Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Sakmc1
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007 14:19

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Sakmc1 » 12 Ιούλ 2007 02:37

Γεια χαρα, δουλευω αυτην την εικονα τον τελευταιο καιρο αλλα εχω προβλημα με τις καμερες. Θελω να δωσω βαθος αλλα εχω μεγαλη παραμορφωση, τελος παντων κατεληξα σε αυτες τις δυο αλλα πια φαινεται πιο σωστη? Αν θελετε πειτε μου και γενικες παρατηρησεις τι σας αρεσει και τι οχι. Θα ηθελα πολυ να τις ακουσω!
Συνημμένα
RM01.jpg

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από ignis » 12 Ιούλ 2007 03:29

αν κανεις δεξι κλικ στην καμερα εμφανιζεται στο quad menu αριστερα -camera correction modifier... αυτο θα σου λυσει ολα τα προβληματα σε σχεση με την εντονη προοπτικη

Sakmc1
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007 14:19

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Sakmc1 » 12 Ιούλ 2007 19:59

ignis έγραψε:αν κανεις δεξι κλικ στην καμερα εμφανιζεται στο quad menu αριστερα -camera correction modifier... αυτο θα σου λυσει ολα τα προβληματα σε σχεση με την εντονη προοπτικη
Η εικονα ειναι απο την ιδια καμερα, η δεξια ειναι με το modifier που αναφερεις, αλλα εξακολουθει να μην μου φαινεται σωστη. Γιατι? :x

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Argykaraz » 12 Ιούλ 2007 22:25

Φιλε Sak... Δεν λες τι εκδοση Max εχεις αλλα αν εχεις τον mental ray renderer...

πηγαινε στον render scene dialog (εκει που κανεις τις ρυθμισεις για το Render...)

βαλε τον mental ray και στην καρτελα renderer κατεβα χαμηλα και ανοιξε το camera effects
Αυτο που λεει lens κατω απ το camera shaders ανοιξε το και δες τα shaders που σου δινει...
πειραματισου και μπορει να βγαλεις κατι απο αυτο...

Τωρα ειπα μια ιδεα... δεν ξερω αν θα βγαλεις κατι απο αυτο αλλα πιστευω οτι αξιζει μια προσπαθεια...

Παιξε και λιγο με το amount του καθε shader... μπορει να βγαλεις διαφορετικα αποτελεσματα!

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Argykaraz » 12 Ιούλ 2007 22:27

Ααα και κατι αλλο ειναι πολυ καλο το scene που εχεις κανει αλλα λιγο σκοτεινο!

βαλε κανα λαμπακι παραπανω?! η μηπως σου εκοψε το ρευμα η ΔΕΗ??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πως εκανες τη καπα του τυπου εκει στο βαθος?
την σχεδιασες η ειναι ετοιμο απο καπου?

Sakmc1
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007 14:19

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Sakmc1 » 13 Ιούλ 2007 10:50

:D Δεν εχουν ρευμα ακομα, αλλα θα βρω κατι να βαλω λιγο παραπανω φως, λιγο ομως.
Δεν υπαρχει καποια ρυθμιση καμερας που να αντιστοιχει στο ανθρωπινο ματι?
Η καπα ειναι plane με cloth modifier πανω σε 3ds φιγουρα του poser. Δεν εχω βαλει ακομα renderer χρησιμοποιω τον default, βαζω τα βασικα materials και μετα η εικονα φευγει για photoshop.
Thanks παντως Argykaraz, Θα βαλω renderer και θα δοκιμασω

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από ignis » 13 Ιούλ 2007 13:58

στο ανθρωπινο ματι αντιστοιχει camera με lens 45-50... η αληθεια ειναι πως οι εικονες σου ειναι σκοτεινες αλλα η δεξια δεν εχει προβλημα ππροοπτικης τουλαχιστον (ισως θελει καλυτερο καδραρισμα)

Sakmc1
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007 14:19

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Sakmc1 » 13 Ιούλ 2007 20:08

Νομιζω πως η κεντρικη καμερα φαινεται καλυτερα αλλα δε δειχνει πολυ 'στημενο'? Εβαλα και φως :D default renderer με skylight. Σαν μακετα ειναι, καθολου μυστηριο :( Θα δοκιμασω να βαλω κερια στον πολυελαιο.
Ευχαριστω παιδια, τα λεμε.
Συνημμένα
a1skylight.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Argykaraz » 13 Ιούλ 2007 22:39

Sakmc1 εισαι terastios!! παρα πολυ καλο... χαρα στην υπομονη σου που εκανες κατι τετοιο...
Να πω κατι αλλο? πιστευω πως αν θες να δωσεις βαθος, ισως να πρεπει να ΕΧΕΙΣ βαθος!! δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος... θελω να πω γιατι δεν δοκιμαζεις να δωσεις 5-10 μετρα παραπανω στον διαδρομο σου? πιστευω θα ηταν καπως πιο πιστευτο απ το να βαλεις καποιο εφφε..

Sakmc1
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007 14:19

Σωστη camera σε 3dsmax scene

Δημοσίευση από Sakmc1 » 15 Ιούλ 2007 21:18

Thanks Argykaraz :D xairomai pou sou arese toso poli! Oso gia thn protasi sou thn exo dokimasei alla xanonte kapoies leptomereies. Elpizo na to teleioso kapote, prepei na valo kai kana renderer.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες