3d studio & mental ray

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
kaba

3d studio & mental ray

Δημοσίευση από kaba » 24 Μάιος 2007 21:56

Κατ' αρχάς...καλώς σας βρήκα!!

(Δεν ήξερα πως υπάρχουν ελληνικά threads για 3d)

Είμαι ερασιτέχνης χρήστης του 3d Studio και απεγνωσμένα για βοήθεια
(guides, reference, help, κλπ) σχετικά με τη χρήση των material & shaders του
mental ray (sss physical, dielectric, κλπ).

Η βοήθεια που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα και ό,τι έχω βρει στο δίκτυο είναι
περισσότερο για προγραμματιστές ή μαθηματικούς (εξισώσεις και κώδικας) και
λιγότερο για σχεδιαστές.

Με ενδιαφέρει κάτι που να μου εξηγεί πως αν βάλω τη Χ ρύθμιση, θα πάρω το Υ
αποτέλεσμα, όπως συμβαίνει με τη βοήθεια που δίνει το 3ds MAX για τα δικά του
materials.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια :)

stathis2
Επικοινωνία:

3d studio & mental ray

Δημοσίευση από stathis2 » 24 Μάιος 2007 22:59

me mia prwth k proxeirh skepsh mporw na sou pw oti kapoia apo ayta ta shaders ISWS einai k pleonastika....ok,to dielectric synhthws to xrhsimopoioun gia na apodwsoun nero ws material alla mporoume na epizhsoume MIA XAROULA k xwris ayto....
apo mental ray k sss egw proswpika ksexwrizw to fast skin shader.....ayto pragmatika kanei th diafora me alla shaders k apodidei derma me tromerh pistothta....
dystyxws omws h formula x+y=z den tha th synanthseis pote giati ta panta exoun na kanoun me to fwtismo ths ekastote skhnhs sou....me th gewmetria pou tha dwseis to shader k apo alles parametrous.Ksekinas me POLY peiramatismo k sth poreia to pas empeirika...

H dikia mou kaloproaireth erwthsh einai h ekshs: mhpws den tha eprepe na viasteis, k na pas apo thn arxh k na symfyliwtheis me ta materials tou default renderer prwta?k meta na phdhkseis se mental ray, vray klp???polla pragmata tha sou einai poly perisotero katanohta tote...trust me ....

kaba

3d studio & mental ray