Δωμάτιο

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 30 Μάιος 2007 21:46

Αφού είπα ότι δεν έχω material στους τοίχους.
Είναι τελίος γυμνοί. Αυτό φταίει που έχει noise?
Εικόνα
What you waiting for?


Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από BanOr » 31 Μάιος 2007 01:04

χμμ..δεν ξέρω για τους τοίχους.για το πάτωμα ελπίζω να βοήθησα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Δωμάτιο

Δημοσίευση από ignis » 31 Μάιος 2007 14:38

Μπραβο mortal πας πολυ καλα... αν και δεν εχω γνωσεις cinema καπου ολα τα biased rendering engines συγκλινουν... το noise για να εξαφανιστει πρεπει καπου να του ρυθμησεις (και να κατεβασεις) τιμες καπου που να λεει noise threshold ή κατι παρομοιο...το πιο πιθανο ειναι κανει πιο πολυ ωρα το rendering... τωρα οσο για την σκηνη σου.. η μια πορτα που εχεις σιγουρα δεν ειναι αρκετη για να φωτησει το δωματιο (μιλωντας και ως interior designer)... καπου χρειαζεται και ενα αλλο ανοιγμα (παραθυρο) και για αερισμο... ή εστω να ενεργοποιηθει και τεχνητος φωτισμος
Τωρα εαν δεν εχεις υλικο στους τοιχους -θα επρεπε -και γενικα οταν χρησιμοποιεις global illumination -ολα τα αντικειμενα σου πρεπει να εχουν υλικα γιατι ολα συνισφερουν στο φωτισμο της σκηνης.
παντως η προοδος σου ειναι θεαματικη ...οποιος προσπαθει καταφερνει... ;)[/flash]

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 01 Ιουν 2007 06:06

Σε 'φχαριστώ πολύ Ignis!!!
Θα προσπαθήσω για το καλύτερο την επόμενη φορά.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 01 Ιουν 2007 06:12

Πεδιά... προσπάθισα να κάνω ένα χαλί με ένα Plugin
και όχι μόνο που θα έκανα πάνω από 24ωρο Render
μου έκλεισε και το C4D επιδεί δεν έχω αρκετή Ram...

Υπάρχει περίπτοση με ένα Matterial πάνω σε ένα Cube ή
Plane να βγει αποτέλεσμα χαλιού???
Θα το ψάξω εγώ... όποια συμβουλή, δεκτή.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από BanOr » 01 Ιουν 2007 09:54

Δεν έχω προσπαθήσει αλλά με το κατάλληλο normal(displacement) map θα έχεις ενα "Χ" αποτελέσμα.

Την έχω πατήσει και εγώ με ενα plugin αλλά δεν θυμάμαι το ονομα του.
Εικόνα

ibanezix
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2004 13:45
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος

Δωμάτιο

Δημοσίευση από ibanezix » 01 Ιουν 2007 17:51

Ως σχεδιαστής σε αρχιτεκτονικό γραφείο, θεωρώ απαράδεκτο να ανοίγει η πόρτα προς τα δεξιά ενώ στα αριστερά της υπάρχει τοίχος. Αν δούλευες σε εργολάβο θα σε είχε πλακώσει στις φάπες :D :D

Καλή δουλειά πάντως.

Βάζεις κι ένα λάπτοπ πάνω στο γραφείο να ρίχνει ένα μυστήριο φως εκεί γύρω - κερδίζεις τον πελάτη - το πούλησες το διαμέρισμα :D:D

Γλιτώνεις και τις φάπες :)

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 04 Ιουν 2007 23:17

Εφχαριστώ Ibanezix μάλλον θα γλιτώσω τις φάπες.
Εικόνα
What you waiting for?

LightForce
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3812
Εγγραφή: 13 Απρ 2003 23:49

Δωμάτιο

Δημοσίευση από LightForce » 07 Ιουν 2007 20:49

το βελτίωσες πάρα πολύ Μortal μπράβο !

και σε όλα τα παιδιά που κάνουν post 3d, εύγε σε όλους παιδιά για τις δημιουργίες σας.

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Δωμάτιο

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 08 Ιουν 2007 09:00

Συμφωνώ με τον Pocoyo.. ε.. Lightforce. Keep it up

Lightforce δεν είχες avatar από Ulysses 31 παλιά; Όλα τα καλά cartoon βρίσκεις!
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Rotav » 08 Ιουν 2007 16:26

mortal tha to synexiseis?pantws amatheleis kana material gia toixous ,xalia k.t.l pes mou giati kati exw .....tha to synexiseis h to parathses?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 09 Ιουν 2007 03:37

Όπα... χίλια συγνώμη παιδιά απλά κάποτε είχα εξετάσοις και τώρα καλοκαίρι...
Ναι, θα το συνεχίσω... απλά να ξέρετε θα ψυλο λίπω αυτες τις μέρες.
Έχουμε και προβλήματα με κορίτσι και άντε να κάθεσε και να κάνεις 3D όταν σε παίρνει
τηλέφωνο και λέει βλακίες...

Ναι, μάλλον θα χρειαστό κάποιο matterial για χαλί. Ευχαριστώ.
Εικόνα
What you waiting for?

Maja
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007 08:37
Τοποθεσία: Αθήνα

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Maja » 09 Ιουν 2007 10:53

Για τα materials που θέλεις να έχεις displacement όπως π.χ. χαλιά, είναι καλύτερα να χρησιμοποιείς ψευδαίσθηση και όχι γεωμετρία. Δηλαδή χρησιμοποίησε bump και όχι displacement.
Όσο για τους τοίχους, δεν έχει να κάνει με το υλικό τόσο (και συγκεκριμένα εδώ όχι αφού δεν έχεις) είναι με το δείγμα της σκιάς, θέλεις περισσότερα samples, όχι όμως στις σκιές των lights, αλλά στα bounces των φωτονίων (ρυθμίζεται αναλόγως από πρόγραμμα σε πρόγραμμα και από renderer σε renderer).

Προσωπικά μου αρέσει το αποτέλεσμα και όχι μόνο ως 3D αλλά και σαν χώρος! ;-)

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Δωμάτιο

Δημοσίευση από Zizo » 09 Ιουν 2007 16:04

Σε εφχαριστώ Maja. Και εμένα μου αρέσει, άλωστε αυτός
είναι και ο λόγος που το έκανα έτσι το δωμάτιο.
Εικόνα
What you waiting for?

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης