Wireless network: δεν μπορεί να συνδεθεί

Πληροφορίες σχετικές με τα τοπικά δίκτυα, WiFi, τον εξοπλισμό, τις εφαρμογές τους και σχετικό λογισμικό.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Fotini1980

Δημοσίευση από Fotini1980 » 12 Απρ 2007 10:09

Καλημέρα σε όλους!

Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα πρόβλημα που έχω με το wireless δίκτυο που προσπαθώ να φτιάξω... Είμαι λιγάκι άσχετη από δίκτυα, σας προειδοποιώ

Έχω λοιπόν 3 PC. Η απόσταση μεταξύ τους έχει ως εξής: το ένα PC βρίσκεται στο σαλόνι (Windows Xp), το δεύτερο βρίσκεται σε διπλανό δωμάτιο (Windows Vista Home Premium, όχι μεγάλη απόσταση, αλλά παρεμβάλλονται τοίχοι) και το τρίτο (Windows Xp) βρίσκεται σε ένα χώρο στην ταράτσα. Το "κεντρικό" ας πούμε PC έχει ADSL σύνδεση με otenet και θέλω να φτιάξω ένα wireless δίκτυο για να έχουν και τα άλλα δύο πρόσβαση στο internet.

Εγκατέστησα στο κεντρικό το ADSL2+ Modem/Router της Level One σύμφωνα με τις οδηγίες, συνδέοντάς το στην μέσω USB και το είδε κανονικά, πέρασα τις ρυθμίσεις για την otenet, συνέχισα να έχω internet, όλα καλά. Στη συνέχεια σύνδεσα με το Router το Wireless-G Acess Point της Linksys (μοντέλο WAP54G), ακολουθώντας πάλι τις δικές του οδηγίες και η μόνη ρύθμιση που έκανα ήταν να βάλω το paraphrase για το WEP.

Αφού τελείωσα με αυτά, πήγα στο PC του άλλου δωματίου για να περάσω την Wireless-G PCI Adapter της Linksys πάλι (version 4.1, μοντέλο WMP54G). Οι οδηγίες έλεγαν να βάλω πρώτα το cd για να αρχίσει η εγκατάσταση και ότι σε κάποιο σημείο θα μου έλεγε να σβήσω το PC για να περάσω την κάρτα, και αφού το έκανα αυτό, κάνοντας reboot η εγκατάσταση θα συνεχιζόταν και θα έκανα τις σχετικές ρυθμίσεις.