Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Ας χαλαρώσουμε και λίγο... Aς κουτσομπολέψουμε μια σταλιά, ας πούμε και κανένα ανέκδοτο!

Συντονιστές: theiapythia, Super-Moderators

Απάντηση
emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από emphasy » 16 Αύγ 2007 21:24

Eνας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή
του, για την σχέση μεταξύ επιστήμης και πίστης στον Θεό.

Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;

Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.

Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;

Φοιτ.: Φυσικά.

Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος;

Φοιτ.: Ναι


Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να
τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα
προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η
καλοσύνη του Θεού λοιπόν;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε μικρέ
μου. Είναι καλός ο Θεός;

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;

Φοιτ.: Όχι.

Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;

Φοιτ.: Ο...Θεός...

Καθ.: Σωστά. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο;

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα
πάντα, σωστά;

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Αρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα
τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;

Φοιτ.: Μάλιστα.

Καθ.: Λοιπόν, ποιός τα δημιούργησε;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να
αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό.
Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;

Φοιτ.: Όχι, κύριε.

Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το
Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις
αισθήσεις σου το Θεό;

Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.

Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των
αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο
Θεός σου δεν υπάρχει.
Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;

Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.

Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.

Φοιτ: Καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;

Καθ.: Ναι.

Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;

Καθ.: Ναι.

Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα
περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου
θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να
χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα,
αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να
ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για
να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο.
Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.

Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...

Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;

Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;

Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως... Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.

Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ;

Φοιτ.: Κύριε, ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική.

Καθ.: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;

Φοιτ.: Καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε
ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και
ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που
μπορεί να μετρηθεί. Κύριε, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι
τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική
ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα
αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι
σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο
θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα
πείτε μου, καθηγητά διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από
μια μαϊμού;

Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.

Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;

Καθ.: ...

Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος.
Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;

Καθ.: ...

Φοιτ.: Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Κανένας. άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;

Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.

Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά.

Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο Albert Einstein...

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από ksarm » 16 Αύγ 2007 21:41

"...Μπορεί να
χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, ...."

Αυτό είναι αδύνατο. Μπορούμε να φτάσουμε μέχρι τους -273 (περίπου, υπάρχουν και δεκαδικά). Πιό κάτω δεν μπορούμε να πάμε, το απαγορεύει ο 3ος θερμοδυναμικός νόμος :D

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από ksarm » 16 Αύγ 2007 21:46

Το παρακάτω κείμενο αφορά μια ερώτηση που τέθηκε σε μια εξέταση Φυσικής στο πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης: "Περιγράψτε πως μπορούμε να μετρήσουμε το ύψος ενός ουρανοξύστη χρησιμοποιώντας ένα βαρόμετρο"

Ένας φοιτητής απάντησε : "Δένετε ένα μακρύ σπάγκο στο λαιμό του βαρόμετρου, τότε κατεβάζετε το βαρόμετρο από την ταράτσα στο έδαφος. Το μήκος του νήματος συν το μήκος του βαρομέτρου θα είναι ίσο με το ύψος του κτιρίου."

Αυτή η πρωτότυπη απάντηση, έκανε έξω φρενών τον εξεταστή έτσι ώστε ο φοιτητής κόπηκε αμέσως. Ο φοιτητής προσέφυγε στις αρχές του πανεπιστημίου διαμαρτυρόμενος ότι η απάντησή του ήταν αναμφίβολα σωστή, και το πανεπιστήμιο όρισε έναν ανεξάρτητο εξεταστή να διερευνήσει την υπόθεση.Aυτός έκρινε ότι η απάντηση ήταν πράγματι σωστή, αλλά δεν έδειχνε καμιά αξιοσημείωτη γνώση της φυσικής.

Για να διαλευκανθεί τελείως το θέμα αποφασίστηκε να καλέσουν το σπουδαστή και να του αφήσουν έξι λεπτά μέσα στα οποία αυτός έπρεπε να δώσει μια προφορική απάντηση που να δείχνει μια εξοικείωση με τη φυσική σκέψη.

Για πέντε λεπτά αυτός παρέμεινε σιωπηλός, βυθισμένος σε σκέψεις. Ο εξεταστής του θύμισε ότι ο χρόνος τελείωνε, και ο σπουδαστής απάντησε ότι ήδη είχε στο μυαλό του αρκετές συναφείς απαντήσεις αλλά δεν μπορούσε να αποφασίσει ποια να χρησιμοποιήσει.

Στην προτροπή να βιαστεί, ο σπουδαστής απάντησε ως εξής:
"Κατ’ αρχήν μπορείς να ανεβάσεις το βαρόμετρο στην κορυφή του ουρανοξύστη, να το αφήσεις να πέσει στο δρόμο και να μετρήσεις το χρόνο που κάνει να φτάσει στο έδαφος. Το ύψος του κτιρίου μπορεί τότε να βρεθεί από τον τύπο H=1/2gt2 . Αλλά αλίμονο στο βαρόμετρο."
"Ή αν υπάρχει ηλιοφάνεια μπορείς να μετρήσεις το ύψος του βαρόμετρου, να το στήσεις όρθιο στο έδαφος και να μετρήσεις το μήκος της σκιάς του. Να μετρήσεις ύστερα το μήκος της σκιάς του ουρανοξύστη, και τέλος με απλή αριθμητική αναλογία να βρεις το πραγματικό ύψος του ουρανοξύστη."
"Αλλά αν θέλεις να κάνεις μια πραγματικά επιστημονική δουλειά, θα μπορούσες να δέσεις ένα μικρού μήκους νήμα στο βαρόμετρο και να το βάλεις σε ταλάντωση σαν εκκρεμές, πρώτα στο έδαφος και μετά στην ταράτσα του ουρανοξύστη. Το ύψος θα μπορούσε στη συνέχεια να βρεθεί μετρώντας και συγκρίνοντας τις δυο περιόδους οι οποίες είναι αντιστρόφως ανάλογες των τετραγωνικών ριζών των επιταχύνσεων της βαρύτητας, στο έδαφος και στο ύψος του ουρανοξύστη. Η επιτάχυνση της βαρύτητας εξαρτάται με τη σειρά της από το ύψος από την επιφάνεια της γης και συνεπώς γνωρίζοντας την επιτάχυνση της βαρύτητας στην ταράτσα βρίσκουμε το ύψος."
"Ή αν ο ουρανοξύστης διαθέτει μια εξωτερική σκάλα κινδύνου θα ήταν ευκολότερο να ανεβείς τη σκάλα και να βάλεις διαδοχικά σημάδια επαναλαμβάνοντας το μήκος του βαρόμετρου. Μετά να προσθέσεις όλα αυτά τα μήκη."
"Αν απλώς βαριόσουν, και ήθελες να χρησιμοποιήσεις το βαρόμετρο με ορθόδοξο τρόπο, μπορούσες να μετρήσεις την ατμοσφαιρική πίεση στην ταράτσα και στο έδαφος και να μετατρέψεις την διαφορά των milibars σε αντίστοιχη διαφορά σε μέτρα."
"Αλλά επειδή ως φοιτητές συνεχώς παροτρυνόμαστε να ασκούμε την ανεξαρτησία του μυαλού και να εφαρμόζουμε επιστημονικές μεθόδους, αναμφίβολα ο καλύτερος τρόπος θα ήταν, να χτυπήσουμε την πόρτα του θυρωρού και να του πούμε:

‘ Αν θα σου άρεσε να έχεις ένα ωραίο καινούριο βαρόμετρο, θα σου χαρίσω

αυτό αν μου πεις το ύψος του ουρανοξύστη’.


Ο σπουδαστής αυτός ήταν ο NIELS BOHR ο μόναδικός Δανός που κέρδισε ποτέ το βραβείο Nobel της Φυσικής.

O ανεξάρτητος εξεταστής ήταν ο Rutherford ο οποίος μετά το παραπάνω γεγονός πήρε τον Bohr σαν βοηθό του, γεγονός που κατέληξε σε μια απίστευτη πρόοδο για την φυσική

Άβαταρ μέλους
MegasmorF
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 20:05
Τοποθεσία: ./Root
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από MegasmorF » 16 Αύγ 2007 22:02

Αυτό δεν το έχω διαβάσει ποτέ! καλά ε έπαθα ΣΟΚ πολύ καλό
Πες μου τη λέξη σ αγαπώ σε σένα να πιστέψω...και γω μια ολοκληρη ζωή μπορώ να καταστρεψω...

Άβαταρ μέλους
Ria
Δημοσιεύσεις: 1331
Εγγραφή: 01 Απρ 2006 23:28
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από Ria » 16 Αύγ 2007 23:54

Γ@μάτα και τα δυο!!! Έμεινα λίγο!!! :D

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από cdhyper » 17 Αύγ 2007 02:55

Ο καθηγητής φιλοσοφίας της πρώτης περίπτωσης ήταν επιεικώς άσχετος με τη φιλοσοφία αν υπήρξε όντως ποτέ αυτός ο διάλογος.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
skeftomilos
Script Master
Δημοσιεύσεις: 2888
Εγγραφή: 07 Ιαν 2005 07:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από skeftomilos » 17 Αύγ 2007 05:10

Ο Einstein πέθανε
Ο Niels Bohr πέθανε
Ο Rutherford πέθανε
Κι εγώ δεν αισθάνομαι πολύ καλά τελευταία

:-)
The pure and simple truth is rarely pure and never simple. Ο μη νους δε σκέπτεται μη σκέψεις για το τίποτα.

Άβαταρ μέλους
chaldofbh
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 01 Μαρ 2007 10:03
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από chaldofbh » 17 Αύγ 2007 10:17

ksarm έγραψε:"...Μπορεί να
χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, ...."

Αυτό είναι αδύνατο. Μπορούμε να φτάσουμε μέχρι τους -273 (περίπου, υπάρχουν και δεκαδικά). Πιό κάτω δεν μπορούμε να πάμε, το απαγορεύει ο 3ος θερμοδυναμικός νόμος :D
Κελσίου ή Φαρενάιντ?
I have no idea what i want... but i would do anything to get it...

Guild
Portfolio

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 17 Αύγ 2007 10:41

Αυτη την ζηζήτηση την εχει ακούσει κανεις απο εσας?
Μαλον όχι.τοτε πως πιστευετε ότι εχει υποθει κάτι τετοιο?
Και αν έχει υποθει κατι τέτοιο, Δεν βρήσκω κανενα ή κατι που να αποδικνιει-σε όλη τη ζηζητηση- την υπαρξη ενος .. πλασματος αόρατου(Θεος).

Και παμε να αποδίξω ότι ο πανεξιπνος Αλβέρτος κανει λάθος!!!::
Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να
αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό.
Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;

Φοιτ.: Όχι, κύριε.

Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το
Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις
αισθήσεις σου το Θεό;

Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.

Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;

Φοιτ.: Ναι.
Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;

Καθ.: Ναι.

Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα
περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου
θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να
χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα,
αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να
ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για
να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο.
Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία
Στην μία περιπτοση ο Καθηγητης αναφέρετε σε μια οντότιτα την οποία ΔΕΝ μπορεις να την εστανθεις, να δεις ή να ακουσεις.
Ενω ο Αλβερτος συγγρινει με κατι το ποιο το εστανεσε.
Ναι μπορει να έχει δικιο για το να μην υπάρχει κρύο.Αλλα παρόλα αυτα εσθάνεσε μια αρνιτικη θερμότιτα.Αλλα την εσθανεσε!
Πως συγγρινει 2ασχετα πράματα?
«Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για
να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο.
Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία
Οκ δε θα διαφονίσω σε αυτό.
Η θερμότητα είναι ενέργεια.
Ναι ΟΚ.Την οποια μπορεις και την εσθανεσε.
Τον θεο που δεν τον εσθανεσε, δεν τον βλεπεις , δεν τον ακους?

Δεν καταλαβενω γιατι εκανε μια ανουδια συγγριση.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από ksarm » 17 Αύγ 2007 10:51

Ούτε την ενέργεια την αντιλαμβάνεσαι.... Τα αποτελέσματά της βλέπεις. Η επιστήμη ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι είναι η ενέργεια. Είναι μια ΕΝΝΟΙΑ την οποία ανακάλυψε για την βοηθάει στους υπολογισμούς.

Ούτε το κρύο το αντιλαμβάνεσαι.
Αντιλαμβάνεσαι την απουσία της ζέστης.
Αρνητική θερμότητα δεν υπάρχει, ούτε σαν περιγραφική έννοια σε B-Movies.

Μην μπερδεύεις την βούρτσα με την π****
και κυρίως μην κάνεις λογικά άλματα στην επιστήμη. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι είτε να σε αγνοήσουν είτε να σε χλευάσουν. Πρέπει να πατάς στους προηγούμενους και να χτίζεις από πάνω.

Για τον 3ο Θ.Ν. μας λέει πως δεν μπορούμε να φτάσουμε στο Απόλυτο Μηδέν. Αυτό ορίζεται με βάση την καμπύλη των θερμομέτρων αερίων. Το απόλυτο μηδέν είναι 0 Κ ή -273C ή -169F ;)

Για τα ιδιαίτερα μαθήματα φυσικής μέσω διαδικτύου δέχομαι και πληρωμές με PayPal :P

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 17 Αύγ 2007 11:02

ύτε την ενέργεια την αντιλαμβάνεσαι.... Τα αποτελέσματά της βλέπεις.
OK λοιπον.Δεν αντιλαμβάνεσε την ενεργεια σαν ενεργεια.Αλλα το αποτέλεσμάτης.
Αλλα το αντιλαμβάνεσαι.
όπως επίσης δεν αντιλαμβάνεσαι το οξιγόνο που αναπνεεις αλλα το αποτέλεσμα του, αλλιως δε θα ζουσες!

Αλλα όπως είπα συγγρινει ανόμια πραματα.Στη μια περίπτοση αντιλαμβάνεσαι κάτι και στην αλή δεν αντλαμβάνεσαι τπτ.

Και μη μου πεις για τα θαυματα!
1)Οπως ειπα και αλλου, τοτε εκανε θαυματα και ο Ηρακλής.
2) Δεν νομιζω να εχεις δει θαυματα, αλλα μονο έχεις διαβάσει ή ακουσει απο άλους.


ΥΓ.Και δν προσπαθω να αποδίξω οτι δεν υπάρχει θεός.Απλα λεω ότι μεχρι να αποδιχτεί οτι υπάρχει, μπορει να ειναι μια φούσκα απλα
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
ledraweb
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1356
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2004 11:00
Τοποθεσία: Λευκωσία

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από ledraweb » 17 Αύγ 2007 11:15

cdhyper έγραψε:Ο καθηγητής φιλοσοφίας της πρώτης περίπτωσης ήταν επιεικώς άσχετος με τη φιλοσοφία αν υπήρξε όντως ποτέ αυτός ο διάλογος.
Να υποθέσω ότι εννοείς ότι εσύ θα επέλεγες άλλη μέθοδο για να αποδείξεις την ανυπαρξία του Θεού...; :roll:
Connor MacLeod έγραψε:1)Οπως ειπα και αλλου, τοτε εκανε θαυματα και ο Ηρακλής.
Για να είμαι ειλικρινής προσπαθώ να ανακαλέσω πότε έκανε θαύμα ο Ηρακλής και δεν τα καταφέρνω. Εντάξει, έκανε πολλά πράγματα που απαιτούσαν τεράστια δύναμη, αλλά θαύμα;
Connor MacLeod έγραψε:2) Δεν νομιζω να εχεις δει θαυματα, αλλα μονο έχεις διαβάσει ή ακουσει απο άλους.
Εγώ δεν θα στοιχημάτιζα σ' αυτό... Άλλωστε έχει 13701 μέλη το fs... :wink:
Connor MacLeod έγραψε:ΥΓ.Και δν προσπαθω να αποδίξω οτι δεν υπάρχει θεός.Απλα λεω ότι μεχρι να αποδιχτεί οτι υπάρχει, μπορει να ειναι μια φούσκα απλα
Τα πάντα είναι δυνατά :lol: :wink: :pint:
None Of Us Is As Smart As All Of Us!!!

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 17 Αύγ 2007 11:20

Το να σκοτοσεις ένα τερας χρειάζετε τεράστια δήναμη-Σωματική.
Το να αναστίσεις ενα νεκρό χρειάζετε επίσης πολύ δήναμη-Πνευατικη.
Οπότε και οι δύο κάνανε "Θαυματα"!

Επίσης Εγω έχω δει θαυματα.
Αληθεια λεω!

Τον uri Geller τον εχετε δει?Εχω κασετα όταν τον ειχε ο χαρδαβέλας.
Και αυτος κανει θαυματα.Μηπως ειναι αυτος ο Θεός τελικα.?

Ασε που τα εχετε μπερδεψει λιγο.Γιατι όταν λέμε πιστευω στον θεο, σε πιο θεό πιστευεις?
Δεν ειναι ένας θεός!

Αλος ο Χριστιανικος θεός, άλος των βουδιστων άλος των Μουσουλμανων....
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από ksarm » 17 Αύγ 2007 11:34

pfffffffff..............
i'm outta here.
i give up! :P

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ καθηγητή και φοιτητή!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 17 Αύγ 2007 11:40

Αυτο συμενει η οτι συμφονεις μαζι μου ή ότι δεν εχεις κατι να πεις.Μαλον πρεπει να εχω δίκιο? :-?
Εχω κασετα όταν τον ειχε ο χαρδαβέλας.
Πωωω σε VHS το εχω γραμενο ακομα!Πρεπει να το γραψω σε DVD καποτε!!
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Χαλαρά κι Ανάλαφρα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης