Animation με Vray

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Elirus
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 16 Οκτ 2007 15:39
Τοποθεσία: Crete
Επικοινωνία:

Animation με Vray

Δημοσίευση από Elirus » 16 Οκτ 2007 16:23

Καλησπέρα σε όλους σας, είναι το πρώτο μου post στο freestuff.gr
Χρησιμοποιώ το 3ds max περίπου 2 χρόνια και τον τελευταίο μήνα ασχολήθηκα με το Vray. Στις δοκιμές που έκανα είχα αρκετά καλα αποτελέσματα. Τώρα προσπαθώ να ετοιμάσω την παρουσίαση ενός κτηρίου με μία fly-through κάμερα αλλα εκεί μου κόπηκε το χαμόγελο. Όταν έκανα για πρώτη φορά rendering διαπίστωσα ότι σε λιγότερο φωτεινά σημεία των δωματίων οι σκιές χοροπηδούσαν και το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. εψαξα για turorials αλλα το μόνο που καταλαβα είναι οτι θα πρέπει να ετοιμάσω ένα ενιαίο irradiance map και μετά να κάνω rendering. Αλλα αυτό συνήθως καταλήγει σε restart! Μπορεί καποιος να βοηθήσει?

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Animation με Vray

Δημοσίευση από Rotav » 16 Οκτ 2007 16:35

file elirus kalos orises sthn parea!apo oti katalava to provlhma me ths skies einai to legomeno flickering...des ayto to link:
http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/t ... _imap2.htm
kai ean akoma exeis provlhma,ta ksana leme!
deikse mas ean fysika theleis kai kana deigma apo thn douleia sou! :)
elpizw na vohthisa..

Άβαταρ μέλους
Elirus
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 16 Οκτ 2007 15:39
Τοποθεσία: Crete
Επικοινωνία:

Animation με Vray

Δημοσίευση από Elirus » 16 Οκτ 2007 17:04

γεια σου rotav! σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το έχω διαβάσει το tutorial αυτό είναι πολύ καλό και στον υπολογιστή μου έτρεξε μιά χαρα! όταν εφάρμοσα τις ρυθμίσεις αυτές στο μοντέλο με το κτηριο αρχισε να τραβάει ram μέχρι που κόλλησε! τώρα απαντάω απο διαφορετικό pc αλλά σύντομα θα σας δείξω τι προσπαθώ να κανω! αυτό το κτήριο έχει 3 πατώματα παράθυρα παντού καθώς και κρυφούς φωτισμους σε γυψοσανίδες και πιστυευω οτι τα σποτάκια που φωτίζουν δημιουργησαν το πρόβλημα γιατί είναι πάρα πολλά αλλα δεν μπορώ να μην τα τοποθετήσω. Τα σποτακια δεν είναι ligths αλλα vraylight material! Σήμερα αναγκάστηκα να αφαιρέσω καθε reflection απο τα materials μήπως καταφερω να κάνω κάτι. Όλο εκπτώσεις!!!

Άβαταρ μέλους
Rotav
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007 01:47
Τοποθεσία: THESSALONIKH

Animation με Vray

Δημοσίευση από Rotav » 16 Οκτ 2007 17:17

vasika den nomizw na ftaine ta spotakia (xwris na eimai k poly sigouros)...oute ta reflections sta ulika sou!pantws ena animation thelei sigoura poly kalo upologisth me mbolikh ram wste na mboreis na rythmiseis to renderer sto epakro tou...to mono pou mboreis na kaneis einai polles diaforetikes rythmiseis kai testakia!
exe upopshn oti o vray den fimizetai gia kalo animation!
den kserw ti exei na pei kai o ignis pou gnwrizei apo vray arketa kala!!!????

Άβαταρ μέλους
Elirus
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 16 Οκτ 2007 15:39
Τοποθεσία: Crete
Επικοινωνία:

Animation με Vray

Δημοσίευση από Elirus » 16 Οκτ 2007 19:58

Rotav έχεις να μου προτείνεις κάποιον άλλο renderer που να μην είναι τόσο περίεργος με το rendering? σήμερα χώρισα και το μοντέλο σε σκηνές, διαγράφοντας αντικείμενα που δεν εμφανίζονται στην κάμερα αλλά δεν ξέρω εαν είναι η σωστή τακτική αυτή!
η πιο σημαντική μου δουλειά είναι προς το παρόν διαθέσιμη στο http://www.geocities.com/mayartworks/aptera.html

(Σημ.Η εικόνα είναι λίγο θαμπή λόγω του motionblur που εδωσα στην κάμερα)
Συνημμένα
c-20007.jpg
μία αίθουσα του κτιρίου με flickering απο το vray

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Animation με Vray

Δημοσίευση από Frruger » 16 Οκτ 2007 20:43

Ο Vray δεν είναι το κατοικίδιο μου ο Ignis έχει ένα τέτοιο και είναι γνωρίζει τις ιδιοτροπίες του.
Αλλά από την εμπειρία μου μπορώ να σου πω ότι τα υλικά-φωτά είναι πολύ ποιο απαιτητικά από τα φωτά-φωτά .
Δοκίμασε να κρύψεις τα πάντα εκτός από τους εξωτερικούς τοίχους, πετά τα υλικά-φωτά βαλέ κανα δυο φωτά-φωτά και δοκίμασε ξανά, αν λύνεται το πρόβλημα προχωρά .

Βεβαιώσου επίσης ότι η κλίμακα του μοντέλου σου είναι σωστή δεν είναι ολως ο χώρος 100x100x100 χιλιόμετρα

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

Animation με Vray

Δημοσίευση από ignis » 17 Οκτ 2007 04:23

απο την εικονα που βλεπω κοταξε τα εξης:
1. βεβαιωσου οτι στο irradiance map εχεις επιλεξει στο interpolation type το Least squares fit (εμενα σαν delone triangulation μου φαινεται) επισης στο mode επελεξε multiframe incremental (ειναι λιγο πιο αργο αλλα καλυτερη ποιοτητα και πιο σιγουρο)
2. Στο lightcache βαλε 1500 και στο mode fly-through... Aν παλι κρασαρει αλλαξε το lightcache με QMC (Brute force στο vray 1.50)... αν παλι κρασαρει βρες αλλη εκδοση vray ή ειναι πια προβλημα σε σχεση με max 'η απλα δεν φτανει η ram...
3. Στο color mapping τσεκαρε το sub-pixel mapping (θα σου σβησει καποια προβληματα με καψηματα απο τα light material).
4. Στο irradiance map διαλεξε preset medium-animation (αν αργει πολυ τοτε low) και στα ΗSph. subdiv. βαλε 70 το αλλο αστο 20.

hope that helps...

stef79
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 19 Αύγ 2007 16:06
Τοποθεσία: Thessalonikh

Animation με Vray

Δημοσίευση από stef79 » 17 Οκτ 2007 17:17

elatose ligo tin gialada sto dapedo (save render time )

sto color maping dokimase kai me type : exponential kai dark multiplier 1,2 - 1,4

douleye me qmc sampler kai light cache ..... grigora kai omorfa :)

Άβαταρ μέλους
Elirus
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 16 Οκτ 2007 15:39
Τοποθεσία: Crete
Επικοινωνία:

Animation με Vray

Δημοσίευση από Elirus » 18 Οκτ 2007 03:12

ignis έγραψε:Aν παλι κρασαρει αλλαξε το lightcache με QMC (Brute force στο vray 1.50)... αν παλι κρασαρει βρες αλλη εκδοση vray ή ειναι πια προβλημα σε σχεση με max 'η απλα δεν φτανει η ram...

hope that helps...
Βασικά σας ευχαριστώ για τη πολύτιμη βοήθεια σας. Ύστερα απο πολλές δοκιμές έβαλα για Primary bouncer το irradiance map με multiframe incremental, και secondary το QMC με μέτρια ποιότητα.
stef79 έγραψε:elatose ligo tin gialada sto dapedo (save render time )
douleye me qmc sampler kai light cache ..... grigora kai omorfa
Φίλε stef79 η γυαλάδα πήγε ήδη περίπατο, τώρα ευτυχώς περιορίστηκε ο χρόνος rendering αλλα δυστυχώς και η ποιότητα! To lightcase μου δημιουργούσε προβλήματα και δεν ολοκληρωνόταν ποτέ για να αποθηκεύσω το map.

Στην συγκεκριμένη σκηνή η κάμερα είναι το μόνο αντικείμενο που έχει κίνηση. Στην περίπτωση που θα έχω animation πολλά κινούμενα αντικείμενα είδα στο site http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/t ... s_anim.htm οτι το workflow που θα πρεπει να ακολουθήσω απαιτεί πολύ καλή προετοιμασία πριν το rendering αλλα και γνώσεις compositing με μασκες και άλλα περίεργα! είναι πράγματι τόσο πολύπλοκο? Για να το πάρω απόφαση και να το μάθω... :-?

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Animation με Vray

Δημοσίευση από NikoSokiN » 18 Οκτ 2007 04:28

φοβάμαι πως όντως είναι μια κατηγορία μόνη της η περιπέτεια που εισέρχεσαι.... :respect: εγω δεν τόλμησα ακόμα τίποτα φίλε Elirus...καλώς ήρθες...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες