Rhinoceros 4 Maxwell 1.5 Προβλημα στο Render

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KoZE
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2007 18:29

Rhinoceros 4 Maxwell 1.5 Προβλημα στο Render

Δημοσίευση από KoZE » 19 Ιούλ 2007 18:47

Για σας
Εχω ένα project για κατασκευή μιας ανθρακονημάτινης επιφάνειας. Η επιφάνεια αυτή δημιουργήθηκε στο Rhino4 Εικόνα. Όταν γίνει render απο rhino η επιφάνεια φαίνεται μια χαράΕικόνα το πρόβλημα εμφανίζεται όταν κάνω render απο maxwell ( κοντά στη τέλος επιφάνειας και απο τις δυο πλευρές). Μήπως μπορεί να μου πεί κάποιος τι κάνω λάθος; η επιφάνεια δημιουργήθηκε απο 4 κομμάτια ενωμένα μεταξύ τους.
ευχαριστώ πολύ
Συνημμένα
rh.jpg
1a.jpg
Untitled.jpg

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Rhinoceros 4 Maxwell 1.5 Προβλημα στο Render

Δημοσίευση από Rotav » 19 Ιούλ 2007 19:45

koze kalwshrthes!!!dystixws egw den gnwrizw apo maxwell kai den mborw na se vohthisw sto provlhma sou...to mono isws pou tha mborousa na skeftw einai oti otan rendaris me rino profanws to programa xrhsimopoiei default fotismo enw me maxwell kati isws paziei me ta fwta pou evales kai tis rythmiseis...

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

Rhinoceros 4 Maxwell 1.5 Προβλημα στο Render

Δημοσίευση από mkpk » 19 Ιούλ 2007 21:34

ούτε εγώ κατάλαβα πιο είναι το πρόβλημα..το μονό που βλέπω ειναι ότι σου κανει σχεδία το uv map...
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
KoZE
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2007 18:29

Rhinoceros 4 Maxwell 1.5 Προβλημα στο Render

Δημοσίευση από KoZE » 20 Ιούλ 2007 21:20

Ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα. Δεν νομίζω οτι παίζει θέμα με τον φωτισμό καθώς δεν έχω βάλει καθόλου πρόσθετους φωτισμούς. mkpk αν προσέξεις στο τέλος της επιφάνεια εμφανίζεται μια στρέβλωση στο texture του ανθρακονήματος... αυτό δεν μου αρέσει, καθώς ακόμη μαθαίνω απο 3d αυτό με το uv map δεν το κατάλαβα! :) Πάντως αν θέλεται μπορώ να ανεβάσω το αρχείο σε 3dm ή 3ds αλλα και το material που χρησιμοποιώ.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες