Βιβλία για το photoshop cs3;

Βοήθεια και προτάσεις για το καλύτερο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, και γραφικών.

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
rider

Δημοσίευση από rider » 04 Νοέμ 2007 19:33

Γεια σας.

Είμαι αρχάριος στο photoshop. Έχω προσπαθήσει να πάω λίγο παρακάτω με το βιβλία που έχει βγάλει κατά καιρούς το ραμ αλλά όταν το βιβλίο ξεφεύγει λίγο από το κροπ και το τάιπ και φτάνει σε λίγο πιο δύσκολα θέματα όπως οι μάσκες αρχίζει να μήν γίνεται κατανοητό (από μένα). Μήπως κάποιοι από εσάς έχει αντιμετωπίσει το ίδιο προβλημα με αυτό το πρόγραμμα όταν ήταν αρχάριοι; Μήπως βρήκε κάποιος από σας την λύση αγοράζοντας κάποιο άλλο βιβλίο που είνα πιο κατανοητό κάνοντας το πιο προχωρημένα θέματα πιο εύκολα;

Βρήκα στο νετ ένα βιβλίο με τίτλο μάθετε το adobe photoshop cs 3 σε 24 ώρες του Rose Carla σε εκδόσεις Γκιούρδα και το

Adobe Photoshop CS3
Ο επίσημος εκπαιδευτικός οδηγός της Adobe Systems

Συγγραφέας: Walthers von Alten, Judy

Αρ. Σελίδων: 478

Εκδόσεις:Γκιούρδας Μ.

Χρονολογία έκδοσης:2007

Τα ξέρει κάποιος αυτά τα βιβλία για να μου πει αν περιγράφει τα πράγματα πιο κατανοητά απ' ότι τα βιβλία του ram;

Δεν θα ήθελα να αγοράσω άλλο ένα βιβλίο που δεν απλοποιεί τα πράγματα και μιλάει σαν να είμαι κάποιος με τις δικές σας γνώσεις. Αν ήξερα όσα εσείς δεν θα αγόραζα βιβλία...

Ευχαριστώ
RIDER

babis_o_flu
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από babis_o_flu » 05 Νοέμ 2007 10:10

Φίλε μου υπάρχει και η των video tutorial. Ψάξε λίγο στο google και θα βρεις πολλά. Αλλά κι εγώ με το βιβλίο του συγκεκριμένου κυρίου ξεκίνησα
Είμαστε αυτοί που οι γονείς δε θ'άφηναν να κάνουμε παρέα

rider

Δημοσίευση από rider » 05 Νοέμ 2007 11:35

Όταν λες ότι άρχισες με το βιβλίο αυτού του κυρίου ποιο βιβλίο εννοείς; Το ραμ ή κάποιο από τα άλλα δύο που λέω μετά;
RIDER

babis_o_flu
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από babis_o_flu » 05 Νοέμ 2007 11:53