Μεζονέτες

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 07 Σεπ 2007 15:10

Το project ,προχωράει, το πρόβλημα παραμένει... στο mental ray αντιμεταωπίζω με το displacement πρόβλημα, ότι και να έκανα, δε κατάλαβα την λογική του ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ uv map...
Συνημμένα
 ΝΑ Όψη πρωί.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 07 Σεπ 2007 15:12

επιπλέον...
Συνημμένα
 ΝΑ Όψη απόγευμα.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 07 Σεπ 2007 15:20

Εδώ στο άλλο δίδυμο φαίνεται καλύτερα το πρόβλημα...
Συνημμένα
005γ.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Μεζονέτες

Δημοσίευση από Frruger » 07 Σεπ 2007 18:01

Από ότι βλέπω στο γρασίδι το displacement λειτουργεί. ποτέ δεν μου άρεσε σαν λύση αυτό
νομίζω ότι πολύ καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσεις Hair and Fur.
Αν μιλάς για displacement στους τοίχους, είναι έξω από τα συνηθισμένα να χρησιμοποιείς
τόσο βαριά προσέγγιση για να δείξεις την αγριάδα του σοβά, ειδικά σε τέτοια απόσταση . Το bump είναι αρκετό

Η πρώτη και η τρίτη εικόνα είναι υπέρ φωτισμένες στην μεριά που πέφτει ο ήλιος.

Στην τρίτη εικόνα κάτω από τους φεγγίτες στο ημιυπόγειο και πάνω από τις πόρτες στο ισόγειο (πρώτο?) έχεις αφήσει κενά στο το υλικό.

Στην πρώτη και δεύτερη εικόνα η κάσσα τις πόρτας αριστερά στο ισόγειο δεν πιάνει όλο το πάχος του τοίχου.

Υπάρχουν διαφορές σκούρες κάθετες γραμμές στην τρίτη εικόνα (δεξί τοίχο) και μια οριζόντια στη βάση του μπαλκονιού στην πρώτη,
οι οποίες είναι μάλλον κατασκευαστικές ανωμαλίες στη γεωμετρία του σπιτιού.

Άντε μια χαρά φαίνεται να προχωράει

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Μεζονέτες

Δημοσίευση από ignis » 07 Σεπ 2007 18:21

Σωστα αυτα που σου λεει ο frruger...(γεια σου φιλε μου..) θα προσθετα για τα πλακακια κατω πως καμια φορα μονο του το bump (σε tiled material) δεν δινει λυση βαλε καποιο map για να μην δειχνει ετσι καμμενο.
Φιλε NikoSokin μια χαρα τα πας στο vray γιατι το πηγες στο mental τωρα... βασικη αρχη ειναι να μην δοκιμαζουμε renderers ειδικα οταν προκειται για δουλεια...(αρχη που πολλες φορες εχω πατησει ,αλλα οταν κατι δεν μου βγαινει σε αλλον renderer σε 20' τα εχω γυρισει ολα στο vray)... το displacement στο vray δεν με εχει προδοσει (ακομα)...

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 08 Σεπ 2007 23:38

Πολύ σωστές και ακόμα πιο σημαντικές οι παρατηρήσεις σου φίλε frugger. Όταν είναι "παιδεμμένο" το μάτι...Τις κατασκευαστικές ανωμαλίες τις έχω υπ'όψη μου - το autocad αρχείο που μου δώθηκε είναι για κλάμματα, τα περισσότερα κατασκευαστικά λάθη τα γνωρίζω (ή τα ανακαλύπτω αν θέλετε) όπως τα "κενά" στο υπόγειο..Τέτοια λάθη τα αφήνω επίτηδες, αφου το θέμα της αμοιβής είναι στον αέρα (κάτι θα παιχτεί, αλλά και μόνη της αυτή η πρόταση δεν είναι σοβαρή...)


Τον υποφωτισμό τον αντιμετωπίζω -μερικώς- στις Β-ΒΔ όψεις, εκεί που έχω ένα σχετικό πρόβλημα είναι στο να μειώσω τον υπερφωτισμό στις μεσημβρινές ώρες-ή αν το θες να μην έχω τόσο έντονο κοντράστ...δεν έχει πέσει ακόμα photoshop...

Το Hair and Fur δεν το έχω δουλέψει...μάλλον ήρθε η ώρα...

Πολύ σωστή και η παρατήρηση σου Ignis για τα πλακάκια...τα δουλέυω με "νηπιακό" τρόπο: ορίζω το υλικό και απο εκεί και πέρα χρησιμοποιώ diffuse, bump και relfction maps...κάτι και εδω δεν κάνω καλά με αποτέλεσμα να χάνουν στους αρμούς τα υλικά μου...

Αστα να πάνε φίλε μου, εκεί που είχα στρωσει modelling και materials, με πούλησε το πρόγραμμα και έχασα το Vray (προβλήματα με registration)... όσο και να προσπάθησα να επανεγκαταστήσω το Vray, δεν τα κατάφερα, αφού τίθεται θέμα με registry και μυρίζομαι "χειρουργικά κόλπα" που παραδοσιακά αποφεύγω στον υπολογιστή...σχεδόν εκπρόθεσμος στην πρώτη μου δουλειά, μου μένει να απαρνηθώ τον αγαπημένο μου renderer για τα μάτια του mental ray...

Σας ευχαριστώ για την βοήθεια κύριοι, σας αφιερώνω τη σημερινή μου δουλειά..διορθώνω παραλήψεις, εφαρμόζω παρατηρήσεις και επανέρχομαι...προς το παρόν...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 08 Σεπ 2007 23:56

Σήμερα λοιπόν πέραν των χρωμάτων που μου υποδείχθηκε απο την "ανώτερη δύναμη" να αλλάξω, αποφάσισα να δουλέψω τα δέντρα με textures και planes (μου γλίτωσε πολύ κόλλημα στν επεξεργασία..). Το ατυχές είναι ότι δεν έχω 2Δ textures και έτσι βολέυτηκα με αυτά που είναι low res...

Με το γρασίδι ψιλοβρήκα μια άκρη, αλλά θα δοκιμάσω τον τρόπο που μου προτείνεις frugger...

Τοποθετόντας το "αμαξέτο", παρατηρούμε όλοι αυτές τις ανεπιθύμητες ανακλάσεις...δε μπορώ να φανταστώ ποιός διάολος τις προκαλεί, πραγματικά μου έσπασε τα νεύρα...ανάλογο προβλημα έχω και σε κάποια εσωτερικά που δοκίμασα την προηγούμενη βδομάδα...πάντα με το "άγνωστο" mental ray...

Αν το γκαζον δεν φταίει -πλέον- για όλα, τα βρήκα μπαστούνια με τα κεραμίδια...εκεί που στο Vray μου έβγαιναν (ο κλασικός νηπιακός τρόπος: υλικό, diffuse-bump-displace maps...), εδώ δε μπορώ να καταλάβω τη πρέπει να κάνω ώστε να έχω κεραμίδια και όχι μια τεράστια κεραμιδί βάφλα!!!

Μετά το grass test προμηνύεται roof tile test...dmn it...
Συνημμένα
007.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Μεζονέτες

Δημοσίευση από ignis » 09 Σεπ 2007 16:22

Μείωσε οπωσδήποτε το έντονο "σαγρέ" των τοίχων όπως και το φουτουριστικό αμάξι...δεν νομίζω πως ταιριάζει με αυτό το κτήριο...

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από EneMe » 09 Σεπ 2007 19:29

ignis έγραψε:Μείωσε οπωσδήποτε το έντονο "σαγρέ" των τοίχων όπως και το φουτουριστικό αμάξι...δεν νομίζω πως ταιριάζει με αυτό το κτήριο...
+1

To άλειμμα είπαμε να είναι πεταχτό, αλλά αυτό "παραπετάει" :P

Για το αυτοκίνητο επίσης...

Έχεις κι ένα προβληματάκι στα μπαλκόνια βλέπω...

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 10 Σεπ 2007 01:40

Λέτε να "απαλύνω" τον στόκο, θα το τσεκάρω...

Στο σημερινό ψιλοτελείωσα με τα κάγκελα (πρέπει να γίνουν "παπάδες"), πρόσθεσα κάτι ψιλά και φυσικά άλλαξα την bugatti...

Η προπολεμική bmw που έβαλα ουσιατικά ταιριάζει άριστα με το ύφος που πρέπει να δωθεί στις κατοικίες, το χθεσινό αντιστοιχούσε στον Gehry και όχι ανάμεσα μας...

Το πρόβλημα με τα κεραμίδια παραμένει-αν και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα...μάλλον με μαϊμουνιά θα το καλύψω...

αν η αμοιβή μου φανεί ικανοποιητική, τότε θα επιχειρήσω το κολπάκι που έχω στο νου με τους ανθρώπους, αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει...

Ιδού τα κυριακάτικα....
Συνημμένα
008 .jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Stathis
Photography Moderator
Δημοσιεύσεις: 4841
Εγγραφή: 23 Απρ 2005 21:03
Τοποθεσία: http://127.0.0.0
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από Stathis » 10 Σεπ 2007 02:04

Μου αρέσει πολύ σαν σχέδιο και υλοποίηση το σπίτι :)
Χρειάζεται ίσως κάποιες βελτιώσεις αλλα δε νομίζω να έχεις πρόβλημα :)

Άβαταρ μέλους
GeoStuff
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 7496
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005 03:12
Τοποθεσία: Στα αλατορυχεία της Ζουαζιλάνδης...

Μεζονέτες

Δημοσίευση από GeoStuff » 10 Σεπ 2007 07:37

Καταρχήν δηλώνω άσχετος με επεξεργασία εικόνας...

To 008 είναι πολύ καλό...

Αλλά η Veyron έδινε άλλο χρώμα στο σπίτι... Προτείνω να επιστρέψει...

Και μια άλλη ιδέα... Την δεξιά καφέ στήλη μήπως να την έκανες γυαλί??? Έχεις μόνο 1 παράθυρο, 1 παραθυράκι και μια μπαλκονόπορτα σε ολόκληρο τοίχο...
Κούκλα Μου Φρεγάτα Σκίζεις Τον Ωκεανό... Μοιάζεις Στον Τιτανικό!!!

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Μεζονέτες

Δημοσίευση από Frruger » 10 Σεπ 2007 10:11

Μια χαρά το βρίσκω.

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Μεζονέτες

Δημοσίευση από NikoSokiN » 11 Σεπ 2007 01:48

η αλλαγή του αυτοκινήτου έχει και ψιλοσυμβολικό χαρακτήρα (στα μυαλά μου πάντα...). Την να το κάνεις ένα hi-tech σύμβολο των ημερών μας σε ένα κτίριο του οποίου η αρχιτεκτονική έίναι τόσο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα...μια ελληνική πραγματικότητα που απέχει έτη φωτός απο την λογική της bugatti...

Αν και αρχιτέκτονας, η συμμετοχη μου στο έργο αφορά την ψηφιακή αναπαράσταση και όχι το καθεαυτό αρχιτεκτονικό αποτέλεσμα...
Δεν κρύβομαι, αυτό το αποτέλεσμα δεν το θεωρώ καλό αρχιτεκτόνημα...απο την άλλη όμως αν θέλω να επιβιώσω μάλλον θα πρέπει να βάλω την υπογραφή μου σε τέτοιας αισθητικής κατασκευές, γιατί απλά αυτές πουλάνε...όσο και να ακούγεται ξεπούλημα στα πιστεύω μου αυτά που λέω, ΑΥΤΗ είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!

Στην μπανανία μας που ονομάζει "λαϊδη" προσωπικότητες σαν την Άντζελα Δημητρίου και που στα υγρά της όνειρα θέλει να γίνει σαν εκείνα τα στρασάτα παιδαρέλια της Heaven, δεν χωράνε ρομαντισμοί του στυλ "καλή αρχιτεκτονική", "συνεπής κτιριακή σύνθεση" και διάφορες παραπλήσιες αντιμετωπίσεις της τέχνης του δομειν...
Με μια ατάκα το συλλογικό στόμα της ημιμάθειας αποκαλεί μπούρδες όλο εκείνο το θησαυρό που πίστευες πως ανακάλυψες και αν επιμείνεις σε στέλνει στη χρεωκοπία....

Απο πνευματικής απόψεως -το είπα και το ξαναλέω- βουλιάζουμε σαν όλο και πιο βαθιά χρόνο με το χρόνο στα λιμνάζοντα ύδατα του δήθεν, της κιτσαρίας, του βλαχομπαρόκ, της φιγούρας και εν τέλει της σαχλαμάρας...
Και στο πάτο που πιάσαμε (και τον σκάβουμε-έτσι,για να πάμε πιο βαθιά...) χρησιμοποιούμε το μυαλό μας όλο και λιγότερο...η κατάντια μας σαν ελλάδα πιστεύω πως ουσιαστικά είναι προϊόν μιας τάσης που ονομάζω οκνυρία σκέψης...

Αυτά τα ολίγα, έτσι για να μην νιώθω και εγώ τόσο ένοχος που θα πρέπει αύριο-μεθάυριο να δώσω στο κοινωνικό σύνολο κτίρια τα οποία στα ζωηρά φοιτητικά μου χρόνια έκραζα (αν αρχίσω ποτέ να αρχιτεκτονώ...)

Η στήλη είναι τζάκι-καπνοδόχος,οπότε καταλαβαίνεις...
Πρέπει να δουλέψω ακόμα τα χρώματα και τα κάγκελα!Τα τελευταία θα με καθαρίσουν...θα δείτε τι εννοώ...

το ζήτημα των κεραμιδιών παραμένει! Frugger βοήθεια!!!
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Μεζονέτες

Δημοσίευση από Frruger » 11 Σεπ 2007 14:04

Σε τόση απόσταση χρησιμοποιώ κανονικά κεραμιδιά.
Θέλει λίγο δουλίτσα, και προσοχή στο κόψιμο των κεραμιδιών (Quik slice split delete ότι περισσεύει cap τα open borders)που είναι κάτω από τους κορφιάδες.
Να ένα δείγμα για να καταλάβεις (Max 8.0)
Συνημμένα
Keramidokorfias.jpg

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες