Δοκιμαστικές εκδόσεις Windows Vista:Επανεκκίνηση κάθε 2 ώρες

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Δοκιμαστικές εκδόσεις Windows Vista:Επανεκκίνηση κάθε 2 ώρες

Δημοσίευση από id12586 » 02 Μάιος 2007 01:06

netrriper έγραψε:
sibas έγραψε:Δεν έχουν όλα τα windows opengl και B DirectX τρέχει μόνο σε M$.. Και για αυτό δεν υπάρχουν "αξιόλογα" games σε linux που να συναγωνίζονται, ωστόσο υπάρχουν και εξαιρέσεις (ευτυχώς όπως το Quake, Doom)
...Όμως., στο άμεσο μέλλον προβλέπεται ν' αλάξει δραματικά η κατάσταση (και παρεπιπτώντως εγώ μιλησα για openGL 2 και linux 64) λόγο της προσπάθειας της ms να επιβάλει σε όλους τα vista και να πάρει τα μελλοντικά games αποκλειστικά στην πλατφόρμα της (λάθος που έκανε και η 3dfx παλιότερα)

Θυμίζω οτι η επιτυχία του personal computer οφείλεται στην μή τυποποιηση του (άν ας πουμε ο αποκλειστηκος κατασκευαστης pc ήταν ακόμα η ibm δε θα έιχαμε ούτε στα μισά φτασει απ΄ οσα μπορουμε να έχουμε με ένα pc σημερα.)

και για την ιστορία αποκλείει, καποιος το ένδεχομενο, αν δεί καποιος οτι η "πατάτα με τα (σ)vista δεν τραβάει αλλό- να εμφανιστεί, ας πουμε , ενα open source,unofficial-κατι- DirectX10 για winxp& 2k που κάποιος μπορεί να το μεταφέρει ας πούμε σε macos ή να μπορείς ας πουμε να το κάνεις import σε μια unofficial εκδοση του ταδε wine για το linux -ταδε- που αρχίζει να θυμίζει κομματακι XP (με την καλή ένοιια ) :D
Εγω και το Debian μου, θέλουμε να πιστεύουμε ότι είσαι θεός και θα γίνουν όλα αυτα! :kaloe:
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7065
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Δοκιμαστικές εκδόσεις Windows Vista:Επανεκκίνηση κάθε 2 ώρες

Δημοσίευση από deninho » 02 Μάιος 2007 04:36

αν δεν υπήρχε η τυποποίηση του dx ή δε θα είχαμε τόσα παιχνίδια ή θα είχαμε 3-4 διαφορετικές εκδόσεις για κάθε παιχνίδι ώστε να είναι συμβατό με κάθε είδος hardware...

Το ότι δεν βγαίνουν παιχνίδια σε Linux και MacOS μάλλον οφείλεται εξίσου στο γεγονός της μεγαλύτερης αποδοχής των Win όσο και της ύπαρξης του dx. Μέχρι να βγει κάτι να ανταγωνιστεί επάξια το dx10 εμείς να είμαστε καλά

menace82
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Φεβ 2005 19:52
Τοποθεσία: Σεπόλια
Επικοινωνία:

Δοκιμαστικές εκδόσεις Windows Vista:Επανεκκίνηση κάθε 2 ώρες

Δημοσίευση από menace82 » 03 Μάιος 2007 00:31

Γι'αυτόν τον λόγο υπάρχει η openGL και η εξέλιξή της (openGL 2). Η microsoft απλά έφτιαξε το δικό της πρότυπο το οποίο διευκόλυνε τους προγραμματιστές στα μέσα της δεκαετίας του 90, πριν ακόμα εξαπλωθεί καλά-καλά το openGL. Το ότι το Direct3D έχει εξαπλωθεί και όλα σχεδόν τα game studios προγραμματίζουν τα παιχνίδια πάνω του, οφείλεται στην εξάπλωση των Windows (μέσω της πειρατείας πολλές φορές ή και μέσω ειδικών συμφωνιών με εταιρίες παραγωγής Η/Υ). Το κρίμα στην υπόθεση είναι, ότι η microsoft έκανε όλες αυτές τις, πραγματικά, τρομερές επιχειρηματικές κινήσεις (ζηλεύω τον Gates γιατί είναι εξαιρετικός επιχειρηματίας) σε μιά εποχή που δεν υπήρχε άξιος Desktop αντικαταστάτης των Windows. Για την απόκτηση ενός Mac έπρεπε να ξοδέψεις μια περιουσία και το Linux ήταν σε πραγματικά εμβρυικό στάδιο στον τομέα του Desktop. Κατά κάποιον τρόπο, η microsoft εξασφάλισε το μέλλον της (αν και σχετικά σύντομο, καθώς προβλέπω) με νοκ-ουτ κινήσεις και εξαιρετική διαφημιστική καμπάνια [έβγαλε το εξαιρετικό και μοναδικό OS/2 Warp της IBM (το οποίο κυκλοφόρησε παράλληλα με τα Windows 95) εκτός]. Αν θυμάμαι καλά, 3-4 μήνες μετά την παρουσίαση των Windows 95, το 70% των υπολογιστών του πλανήτη τα είχε εγκαταστήσει. Τώρα, πλέον, η microsoft προσπαθεί να επαναφέρει το εορταστικό κλίμα του καλοκαιριού του 1995 παρουσιάζοντας τα Windows Vista, ανεπιτυχώς, τα οποία είναι απλά ξαναζεσταμένο φαγητό (Windows XP) με λίγη φρέσκια σάλτσα (Νέο θέμα, ενισχυμένη ασφάλεια κλπ.) όπως και η διαφημιστική τους καμπάνια για τα vista που θυμίζει των 95. Πέρασαν 2 μήνες από την κυκλοφορία τους, και μόλις ένα 12% έχει εγκαταστήσει τα Vista στον πλανήτη. Το θέμα μου είναι ότι εάν το DirectX 10 ή 11 τρέχει μόνο σε vista, μάλλον τα game studios θα αναζητήσουν κάτι άλλο (openGL 2 ίσως) γιατί δεν θέλουν να έχουν πρόβλημα με τις πωλήσεις των παιχνιδιών τους. Σόρρυ για αυτό το μακρυνάρι, απλά ήθελα να καταλάβουν και οι νεότεροι γιατί όλα, σχεδόν, τα παιχνίδια χρησιμοποιούν Direct3D και όχι openGL, και γιατί έχει μείνει τόσο πίσω η εξέλιξη του openGL. :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης