Tutorial Request

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Tutorial Request

Δημοσίευση από thanulee » 21 Νοέμ 2008 14:26

De_Profundis έγραψε:Μήπως κάποιος ξέρει που μπορώ να βρώ tutorials για το Combustion της Autodesk????

Έψαξα, αλλά δεν βρήκα κάτι ουσιαστικό!

Όποιος μπορεί να βοηθήσει... :roll:
Kapu exw mia seira video tutorials gia to combustion prepei na psaksw k tha ta postarw. Einai disxristo padws einai para poly vary tulaxiston i ekdosi pu duleva prin 4-5 xronia

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Tutorial Request

Δημοσίευση από Frruger » 21 Νοέμ 2008 18:45

thanoulis έγραψε: u duleva prin 4-5 xronia
Δεν εχει αλλαξει το θεμα

Solidius
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 01:56

Tutorial Request

Δημοσίευση από Solidius » 02 Ιαν 2009 02:19

Παιδιά γειά σας αρχικά :D :D . Mήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω tutorials για το πως θα να δημιουργήσω ένα δεινόσαυρο στο 3D studio max ? :wink:

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27617
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Tutorial Request

Δημοσίευση από cordis » 02 Ιαν 2009 02:34

Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Solidius
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 01:56

Tutorial Request

Δημοσίευση από Solidius » 02 Ιαν 2009 13:56

ευχαριστώ.

Solidius
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 01:56

Tutorial Request

Δημοσίευση από Solidius » 02 Ιαν 2009 18:16

παιδιά σε αυτό http://www.webdesign.org/web/3d-graphic ... .6046.html
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι κάνουμε εδώ "Create a "Grid" from the outline, make sure that each patch is made out of only 3 or 4 vertices. (Or else you won't be able to make a surface out of it).

Work your spline wireframe in all 4 views to give it a 3rd dimension. "

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Tutorial Request

Δημοσίευση από paink1ller » 02 Ιαν 2009 19:59

Αυτο το tutorial δεν ειναι αρκετα περιληπτικο για αρχαριο. Η τεχνικη που χρησιμοποιει πιο γρηγορα θα κανει τυρανοσαυρο τα νευρα σου παρα το μοντελο σου.
Εξαλου ψιλοαπατη ειναι γιατι η τοπολογια στο τελικο μοντελο δεν εχει καμια σχεση με το εκτρωμα που εφτιαξε με τα spline patch. Μαλλον το εκανε διαφορετικα στο τελος..

Η τεχνικη που αρχιζεις με ενα κουτι οπως στο αλλο tutorial του Lightwave ειναι καλυτερη. Προσπαθησε να την μιμηθεις στο 3dsmax.
Ο δεινοσαυρος ειναι αρκετα δυσκολο μοντελο γιατι πρεπει να χρησιμοποιησεις και NURBS subdivisions, edge weights κτλ.
Αρχισε με τα κλασικα.. πιονια σκακι, ποτηρια, τραπεζια κτλ.
Ηobby: Shooting photons

Solidius
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 01:56

Tutorial Request

Δημοσίευση από Solidius » 02 Ιαν 2009 23:40

και εγώ αρχάριος είμαι, απλά έψαχνα ένα αναλυτικό tutorial για δεινόσαυρο σε 3D studio max που από ότι φένεται δεν υπάρχει. Θα ασχοληθώ με κάτι άλλο..

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27617
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Tutorial Request

Δημοσίευση από cordis » 03 Ιαν 2009 00:13

Εάν είσαι αρχάριος τότε καλύτερα άρχισε με κάτι πιο απλό όπως πρότεινε και ο paink1ller και στην πορεία βλέπεις. ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Solidius
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 02 Ιαν 2009 01:56

Tutorial Request

Δημοσίευση από Solidius » 03 Ιαν 2009 02:56

και εγώ αυτο λέω να κάνω, ευχαριστώ παιδιά :D
Μπορείτε να μου στείλετε κανένα Link για κάνενα tutorial για αρχαριους στα Ελληνικά κατά προτίμηση ?

LOGIN
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 16 Ιαν 2009 18:01
Τοποθεσία: athina

Tutorial Request

Δημοσίευση από LOGIN » 16 Ιαν 2009 18:42

χαιρετω τους παντες.πολυ καλο το site!θελω να ροτησω αν ξερετε καποιο προγραμα για σχεδιασμο 3d ηχου. :D

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Tutorial Request

Δημοσίευση από EneMe » 16 Ιαν 2009 22:47

Όταν λες 3d ήχου;

Για κάν΄το λίγο πιο λιανά γιατί όσο ασχολούμαι με μουσική δεν το έχω ακούσει αυτό...

Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο...

Tasos-21

Tutorial Request

Δημοσίευση από Tasos-21 » 20 Ιαν 2009 11:06

LOGIN έγραψε:χαιρετω τους παντες.πολυ καλο το site!θελω να ροτησω αν ξερετε καποιο προγραμα για σχεδιασμο 3d ηχου. :D
Μήπως εννοείς "3D Surround Audio"? :-?

Elissavet
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 17 Σεπ 2009 16:54

Tutorial Request

Δημοσίευση από Elissavet » 17 Σεπ 2009 17:17

γεια σας!
ειναι η πρωτη φορα που στελνω!εχω ενα προβλημα με το 3dmax, μολις ξεκινησα να το χρησιμοποιω κ προσπαθω να το μαθω...για render χρησιμοποιω το vray.Το προβλημα μου ειναι οτι δε μπορω να περασω jpg φωτο για backround.Εχω προσπαθησει να τη περασω με drag & drop αλλα δε με αφηνει,ακομα προσπαθησα κ στο enviroment να τη περασω αλλα παλι δε τα καταφερα...(στις επιλογες δε μου εμφανιζει καν το αρχειa jpg).
Αν μπορει καποιος να μου δωσει μια λυση....

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Tutorial Request

Δημοσίευση από Zizo » 27 Σεπ 2010 21:54

Γεια σας,

Θα θελα να βρω κάποιο tutorial για interior modeling.
Ή μάλλον αρχιτεκτονικό?

Θέλω να κάνω 2 διαδρόμους με μερικά δωμάτια γύρο γύρο. Αλλά έφαγα σκάλωμα στο cinema 4d με το default material mapping tag, απλά κάπου τα σκ@τωσα και ένα απλό checker board material το έδειχνε όπως να ναι και πολλά edges το axis/gizmo τους ήταν όπως να ναι.

Επίσης θα ήταν καλύτερα να αφήσω τα normal όπως βγουν? Φοβάμαι πως το πρόβλημα έγινε κάνοντας reverse normals σε μερικά πολύγωνα ενώ τα διπλανά τος ήταν ανάποδα και στην τελική σκ@ατωσε το modeling.

Είτε για 3ds max είτε για cinema 4d με βολεύει.
Εικόνα
What you waiting for?

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες