Excel - Συγκέντρωση αθροίσματος ενός κελιού φύλλων σε ένα

VB Script και κολπάκια, Excel macro, Word, Powerpoint, κτλ

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Akis_gr49
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007 13:49

Excel - Συγκέντρωση αθροίσματος ενός κελιού φύλλων σε ένα

Δημοσίευση από Akis_gr49 » 01 Αύγ 2007 04:24

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν και πώς γίνεται, όταν έχω ένα αρχείο με 12 φύλλα όπου θα είναι οι μήνες: Ιανουάριος, Φεβρουάριος κτλ..

Σε κάθε φύλλο θα έχει τα σύνολο των εξόδων του συγκεκριμμένου μήνα και σε ένα 13 φύλλο θα έχει το σύνολο του αθροίσματος όλων των μηνών των 12 φύλλων.

Επειδή είμαι αρχάριος στο excel, πείτε μου το λίγο αναλυτικά για να το καταλάβω. Ευχαριστώ πολύ όλους!

Άβαταρ μέλους
cherouvim
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2005 22:56
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Excel - Συγκέντρωση αθροίσματος ενός κελιού φύλλων σε ένα

Δημοσίευση από cherouvim » 01 Αύγ 2007 08:03

Δεν χρειάζεσαι script για αυτή τη δουλειά.

Στο excel μπορείς να πας στο κελί c3 και να γράψεις μέσα του =c1+c2. Το c3 θα περιέχει το άθροισμα των c1 και c2. Αντί να το γράψεις με το χέρι όλο αυτό μπορείς να πας στο c3, να γράψεις = και να clickάρεις πάνω στο c1. Μετά να πατήσεις + και να clickάρεις πάνω στο c2. Μετά πατάς enter και έχεις καταλήξει πάλι με το =c1+c2 που ήθελες.

Ακριβώς το ίδιο πράγμα θα κάνεις για το πρόβλημά σου, απλά αυτή τη φορά τα κελιά θα βρίσκονται σε άλλα φύλλα. Οπότε πατάς = και με το mouse πηγαίνεις σε άλλο φύλλο και clickάρεις πάνω στο κελί που σε ενδιαφέρει.

Akis_gr49
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007 13:49

Excel - Συγκέντρωση αθροίσματος ενός κελιού φύλλων σε ένα

Δημοσίευση από Akis_gr49 » 01 Αύγ 2007 15:30

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Καλό καλοκαίρι!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Office, Excel, Word VB Scripts και Tips”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης