δωματιακι...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 06 Σεπ 2007 15:39

εκανα καινουριο θεμα γιατι ηθελα να δειτε το δωματιο ξανα και να απαντησετε... :wink:

θυμαστε που ειχα προβλημα με τα φωτα και εμπαιναν μεσα απο τους τοιχους στις γωνιες??
τελικα εκανα καινουριους τοιχους...

τωρα σας δινω αυτη τη φωτο... πειτε μου τι μπορω να κανω για να διορθωσω το φωτισμο!
κανονικα θα ελεγα οτι ειμαι πολυ ψαγμενος στο φωτισμο αλλα αυτο με εχει ταλαιπωρισει!! θελω να φωτισω καλυτερα τις γωνιες (μονο με το εξωτερικο φως) και γενικα να το κανω καλυτερο...
πρεπει να πω οτι εχω mental ray renderer στο max... εχω και τον Vray αλλα δεν εχω ιδεα..
το εξωτερικο φως ειναι ενα mr area omni....
εχω βαλει και final gather και GI...
Συνημμένα
Final gather.JPG
GI.JPG
room.jpg

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

δωματιακι...

Δημοσίευση από CivilNikolas » 06 Σεπ 2007 17:37

Νομιζω αν βάλεις ένα direct light αντι για αυτό το omni που έβαλες θα δίνει περισσοτερο την αίσθηση του ήλιου και επίσης κάτι συμβαίνει με το material απο το τζαμι γιατι δεν αφήνει το φως να περάσει. Έτσι μου φαίνεται. Μπορείς να βάλεις και κανένα φως μέσα στο δωμάτιο χωρίς να προέρχεται απο κάποια λάμπα. Βάλε ένα-δύο φωτα-planes με μικρο intnesity για συνεισφέρουν στο gi μόνο.. Δοκίμασε... Πολλά ειπα....

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 06 Σεπ 2007 17:51

οχι ρε nikolas... δεν ειπες πολλα.. αυτο με το τζαμι και εμενα με προβληματισε γιατι το παρατηρησα αφου εκανα το topic... τεσπα...
Δεν θελω να βαλω δευτερο φως γιατι αυτη ειναι η ευκολη λυση... θελω να το κανω σωστα... να παρει!
εχεις να ριξεις καμια ιδεα για το τι μπορω να κανω με το τζαμι? εχω βαλει για υλικο ενα raytraced glass.. αυτο πρεπει να ειναι mat του mental ray.. το κοιταξα αλλα δεν βρηκα τπτ.. και επεισης το φως που χρησιμοποιω δεν εχει κατι για transcluent shadows... τι να κανω? ριξε καμια ιδεα... ελα! σκεψου κατι!!!
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

δωματιακι...

Δημοσίευση από CivilNikolas » 06 Σεπ 2007 18:53

Να πω την αλλήθεια απο mental ray δεν έχω ιδέα. Και αυτά που σου είπα είναι αυτό που χρησιμοποιώ κι εγώ για τα εσωτερικά. Επίσης μπορέι έτσι να έιναι στην πραγματικότητα αλλά είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις σωστό φωτισμό με ένα μόνο φώς παρόλο που κανονικά υπάρχει μόνο ο ήλιος... Δε ξέρω και τις ρυθμίσεις gi του mental να σε βοηθήσω..

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 06 Σεπ 2007 19:04

παντως ευχαριστω... περιμενω καναν ignis να βοηθησει που αυτο το ατομο ειναι ολοκληρη εγκυκλοπαιδεια!!!
αν σου κατεβει τπτ στο κεφαλι.. ξερεις εσυ... reply!
εκανα μια αλλη δοκιμη... για πες μου τι σου λεει αυτο? ειναι ενα shader που εχει ο mental για τα φωτα του... το προβλημα με αυτο ειναι οτι οσο και να πειραξω το intensity του φωτος δεν θα αλλαξει τπτ... ειναι μια σταθερη αξια δλδ... και με αυτο κανει σκιες αλλα... βλεπεις πως τις κανει... δεν ξερω αν ειναι καλο...
αλλαξα και το mat του τζαμιου...
Συνημμένα
room.jpg

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 07 Σεπ 2007 01:21

Μπηκα στον πειρασμο να δοκιμασω τον vray....
:pint: :pint: :pint: :pint: :pint: :o :o :o :o :o :o
μονο αυτο εχω να πω.......

κοιταξτε αυτη την εικονα και πειτε μου τι μπορω να κανω με τα materials ωστε να λειτουργουν με τον vray...
στο τζαμι, στην καρεκλα (και το υφασματινο καθισμα της)
στο γραφειο... στο τραπεζι... και εκει πανω δεξια... η μαυριλα αυτη σιγουρα δεν ειναι απο ψησταρια!! χεχεχε...

παντως ο vray ειναι δυναμη!!! με εντυπωσιασε ο τροπος που κανει το render! πολυ επιστημονικο... χαχαχα!!
πρωτη φορα το δοκιμαζω... εσπασα την παρθενια μου και εγω... χαχαχαχα!! :kaloe:
Συνημμένα
room.jpg
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από NikoSokiN » 07 Σεπ 2007 14:36

Προφανώς έχεις Vray materials...αν όχι βρες!

Αν και προτιμώ το Vray, αυτό τον καιρό λόγω μνημειωδων ατυχιών δουλεύω mental ray. Μου φαίνεται πιο βατό το Vray, ιδιαίτερα στα εσωτερικά... ψαξτο λίγο με tutorials...γύρω στα 5-10 είναι αυτά που έχω βρεί για εσωτερικό φως στο Vray...

Αν επιμένεις mental ray, τότε για το εσωτερικό μου φαίνεται πως σίγουρα θέλεις δεύτερο φως (άσε τους ρομαντισμούς, δεν πιστεύω ότι με ένα φως θα πετύχεις ότι με "ήλιο" και άλλα δύο-τρία). Δοκίμασε επίσης τα arch&design materials (πάντα για mental ray)...δίνουν πολύ περισσότερο... Happy rendering...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

δωματιακι...

Δημοσίευση από ignis » 07 Σεπ 2007 18:24

Φιλε Argykaraz στειλε τα settings για vray αν θες....με το mental δεν μπορω να βοηθησω ,δεν ασχολήθηκα ποτε σοβαρα μαυτο...

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 07 Σεπ 2007 21:44

ignis μπηκα στο νετ και βρηκα κατι tutorials για εξωτερικο φωτισμο και πηρα το αποτελεσμα που βλεπεις στην τελευταια εικονα... θελω μονο να μου πειτε τι να κανω για να φτιαξω γυαλι, για το τζαμι, νικελ για την καρεκλα, υφασμα για την καρεκλα παλι, και ξυλο για το γραφειο και το κρεββατι...
η μαυριλα που κανει στον τοιχο πρεπει να γινεται γιατι εχω κανει boolean τον τοιχο... κανει το ιδιο και απ την αριστερη του μερια...
τωρα οσο για τις ρυθμισεις... πρεπει να κανω 100 print screen..!! θες να μου πεις τι θες να σου δειξω συγκεκριμενα? να κανω print μονο αυτα... γιατι για να τα κανω ολα......... πακετο!!!
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

δωματιακι...

Δημοσίευση από ignis » 08 Σεπ 2007 11:51

η μαυριλα που εχεις ειναι επικαλυψη επιφανειων...παντα κανει ετσι το vray οταν υπαρχουν δυο επιφανειες μαζι- δεν ξερω για την μαυριλα στο τζαμι...
η' στειλε τις ρυθμησεις του irradiance map ή καλυτερα zipαρε το αρχειο και στειλτο εδω να το κοιταξω...

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

δωματιακι...

Δημοσίευση από Argykaraz » 08 Σεπ 2007 13:14

δεν παιζει να σου στειλω το αρχειο γιατι ειναι 75Μ!!! παρε λοιπον τα settings....
ελπιζω να ειναι αυτα που θες ωστε να μπορεσεις να βοηθησεις.. οτιδηποτε αλλο θες να κανω print πες το μου... δεν ειναι προβλημα...
Συνημμένα
irradiance.JPG
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

δωματιακι...

Δημοσίευση από ignis » 08 Σεπ 2007 15:20

Δοκιμασε τα εξης:
σβησε ολα τα φωτα που εχεις και βαλε ενα vray light (plane-invissible) με τιμη 3 (multipler) σε ολη την εκταση που πιανει η μπαλκονοπορτα λιγο εξω απο τον τοιχο. Κρατα καποιο hdri 'η και απλο skylight ωστε να μπορεις να βλεπεις και τι γινεται εξω.
Για να μην ρενταρεις με τις ωρες βαλε το preset του irradiance σε low και τσεκαρε το detail enchancement.
δεν ξερω αν εχεις ενεργοποιημενο το lightcache αν οχι τσεκαρε το και δωσε τιμη 800.
ΒΑΣΙΚΟ :κοιτα αν στο ---rendering--->enviroment ειναι ενεργοποιημενο το exposure control...αν ειναι ΞΕΤΣΕΚΑΡΕ ΤΟ ---ποτε vray με ενοργοποιημενο exposure control
τα υλικα εχουν καποιο uvw προβλημα... δες το ...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

δωματιακι...

Δημοσίευση από Frruger » 19 Σεπ 2007 11:43


Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες