"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
leopold
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004 13:05
Τοποθεσία: Acquiring IP Address...

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από leopold » 11 Ιούλ 2007 13:33

Σας παραθετω "εικονικη" συνομιλια που ειχα με support αθηναϊκης εταιρειας ..host, δεν θα την σχολιασω ή χαρακτηρισω, απλα ενοιωσα ασχημα και αβολα με τον τροπο που με μεταχειριστηκε ως πελατη που ηθελε βοηθεια.

Ονοματα και αλλα διακριτικα εχουν σβηστει για λογους διακριτικοτητας.
Η συζητηση ειναι φανταστικη.. ομοιοτητα με υπαρκτα προσωπα και συζητησεις ειναι καθαρη συμπτωση....

Πελάτης:
Νameservers
Καλως ήρθατε ****** ! Το αίτημά σας έχει προωθηθεί στο τμήμα Sales Hosting - Domain Names . Παρακαλώ περιμένετε τον operator μας να απαντήσει στην κλήση σας.
Η κλήση σας έγινε δεκτή από τον operator Κυριος Supporter . Αυτή τη στιγμή στο δωμάτιο είναι: Κυριος Supporter .
Πελάτης:
kαλημερα σας, εκανα ανανεωση το domain ********.gr αλλα χαθηκαν οι ρυθμισεις του nameserver του και γενικοτερα δε λειτουργει
Κυριος Supporter:
mallon eixe lixei idi prin to ananeosete
Κυριος Supporter:
[peraste tous kai pali parakalo
Πελάτης:
δε τους δεχεται
Κυριος Supporter:
poioi einai parakalo?
Πελάτης:
επειδη ηταν ξενοι οι nameservers τους ειχατε ορισει εσεις ως ns.*******.gr το οποιο δε το δεχεται πλεον
Πελάτης:
1 λεπτο παρακαλω
Κυριος Supporter:
exete steilei idi ena email
Κυριος Supporter:
parakalo apantiste ekei kathos prepei na exypiretiso k allous pelates
Πελάτης:
syggnwmh ki egw pelaths den eimai;
Πελάτης:
**** and ******
Κυριος Supporter:
fysika alla tha prepei na eimaste ligo syntomoi
Κυριος Supporter:
tha mou dosete kai ta IP ton nameservers ?
Πελάτης:
κατ'αρχας παρακαλω αλλαξτε το υφος των απαντησεων σας, ειμαι πελατης και εφοσον δεν υπηρχε απαντηση μεσω εμαιλ και διατιθεται το ονλινε chat για την εξυπηρετηση, οφειλω να εχω μια καλυτερα μεταχειριση απο το "παρακαλω τελειωνετε" "ειναι αλλοι πελατες"
Πελάτης:
ειναι απαραδεκτος ο τροπος που με μεταχειριζεστε οσον αφορα το support
Κυριος Supporter:
Ke ***** ti einai ayta pou lete?
Κυριος Supporter:
poio yfos kai poios aparadektos tropos?
Κυριος Supporter:
epitelous, exete APSOGH YPOSTHRIXH kai mas kanete k parapona?
Κυριος Supporter:
to yfos to fantazeste
Κυριος Supporter:
den exo kanena yfos
Κυριος Supporter:
perimeno ta IP
Κυριος Supporter:
kai xoris sxolia parakalo
Κυριος Supporter:
gia na sas exy[piretiso

Πελάτης:
το εαν εχω αψογη υποστηριξη θα το κρινω εγω που ειμαι πελατης και οχι επιβεβλημενα απο εσας.
Κυριος Supporter:
ayti ti stigmi parakampto ti seira allon pelaton
Κυριος Supporter:
einai antikeimenika APSOGH OTI KI AN PEITE

Πελάτης:
1 lepto
Κυριος Supporter:
perimeno ta IP sas
Πελάτης:
**.**.**.***
Πελάτης:
& .***
Κυριος Supporter:
tha xreiasto Nameserver kai tin IP tou dipla
Κυριος Supporter:
parakalo
Πελάτης:
βεβαιως
Πελάτης:
***.com [**.**.**.***]
Πελάτης:
***.com [**.**.**.***]
Κυριος Supporter:
oraia
Κυριος Supporter:
tha to elegxo
Κυριος Supporter:
kai gia na min exete lathos entyposi
Κυριος Supporter:
den sas eipa "teleionete na paro allo pelati"
Κυριος Supporter:
otan milame me live chat OFEILETE na exete ola ta stoixeia amesa diathesima
Κυριος Supporter:
en pasei periptosei
Κυριος Supporter:
kali sas imera
Πελάτης:
ωραια, επειδη ενδεχεται οντως να εχω λαθος εντυπωση, θα ανεβασω το διαλογο σε καποιο φορουμ, διχως να φαινεται η εταιρεια και το ονομα σας

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από dimsis » 11 Ιούλ 2007 14:19

Τι σου είπε δηλαδή και φόρτωσες έτσι; Το παρακαλώ συντομεύετε επειδή περιμένουν και άλλοι σε χάλασε τόσο; Δεν το βρίσκω τόσο ακραίο ώστε να του την πεις για το "ύφος".
Εδώ άλλοι δεν απαντάνε καν ούτε σε emails, ούτε στα online (και καλά) support. Και δεν αναφέρομαι σε Έλληνες... π.χ. δες:
www.log.gr
3η μέρα το site down, επειδή οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ δεν μπορούν να εγκαταστήσουν σωστά το Coldfusion, το οποίο απεγκατέστησαν χωρίς προειδοποίηση μια ωραία πρωία... χάνοντας και τα DSN της βάσης και διάφορα άλλα πριν από αυτό...
Σε αυτούς τι θα έλεγες που έχουν και ψεύτικο κουμπί για δήθεν online support που δεν έχει link;
http://www.byohosting.com/

Θέλω να σου πω, πως υπάρχουν ΠΟΛΥ χειρότερα και δεν βρήκα προσωπικά τόσο προσβλητικό αυτό που σου είπε. Ίσως να το είδες κάπως αλλιώς εκείνη τη στιγμή, αλλά προφανώς ο άνθρωπος είχε και άλλες κλήσεις για support και έπρεπε να εξυπηρετήσει και άλλους...

Άβαταρ μέλους
leopold
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004 13:05
Τοποθεσία: Acquiring IP Address...

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από leopold » 11 Ιούλ 2007 14:35

Oπως σου ειπα δεν κρινω απολυτα, για αυτο το εξεθεσα μηπως εκανα εγω τοσο τρομερο λαθος, ζητησα 1 λεπτο απλα να του αντιγραψω τους nameservers, και εκανα 1μιση.

Δε με χαλασε τιποτα, ενοιωσα αβολα, οπως και για το "οχι σχολια" παρακαλω και για το ισως αλαζονικο και αυταρχικο : " Η εξυπηρετηση μας ειναι αψογη, μας κανετε και παραπονα" ;

Συνηθως ο πελατης δεν κρινει αν η εξυπηρετηση ειναι αψογη αρχικα;

απλα μου φανηκε επιεικως αυταρχικο και αλαζονικο.

dimsis σχετικα με το τι θα εκανα, στο χερι μας ειναι να επιλεξουμε καποια αλλη εταιρεια και να μην παραπονιομαστε.

Το εξεθεσα το μηνυμα απλα μηπως μου φανηκε εμενα "καπως" η κατασταση"

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από dimsis » 11 Ιούλ 2007 15:11

Κοίτα μετά τα σχόλια του ήταν "κάπως", απλώς φαντάζομαι πως ξαφνιάστηκε από την αρχική σου "επίθεση" και αντέδραση έτσι. Κακώς μεν, γιατί κανονικά είναι εκπαιδευμένοι όσοι κάνουν support ΜΟΝΟ να ακούνε και ποτέ να μη σχολιάζουν αυτά που λέει ο πελάτης και γενικώς να πηγαίνουν με τα νερά των πελατών. Όσο παράξενοι και αν είναι αυτοί μερικές φορές και όσο περίεργες απαιτήσεις (μέχρι ενός ορίου πάντα έτσι) έχουν...

Το να αλλάξουμε εταιρεία είναι μεν στο χέρι μας, αλλά επηρεάζει και την "τσέπη" μας, ιδιαίτερα όταν έχει προπληρωμένες ετήσιες συνδρομές που δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις επιστροφή χρημάτων...

Άβαταρ μέλους
leopold
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004 13:05
Τοποθεσία: Acquiring IP Address...

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από leopold » 11 Ιούλ 2007 15:15

dimsis έγραψε:Κοίτα μετά τα σχόλια του ήταν "κάπως", απλώς φαντάζομαι πως ξαφνιάστηκε από την αρχική σου "επίθεση" και αντέδραση έτσι. Κακώς μεν, γιατί κανονικά είναι εκπαιδευμένοι όσοι κάνουν support ΜΟΝΟ να ακούνε και ποτέ να μη σχολιάζουν αυτά που λέει ο πελάτης και γενικώς να πηγαίνουν με τα νερά των πελατών. Όσο παράξενοι και αν είναι αυτοί μερικές φορές και όσο περίεργες απαιτήσεις (μέχρι ενός ορίου πάντα έτσι) έχουν...

Το να αλλάξουμε εταιρεία είναι μεν στο χέρι μας, αλλά επηρεάζει και την "τσέπη" μας, ιδιαίτερα όταν έχει προπληρωμένες ετήσιες συνδρομές που δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις επιστροφή χρημάτων...
Δεν επιτεθηκα , ζητησα καλυτερη μεταχειριση πιστευω. να λυσω το προβλημα μου ηθελα οχι να ανοιξω "επιθεσεις". Αλλα και παλι να ητο ετσι, δε δικαιολογειται αυτη η αλαζονεια και η αυταρχικοτητα μετα, δεν μου κανει τοσο επαγγελματικη αντιδραση εστω υποθετικα σε "γεροπαραξενο" πελατη.

εγω ετησια πακετα δεν εχω οποτε.. ;)

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από gvard » 11 Ιούλ 2007 15:46

Καλησπέρα,

Με παραξενεύει το γεγονός που σου ζήτησε IPs για τους .com nameservers, καθώς για την δήλωση ο,τιδήποτε εκτός .gr nameserver στο Μητρώο δεν χρειάζεται τις IPs παρά μόνο το hostname.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
leopold
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004 13:05
Τοποθεσία: Acquiring IP Address...

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από leopold » 11 Ιούλ 2007 15:51

gvard έγραψε:Καλησπέρα,

Με παραξενεύει το γεγονός που σου ζήτησε IPs για τους .com nameservers, καθώς για την δήλωση ο,τιδήποτε εκτός .gr nameserver στο Μητρώο δεν χρειάζεται τις IPs παρά μόνο το hostname.
και εμενα με παραξενεψε να σου πω την αληθεια , με ενα ping μπορουσε να τους δει, αλλα για να ειμαστε και δικαιοι ισως να μην ηταν υποχρεωμενος να μπει σε αυτη τη διαδικασια.

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από gvard » 11 Ιούλ 2007 16:01

Μα δεν χρειάζονται οι IPs! Δηλώνεις το Hostname, αφήνεις κενό το πεδίο της IP και το κάνει κανονικά το σύστημα!
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3194
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από CyberCr33p » 11 Ιούλ 2007 20:00

Αντικειμενικά εάν μου μίλαγε έτσι εκπρόσωπος εταιρίας θα την έκανα με ελαφρά για οποιαδήποτε λόγο και να είχε νεύρα.

Πάντως δεν μας είπες μήπως το τελευταίο καιρό χρησιμοποιούσες πολύ την υποστήριξή τους με αποτέλεσμα να το θεωρήσουν abuse; Και έτσι να έγινε πάλι δεν τους δικαιολογεί.

Πάντως είναι άδικο σε άλλα forum του εξωτερικού (π.χ. WHT) να βγάζουν τα ονόματα των εταιριών στην φόρα και εδώ να τρώνε οι webmastores μηνύσεις. Δεν το λέω με την άποψη του να τους ξεφτιλίσεις αλλά έτσι θα μπορούσαμε να ακούγαμε και τη δική τους απάντηση.

gotchagr
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 08:29
Τοποθεσία: Χαλκίδα - ΕΛΛΑΔΑ
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από gotchagr » 11 Ιούλ 2007 23:53

Χμμ... Δίκοπο μαχαίρι είναι... Από την μία έχουν φαίνεται αρκετή δουλειά αλλά και νεύρα και κάπου στροφάρουν ανάποδα. Αλλά νομίζω, κι αυτό είναι η βασική αρχή του after sale support παγκοσμίως, πρέπει να ελέγχουν τα νεύρα τους και να είναι πιο ευγενικοί.

Εγώ αν αντιμετώπιζα τέτοια "επίθεση" ίσως να πέρναγα στην αντεπίθεση αλλά ίσως και να έκανα την "πάπια" για να κάνω την δουλειά μου, αλλά στο τέλος θα του έκανα και παρατήρηση...
Εικόνα
Dotteam v3.0: The Blog

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από cdhyper » 12 Ιούλ 2007 02:39

Τεχνική υποστήριξη ελληνικής εταιρείας σε greeklish δεν δείχνει σοβαρότητα πάντως.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3194
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από CyberCr33p » 12 Ιούλ 2007 02:54

Εάν ο πελάτης γράφει ελληνικά τότε ελληνικά. Εγώ γενικά το έχω σαν αρχή κυρίως στα e-mails όταν μου στέλνουνε στα ελληνικά να απαντάω πάντα στα ελληνικά και όταν στέλνουν σε greeklish στέλνω σε greeklish γιατί πολλές φορές e-mails του τύπου hotmail δεν διαβάζουν σωστά unicode.

Άβαταρ μέλους
leopold
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004 13:05
Τοποθεσία: Acquiring IP Address...

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από leopold » 12 Ιούλ 2007 10:33

CyberCr33p έγραψε:Αντικειμενικά εάν μου μίλαγε έτσι εκπρόσωπος εταιρίας θα την έκανα με ελαφρά για οποιαδήποτε λόγο και να είχε νεύρα.

Πάντως δεν μας είπες μήπως το τελευταίο καιρό χρησιμοποιούσες πολύ την υποστήριξή τους με αποτέλεσμα να το θεωρήσουν abuse; Και έτσι να έγινε πάλι δεν τους δικαιολογεί.

Πάντως είναι άδικο σε άλλα forum του εξωτερικού (π.χ. WHT) να βγάζουν τα ονόματα των εταιριών στην φόρα και εδώ να τρώνε οι webmastores μηνύσεις. Δεν το λέω με την άποψη του να τους ξεφτιλίσεις αλλά έτσι θα μπορούσαμε να ακούγαμε και τη δική τους απάντηση.
ehm .. τελευταια φορα πρεπει να το ειχα χρησιμοποιησει περισυ νομιζω που ηταν για ανανεωση αλλου domain. δε χρησιμοποιω για web hosting αυτη την εταιρεια, ειχα vps σε αυτη πριν 4 χρονια και διεκοψα πριν 3. απο τοτε απλα την εχω για registrar. Παντως οπως ειπες, και καθε μερα να το χρησιμοποιουσα το support.. δεν παιζει ρολο.

Παντως μετα σε ενα εμαιλ που μου στειλανε, μεταξυ των αλλων για να δημιουργηθουν εντυπωσεις, με επεπληξαν σφοδρα επειδη οπως ειπαν " Εχω δηλωσει ψευδη στοιχεια και θα το κλειδωσουν αμεσα αν δεν κανω αλλαγες.".

Παιδια απλα το τηλεφωνο μου ειχε αλλαξει απο τοτε που το ειχα καταχωρησει πριν χρονια, δεν το ειχα κατα νου να ενημερωσω το πανελ του.. απλα το "ψευδη" ηταν χοντρος χαρακτηρισμος κατα τη γνωμη μου, θα μπορουσαν να το αναφερουν τουλαχιστον "λανθασμενα".. αλλα οπως ειπα, απλα για τις εντυπωσεις.

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από EkLekTos » 12 Ιούλ 2007 13:50

Στους ξένουν hosting απλά λες το προβλημά σου και στο λύνουν,... Ούτε σου την λένε ούτε τίποτα, αν δεν προλάβαινε ο κύριος ας έπαιρνε και δευτερον υπάλληλο...
Εμένα μου είχαν βρει την λύση για ένα πρόβλημα του wordpress που είχα και μου το λύσανε οι ίδιοι...

Ε ρε βουρδουλας που χρειάζεται για να στρώσουν... :hammer:
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

"Aψογη" εξυπηρετηση απο ελληνικη εταιρεια Hosting

Δημοσίευση από id12586 » 12 Ιούλ 2007 13:51

Δεν χρειάζεται βούρδουλας.

Υγιής ανταγωνισμός και έξυπνους καταναλωτές χρειάζεται :wink:

Και δεν μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση μόνο.
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης