nika mas sumferonta tote, des 1o pagkosmio kai e8niko dixasmo, des meta sun8hkh bersalliwn kai mikrasiatikh katastrofh.
Αν και αδυνατώ αυτόν τον καιρό να ασχοληθώ και με όλη αυτήν την ιστορία να είσαι σίγουρος ότι θα το κάνω κάποτε. Ευχαριστώ.
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
janas
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004 11:29
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από janas » 06 Νοέμ 2006 20:07

ta idia kai ta idia logia aera kai apo ousia tipota.

xwris parapompes, xwris genika paradeigmata, mono 3erw auto akousa auto klp klp klp. enta3ei ok esu 3ereis kalutera.

mono proswpika paradeigmata pou ta xrhsimopoiei o ka8enas gia na prosegisei to 8ema opws to boleuei.

kai poios sou eipe oti an auta pou parousiaseis kai einai apodedeigmena den 8a ta apodextei o allos?

dhladh esu 8ewreis ws thn poio a3ioprosekth periodo ths elladas thn epoxh apo tote pou didaxthke o xristianismos, kati to opoio egine kai biaia sthn tote perioxh, ews to telos ths epanastashs tou 21. dhladh poies periodous?
otan pragmatika den uphrxe ka8orismenh ellhnikh suneidhsh, to buzantio einai allo pragma apo thn ellada kai arxise na plhsiazei thn ellada otan arxise na xanei ta edafh tou kai na surriknwnwte sta ellhnika, kai otan hmastan upodouloi dhladh gkiaourides stous tourkous. dhladh auto 8ewreis to perhfano ellhniko e8nos?

pleon kathgoriopoih8hkame eimaste h arxaiolatres h tsiarakia twn 3enwn. mallon egw eimai to tsiaraki kata ese. nai exeis apoluto dikio gia ola ftaine oi alloi pote emeis eimaste a3ioi an8rwpoi kai an mas afhnan 8a kubernagame twra.

PS: sou sunistw na diabaseis korah gia auta pou les peri paranohshs. den 8a exeis kai problhma na ton katalabeis mia kai grafei sth ka8areuousa.

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1590
Εγγραφή: 20 Αύγ 2002 19:21
Τοποθεσία: Σπίτι μου!

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από patriot » 08 Νοέμ 2006 23:49

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο τάδε άλλος αποδέχεται τα αποδεδειγμένα; Εσύ ο ίδιος δεν είπες ότι ο καθένας κάνει όπως τον βολεύει; Ότι αποδείξεις και να είχα αν δεν θες να πιστέψεις κάποιον, τέρμα. Γιατί εσύ έχεις πείσει ποτέ κανέναν; ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ! Σε σημείο να αλλάξει η ζωή του, η νοοτροπία του, ή ο χαρακτήρας του;

Ο χριστιανισμός έφερε μερικές καλές ιδέες η οποίες άνθησαν λίγο-πολύ σε όλους τις περιόδους της Ελλάδος μ.Χ κυρίως όμως κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας. Όμως σήμερα τα όποια καλά έφερε έχουν καλυφθεί από διάφορες προπαγάνδες κέρδους, αιρέσεων κ.τ.λ. Γι' αυτό κάθε φορά που γίνεται μια συζήτηση μεταξύ των δύο αντίπαλων στρατοπέδων, το μοναδικό πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος που δεν ξέρει, είναι να προσεγγίζει το θέμα με αυτό που νομίζει ότι είναι ο χριστιανισμός. Και από ότι κατάλαβα εσύ μιλάς για προφανώς τα ιστορικά/πολιτιστικά/προοδευτικά χρόνια της Ελλάδας και εν ολίγοις ότι είναι υπέρ της υλικής ζωής του ανθρώπου. Πόσο δηλ προόδευσε ο άνθρωπος. Εγώ όμως δεν εννοώ με τίποτα κάτι τέτοιο. Εγώ εννοώ την ψυχή του ανθρώπου γιατί όταν λέω "περήφανο ελληνικό έθνος" εννοώ την γενναιότητα της ψυχής των ελλήνων ενάντια όχι στην φυλή των τούρκων αλλά στις ιδέες τους.

Π.χ το ότι γινόταν ο χαμός εις βάρος των ελλήνων το ξέρεις. Το ότι όμως συνελάμβαναν ελληνόπουλα καμιά εικοσαριά χρονών και τα βασάνιζαν όχι επειδή ήταν αντάρτες, αρματωλοί, ή κλέφτες αλλά χριστιανός το ήξερες; Γιατί σκοπός τους δεν ήταν το σώμα αλλά η ψυχή. Όταν δηλ θα έχει πεθάνει ο άνθρωπος και δεν θα μπορεί να ζητήσει συγνώμη για τα λάθη του.

Εσύ όμως ζητάς πηγές έτσι δεν είναι; Ορίστε λοιπόν μερικές. Διάβασε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ζωή θες εσύ, ενός ανθρώπου που υπέφερε και πέθανε στα χέρια των τούρκων μόνο και μόνο για να μην αρνηθεί την πίστη του (πράγμα που ήταν δικαίωμα του να πιστεύει ότι θέλει βρε αδεφέ χωρίς να τον βασανίζουν οι άλλοι) και τότε θα δεις ποιο ήταν το περήφανο ελληνικό έθνος.

Εγώ τώρα έχω στο μυαλό μου δυο βιβλία που θα μπορούσα να σου προτείνω αλλά στο ένα δεν ξέρω τον τίτλο του (το είχα ακούσει σε κάποια εκπομπή γι' αυτό) και το άλλο δεν κυκλοφορεί ποια (έχω το μοναδικό αντίτυπο δώρο από κάποιον) αλλά μπορώ να σου πω παραδείγματα για να βρεις όσα θες. (Εξάλλου δεν θέλω να πεις κιόλας ότι σε παρακινώ σε αυτά που με βολεύουν). Πήγαινε στο βιβλιοπωλείο της Αγίας Τριάδας του Πειραιά (κάτω από τον ναό) και διάλεξε όποια βιογραφία θες από αυτές που έχουν στον τίτλο τους μέσα την λέξη "νέομάρτυρες" (οι σκέτοι "μάρτυρες" είναι από την αρχαία εποχή της Ρώμης με τα λιοντάρια, δηλ χονδρικα 2000 χρόνια διαφορά). Και όταν καταλάβεις την διαφορά ανάμεσα στον χριστιανισμό και τις σημερινές ξένες ιδέες έλα να με βρεις. Τότε θα μιλήσουμε ποιο δίκαια.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Και αυτό που είπες για το αν ήμαστε αρχαιολάτρες... Εγώ μπορεί να θαυμάζω την Ελλάδα για τον χριστιανισμό της αλλά πάντα είχα θετικές σκέψεις στο μυαλό μου και για την αρχαία Ελλάδα. Απλά την είχα αφήσει στην άκρη γιατί ο χριστιανισμός πάντα με τράβαγε ποιο πολύ. Μάλιστα γι' αυτό δεν έμαθα παρά μονάχα σε μεγάλη ηλικία τις κόντρες μεταξύ αρχαιολατρείας και χριστιανοσύνης.

Τις έμαθα από ένα παιδί περίπου 5 χρόνια πριν. Ένα τρόπο ζωής τελείως φανατικό και γεμάτο κακία προς τον μη αρχαιολάτρη άνθρωπο (γι' αυτό και είπα στον Gaucho να προσέχει πριν... δεν ξέρω αν όλοι τους είναι έτσι σαν και εκείνο το παιδί αλλά αν είναι....). Όταν είδα τι κακία έχουνε μέσα τους κατάλαβα ότι αυτά δεν ήταν για μένα. Έτσι λοιπόν αρχαιολάτρη δεν μπορείς να με πεις και μάλιστα ούτε καν προκατειλειμένο γιατί δεν ήξερα τίποτα γι' αυτό.

"Ξένο" θα μπορούσες να με πεις μέχρι την στιγμή που άλλαξα σε στροφή 180 μοιρών και σε ιδέες (την στιγμή που ξεχειλίζει το ποτήρι καταλαβαίνεις ότι ξεχείλισε... έτσι και με μένα, έφτασε η στιγμή) και σε τρόπο ζωής σιγά-σιγά. Τώρα δεν μπορείς να με πεις ούτε ξένο με την καθαρή συνείδηση μου παρά μόνο σε μερικές άτιμες συνήθειες. Γι' αυτό μην με προσβάλλεις σε παρακαλώ.

Και όσο για την δική σου συνείδηση κάνεις λάθος. Δεν σε είπα ποτέ τσιράκι με την θέληση σου. Σε είπα απλώς άσχετο αφού κατά την γνώμη μου οι ιδέες σου είναι περισσότερο ξένες παρά ελληνικές. Τώρα αν νομίζεις ότι με τα να σκεφτεσαι με ξένο τρόπο είναι υπέρ της Ελλάδας τότε δεν έχω τι να πω. Προφανώς εγώ κάνω λάθος που νομίζω ότι τα ελληνικά στα ελληνικά και τα ξένα στα ξένα.

Την ειρωνία ότι εμείς είμαστε "οι τέλειοι άνθρωποι" δεν την κατάλαβα... Δεν είπα ποτέ ότι είμαστε τέλειοι. Και είναι και δεύτερη φορά που την λες...

ΥΓ: Επειδή είναι ολοφάνερο ότι αν και έχουμε μερικά κοινά σημεία κατά τ' άλλα έχουμε και διαφορές, ίσως θα ήταν καλύτερα να επανέλθουμε όταν εγώ θα έχω διαβάσει αυτά που λες και εσύ αυτά που λέω. Θες να συνεχίσουμε την συζήτηση ή όχι; Δεν έχω πρόβλημα με κανένα από τα δύο.
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Μήπως καλύτερα να είμασταν καθολικοι;

Δημοσίευση από gaucho » 11 Απρ 2007 11:41

Δε φταίει το Πασόκ 20 χρόνια Ούτε η δεξιά 100 χρόνια ποιο πρίν.

Φταίνε οι εκκλησίες οι μπουρδέλες. Και οι 2. Ορθόδοξες καθολικές.


Εμείς έπρεπε να ήμασταν καθολικοί για να έχουμε τη προστασία της δύσης.

Που το ξέρω. Δεν χρειάζεται πολύ μπλα μπλά και ιστορία. Βλέπουμε τα σημερινά κράτη και συγκρίνετε.

Με τον χριστιανισμό σαν ιδέα μου αρέσει. Είμαι Έλληνας . Όχι ορθόδοξος. Όχι αρχαιολάτρης.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Χαλαρά κι Ανάλαφρα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες