Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 28 Οκτ 2007 10:30

Έχετε ξοδέψει εκατοντάδες ευρώ για μια πανίσχυρη κάρτα συμβατή με το DirectX 10; Μέσα σε έξι μήνες περίπου θα είναι πλέον ξεπερασμένη, αφού η Microsoft ανακοίνωσε το DirectX 10.1 το οποίο ΔΕΝ θα υποστηρίζεται από τις υπάρχουσες κάρτες DX10.

Εδώ και πολλούς μήνες η Microsoft είχε εξηγήσει ότι σε κάποια χρονική στιγμή μετά την κυκλοφορία των Windows Vista, θα κυκλοφορήσει μια σοβαρή αναβάθμιση του συστήματος γραφικών DirectX 10, το οποίο θα συνόδευε το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβάθμισης των Vista (Service Pack 1). Εκείνο όμως το οποίο δεν είχε σαφώς διευκρινιστεί, αλλά φοβούνταν πολλοί κάτοχοι καρτών DX10, ήταν εάν η αναβάθμιση αυτή θα σήμαινε και ασυμβατότητα του υφιστάμενου hardware με τα μελλοντικά παιχνίδια. Δυστυχώς οι φόβοι όλων μας επιβεβαιώνονται με την επίσημη πλέον ανακοίνωση του αναβαθμισμένου συστήματος DirectX 10.1, η οποία έγινε στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης Siggraph 2007.

Η παρουσίαση (την οποία μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.istartedsomething.com/200708 ... -siggraph/), αποκαλύπτει ότι το DirectX 10.1 αποτελεί σοβαρή αναβάθμιση του προηγούμενου συστήματος, σε βαθμό που το υποσύστημα τρισδιάστατων γραφικών του (D3D) να θεωρείται πλέον το «πραγματικό» D3D (με άλλα λόγια, το υπάρχον D3D του DirectX 10 που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα Windows Vista ΔΕΝ είναι ολοκληρωμένο!). Αυτή είναι άλλωστε και μια από τις αιτίες που αυτή τη στιγμή στην αγορά επί της ουσίας δεν υπάρχουν παιχνίδια DirectX 10. To χειρότερο δε όλων είναι ότι το DirectX 10.1 απαιτεί από τους προγραμματιστές τη χρήση ορισμένων τεχνικών rendering και antialiasing και προσθέτει καινούριες εντολές χειρισμού, στοιχεία που δεν υπήρχαν στο DirectX 10 μέχρι σήμερα, κι έτσι τα παιχνίδια που θα γραφτούν βάσει αυτού ΔΕ θα τρέχουν με τις κάρτες που κυκλοφορούν σήμερα.

Πηγή: 4Gamer.Net

*Επίσης με τον ερχομο του νεου DirectX, θα υπάρξει και το νεο SDK του Xaudio2

(Λιγο παλεο αλα το βάζω μιας και δν εχει συζητηθει σε εμας)

Δν κοιταξα για κατι νεοτερο, δν έχω χρόνο δυστιχως.
Αν ξερει κανεις καμια νεοτερη ανακοινοση ακομα και της MS ας πει κατι..
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από dimsis » 28 Οκτ 2007 10:54

http://hardware.slashdot.org/article.pl ... 0&from=rss
και συμφωνώ με το παρακάτω:
We suspect that the spec is likely to be ill-received. Not only does it require brand new hardware, immediately creating a minuscule sub-set of DX10 owners, but it also requires Vista SP1, and also requires developer implementation.

Τα game development houses θέλουν να απευθύνονται στους πολλούς... τη μ@λ@κία να βγει game ΜΟΝΟ για DX 10.1 μόνο από τη M$ μπορεί να την δούμε και θα φάει φόλα το παιχνίδι αν το δοκιμάσει.

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 28 Οκτ 2007 13:01

θα φάει φόλα το παιχνίδι αν το δοκιμάσει.
Ti ακρηβως εννωεις?
Απο πια αποψη? Μα υποτιθετε θα ειναι ενα βημα μπροστα αυτο το παιχνιδι(η εταιρια) που θα το επιχιρίσει, απο άποψη γραφικων.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από PanosIlio » 28 Οκτ 2007 13:16

Μα conor είναι απλό, αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε το παιχνίδι θα είναι μόνο για λίγους που έχουν αυτή τη νέα τεχνολογία, ποια εταιρία θα κάνει μια τέτοια κίνηση ενώ γνωρίζει πως το παιχνίδι θα μπορούν να το αγοράσουν λίγοι και εκλεκτοί? :wink:
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 28 Οκτ 2007 13:39

Μα, ναι συμφωνω κι εγω. Αλλα μιλας για τωρα σωστα?
Στα μεσα του 2008(Απριλιο - Μαιο) Ενα μπολυ μεγάλο μερος αυτων που έχουν PC (αν όχι οι περισότεροι) θα διαθέτουν τετοιο "εξοπλισμο"
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από PanosIlio » 28 Οκτ 2007 13:57

Δεν νομίζω πως κάποιος που έχει πάρει πρόσφατα μια κάρτα που υποστηρίζει DX10 θα έχει όρεξη να την αλλάξει τόσο σύντομα, μέσα στο 2008 δηλαδή επειδή της MS της κάπνισε να κάνει χαζομάρες :D
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από id12586 » 28 Οκτ 2007 14:43

Τι λές τώρα? :o

Δεν πάνε καλά στη microsoft! Εικόνα
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από telas » 28 Οκτ 2007 18:16

Εικόνα
οτι ναναι!
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από dimsis » 28 Οκτ 2007 20:18

Εγώ πριν 6 μήνες περίπου την πήρα την Nvidia 8800 GTS... αναβάθμισα από Nvidia 5900... οπότε θα ξανα αναβαθμίσω λογικά σε 3 χρόνια κάρτα γραφικών. ΑΝ μέχρι τότε το σύνολο τον νέων παιχνιδιών που κυκλοφορούν γράφονται ΜΟΝΟ για να τρέχουν σε 10.1, τότε θα το σκεφτώ. Λες όμως να είναι τόσο χαζοί οι game developers; Εδώ ακόμα υποστηρίζουν 800x600 αναλύσεις στα παιχνίδια και κοιτάνε πως θα τρέχουν σε παλιές κάρτες γραφικών. Λες να πουνε από τη μια μέρα στην άλλη, δεν τους θέλουμε όλους αυτούς για πελάτες, και κυνηγάμε μόνο αυτούς με τις νέες κάρτες που υποστηρίζουν DirectX 10.1; Εσύ θα το έκανες αν είχε software house; Λογικά δες το...

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από cordis » 28 Οκτ 2007 21:49

το halo βγαίνει μόνο για x-box και η νέα του έκδοση κατάφερε να ανεβάσει τις πιλήσεις του 360 κατακόρυφα και να γίνει η παιχνιδομηχανή με τις περισσότερες πωλήσεις. απλά για να μη ξεχνάμε ότι πολλές φορές φερόμαστε κι εμείς σαν πρόβατα.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
takis1985
Δημοσιεύσεις: 1206
Εγγραφή: 17 Μάιος 2001 03:00
Τοποθεσία: lesvos
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από takis1985 » 29 Οκτ 2007 01:06

Εγώ που δεν είμαι gamer απλά παίζω μερικά σχετικά παλιά και με μικρές απαιτήσεις παιχνίδια
αλλα έχω τα Windows Vista Home Basic θα έχω πρόβλημα;

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από ksarm » 29 Οκτ 2007 01:51

Τί πρόβλημα να έχεις βρε takis? Άμα τα παιχνίδια έπαιζαν στο pc σου τότε κατά πάσα πιθανότητα θα παίζουν και με τα vista

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 29 Οκτ 2007 09:30

ασυμβατότητα του υφιστάμενου hardware με τα μελλοντικά παιχνίδια.
Ayto συμενει ότι εαν έχεις ΠΧ μια κάρτα 5200FX ή μια 8800GT, δν θα μπορεις να πέζεις ΠΧ το crysis.
(Η όποιο αλο Game με DX 10.1)

Και όχι ότι εαν έχεις μια 9800 ή 9600 η τελος παντος μια 9χχχ ότι δν
θα παίζει τα παλιοτερα αλλα θα παίζει μονο τα παιχνιδια με DX 10.1 και πάνω (crysis)

Φανταζεστε να γινοταν κατι τετοιο!?
Αν ειναι να γινει κατι απτα δυο εγω προτημω το πρότο!
:P
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
ksarm
Δημοσιεύσεις: 915
Εγγραφή: 22 Μάιος 2007 10:47

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από ksarm » 29 Οκτ 2007 09:56

DX10.1 whitepaper leaks.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://www.teamati.com/DirectX%2010_1%2 ... 20v0.4.pdf

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Η "Απάτη" της Microsoft με το DirectX

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 29 Οκτ 2007 10:28

:-?
Καλα, κατι τετοια διχνανε και στας προηγουμενας εκδοσεις και δν βλεπεις διαφ(θ)ορα.
Αν βαλω screenshots απο παλεες εκδόσεις να δουμε διαφορεις απο 9 σε 9c....
Δν το διαβασα όλο ακομα ειμαι δουλεια.Αλλα απο το sreen Που είδα....
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες