Υβριδική Τεχνολογία

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από changlee » 24 Μάιος 2007 23:52

Η επανάσταση της υβριδικής τεχνολογίας έρχεται και στην Ελλάδα. Τα υβριδικά είναι τα πλέον "φιλικά" οχήματα τόσο στην τσέπη μας όσο και στο περιβάλλον. Γι αυτό και εγώ παραθέτω από τη σελίδα μας ένα γενικό άρθρο για την υβριδική τεχνολογία στο πιο δημοφιλές ελληνικό τεχνολογικό φόρουμ.

....................................................................................................................................
Η υβριδική τεχνολογία περιλαμβάνει τις συσκευές εκείνες οι οποίες αξιοποιούν δύο ή περισσότερες διαφορετικές πηγές ενέργειας ώστε να πραγματοποιήσουν το έργο και το σκοπό για τον οποίο εφευρέθηκαν.

Το σύστημα συσκευών, που χρησιμοποιεί το υβριδικό αυτοκίνητο, αξιοποιεί δύο πηγές ενέργειας για την εξαγωγή της κίνησης στους τροχούς. Την θερμοδυναμική που παράγεται από την καύση του καυσίμου στον κινητήρα και την ηλεκτρική η οποία παράγεται από το σύστημα του ηλεκτροκινητήρα.

Για την ομαλή λειτουργία και σωστή επικοινωνία του κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα, συνδυάστηκαν με συγκεκριμένο τρόπο και άλλες συσκευές όπως η μπαταρία, ο συσσωρευτής και πολλές άλλες.

Ένα πλήρως υβριδικό όχημα μπορεί να κινείται μόνο με τον βενζινοκινητήρα ή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή και τους δύο ταυτόχρονα.

Τα «ήπια» και πλήρως υβριδικά οχήματα επιτυγχάνουν μεγάλα οφέλη στην εξοικονόμηση καυσίμου και στις εκπομπές CO2.

Παρά το γεγονός ότι τα παρόντα υβριδικά οχήματα δεν φορτίζονται με εξωτερικά μέσα,
τα επόμενα χρόνια αναμένεται να κατασκευαστούν εξωτερικά φορτιζόμενα υβριδικά οχήματα.

Μερικά από τα πιο σύγχρονα υβριδικά αυτοκίνητα πωλούνται ως υψηλού σχεδιασμού και επιδόσεων παραλλαγές των συμβατικών αυτοκινήτων.

Τα υβριδικά οχήματα εκπέμπουν λιγότερο CO2 από τα αντίστοιχα συμβατικά οχήματα.
....................................................................................................................................

Υβριδικά αυτοκίνητα

Το υλικό είναι αμέτρητο από το εξωτερικό και συνεχώς καταχωρούμε...
Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν Disavow File

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 25 Μάιος 2007 01:50

den einai alithes oti ta ivridika ekpempoun ligotero CO2 apo sinvantika ochimata i akoma akoma oti "kaine"/katanalonoun ligotero.

eidika an ta sigkrineis me tous petreleokinitires neas genias tis VW kai tis Opel echoun chasei kata kratos.

to oti den einai alithes i geniki antilipsi den simenei oti den eime enthermos ipostiriktis tis ivridikis technologias
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 25 Μάιος 2007 09:25

Για τους υβριδικους Σκληρους δισκους δεν εχετε να πειτε τιποτε δηλαδη?

http://www.expresscomputeronline.com/20 ... gy04.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_drive
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 25 Μάιος 2007 09:27

mintogamas to thema... allos o stochos schetika me ta ivridika autokinta opos kai to christiko endiaferon
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από changlee » 25 Μάιος 2007 09:36

Όσον αφορά τους κινητήρες νέας γενιάς της VW και Opel πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Οι κινητήρες αυτοί είναι ιδιαίτερα εξελιγμένοι τόσο στην απόδοση - οικονομία όσο στην ποιότητα - οικολογία.

Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά με τους υβριδικούς κινητήρες. Αν σε μια σταθερή μη κεκλιμένη πορεία βάλουμε δίπλα δίπλα να τρέξουν ένα οποιοδήποτε συμβατικό με ένα υβριδικό, με σταθερή ταχύτητα τότε το συμβατικό θα εκπέμψει όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους ανάλογα με την τεχνολογία του. Το υβριδικό όμως θα εκπέμψει μηδενικούς ρύπους γιατί απλά θα λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (αθόρυβα και χωρίς κανένα ρύπο).

Αυτό συμβαίνει και στην OFF - Road πορεία, δες βίντεο:

http://www.hybridcars.gr/content/blogse ... 2/lang,el/


Τώρα δεν νομίζω να αναφέρεσαι στο αν αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας εκρέει περισσότερους ρύπους από VW και Opel γιατί το υβριδικό δεν είναι μόνο βενζινοκινητήρας.

Μια ματιά για το πως συνεργάζονται για την μέγιστη απόδοση και οικολογία μπορείς να δεις εδώ:

http://www.hybridcars.gr/content/view/26/31/lang,el/


:pint:
Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν Disavow File

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 25 Μάιος 2007 09:44

eksartate ti enoeis an to valeis dipla dipla...

min ksechnas oti o ilektrokinitiras den einai "aenaos" echei periorismous.

i chrisi tou iletrokinitira ginete se sigkekrimenes periptosis kai analoga me ton programatismo tou autokinitou apo tin ekastote eteria paragogis (an kai iparchoun kai dinatotites alla poli spania na to kaneis monos sou)

episis an ta valoume dipla dipla se mia apostasi 1000 km me "normal" odigisi ta autokinita neas genias tis VW kai Opel (GM) se katanalosi kausimon katanalonoun peripou 0.2lt/100km ligotero se schesi me to chamilotero se katanalosi autokinito (pou chrisimopiei sindiasmo ilektrokinitira kai kausimou)

den thelo na miliso gia kostos giati ousiastika auti ti stigmi einai atopo i ivridiki technologia an kai san "concept" einai palia stin efarmogi tis einai poli prosfati eidika se R&D kai epivarinei to kostos disanaloga.

overall goustaro ton antagonismo pou "pezei" tora teleutea se auto ton tomea (ton kinitiron genika) kai oti mas sinferei kai emas kai emesa kai amesa.

ipopsin oti den esternizomai oute tis anafores tis VW oute tis Opel (GM) alla oute kai ton kataskeuaston ivridikon autokiniton (i ironia einai oti kai i VW kai i Opel echoun seira ivridikon autokiniton ascheta an apeuthinontai se periorismenes agores/chores) alla perisotero organismous katanaloton kai pistopiisis mi kratikous (fisika)
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από changlee » 25 Μάιος 2007 10:37

Καλό θα ήταν να μιλάμε ελληνικά και όχι greeklish.

Φαίνεται ότι η υβριδική τεχνολογία δεν έχει γίνει ακόμη αντιληπτή. Δεν ξέρω τι στοιχεία έχεις ακριβώς για τους ρύπους και την απόδοση που ανέφερες αλλά αν μπορείς καλό θα είναι να τα δούμε. Αυτό το λέω γιατί:

......................................................................................................................................
Τα βραβεία του Prius της TOYOTA συνεχίζουν να είναι άφθονα, ενώ η πραγματική διάθεση του αυτοκινήτου στην αγορά είναι μικρή. Το 2004 TOYOTA Prius κρίθηκε πρόσφατα το "καλύτερα κατασκευασμένο όχημα του 2004" από τους αναγνώστες και τους συντάκτες της Automotive Engineering International, μια δημοσίευση της Society of Automotive Engineers (SAE). Του Prius του απονεμήθηκε ιδιαίτερα το Motor Trend 2004 "Car of the Year" βραβείο στα τέλη Δεκεμβρίου. Εν τω μεταξύ, η απαίτηση για το υβριδικό σασί έχει παραμείνει ισχυρή, με τους αντιπροσώπους που πωλούν σχεδόν τα μισά από τα αναμενόμενα σύνολα έτους τους στους πρώτους -πρώτους μήνες, και τους καταλόγους αναμονής ακόμα αυξανόμενος.

Source: Boston Globe, 10 March 2004; PR Newswire, 09 March 2004.

Κατά την ορολογία των χαμηλών – εκπομπών (ρύπων), το Prius καταρρίπτει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο. Οι εκπομπές μορίων είναι ανύπαρκτες. Έχει τις χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα οποιουδήποτε οχήματος στην αγορά και 32% λιγότερο CO2 βγαίνει από την εξάτμισή του απ' ό,τι από ένα κανονικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια ενός έτους, το Prius παράγει περισσότερο από έναν τόνο λιγότερο CO2 από ακόμη και το καλύτερο D-segment πετρελαιοκίνητο. Είναι επίσης το αυτοκίνητο παραγωγής εσωτερικής καύσης καλύτερης απόδοσης στον κόσμο από την άποψη του νιτρώδους οξειδίου και των εκπομπών HC. Εσωτερικά και εξωτερικά, η TOYOTA έχει καταβάλει την εκτενή χρήση των υλικών υψηλής - ανακυκλωσιμότητας, και κάνει τεράστιες προσπάθειες να μειώσει τη χρήση οποιωνδήποτε ανησυχητικών ουσιών στην κατασκευή του αυτοκινήτου.

Guardian Unlimited © Guardian News and Media Limited 2007

......................................................................................................................................

Δεν είμαι και εγώ "επίσημος αντιπρόσωπος" της ΤΟΥΟΤΑ αλλά πρέπει σιγά σιγά να ενημερωνόμαστε σωστά για την οποιαδήποτε τεχνολογία.

Υ.Γ.: Ελπίζω να απαντήσεις σε ελληνικά.

:o
Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν Disavow File

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 25 Μάιος 2007 10:43

Mιχανακια υβριδικα δεν υπάρχουν?
Μεσα στην πολη δε συμφερει ουτος η αλος να κυκλοφορεις με αμάξι.
Παντος ειναι μια καλη κηνιση αυτη.
Τιμες δεν ηδα.Αν ειναι να πληρωνεις λιγοτερο στα καυσιμα και το αμαξι να το αγοραζεις
ακρηβοτερα, νομιζω οτι πανω κατω θα σου βγενει το ίδιο.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 25 Μάιος 2007 11:16

changlee έγραψε:Καλό θα ήταν να μιλάμε ελληνικά και όχι greeklish.

Φαίνεται ότι η υβριδική τεχνολογία δεν έχει γίνει ακόμη αντιληπτή. Δεν ξέρω τι στοιχεία έχεις ακριβώς για τους ρύπους και την απόδοση που ανέφερες αλλά αν μπορείς καλό θα είναι να τα δούμε. Αυτό το λέω γιατί:

Δεν είμαι και εγώ "επίσημος αντιπρόσωπος" της ΤΟΥΟΤΑ αλλά πρέπει σιγά σιγά να ενημερωνόμαστε σωστά για την οποιαδήποτε τεχνολογία.

Υ.Γ.: Ελπίζω να απαντήσεις σε ελληνικά.

:o
ellinika grafo/apantao chrisimopiontas latinikous charaktires.

genika me tin ivridiki technologia tolmo na po oti eime arketa katatopismenos kathos eimoun etimos na kano leasing (UK) stin proti genia prius pou eiche vgei stin agora.
kai genika apo tote eicha "mpei sto louki" schetika me tin chrisi kai enimerosi pano se auto to pedio genikotera

kala ta vraveia kai oi anafores alla eiparchoun kai aneksartitoi organismoi pou ascholountai me to na "dokimazoun" kai na "testaroun" akomi kai autokinita se megalo arithmo parametron, poloi apo autous einai chrimatodotoumenoi apo enoseis/organismous katanaloton.

oi efimerides den anaferoun/ontai se kamia sigrisi metaksi allon autokiniton kai den chrisimopioun stin ousia alla stoichia ektos apo ta episima apotelesmata pou dinei i toyota (aforoun to prius ta dimosieumata kai einai logiko), ipopsin den leo oti einai pliromena -min pareksigitho-.

kai fisika den iponoo oute anafero oti eise "ferefono" tis toyota, giati ksanapo oti eime enthermos ipostirichtis tis ivridikis technologia apla to thema einai oti auti ti dedomeni stigmi den mporoun na ginontai anafores oti einai i "katharoteri" technologia.

connon iparchoun michanakia pou kinountai apoklistika me reuma pou auti ti stigmi theorountai oti einai "katharotera" apo ta sinvatika an kai prepei na sinipologistei kai i methodos paragogis tou ilektrikou reumatos kai na to vlepoume pio vertically to thema.
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από changlee » 25 Μάιος 2007 11:30

Κανείς δεν υποστηρίζει ότι είναι η καθαρότερη τεχνολογία. Ακόμη και τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τραβήξουν ρεύμα από μια πρίζα η οποία από κάπου "γεμίζει" με πετρέλαιο. Ίσως τα οχήματα με της κυψέλες που τραβούν ηλιακή ενέργεια να είναι τα 100% καθαρά.

ΤΟ θέμα είναι πως συνδυάζεται η καθαρότητα με την απόδοση. Και τα υβριδικά έχουν απόδοση αντάξια των συμβατικών με πολύ περισσότερη "καθαρότητα".
Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν Disavow File

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 25 Μάιος 2007 11:41

se schesi me ta perisotera sinvatika pou eiparchoun sto emporio sinfono apolitos giati ta teleuteas genias pou anamenontai tha echoun os stocho akrivos auti tin leksi pou evales se eisagogika theleis logo ton neon kanonismon theleis genika oti to perivalon kai oi energies gia auto echoun archisei kai ginontai "trendy" opos akomi mechri kai simera sinvenei me to thema asfalias kai ta "asteria" (ochi oti to ipotimao to thema tis asfalias to theoro eksisou sovaro eidika gia tous pedestrian pou den echei anaptichthei para poli to thema).

an kai oi vrazilianoi genika mas echoun valei ta gialia sto R&D pou echoun eidika stous ivridikous pou echoun kataferei (to prius to chrisimopio os simio anaforas/siggrisis kathara giati einai to gnostotero auti ti stigmi edo pera) na periorisoun sto miso ts "vlaveres ekpompes".
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από id12586 » 25 Μάιος 2007 11:55

Εγώ πάντως χαίρομαι να βλέπω ελληνικές σελίδες να ξεφεύγουν απο τα τετριμμένα (πχ. betting).
Μου δίνει την "ψευδαίσθηση" ότι μεγαλώνει το ελληνικό internet :)
Keep up!
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από KGP » 26 Μάιος 2007 18:10

*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
georgemakaronis
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006 04:05
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από georgemakaronis » 31 Μάιος 2007 05:46

δεν τις συμφερει τις εταιρειες πετρελαιου να αναπτυχθει αυτη η τεχνολογια.θα χασουν πολλααααααααααααααααααααααα λεφτά.
Those who educate children well are more to be honored than they who produce them; for these only gave them life, those the art of living well.
Aristotle

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Υβριδική Τεχνολογία

Δημοσίευση από changlee » 09 Ιουν 2007 01:38

FT – HS σημαίνει Future Toyota Hybrid Sports (τα μελλοντικά υβριδικά σπορ αυτοκίνητα της ΤΟΥΟΤΑ). Πάμε για μόνο υβριδικά πια!

Η Toyota έχει επίσης ανακοινώσει πως θα παράγει μόνο υβριδικά μέχρι το 2020. Και οικολόγοι βέβαια μπορούν να χρησιμοποιούν υδρογόνο ή φωτοβολταϊκά αλλά η απάντηση στην απόδοση από τα υβριδικά είναι αυτή:


υβριδική απόδοση!

:pint:
Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν Disavow File

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες