Mechanical-Bug

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από BanOr » 19 Ιούλ 2007 16:38

bravo mkpk
Polli kalo bug..:D
keep it up ;)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από ignis » 19 Ιούλ 2007 22:22

πολυ ωραια παει mkpk... απλα ετσι που το βλεπω τωρα τι θα εκανα:
α) θα δυναμωνα την ενταση του hdri ή θα εβαζα λιγο πιο φωτεινη...εκτος αν σου κανει το σκουρο ετσι οποτε πασο
β) sos για ολους οσους ασχολουνται με vray --- το vray δουλευει(ή θα επρεπε ) σε linear workflow (LWF)... σε απλα ελληνικα τι να κανετε :
1. στα preference settings -gamma and LUT- βαλτε gamma 2,2 affect color kai affect material -ολα τα αλλα 1
2. κατεβαστε το plugin για max colorcorrect (http://www.cuneytozdas.com/software/)
3. σε καθε map που χρησιμοποιείτε δωστε colorcorrect και την τιμη 2,2 (αυτο μπορει να παιζει γιατι σας δινει την δυνατοτητα να σκουρινετε ή να ανοιξετε το gamma του map.)
4.σωστε την τελικη εικονα σε .exr και στο photoshop παιξτε με το exopsure ,μετα καντε την εικονα 8bit (γιατι η .exr ειναι 32bit) και σωστε αφοβα σε jpg

Το λεω αυτο σε σχεση με το light material που εχεις μεσα στο bug... it needs this... you will see..;).... εγω λεω να το προχωρισεις παει καλα...

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από Rotav » 19 Ιούλ 2007 23:19

wraio to plugin..den to gnwriza!!ignis otn mou eixes pei gia linear workflow eixa vrei ayto to tutorial...poly kalo!
http://www.highend3d.com/3dsmax/tutoria ... y/147.html

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από Zizo » 22 Ιούλ 2007 17:32

Fovero. Etsi pos to kovw afta apo panw einai oi proothitires gia na petaei? Giati den mas dixneis pos einai kai ston aera?
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από xultimatex » 23 Ιούλ 2007 03:24

Μου αρέσει κι εμένα η τρελή λεπτομέρεια στα πόδια... :)
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από mkpk » 01 Αύγ 2007 14:51

ημουν λιγο off λογο διακοπων κατι ψιλοεκανα παλι αλλα δεν με ικανοποιει....τελος παντων

δειτε αν και θα τα αλλαξω τα ματεριαλ παλι νομιζω....
Συνημμένα
testing123.jpg
π@π@ρι@
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από De_Profundis » 01 Αύγ 2007 16:59

Καλώς ήρθες. Θα ήθελα να σου πω τη γνώμη μου.

Το μοντέλο είναι πολύ καλό. Κάποιος είχε αναφέρει πως ίσως να του πήγαινε ένα κεντρί στην ουρά. Δοκίμασέ το, και δες πως θα είναι.

Άν και mechanical bug, ίσως και πάλι θα πρέπει να έχει πράσινο χρώμα σαν χακί ή της παραλλαγής, στο κυρίως "σώμα" του. Στα δόντια και τα υπόλοιπα μεταλλικά μέρη του, προτείνω να βάλεις chrome material.

Τα μάτια να τα κάνεις το ίδιο χρώμα με το κίτρινο που έχει εσωτερικά στο σώμα του. Μου άρεσε το προηγούμενο χρώμα που είχε (πράσινο-κίτρινο).

Αυτό που πρέπει σίγουρα να αλλάξεις ή να διορθώσεις, είναι το texture του φύλλου, που έχει σαν background. Είναι θολό και πιξελιάζει.

Τέλος, ίσως να μην σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα και εξαιτίας της γωνίας λήψης. Η γωνία και ο φωτισμός πιστεύω πως παίζουν αρκετά σημαντικό ρόλο.

Αυτά...και φιλικά. ;)
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από Rotav » 02 Αύγ 2007 13:01

mkpk alakse ta material sou!!!!prin mborw na pw oti mou areze perissotero!

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

Mechanical-Bug

Δημοσίευση από mkpk » 02 Αύγ 2007 15:38

me too
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες