Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 30 Σεπ 2007 04:03

still wip τελικα...
Συνημμένα
012-.jpg
013-.jpg

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από Rotav » 30 Σεπ 2007 06:05

ignis se zhlevw!!einai teleia!
oi kourtines mesa ti einai.planes h kamia sxesh..epishs perimetrika apo thn pisina to modelopoihses olo ayto h ekanes kati me to texture kai opacity?
well done !

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 30 Σεπ 2007 17:55

Οι κουρτινες ειναι lines extruded ενω η υπερχείλιση γυρω γυρω μοντελοποιημενη...

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από Lazor » 30 Σεπ 2007 23:15

Φίλε τι να πω? Απίστευτο! Μπορει κάποιος να μου πεί κάποια στιγμή πως να φτιαχνω ρεαλιστικό νερό με vray??

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από NikoSokiN » 01 Οκτ 2007 09:01

τι να λέμε τώρα...πάντως θα επιχειρήσω να βλασφημίσω: έχω την εντύπωση πως κάτι δε πάει καλά με το φως και τις αποχρώσεις που προσδίδει στο κτίριο..
(ίσως βέβαια να φταίει και υπολογιστής του στρατού που χρησιμοποιώ τώρα...Παρατήρησα ότι χάνει στις φωτογραφίες).

Πάντως απο τις μεζονέτες (απο τις οποίες χρωστώ τελικά...) διαπίστωσα ότι απο ένα σημείο επεξεργασίας και έπειτα ο σχεδιαστής πρέπει να σχεδιάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Αυτή δίνει πολλά +++ στο ρεαλισμό και ξεχωρίζει τον επαγγελματία απο τον ερασιτέχνη (χομπίστα αν προτιμάτε)....πολλά έχουμε να μάθουμε
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

ABLADE
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2007 18:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ABLADE » 01 Οκτ 2007 13:44

Ρε 'συ ignis,
σταμάταμα να ποστάρεις συνέχεια φωτογραφίες. Το έχουμε καταλάβει ότι είναι αληθινές!!!!!!!!

Τι να πω????? Για άλλη μια φορά ΤΕΛΕΙΟΣ!!!! :kaloe:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 01 Οκτ 2007 15:15

NikoSokiN έγραψε:Πάντως απο τις μεζονέτες (απο τις οποίες χρωστώ τελικά...) διαπίστωσα ότι απο ένα σημείο επεξεργασίας και έπειτα ο σχεδιαστής πρέπει να σχεδιάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Αυτή δίνει πολλά +++ στο ρεαλισμό και ξεχωρίζει τον επαγγελματία απο τον ερασιτέχνη (χομπίστα αν προτιμάτε)....πολλά έχουμε να μάθουμε
Η αληθεια ειναι αυτη και ειναι απλη... οση πιο πολυ ωρα αφιερωσεις στις λεπτομεριες του μοντελου στις ρυθμησεις του rendering και στην συνθεση της εικονας ,τοσο πιο ρεαλιστικη αυτη θα σου παραδιδεται...

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από BanOr » 02 Οκτ 2007 11:47

Πότε τα κάνεις όλα αυτα??
Εικόνα

stef79
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Αύγ 2007 16:06
Τοποθεσία: Thessalonikh

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από stef79 » 08 Οκτ 2007 10:19

super douleia ignis
poli xerome na blepo 3d artists se epipedo eksoterikou !!!
Ante kai tous fagame :)
(plaka kano) :)
o fotismos einai poli kalos.....

Ti parametrous dineis sto vray displacement ? (dapedo)
To displacement map einai grayscale ?

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 08 Οκτ 2007 19:41

thanx (αυριο θα στειλω τελικα μαλλον)
ειναι: 3d displacement ,1cm στο δαπεδο ,2cm στην πετρα ,τσεκαρισμενο keep continuity
grayscale map

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από NikoSokiN » 09 Οκτ 2007 11:12

τι να λέμε τώρα...πάντως θα επιχειρήσω να βλασφημίσω: έχω την εντύπωση πως κάτι δε πάει καλά με το φως και τις αποχρώσεις που προσδίδει στο κτίριο..
(ίσως βέβαια να φταίει και υπολογιστής του στρατού που χρησιμοποιώ τώρα...Παρατήρησα ότι χάνει στις φωτογραφίες).
Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα ignis, παίρνω πίσω τους ενδοιασμούς μου περί φωτός και αποχρώσεων...δε μπόρεσα να αντιληφθώ πλήρως την αισθητική που ήθελες να δώσεις... :o

(όπως και τότε με εκείνο τον κόρμαρο που έκανες και τις αμφιβολίες μου για το κάδρο..τι εποχές...) :D :D :D
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 10 Οκτ 2007 13:39

τελικα...
Συνημμένα
001--.jpg
002--.jpg
003--.jpg
004---.jpg

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από EneMe » 10 Οκτ 2007 14:10

Αν εξαιρέσουμε ότι σου έχει ξεφύγει λίγο η πέτρα σαν υλικό (στην πρώτη εικόνα), μιλάμε για δουλειά υψηλού επιπέδου! :D

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από NikoSokiN » 10 Οκτ 2007 14:19

ΑΠΟΡΙΑ: τα σύννεφα δεν ειναι backround?είναι?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NikoSokiN την 10 Οκτ 2007 15:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Κατοικία @ Χανια v.1.1

Δημοσίευση από ignis » 10 Οκτ 2007 14:24

δεν την καταλαβα ακριβως την απορια...

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες