στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από veriotis » 01 Αύγ 2007 01:27

ας δούμε πώς θα κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν ) με το cinema 4d και to hair
Εικόνα

ξεκινάμε βάζοντας ένα plane ή ένα landscape για το χωράφι που θα σπείρουμε
όπως το έχουμε επιλεγμένο στο object panel πηγαίνουμε στο hair επιλέγουμε το fur
(κεντρικό μενού:hair->fur)
λογικά θα έχουμε κάτι όπως στην εικόνα κάτω όπου
το 1 (image.1) είναι που θα εφαρμοστή η πρασινάδα πχ όπως εδώ στο landscape.
Tip: αν θέλουμε όμως να εφαρμοστή απλά σε ένα κομμάτι από το landscape τότε θα δουλέψουμε με selection και θα σύρουμε το νέο selection στην θέση 1 ή επιλεγουμε το selection και μετά προσθέτουμε το fur .
Στο 2 (image.2) είναι το πόσους σπόρους θα σπείρουμε για να φυτρώσει το γρασίδι και πόσο λίπασμα θα βάλουμε, ανάλογα το project τα 10000 count είναι σχετικά λίγα για ένα landscape 600 οπότε ανεβάζουμε αρκετά πάνω και αν βρει τα σκούρα ο υπολογιστής μας κατεβάζουμε λίγο τα segments 4-5
Το 3(image.3) είναι το πόσο μεγάλο θα είναι το γρασίδι (Length) και το variation ρυθμίζουμε την διαφορά που θα έχει το χορτάρι μιας και δεν μεγαλώνει όλο το ίδιο
Το 4 (image.4)δίνει μια τυχαία κλήση στο χορτάρι για να μην είναι όλα καρφί προς τα πάνω σαν ψεύτικο
Εικόνα
Ok τα ρυθμίσαμε όλα αυτά για το project μας αλλά μας τα βγάζει καφετί τα χόρτα, αυτό γίνετε επειδή δεν τα ποτίσατε και ξεράθηκαν .
Το πότισμα θα γίνει στο material panel όπου υπάρχει ήδη το fur mat,κάνοντας διπλό κλικ επάνω του θα ανοίξει το παράθυρο για την επεξεργασία του material
Επιλέγουμε το color (image.1) μετά διπλό κλικ στο κουτάκι με το χρώμα (image.2) και επιλέγουμε το ανοιχτό χρώμα του χορταριού (image.3) κάνουμε το ίδιο και στο άλλο κουτάκι με πιο σκούρο πράσινο από αυτό που επιλέξαμε στο 2
Tip: στο επισυναπτόμενο αρχείο έχω 3 έτοιμα mat με επιπλέων ρυθμίσεις για το χορτάρι σας ,δοκιμάστε τα
Εικόνα
Εύκολο και όχι τόσο βαρύ για το σύστημα μας
φιλικά veriotis
Συνημμένα
f.zip
grasidi+mat
(14.15 KiB) Μεταφορτώθηκε 1064 φορές
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος veriotis την 04 Αύγ 2007 16:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από BanOr » 01 Αύγ 2007 01:42

Μπράβο Μπάμπη..Όπως καταλαβατε έχω ψιλοχάθει απο τον κοσμο του ιντερνετ γιαυτό δεν έκανα κάτι εγώ..Μία μέρα πού είχα όρεξη δεν μου άρεσε το "αποτελεσμα"...
Εικόνα

3dnoob
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007 13:58

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από 3dnoob » 01 Αύγ 2007 01:45

Μαλιστα. Οτι ακριβως χρειαζομουν. Σ'ευχαριστω Verioti
, να το μαθω και αυτο να μου φυγει η απορια. Και μια ερωτηση, επομενος διαγωνισμος ποτε λετε να γινει?

3dnoob
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007 13:58

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από 3dnoob » 01 Αύγ 2007 01:46

Δεν πειραζει BanOr αρκει το σκεφτηκες.

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από Lazor » 01 Αύγ 2007 11:51

Ωραίο Tutorial Veriotis :clap: Θέλω παρόμοιο και για το 3ds max :D

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από BanOr » 01 Αύγ 2007 14:18

verioti..θέλω να συνεχίσεις το tutorial...
Δεν μπορώ να δουλέψω hair collider..:S
Αρχικά το είδα στον διαγωνισμό αλλά πήγα και "κούρεψα" τα χόρτα..
Αν μπορείς να βοηθήσεις :D
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από Zizo » 01 Αύγ 2007 22:18

Fisika poli kalo kai xriazotan.
As kanoume kai ligo prasino, kanei kalo stin fisi :D
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από veriotis » 03 Αύγ 2007 00:29

Χαίρομε που φάνηκε χρήσιμο
BanOr μια χαρά δουλεύει το Hair Collider,αν θες πες μας τη προσπαθείς να κάνεις για να καταλάβω τι μπορεί να θέλει
3dnoob έγραψε:Και μια ερωτηση, επομενος διαγωνισμος ποτε λετε να γινει?
Τώρα διακοπές, το φθινόπωρο ξανά

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από BanOr » 05 Αύγ 2007 01:41

θέλω πχ...να βάλω ενα plane πάνω απο γρασίδι αλλά αυτό περνάει απο μέσα...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από Zizo » 06 Αύγ 2007 19:42

An gia paradigma thes panw se ena plane pou exei grasidi na valeis kati san spiti to opoio den thes na benei apo to patoma to xortari malon tha kaneis selection to meros pou theleis na exei grasidi kai den tha valeisekei pou tha bei to antikimeno... den kserw an voithaei afto.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από Argykaraz » 06 Αύγ 2007 20:12

Veriotis τέλειο!! αλλα μηπως εχεις καμια ιδεα πως να κανω το ιδιο και στο max 8 με το hair and fur? αλλα θελω και ενα καλο material... πως να το φτιαξω?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από veriotis » 07 Αύγ 2007 19:18

@Banor όπως λέει και ο @Mortal θα δουλέψεις με selection για να βάλεις κοντό χορτάρι η καθόλου εκεί που έχεις το Plane ,το collider δουλεύει με το hair και όχι με το fur ,άσε που με το hair και collider με πολλές τρίχες είναι μια βαριά ιστορία .
Αν επιμένεις με το collider με hair σε ένα σταθερό αντικείμενο τότε καλύτερα κούρεψε τα μαλλιά collider μονο για animation ,υπόψη ότι δεν δουλεύει με plane αλλά με κλειστά αντικείμενα πχ cube

@Argykaraz
Από max δεν γνωρίζω και πολλά αλλά είναι συμπαθητικό πρόγραμμα :D :D
Θα βάλεις ένα plane όπως το έχεις επιλεγμένο θα επιλέξεις το hair and fur (WSM) (κεντρικό μενού ->modifiers->hair and fur -> hair and fur (WSM)) έτυμο
Τώρα για το material θα πας στο modifiers list θα επιλέξεις to hair and fur (WSM) και θα κατέβεις κάτω στο material parameters ,στο tip color δώσε ένα ανοιχτό πράσινο και στο root color ένα πιο σκούρο πράσινο . όπως είπα και πιο πριν δεν γνωρίζω και πολλά από max οπότε καλύτερο mat δεν μπορώ να κάνω αν και αυτό είναι μια χαρά
Συνημμένα
max_grasidi.jpg
max8

georgalasg
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 14 Σεπ 2007 12:53

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από georgalasg » 18 Μαρ 2008 12:41

απιθανο
να ρωτησω (ο ασχετος)
Μπορει να κουνηθει κι ολας; Γινεται να μπει αερας; και πως μπαινει αν μπαινει; :oops:
Για το cinema 4d ενδιαφέρομαι (εκδοση 10)

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

στο λιβάδι (πώς να κάνουμε πρασινάδα (γκαζόν )C4d r10)

Δημοσίευση από veriotis » 20 Μαρ 2008 19:40

για να μην γραφω και εγώ τα ίδια δες σε αυτά τα link
http://www.c4dcafe.com/reviews/Hair/
http://www.c4dcafe.com/ipb/index.php?au ... owfile=133

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης