Πρώτα βήματα στο 3D...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
ABLADE
Επικοινωνία:

Πρώτα βήματα στο 3D...

Δημοσίευση από ABLADE » 26 Ιούλ 2007 11:43

Παιδιά καλημέρα,
Με έχετε καταστρέψει!!!!!!! Μπήκα στο forum να βρώ κάτι για την Access και έκανα το λάθος να περάσω απο το 3d graphics. Έχω τώρα 2 μέρες που προσπαθώ να τα δω όλα και έχω κολήσει...!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ...
Έχω λοιπόν το εξής ερώτημα: Με ποια προγράμματα πρέπει να ξεκινήσω για 3d graphics και φωτορεαλισμό? Είδα πολύ ωραία πράγματα και απο C4d και απο Studio max. Διαβάζω και κάποια άλλα προγράμματα για φωτορεαλισμό. Είναι ξεχωριστά προγράμματα? Σχεδιάζω σε ένα και φωτορεαλίζω (εκπληκτικη λέξη, που τη βρήκα ο άτοιμος...) σε άλλο? Το PS που μπαίνει?
PLEASE βοηθηστε με. Έχω χαθεί λίγο.

ΥΓ1 Να προσθέσω ότι δεν είμαι εντελώς άσχετος με 3d έχω ασχοληθεί λίγο με Inventor για σχεδιασμό κάτι μηχανισμών. Μπορώ και αυτά να τα φωτίσω σωστά?
ΥΓ2 Σε πρώτη φάση θέλω να παρουσιάσω μια δουλειά για επαγγελματικούς χώρους με ψυγεία (κουζίνες, κρεοπολέια, ζαχαροπλαστεία κλπ). Ποιο είναι το καλύτερο program
ΥΓ3 Έχω πάρα πολλά να ρωτήσω αλλα ας αρχίσω με αυτά για να μην κουράζω

Άβαταρ μέλους
ignis

Πρώτα βήματα στο 3D...

Δημοσίευση από ignis » 26 Ιούλ 2007 12:58

Αν πραγματικα σε ενδιαφερει το αντικειμενο ξεκινα μαθηματα σε καποιο high-end προγραμμα οπως το max - maya ή C4D... Πρεπει να ξερεις ομως πως θα ειναι δυσκολη και επιπονη διαδικασια. Εγω δουλευω σε max αλλα με ολα μπορεις να βγαλεις φωτορεαλισεις (!)...(απλα για το max υπαρχουν πιο πολλα plug-ins μια και χρησιμοποιηται απο πιο πολλους)
1.Νομιζω πως αν κανει export το inventor σε dwg -dxf -3ds ...τα κανεις import στο max και τα φωτιζεις.
2.Δεν γνωριζω τετοια προγραμματα, αλλα ξερω πως υπαρχουν πολλλλα...
3.Ρωτα ελευθερα... τζαμπα ειναι... :)

Άβαταρ μέλους
Rotav

Πρώτα βήματα στο 3D...

Δημοσίευση από Rotav » 26 Ιούλ 2007 14:12