Δωμάτιο

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 27 Μάιος 2007 03:54

Γεια σας!
Είπα να ξεκινίσω ένα δωμάτιο. Όπως θα δείτε έχει λίγα πράματα και πολύ noise λόγο φωτισμού
Θα μου πείτε ότι έχω κολίσει με τις σκοτινές εικόνες αλλά μάλον δεν βάζω τον φωτισμό που
χρειάζετε.

Εκεί που κολάω είναι: Δεν ξέρω πως να κάνω το Material για την κουρτίνα καθώς έβαλα μια
πρόχιρη εικόνα. Νομίζετε ότι γείνετε με το transparency? Καμιά βοήθεια?
Συνημμένα
Untitled.jpg
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από veriotis » 27 Μάιος 2007 10:21

για αρχή πάμε καλά ,η λεπτομέρεια θα δώσει την διαφορά

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από EneMe » 27 Μάιος 2007 13:17

Πολύ καλό για αρχή!

Όπως είπε κι ο veriotis, οι λεπτομέρειες θα δώσουν την διαφορά!

Βάλε σοβατεπί γύρω γύρω...

Παρατήρησε το παράθυρό σου... Δεν είναι μια τετράγωνη τρύπα, έχει ποδιά, κούφωμα...

Επίσης να ξέρεις ότι τα παράθυρα έχουν ποδιά στο 1 μέτρο από το πάτωμα και φτάνουν μέχρι το 2,20 (ή 2,30).
Για να φαίνεται πιο ρεαλιστικό, δώσε πλάτος 1,20 μέτρα (υπολόγισε 2 ανοιγόμενα φύλλα, 0,60 το καθένα)

Όταν σχεδιάζεις, παρατήρησε γύρω σου, μην το ξεχνάς ποτέ αυτό...

Επίσης βάλε από το παράθυρο να φαίνεται ένα ρεαλιστικό τοπίο, βάλε μια φωτογραφία...

;)

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Δωμάτιο

Δημοσίευση από kaba » 27 Μάιος 2007 15:34

Ωραίο mortal αν και, όπως είπαν και οι άλλοι, οι μικρές λεπτομέρειες θα κάνουν τη διαφορά.

Πράγματι είναι λίγο σκοτεινό αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.

Οι κουρτίνες γενικά παίζουν με συνδυασμό transparency και (κυρίως) translucency (όπως αν έβαζες μια λάμπα πίσω από μια κόλλα χαρτί). Για πιο συγκριμένες οδηγείες θα πρέπει να ξέρω αν χρησιμοποιείς standard materials ή mental ray ή κάτι άλλο. Φυσικά και κουρτίνα από κουρτίνα διαφέρει.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 29 Μάιος 2007 04:34

Ωχ παιδιά... δεν την πάλεψα!!!
Ενωήτε πως κάποιοι κάνουν ώρες Render αλλά εγώ μετά από 30 λεπτά Render τα 'πεξα!!!
Eneme τι είναι τα πόδια παραθύρου? Έκανα σχεδών καμία αλαγή αλλά με τον φωτισμό δεν
τα πάω καλά. Πως να δίξω ότι το φως έρχετε από έξω? Καθώς το φως από το Sky Plugin δεν
φτάνει. Να πω για κάποιους ότι δουλεύω με το Cinema 4D 9.6.

Η κουρτίνα θέλει να μην γιαλίζει και τόσο γιατί φένετε σαν πλαστική.
Και κάτι τελευταίο... χαλίς πως μπορώ να φτιάξω???

Σας ευχαριστώ όλους που με βοηθάτε και με υποστιρίζετε :wink:
Συνημμένα
Room.jpg

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από BanOr » 29 Μάιος 2007 16:01

Για την κουρτίνα απλά "παίξε" με το specular.
Για τα φώτα βάλε ένα φώς απ'εξω και βάλε και σκιές.
Αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις και radiosity για να είναι πιο ρεαλιστικός ο φωτισμός.
;)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από EkLekTos » 29 Μάιος 2007 16:03

Μπράβο Mortal τα πας πολύ καλά βλέπω... Keep going ;)
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από EneMe » 29 Μάιος 2007 17:35

Πολύ καλύτερα!!

Η ποδιά (όχι τα πόδια) είναι ένα μαρμαράκι που έχουν τα παράθυρα για να ακουμπάμε, ή κάτι παρόμοιο, δηλαδή δεν είναι κομμένος με το μαχαίρι ο τοίχος...

Σε μερικά παράθυρα ποδιά υπάρχει μόνο στο έξω μέρος, οπότε από μέσα φαίνεται κατ'ευθείαν το κούφωμα...

Δες σε αυτή την φωτογραφία από μέσα:
http://emiliewood.com/photos/march2005/ ... window.jpg

Υπάρχει το άσπρο κούφωμα, αλλά υπάρχει κι ένα μαρμαράκι που έχει ακουμπήσει πράγματα. Αυτή είναι η ποδιά..

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 29 Μάιος 2007 20:23

Σε 'υχαριστώ πολύ Eneme τώρα κατάλαβα. Νομίζω πως θα είναι το επόμενο που θα κάνω.
Καθώς το Radiocity δεν το έχω δουλέψει ξανά μου βγάζει απέσια αποτελέσματα... Την επόμενη
φορά θα είναι πιο ωραίο το δομάτιο.

Μπόρεσα να βάλω κάποια ακόμα επιπλάκια. Αν και τα Materrials δεν τεριάζουν και πολύ, τα
έβαλα για να καταλαβένω τι βλέπω.

Έρχετε και η συνέχια.
Συνημμένα
Room 4.jpg
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 30 Μάιος 2007 13:01

Που είστε ρε παιδιά???
Να και η συνέχια... Πως σας φένετε? Χρεισιμοποίησα το Global Illumination.
Αυτό δεν είναι το Radiocity στο C4D?

Άλλαξα το παράθυρο σε μπαλκόνι γιατί δεν έμπενε το φως που χρειαζώταν.
Πείτε μου και άλλες ιδέες... Περιμένω.

Τελικά με ένα φως, Global Illumination και μερικές ώρες Render κάνεις πολύ ωραία
πράματα. ε?
Και σας ευχαριστώ για την βοήθεια.
Συνημμένα
Room 5.jpg
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Rotav » 30 Μάιος 2007 17:56

bravo re mortal,paei poly kala vlepw...tha sou protina na alakseis material sto patwma!!kata ta alla ola kala...isws ligo to bump ston toixo na mikrenes :)

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από EkLekTos » 30 Μάιος 2007 17:58

Εκεί που είναι το γραφείο πάνω στην γωνία έχει πολύ noise...
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από BanOr » 30 Μάιος 2007 21:13

Πολύ καλό mortal :)
Να χαμηλώσεις λίγο το bump στο mat του τοίχου.
Και για να μην αλλάζεις το υλικο του πατώματος μπορεις να πειράξεις αυτο που σου δείχνω στην εικόνα :wink:
Συνημμένα
1.jpg
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 30 Μάιος 2007 21:31

Xmm... Ευχαριστώ BanOr αλλά με τον τοίχο...
Δεν εχω matterial στον τοιχο... δεν ξέρω γιατί έχει noise.
Ίσως φτέει ο φωτισμός. Καθώς έχω μόνο ένα φως στην
μπαλκονόπορτα. Εκτος αν φτέει που δεν έχει ματέριαλ.

Και πάλυ ετχαριστώ
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από telas » 30 Μάιος 2007 21:42

αμπραβο βάλε περισσότερα tiles για να δίνουν τα σανίδια πιο πυκνά
και το bumb στον τοίχο λίγο πιο χαμηλό

επίσης την κιθάρα βάλε την σε πιο ασφαλές μέρος θα περάσει κανείς από εκεί και θα την ρίξει :P
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες