Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από ignis » 16 Σεπ 2007 18:50

εμενα του Frruger τα κρασια μαρεσουν πιο πολυ απο του Velasquez ή του Caravaggio...
οινος κρητικος...
Frruger finalrender?

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από Lazor » 16 Σεπ 2007 19:55

Δεν είναι του Frruger απο'τι κατάλαβα :), απο κάποια 3d gallery ενός cg site είναι ;). Φυσικά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το render με την ζωγραφική ;)

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από Frruger » 16 Σεπ 2007 20:20

Όχι δεν είναι δικα μου .
Gallery του Maxwell render ειναι.

Lazor έγραψε:Φυσικά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το render με την ζωγραφική ;)
Σηκώνει κουβέντα αυτό .

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από ignis » 16 Σεπ 2007 20:41

ειδα το noise και σκέφτηκα προς στιγμη "που το βρηκε ο final αυτο?..."
δεν μπορουμε να συγκρινουμε renderings με ζωγραφικη γιατι το καθε ενα ειναι ενα τελειως διαφορετικο μεσο απεικόνισης ομως...
αν θελουμε να μπουμε στην διαδικασια σύγκρισης του βαθμου ρεαλισμου που μπορει να προσφερει το καθε μεσο ...
ο ρεαλισμος του υπολογιστή λογω του οτι προσφερει πιο "επιστημονική" προσέγγιση στο θεμα ειναι πολυ πιο κοντα σαυτο που ξερουμε και γνωριζουμε μεσω των ματιων μας...

Άβαταρ μέλους
mkpk
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2006 00:50
Τοποθεσία: Athens-kolonos
Επικοινωνία:

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από mkpk » 16 Σεπ 2007 22:24

ee re pedia min sigrinume mhla me portokalia...eleos.......
opos me prolave o filos igns ine endelos diaforetiko meso ekfrashs to ena ke to allo....to ti ine realistikotero ine profanes....
----> www.8051DT.freegr.net version 1.0 Released<----
Εικόνα

Core 2 Quad QX9770 EXTREME @4.0Ghz (overclocked)on P5E....4gb Ram
Core 2 Quad QX9650 EXTREME @4.0 on DQ6 Χ-48 4gb Ram

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Vray material Κρασί (πρόβλημα)

Δημοσίευση από NikoSokiN » 17 Σεπ 2007 08:45

Συμφωνώ με τους φίλτατους ignis kai mkpk...

Δεν διαχωρίζω απόλυτα τις τεχνικές αναπαράστασης των όσων βλέπουμε, κάθε τέχνη και τεχνική έχει τα δικά της χαρακτηριστίκα και τη νομοτέλεια της...
Το ζήτημα είναι τι αποτέλεσμα προσδωκείς να λάβεις και με ποιά μέσα...και φυσικά με πόσο κόπο...

Ευτυχώς ή δυστυχώς η τεχνολογία μπορεί να μας δώσει αληθοφανή αποτελέσματα με έναν αρκετά πιο ανώδυνο τρόπο σε σχέση με τις τεχνικές που πρέπει να αναπτύξεις για να παράγεις αξιόλογους μπαρόκ πίνακες...
Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν υπάρχει λόγος στον 21 αιώνα να αναγεννήσουμε την φλαμανδική σχολή, αφού υπάρχουν και άλλα μέσα (και τεχνικές στη ζωγραφική) να απεικονίσουμε τον κόσμο μας και επειδή σήμερα δεν υπάρχουν οι αντίστοιχες συνθήκες με εκείνη την εποχή...

Εκτιμώ την τέχνη και την ειλικρινή έκφραση του Ανθρώπου, προσπαθώντας να περιορίσω στην κρίση μου προτιμήσεις που προκύπτουν απο ένα αόριστο "μου αρέσει"...ή αν θέλετε, προσπαθώ να κατευθήνω το "...μου αρέσει..." μου αντί να το αφήνω στην τύχη... (πολλές φορές και αυτή χρειάζεται-δε χρειάζεται όμως να γίνει κανόνας...)

...Σαν να ξέφυγα πάλι...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης