Dynamic flash gallery

Λύσεις προβλημάτων για το δημοφιλές πρόγραμμα κατασκευής παρουσιάσεων στο διαδίκτυο.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 01 Φεβ 2007 17:28

παιδια μια dynamic flash gallery kaneis?

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από Knorcedger » 01 Φεβ 2007 17:54

Αν σου κάνει αυτό, πες μου να σου το στειλω.
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... ew&t=20809

Αυτές τις μέρες φτιάχνω την έκδοση 2 της Wiew gallery, αλλά θα είναι έτοιμη σε 2-3 βδομάδες περίπου. Αν θες, μπορείς να περιμένεις :)
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 02 Φεβ 2007 09:29

Knorcedger έγραψε:Αν σου κάνει αυτό, πες μου να σου το στειλω.
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... ew&t=20809

Αυτές τις μέρες φτιάχνω την έκδοση 2 της Wiew gallery, αλλά θα είναι έτοιμη σε 2-3 βδομάδες περίπου. Αν θες, μπορείς να περιμένεις :)

Ωχ....
Έμεινα τώρα...
Ναι αν δεν σου κάνει κόπος στείλτε μου εδω...
wwfcrew@gmail.com

Ευχαριστώ...


Όσο για την έκδοση 2 βάλαμε στην λίστα σε παρακαλώ ,όποτε την τελειώσεις

και πάλι ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 02 Φεβ 2007 16:30

σε ευχαριστω για την gallery ειναι σουπερ...



**κατι αλλο που εχω να ρωτησω γενικα σε ολους.

εχω μια gallery αυτην εδω...
http://www.veppa.com/services/flash-photo-gallery.php

και θελω να την καλω με ενα αλλα swf, αλλα οταν την καλω σαν εξωτερικο swf δεν παιζει, γιατι..
τι βλεπετε λιγο...!

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από Knorcedger » 02 Φεβ 2007 19:26

Μάλλον, αυτος που έφτιαξε την gallery, χρησιμοποίησε το _root, οπότε μπερδευει το timeline της gallery, με αυτο του αρχείου που την φορτώνει. Αν ειναι αυτο που λεω, πρέπει να αλλάξεις τον κώδικα της gallery (αν έχεις πρόσβαση σε αυτον)
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 04 Φεβ 2007 12:16

ναι εχω προσβαση μου δεινει το .fla τι ακριβος πρεπει να κανω με το root?

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από Knorcedger » 04 Φεβ 2007 15:24

πρέπει ουσιαστικά να μην υπάρχει καθόλου η λέξη _root με στο αρχείο (θα την αντικαταστήσεις με this._parent... )

Αν όμως δεν έφτιαξες εσύ την gallery, δεν ειναι καθόλου ευκολο να κάνεις αυτές τις αλλαγές.
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 05 Φεβ 2007 09:04

Knorcedger έγραψε:πρέπει ουσιαστικά να μην υπάρχει καθόλου η λέξη _root με στο αρχείο (θα την αντικαταστήσεις με this._parent... )

Αν όμως δεν έφτιαξες εσύ την gallery, δεν ειναι καθόλου ευκολο να κάνεις αυτές τις αλλαγές.
μεσα στο .fla αναφερει πολλες φορες το _root

αλλα νομιζω πως ειναι καπου εδω...

Κώδικας: Επιλογή όλων

//http://hosted.zeh.com.br/mctween/
//#include "MC_tween2.as"
var arr_load_queue = new Array();
var in_queue = 0;
/*
Author: Vepa Halliyev 
website: http://www.veppa.com
*/
/* TEXT EFFECT FUNCTIONS */
//usage textfield.typeWriterx("string to type",50);
TextField.prototype.typeWriterx = function(str, ms) {
	//define variables for referencing to them in functions
	var me = this;
	var i = 0;
	var old_text = me.text;
	var old_text_len = old_text.length;
	var new_text_len = str.length;
	var rand_str = str+"-------______+++++   ";
	//this is done to clear not finished interval from previous command.
	//usefull on consecutive menu rollovers
	if (me.typeWriterx_itv != undefined) {
		clearInterval(me.typeWriterx_itv);
		me.typeWriterx_itv = undefined;
	}
	var itv = setInterval(function () {
		me.text = str.substring(0, i)+me.typeWriterx_rand(rand_str, (str.length-i));
		dec_count = (old_text_len-new_text_len-i*2);
		if &#40;dec_count<0&#41; &#123;
			dec_count = 0;
		&#125; else &#123;
			me.text += old_text.substr&#40;i, dec_count&#41;;
		&#125;
		i++;
		if &#40;i>str.length and dec_count == 0&#41; &#123;
			clearInterval&#40;itv&#41;;
			me.typeWriterx_itv = undefined;
		&#125;
		updateAfterEvent&#40;&#41;;
	&#125;, ms&#41;;
	me.typeWriterx_itv = itv;
&#125;;
TextField.prototype.typeWriterx_rand = function&#40;str, num&#41; &#123;
	//return rundom letters from string
	var r_str = "";
	for &#40;i=0; i<num; i++&#41; &#123;
		r_str += str.substr&#40;random&#40;str.length&#41;, 1&#41;;
	&#125;
	return r_str;
&#125;;
/* TEXT EFFECT FUNCTIONS END */
/*ANIMATION EFFECT STARTS */
//usage mc.myTween&#40;&#91;"_x","_y"&#93;,&#91;10.20&#93;&#41;;
MovieClip.prototype.myTween = function&#40;arr_prop, arr_val&#41; &#123;
	//define variables for referencing to them in functions
	var me = this;
	var div = 4;
	var ms=20;//refresh interval
	if &#40;me.anim_itv != undefined&#41; &#123;
		clearInterval&#40;me.anim_itv&#41;;
		me.anim_itv = undefined;
	&#125;
	var itv = setInterval&#40;function &#40;&#41; &#123;
		trace&#40;me+".interval"&#41;;
		var i = 0;
		var chd = false;
		for &#40;i=0; i<arr_prop.length; i++&#41; &#123;
			s_val = me&#91;arr_prop&#91;i&#93;&#93;;
			d_val = arr_val&#91;i&#93;;
			if &#40;s_val != d_val&#41; &#123;
				new_val_dif = &#40;d_val-s_val&#41;/4;
				if &#40;Math.abs&#40;new_val_dif&#41;<1&#41; &#123;
					new_val = d_val;
				&#125; else &#123;
					new_val = s_val+new_val_dif;
				&#125;
				me&#91;arr_prop&#91;i&#93;&#93; = new_val;
				//value changed
				chd = true;
			&#125;
		&#125;
		if &#40;!chd&#41; &#123;
			//no change delete on enter frame animation
			clearInterval&#40;itv&#41;;
			me.anim_itv = undefined;
		&#125;
		updateAfterEvent&#40;&#41;;
	&#125;, ms&#41;;
	me.anim_itv = itv;
&#125;;
/* ANIMATION EFFECT ENDS */
if &#40;_root.use_Codepage&#41; &#123;
	System.useCodepage = true;
&#125;
_global.lvl = 0;
_global.selected_image = 0;
if &#40;_root.config&#41; &#123;
	_global.config_file = _root.config;
&#125; else &#123;
	_global.config_file = "vfpg_config.txt";
&#125;
_global.lv_imgs = new LoadVars&#40;&#41;;
_global.lv_imgs.load&#40;_global.config_file&#41;;
_global.arr_hide_temp = new Array&#40;&#41;;
_global.lv_imgs.onLoad = function&#40;success&#41; &#123;
	//trace&#40;"success ="+success&#41;;
	if &#40;success&#41; &#123;
		this.arr_imgs = this.arr_imgs.split&#40;';'&#41;;
		this.rows = this.arr_imgs.length-1;
		for &#40;i=0; i<this.rows; i++&#41; &#123;
			this.arr_imgs&#91;i&#93; = this.arr_imgs&#91;i&#93;.split&#40;','&#41;;
			//trace&#40;"att i&#58; "+this.arr_imgs&#91;i&#93;.join&#40;'-'&#41;&#41;;
		&#125;
		//_root.fmain.photo_prev.photo_prev_.duplicate_photo_prev&#40;&#41;;
		//trace&#40;_global.lv_imgs.toString&#40;&#41;&#41;;
		//trace&#40;_global.lv_imgs.imgs&#91;2&#93;&#41;;
		_root.fphoto.photo_nav.tmb.duplicate_tmbs&#40;&#41;;
	&#125; else &#123;
		_root.fphoto.photo_panel.er_pnl.er = "Can't read configuration file &#40;"+_global.config_file+"&#41;";
		_root.fphoto.photo_panel.er_pnl._visible = true;
	&#125;
&#125;;
//trace&#40;_global.lv_imgs.imgs&#91;2&#93;&#41;;
/*
imgs = new Array&#40;"1.jpg", "1.jpg", "1.jpg", "1.jpg", "1.jpg"&#41;;
tmbs = new Array&#40;"1k.jpg", "1k.jpg", "1k.jpg", "1k.jpg", "1k.jpg"&#41;;
data_set=true;	

*/
//======================================================================
// first set of listeners
if &#40;!_global.my_mcl&#41; &#123;
	//trace&#40;"new my_mcl"&#41;;
	_global.my_mcl = new MovieClipLoader&#40;&#41;;
	myListener = new Object&#40;&#41;;
	_global.my_mcl.addListener&#40;myListener&#41;;
&#125;
myListener.onLoadStart = function&#40;target_mc&#41; &#123;
	/*trace&#40;"*********First my_mcl instance*********"&#41;;
	trace&#40;"Your load has begun on movie clip . = "+target_mc&#41;;
	
	trace&#40;loadProgress.bytesLoaded+" = bytes loaded at start"&#41;;
	trace&#40;loadProgress.bytesTotal+" = bytes total at start"&#41;;*/
	in_queue++;
	var loadProgress = my_mcl.getProgress&#40;target_mc&#41;;
	target_mc._parent.show_load_start&#40;&#41;;
	target_mc._parent.show_loading&#40;loadProgress.bytesTotal, loadProgress.bytesLoaded&#41;;
&#125;;
myListener.onLoadProgress = function&#40;target_mc, loadedBytes, totalBytes&#41; &#123;
	//trace&#40;'xt&#58;'+totalBytes+' xl&#58;'+loadedBytes&#41;;
	/*trace&#40;"*********First my_mcl instance Progress*********"&#41;;
	trace&#40;"onLoadProgress&#40;&#41; called back on movie clip "+target_mc&#41;;
	trace&#40;loadedBytes+" = bytes loaded at progress callback "&#41;;
	trace&#40;totalBytes+" = bytes total at progress callback \n"&#41;;*/
	target_mc._parent.show_loading&#40;totalBytes, loadedBytes&#41;;
	//trace&#40;'xt&#58;'+totalBytes+' xl&#58;'+loadedBytes&#41;;
&#125;;
myListener.onLoadComplete = function&#40;target_mc&#41; &#123;
	/*trace&#40;"*********First my_mcl instance*********"&#41;;
	trace&#40;"Your load is done on movie clip = "+target_mc&#41;;
	var loadProgress = my_mcl.getProgress&#40;target_mc&#41;;
	trace&#40;loadProgress.bytesLoaded+" = bytes loaded at end"&#41;;
	trace&#40;loadProgress.bytesTotal+" = bytes total at end="&#41;;*/
	target_mc._parent.hide_loading&#40;&#41;;
&#125;;
myListener.onLoadInit = function&#40;target_mc&#41; &#123;
	/*trace&#40;"*********First my_mcl instance*********"&#41;;
	trace&#40;"Movie clip = "+target_mc+" is now initialized"&#41;;*/
	// you can now do any setup required, for example&#58;
	in_queue--;
	target_mc._parent.image_ready&#40;&#41;;
	//continue loading from queue
	load_from_queue&#40;&#41;;
&#125;;
myListener.onLoadError = function&#40;target_mc, errorCode&#41; &#123;
	/*trace&#40;"*********First my_mcl instance*********"&#41;;
	trace&#40;"ERROR CODE = "+errorCode&#41;;
	trace&#40;"Your load failed on movie clip = "+target_mc+"\n"&#41;;*/
	target_mc._parent.show_error&#40;errorCode&#41;;
	//continue loading from queue
	load_from_queue&#40;&#41;;
&#125;;
function add_to_load_queue&#40;obj&#41; &#123;
	//add thumbs to load que and load one by one.
	//big images dont wait for que they loaded immedeately
	arr_load_queue.push&#40;obj&#41;;
&#125;
function load_from_queue&#40;&#41; &#123;
	//load if there is some thumbnails waiting in ht queue
	if &#40;in_queue<2&#41; &#123;
		if &#40;obj=arr_load_queue.shift&#40;&#41;&#41; &#123;
			_global.my_mcl.loadClip&#40;obj.src, obj.mc&#41;;
		&#125;
		if &#40;obj=arr_load_queue.shift&#40;&#41;&#41; &#123;
			_global.my_mcl.loadClip&#40;obj.src, obj.mc&#41;;
		&#125;
	&#125;
&#125;
function load_to_imagex&#40;in_val&#41; &#123;
	//trace&#40;in_val&#41;;
	in_val = Math.abs&#40;&#40;_global.lv_imgs.rows+in_val&#41;%_global.lv_imgs.rows&#41;;
	trace&#40;"load_to_imagex&#40;"+in_val+"&#41;"&#41;;
	//load to temp mc
	if &#40;this.fphoto.photo_panel&#91;"temp"+in_val&#93; == undefined&#41; &#123;
		this.fphoto.photo_panel.createEmptyMovieClip&#40;"temp"+in_val, this.fphoto.photo_panel.getNextHighestDepth&#40;&#41;&#41;;
		this.fphoto.photo_panel&#91;"temp"+in_val&#93;._visible = false;
	&#125;
	_global.arr_hide_temp.push&#40;in_val&#41;;
	//_global.my_mcl.loadClip&#40;_global.lv_imgs.img_path+_global.lv_imgs.arr_imgs&#91;in_val&#93;&#91;1&#93;, this.fphoto.photo_panel.big_imagex&#41;;
	_global.my_mcl.loadClip&#40;_global.lv_imgs.img_path+_global.lv_imgs.arr_imgs&#91;in_val&#93;&#91;1&#93;, this.fphoto.photo_panel&#91;"temp"+in_val&#93;&#41;;
	//_root.fphoto.img_note = _global.lv_imgs.arr_imgs&#91;in_val&#93;&#91;2&#93;;
	_root.fphoto.img_note_txt.typeWriterx&#40;_global.lv_imgs.arr_imgs&#91;in_val&#93;&#91;2&#93;, 50&#41;;
	//select tmb
	this.fphoto.photo_nav.tmb&#91;"tmb_"+_global.selected_image&#93;.tmb_sel._visible = false;
	_global.selected_image = in_val;
	this.fphoto.photo_nav.tmb&#91;"tmb_"+_global.selected_image&#93;.tmb_sel._visible = true;
	//navigate to that thumb page
	th_page = Math.floor&#40;in_val/_global.size_thumb_panel&#41;;
	fphoto.navigate_thumb_to_col&#40;th_page+1&#41;;
	//nav_to column selector
	this.fphoto.photo_nav.nav_n_.nav_show_col_page&#40;Math.floor&#40;th_page/_global.visible_col_page&#41;&#41;;
&#125;
function load_next_imagex&#40;&#41; &#123;
	this.load_to_imagex&#40;_global.selected_image+1&#41;;
&#125;
function load_prev_imagex&#40;&#41; &#123;
	this.load_to_imagex&#40;_global.selected_image-1&#41;;
&#125;

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 05 Φεβ 2007 10:32

αν το βρει κανεις μπορει να με βοηθησει..?

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από Knorcedger » 05 Φεβ 2007 14:23

Δεν νομίζω πως μπορει να σε βοηθήσει κάποιος μόνο με τον κώδικα, χρειάζεται ολόκληρο το fla, για να δει και τα layers, αλλα όπως σου είπα και πριν, είναι πολύ δυσκολο να γίνουν οι αλλαγές. Με τόσα _root που υπάρχουν μέσα στον κώδικα, ακόμα και αυτός που το έφτιαξε θα δυσκολευτεί να τα βγάλει :P
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 05 Φεβ 2007 15:46

Knorcedger έγραψε:Δεν νομίζω πως μπορει να σε βοηθήσει κάποιος μόνο με τον κώδικα, χρειάζεται ολόκληρο το fla, για να δει και τα layers, αλλα όπως σου είπα και πριν, είναι πολύ δυσκολο να γίνουν οι αλλαγές. Με τόσα _root που υπάρχουν μέσα στον κώδικα, ακόμα και αυτός που το έφτιαξε θα δυσκολευτεί να τα βγάλει :P
το .fla ειναι στο Link που εδωσα με ολα τα αρχεια του...
Βασικα βρεικα μια ακρη αλλα οχι να δουλευει 100% αλλα 90% αλλαξα ενα _root και κατι εκανε αλλα το μονο που δεν παιζει ειναι η διευκρινηση που εχει για ποια photo ειναι...
ψιλα γραμματα αλλα αν το βρω θα ειναι ολα οκ.

theodark
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 15 Οκτ 2006 02:21
Τοποθεσία: Αθήνα

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από theodark » 15 Φεβ 2007 16:30

Mipos psaxnete afto pou kanei h _lockroot ?

Otan fortoseis to 2o swf mesa apo to proto dose tou

Κώδικας: Επιλογή όλων

 <onoma loaded movie>._lockroot = true;
Enalaktika kai afou exeis to fla arxeio vale mia grammi
sto main timeline tou fla pou fortoneis sta actions tou 1ou frame.

Κώδικας: Επιλογή όλων

this._lockroot = true;
kai ksana kane to publish.

Elpizo na voithisa...

Άβαταρ μέλους
karnesi
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 11 Φεβ 2007 19:54

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από karnesi » 17 Φεβ 2007 00:54

http://rapidshare.com/files/16807257/ph ... y.zip.html

soy ebala kai to fla mesa einai ena aplo dynamic gallery.
special gai to freestuff.
allaxe to kane oti thes.

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Dynamic flash gallery

Δημοσίευση από wwf » 01 Ιουν 2007 13:56

na rotiso paizei h gallery ayti na pazei apo moni tis xoris na epilego ego photo?
na kanei loop synexeia tis photo

euxaristo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Flash γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης