3d max render

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 10 Μάιος 2007 09:54

Καλημερα παιδια μηπως ξερει κανεις για render σε 3d max 5 για υψηλη αναλυση που θα το προβαλλω σε θολλο ??
γιατι συνεχεια μου σπαει η αναλυση ακομα και render σε tga οταν τα εννοσω μου σπαει

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από FanisS » 10 Μάιος 2007 12:27

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να κάνεις η τι εννοείς .
Εννοείς πανοραμική εικόνα , 360΄εικονα ….τι;
Ο θόλος είναι σφαίρα ή ημισφαίριο στο Max ;

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 10 Μάιος 2007 12:34

o θολος ειναι υμησφαιριο
εγω ρωταω πωσ να κανω REDERING για να μη σπαει η αναλυση του .avi
Να το κανω .tga 1000 x 1000 πως θα βελτιωσω να μη σπαει το pixel
και μετα πως θα βελτιωσω τα υλικα μου ???????

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από FanisS » 11 Μάιος 2007 06:39

Το θέμα δεν είναι σε ποια ανάλυση να κάνεις το rendering αλλά και ποια είναι η ανάλυση του υλικού το οποίο έχεις αναθέσει.
Και ποτέ δεν κάνουμε rendering κατευθείαν σε video format (avi .wmv mov κλ)
Πάντα σε tga και με am κλ, στην ανάλυση, συνήθως, στην οποία θα κάνουμε και το τελικό video.
Αν το υλικό που βάζεις είναι κάποια φωτογραφία ή κάτι ανάλογο bitmap δηλαδή , κοίτα να έχει καλή ανάλυση .
Εγώ μεταχειρίζομαι 800Χ όταν βάζω maps με τελικό σκοπό ένα video pal.

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 18 Ιουν 2007 12:56

Παιδεια εκανα ενα τεστακι με φωτα πειτε μου τι αλλο modify να βαλω για φωτα και πιο αλι9οφανες ????

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από EneMe » 18 Ιουν 2007 16:56

Το τραπέζι γυαλίζει υπερβολικά πολύ!

Επίσης γιατί η τσαγιέρα είναι στον αέρα;

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από EkLekTos » 18 Ιουν 2007 18:47

Αυτό σε πείραξε ρε id? Γενικά που το τραπέζι είναι στον αέρα σε αφήνει παντελός αδιάφορο ε? :P
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από Argykaraz » 19 Ιουν 2007 02:02

Φιλε μου ακου να δεις τι θα κανεις.... Εγω αυτο κανω στα σχεδια μου....κοιτα πχ αυτη την εικονα....
http://www.freestuff.gr/artwork/display ... ?pos=-1295
για να πετυχεις αυτο το αποτελεσμα κανε τα εξης....

Λειτουργει σωστα μονο με το mental ray Renderer

κανε create ενα Standard light mr Area Omni

στις επιλογες του light...
Ray traced Shadows

intensity multiplier 0,4 με ενα ανοιχτο γαλάζιο για χρώμα ουρανού
area light parameters radius 50
mental ray indirect illumination
ανοιξε το manual settings
energy : 10000,0
decay : 1,0
Caustic photons : 10000
GI photons : 50000




Στα enviroments and effects (Ανοίγει με το πλήκτρο 8.)
βαλε το χρωμα φοντου που θες πχ ασπρο
βαλε logarithmic exposure control
brightness :60
contrast :100


Στο Render scene dialog (ανοίγει με F10)

στο indirect illumination
ενεργοποίησε το global illumination
maximum num. photons per sample : 500
maximum sampling radius : 24
Trace depth
max depth : 8 max reflections : 8

ενεργοποίησε το Final Gather
Samples : 100


τωρα δεν ξερω αν στην εκδοση του Max που εχεις αν εχει αυτες τις δυνατοτητες αλλα ελπιζω να τα καταφερεις!!
Εγω δουλευω το max8....
Ελπιζω να εγινα κατανοητος....

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από Argykaraz » 19 Ιουν 2007 02:13

εκανα αυτο για να σου δειξω περιπου.... παιξε λιγο με το intensity απ το φως και θα παρεις το αποτελεσμα που θες....
Συνημμένα
testargy.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από Argykaraz » 19 Ιουν 2007 02:15

ααα!!! και το reflection στην δικη μου εικονα ειναι στην τιμη 10.... μην δινεις τοσο reflection στα σχεδια σου!! πολλες φορες μια χαμηλη τιμη πχ 10 ειναι οτι πρεπει!
πειραματισου!!!
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 20 Ιουν 2007 10:44

Pedia mhpos paizei rolo poy doyleyo to max 5 kai de brisko ayta poy moy lete 8a th palepso

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

3d max render

Δημοσίευση από Zizo » 20 Ιουν 2007 10:51

Episeis tha elega na balete to matterial stin tsagera dipleis opseis dioti to piso meros febgei kai afinei to apo piso probalete.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 20 Ιουν 2007 11:37

paidia an 8elete moy lete ego ua prospa9o

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 20 Ιουν 2007 12:17

h fvtinh skia kato apo th tsagiera pos ginete ??

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

3d max render

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 21 Ιουν 2007 13:15

to map Concrete σε ποιο modify στο matterial το βαζω και σε ποια υλικα παει ??
γιατι καποιοι μου ειχαν πει σε ολα ??? :hammer: :pint:

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες