Παρα πολλα polygons???

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Argykaraz » 14 Ιουν 2007 02:57

ρε παιδια γιατι δεν κανετε ενα αλλο post που να αφορα την διαφωνια σας για το max και το c4d?

δεν γινεται να επιστρεψουμε στο θεμα μου?

Να λυσουμε την απορια μου και να μου δωσετε καμια συμβουλη για το τι θα κανω με το σκηνικο αυτο?

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Rotav » 14 Ιουν 2007 03:39

katarxas tha symfwnisw me ton verioti....apo ekei kai pera "file" simon to max ematha kai ayto tha ypostirizw xwris na kata krinw kane allo progrma!!!!!!!!!!exw dei apo para polla progrmata apotelesmata kai den mborw na pw oti 1 einai to kalhtero...ola kala einai kai to kathena eksidikevete se kati kalhtera apo kapoio allo...egw legontas oti to max einai aiwnes mbrosta to ennousa kathara apo thn dikia moy plevra kai xrhsh epanw sto 3d....
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=28406
oriste kai ta links gia na "ksestravothis" opws les, pou ta exw kanei edw kai pollh kairo post alla mallon den ta eixes dei :)
.....kai kati akomi prospathw na eimai panta sta plaisia sovarou kai ASTEIOY kai pote den parapliroforw!!!!

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 14 Ιουν 2007 05:47

Μάλλον προσπαθείς να αποφύγεις να απαντήσεις και θα σε παρακαλούσα να μη με αποκαλείς "φίλο" σε εισαγωγικά μιας και ποτέ δεν έδωσα ούτε αφορμή ούτε δικαίωμα για για σαρκαστικά επίθετα. Έχω κάνει quote τι είπες, και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λες τώρα. Πριν εξέθεσες μια άποψη και σου ζήτησα να την τεκμηριώσεις.

Πιστεύω ότι κατάλαβες ότι σου ζήτησα links που να τεκμηριώνουν την άποψή σου και όχι tutorials για max το οποίο topic ναι το είχα δει.
Άμα λες ότι "σόρυ αλλά αυτό είναι αιώνες μπροστά από το άλλο" είναι παραπληροφόρηση, άσχετο με αυτά που λες τώρα και στα οποία συμφωνώ, μιας και το είπα κι εγώ πριν:
SimonTheSorcerer έγραψε:"Μπροστά" για τον καθένα είναι αυτό με το οποίο κάνει καλύτερα τη δουλειά του.
Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων γιατί τώρα συμμερίζεσαι τις απόψεις μου ερχόμενος σε αντιπαράθεση με τα προηγούμενα λόγια σου, και προσπαθείς να δείξεις ότι σου απευθύνθηκα χωρίς λόγο και αφορμή, υποτιμώντας τόσο τη νοημοσύνη μου όσο και το επίπεδο της συζήτησης. Αυτά σε φιλικά πλαίσια.

Argykaraz όταν τίθεται ένα θέμα το σχολιάζουμε/συζητάμε, γι αυτό είναι οι συζητήσεις. Καταλαβαίνω ότι θέλεις λύσεις για το θέμα σου, αλλά καλό είναι να αφήσουμε τέτοιες παρατηρήσεις για τους moderators...
Συνοπτικά θα σου πρότεινα:
1) Δοκίμασε να βάλεις τους τελευταίους drivers στην κάρτα γραφικών. Αν έχεις την τελευταία δοκίμασε τους προηγούμενους ή τους beta (επόμενους).
2) Δες αν υπάρχει update/service pack για το 3D Studio Max
3) Δοκίμασε να κάνεις reduce τα πολύγωνα στην σκηνή, δεν ξέρω πως ακριβώς γίνεται στο max για να σε καθοδηγήσω.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Rotav » 15 Ιουν 2007 01:11

SimonTheSorcerer έγραψε:
Rotav έγραψε:oson afora c4d kai 3ds max sorry mortal kalo kai to c4d alla to max aiwnes brosta..... :D
"Μπροστά" για τον καθένα είναι αυτό με το οποίο κάνει καλύτερα τη δουλειά του.

egw me to max kanw kalytera thn douleia mou kai oxi me c4d kai ayto tha ypostirizw perrisotero..den vriskw ton logo poy exeis arpaxtei etsi siga mhn malwsoume kiolas re simon.....siga ti eipa! mhn se apokalw filo, kai paraplhrwforw ton kosmo ,kai filika plaisia...
o kathenas exei thn gnwmh toy file kai mborei na ekfrastei elefthera...FREEstuff leme!!!!!!!! :hammer: kai telos.-

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Rotav » 15 Ιουν 2007 01:22

kai epeidh ksexasa thn ousia re argykaraz dokimase na kaneis bitmap proxies...des ligo thn eikona kai peiramatisou...koita na einai ola ta antikeimena sthn skhnh sou editable poly kai ean exeis polla iretations ston meshsmooth h turbosmooth xamhlwseta!!
kati allo den moy erxetai sto myalo....emena otan me petoyse to max se mia douleia ekana ayto me ta proxies kai den me ksana petakse :)
Συνημμένα
proxies.JPG

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Zizo » 15 Ιουν 2007 12:06

Πολλά Sorry παιδιά αλλά μια που το αναφέραμε το
Cinema 4D vs Max... εδώ θα δείτε τι εστεί Cinema 4D
www.c4dcafe.com
Εικόνα
What you waiting for?

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από FanisS » 28 Ιουν 2007 08:57

Argykaraz
Μπορείς να γράψεις τι μήνυμα έβγαλε το Μax η τι ακριβώς γίνεται όταν εννοείς crash.
Crash είθισται ,εκεί που δουλεύεις να χαθεί το πρόγραμμα και να βλέπεις μόνο το desk top.Αν είναι θέμα μνήμης θα σου βγάλει pop up με το κλασικό not enough memory.αν ‘παγώσει’ ,μέσα από τον Task Manager θα δεις πλήρη ακινησία .
Ως προ της μνήμη, αν έχεις 64ρι σύστημα και 64ρι πρόγραμμα δεν θα βγάλη κάτι.
Πάντως αν είναι θέμα μνήμης , κατέβασε το μέγεθος των textures το όποιο έχεις και αν αυτό δεν βοηθά , μετέτρεψε τα fig του poser σε editable mesh, αν και αυτό δεν βοηθά , μετά την μετατροπή κατέβασε και τα πολύγονα των Fig..

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από FanisS » 28 Ιουν 2007 09:19

Αν αυτά δεν βοηθήσουν, έχω μια μόνη συμβουλή να σου δώσω .
Εικονοποίησε την σκηνή σου χωρείς το poser και κράτα τη για background.
Μετά σβήσε τα πάντα εκτός από τα φώτα σου και την κάμερα.
Εισήγαγε το PZ3 στην σκηνή , βαλε ένα plane με sadder για shadows και σώσε την με άλλο όνομα.
Κλείσε το Max καθάρισε τα αρχεία που παρέμειναν στο documents and settings/…../local settings/temp.
Άνοιξε το νέο σου Max αρχείο.

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από Argykaraz » 12 Ιούλ 2007 22:49

Φιλε FanisS μπορεις να μου δωσεις αναλυτικες λεπτομεριες για το πως μπορω να το κανω αυτο που λες?
και μετα πως θα ενωσω τις δυο εικονες? δεν εχω καταλαβει πως θα το κανω...
My skin is my Sin...

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από FanisS » 13 Ιούλ 2007 08:16

Argykaraz

Δεν χρίζεται να ενώσεις τις εικόνες σου γράφω πως θα κάνεις δυο εικονοποιήσεις (rendering) με τα φώτα τις ρυθμίσεις και την η τις κάμερες που έχεις δημιουργήσει.

Πρώτον έχεις δημιουργήσει το περιβάλλον που θα τοποθετήσεις την φιγούρα του Poser και μετά έβαλες την φιγούρα του Poser σε αυτό . Αν δεν την μετακίνησες στον χώρο αλλά την άφησες εκεί που εμφανίζεται ,τα πράγματα είναι ποιο απλά.

Αν η σκηνή είναι μόνο για ένα rend. τότε κάνε μια εικονοποίηση ένα rendering και σώσε την εικόνα σου κάπου.

Κατά δεύτερον διέγραψε ότι έχεις φτιάξει για το περιβάλλον εκτός από τα φώτα και την κάμερα και εισήγαγε την φιγούρα του Poser.

Τρίτον , σαν Background βαλε την εικόνα που έχεις από το προηγούμενο rendering.(γνωρίζεις πως γίνεται στο Max αυτό μέσω του Environment).

Τέταρτο , κάνε ένα Plane στην κάτοψη (Top) του Max και για υλικό σε αυτό βαλε μόνο σκιές η επέλεξε το Ground του αρχείου του Poser που εισήγαγες και βαλε υλικό μόνο για σκιές.

Τώρα μπορείς να κάνεις render την σκηνή σου η και να την σώσεις για μελλοντικό rendering.

Υπάρχει και άλλος τρόπος όπου μεταχειρίζεσαι Z Buffer και κάνεις την ένωση των εικόνων σε ένα composition πρόγραμμα όμως αυτό δεν είναι τόσο απλό και για κάθε εικονοποίηση έχεις τρία αρχεία τα οποία μεταχειρίζεσαι άλλο για color άλλο για gamma και άλλο για shadows.

Αν δεν κατάλαβες την δευτέρα θα κάνω μια σειρά εικόνων της διαδικασίας για να γίνει ποιο αντιληπτή.

FanisS
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007 10:38
Επικοινωνία:

Παρα πολλα polygons???

Δημοσίευση από FanisS » 16 Ιούλ 2007 07:52

Τά προλεγόμενα σε εικόνες
Συνημμένα
1-3.jpg
Φάσι 3
1-2.jpg
Φάσι 2
1-1.jpg
Φάσι 1

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες