Dodge Viper

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 00:06

Λοιπον αυτο το σχεδιο θα μου παρει αρκετο καιρο να τελειωσει λογω του οτι δουλευω!!
Αυτο το αμαξι ειναι ο ερωτας μου απ τα 9 μου χρονια...
το εχω φτασει μεχρι ενα σημειο αλλα κολλαω..... τεσπα εγω το εστειλα να δειτε τι εχω κανει μεχρι τωρα....
πρεπει να τονισω οτι στο καπω εχω κανει μια μικρη modiφα! δεν ξερω με τρελανε λιγο οτι εχει σπονδυλικη στηλη το αμαξωμα.... ειναι χαζο οπως το σκεφτηκα? λετε να το γυρισω στο original?
Συνημμένα
Viper.jpg

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από EkLekTos » 13 Ιουν 2007 00:35

Ωραίος ;)
Του λείπουν λίγο οι καμπύλες μου φαίνεται... :P
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 00:59

ναι ρε γαμωτο!! δεν μπορω να το τακτοποιησω αυτο! ρε παιδια μηπως ξερει κανεις πως να το κανω ποιο smooth? δεν γινεται ουτε με το smooth ουτε με το meshsmooth... τι να κανω? πρεπει να πω οτι το σχεδιασμο τον εκανα με lines και του πεταξα και το surface modifier και αυτο ειναι το αποτελεσμα....
βοηθεια λοιπον!!

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από telas » 13 Ιουν 2007 01:12

δοκίμασε το turbosmooth με λιγότερα πολύγωνα βάζει περισσότερο smooth είναι για το 3ds max στις τελευταίες εκδόσεις το έχει στους modifiers
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από telas » 13 Ιουν 2007 01:13

ωραίο πάντως αλλά θέλει πολύ tweaking μέχρι να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα
καλό κάψιμο και μη αγχώνεσαι σιγά σιγά.
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 01:13

κοιταχτε να δειτε το προβλημα μου... εβγαλα το φωτισμο για να δειτε την λεπτομερεια....
το αμαξι μοιαζει τρακαρισμενο!!!
ρε παιδια δεν γουσταρω να κυκλοφορω με στουκαρισμενο αμαξι αξιας 100,000!!!
Συνημμένα
Viperbad.jpg
viperbad2.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 01:18

χαχαχαχα!!!!

telas αυτο ειναι το αποτελεσμα με το turbosmooth και Iterations : 3 !!!
Συνημμένα
turbo.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 01:28

και ετσι ειναι με meshsmooth Iterations : 3....
Συνημμένα
Meshsmooth.jpg

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από telas » 13 Ιουν 2007 01:28

χαχαχαχα σαν ψαροκόκαλο είναι λολ
πάντως εγώ στο είπα για λόγους ταχύτητας βγάζει καλύτερο αποτέλεσμα με λιγότερα πολύγωνα αλλά φαίνεται έχεις λάθη στο μοντέλο ψάξε για τεχνικές στο Internet τίποτα tutorials.
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 01:34

xaxaxaxaxa!!!! το φιδι εγινε ψαρι!!!! καλο!!!!

δεν εχω προβλημα ταχυτητας ευτυχως!!!!
το μηχανακι μου πεταει.....
αρα δεν με απασχολει τι modifier θα βαλω αρκει να μου βγει σωστο.....

ασε που το χειροτερο μου ειναι να ψαχνω για tutorials!!!
ασε που οταν θα βρω το tutorial που θελω θα μου δειξει εναν αλλο τροπο κατασκευης και θα πρεπει να ξεκινησω το μοντελο απ την αρχη! Απο και κλειεται!!!


θελω να διορθωσω αυτο που εχω ηδη ξεκινησει! Αν καποιος εχει την παραμικρη ιδεα η συμβουλη................. :cry: :cry: :cry: :cry:
ας κανει το ψυχικο..... :cry: :cry: :cry: :cry:

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από telas » 13 Ιουν 2007 03:49

μη είσαι απόλυτος, μπορεί να βρεις κάποια τεχνική που να σου λύνει τα χέρια θα μάθεις καινούργιους τρόπους μοντελοποίησης και έτσι θα αναπτύξεις τις γνώσεις σου στα 3Δ
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από BanOr » 13 Ιουν 2007 05:43

χαχαχα..κοίτα τον λόγο που δεν θα κάνω ποτέ (αυτό ειναι σχετικό..) αυτοκίνητο 3d...
Συνημμένα
Untitled.jpg
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 09:22

αααααα!!! οχι φιλε!! δεν ειναι λογος αυτος!!! ξερεις γιατι το κανει? γιατι ο surface modifier θελει να εχεις 3 με 4 vertex points σε καθε polygon..... επεισης κοιτα τα points, να ενωνουν οσο γινεται καλυτερα τις γραμμες!! να ειναι οσο πιο κοντα γινεται η μια με την αλλη γραμη ωστε ο modifier να τα πιασει σαν επειφανεια! γιατι αν οι γραμμες δεν εφαπτουν η μια την αλλη τοτε δεν υπαρχει επειφανεια!! και ολα θα γινουν οπως πρεπει να γινουν....
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιουν 2007 09:31

κοιτα ενα παραδειγμα...
Συνημμένα
Χωρίς τίτλο1.jpg
Χωρίς τίτλο2.jpg

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Dodge Viper

Δημοσίευση από Zizo » 13 Ιουν 2007 10:45

Ωραία vista μεγάλε!!! Αλλά σκοπεύω να τα βάλω μετά
από 2 χρόνια (Άκυρο). Ρε παιδιά γιατί το κάνετε με
splines? Νομίζω πως αμα ξεκινήσεις με polygons θα βγει
καλύτερα. Όπως είδαμε και το tut του Verioti http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=22177
Εικόνα
What you waiting for?

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες