Project "σπιτάκι"

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από CivilNikolas » 03 Δεκ 2007 06:23

Χαίρετε και πάλι. Καιρό είχα να γράψω ε? Με τα μαθήματα και με άλλα διάφορα δεν έφτιαξα και τίποτα. Ασχολούμε με κάτι και έιπα μιας και δε πρόκειται να το τελειώσω σύντομα και για να μη χανόμαστε να ανεβάσω κανένα wip. Καλά δεν έκανα?

Ορίστε. Τι λέτε?
Συνημμένα
test4.jpg

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από telas » 03 Δεκ 2007 07:03

ωραίο όρμα του !! :)
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από NikoSokiN » 03 Δεκ 2007 08:38

Άριστος συνονόματε!!! Πρόσεξε λίγο το UV mapping των στεγών (και των δύο) μου φαίνονται εκτός κλίμακας....

Αν και στο στάδιο που βρίσκεται δεν είναι της ώρας, πιστεύω ότι χρειάζεται desaturate...τα χρώματα όπως τα βλέπω τώρα είναι έντονα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα χρόνια του σπιτιού....νομίζω πως πρέπει να "ξεβάφτεί" λίγο....

Δώσε και λίγη βάση στο έδαφος...στον "εφιάλτη" του evermotion είχα παρατηρήσει ότι σε ανάλογο θέμα, κάποιες πέτρες και διάφορα συναφή μικροαντικείμενα ήταν φτιαγμένα στο χέρι (ήταν μοντέλα με λίγα λόγια)....


Πολύ καλή ιδέα και καλή απόδοση...δεν πειράζει να κλέψω και στον επόμενο πειραματισμό μου να επιχειρήσω κάτι φθαρμένο...ε?ε? :D :D :D
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από ne3go » 03 Δεκ 2007 14:31

Πολύ καλό! :D
Δύο προτροπές μόνο: Η χτιστή πέτρα στο 2ο σπίτι, δεν μου κολλάει, θα ήταν καλύτερο πιστεύω να το είχες κι αυτό άσπρο με φθορές και ίσως να σκούραινες την στέγη του. Και αν μπορείς φτιάξε λίγο το background, να φαίνεται πιο ολοκληρωμένη και δυνατή η όλη εικόνα :wink:

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από veriotis » 03 Δεκ 2007 18:15

εμένα μου άρεσε και όπως είναι :)

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από CivilNikolas » 04 Δεκ 2007 08:24

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια παιδιά! :)
NikoSokiN έγραψε:Άριστος συνονόματε!!! Πρόσεξε λίγο το UV mapping των στεγών (και των δύο) μου φαίνονται εκτός κλίμακας....

Αν και στο στάδιο που βρίσκεται δεν είναι της ώρας, πιστεύω ότι χρειάζεται desaturate...τα χρώματα όπως τα βλέπω τώρα είναι έντονα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα χρόνια του σπιτιού....νομίζω πως πρέπει να "ξεβάφτεί" λίγο....

Πολύ καλή ιδέα και καλή απόδοση...δεν πειράζει να κλέψω και στον επόμενο πειραματισμό μου να επιχειρήσω κάτι φθαρμένο...ε?ε? :D :D :D
Ευχαριστώ για τις προτάσεις φίλε Νίκο. Όσο για την ιδέα πλάκα κάνεις; Φυσικά! Τι; Μήπως επειδή το φτιάχνω θα δίνω και δικαιώματα; hehe :D Αναμένω λοιπόν.

ne3go έγραψε: Δύο προτροπές μόνο: Η χτιστή πέτρα στο 2ο σπίτι, δεν μου κολλάει, θα ήταν καλύτερο πιστεύω να το είχες κι αυτό άσπρο με φθορές και ίσως να σκούραινες την στέγη του. Και αν μπορείς φτιάξε λίγο το background, να φαίνεται πιο ολοκληρωμένη και δυνατή η όλη εικόνα
Ήθελα η πέτρα να δίνει την αίσθηση της αποθήκης που ήταν εκεί πρίν το σπίτι γι' αυτό είναι έτσι. Θα το δω κάτι θα γίνει. To background προφανώς θα βελτιωθεί αλλά αφού η εικόνα λιγότερο και απο μισή δεν ασχολήθηκα.

Barretlight
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 04 Δεκ 2007 01:01

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από Barretlight » 04 Δεκ 2007 22:52

Ωραίος Φίλε. Μοιάζει cartoonistiko λόγω έντονων χρωμάτων αλλά μ'αρέσει. Η υφή στο πάτωμα της αυλής φαίνεται πολύ ψέφτικη, μάλλον γιατί είναι έντονη και επαναλαμβανόμενη. Keep it up :D

Άβαταρ μέλους
p_pan
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: 11 Φεβ 2007 20:45
Τοποθεσία: Άστεγος!

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από p_pan » 10 Δεκ 2007 23:41

poli kalo.... alla 8a simfoniso me tous prolalisantes.... einai polu entona ta xromata.....

kai pali mprabo...
Αγράματος...

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από De_Profundis » 11 Δεκ 2007 13:33

Kalhspera kai apo emena paides. CivilNikolas, kata thn tapeinh mou gnwmh 8a h8ela na sou epishmanw merika "la8akia" pou 8a beltiwsoun thn eikona sou an ta alla3eis.
8a sumfwnhsw pws ta xrwmata einai entona,alla kai kati allo fainetai kapws la8os. to brick texture tou toixou sto de3i spitaki fainetai na einai mikrotero apo auto sto aristero, kai genika fainetai mikrotero se mege8os (des tis portes).
Epishs prepei na energopoihseis to global illumination,dioti h skhnh sou fainetai na aiwreitai. Gia to texture tou patwmatos 8a se sumbouleua na xrhsimopoihseis dirt mask panw se ena texture petras kai oxi xwmatos.
Telos, prospa8hse na baleis bump masks gia na mhn fainontai epipeda ta textures.
Genikotera to ergo sou fainetai na einai se polu kalo dromo,arkei na e3etaseis kapoies mikroleptomeries.
Epanalambanw pws einai h gnwmh mou, opws to blepw egw to 8ema! Sou euxomai kalh tuxh
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από CivilNikolas » 13 Δεκ 2007 04:12

Γειά σας και ευχαριστώ που ασχολείστε με το "σπιτάκι" μου! Θα απάντήσω μέσω του post του De_Profundis σε όλους μιας και οι παρατηρησεις του περιλαμβάνουν τα σχόλια όλων.
De_Profundis έγραψε:8a sumfwnhsw pws ta xrwmata einai entona,alla kai kati allo fainetai kapws la8os. to brick texture tou toixou sto de3i spitaki fainetai na einai mikrotero apo auto sto aristero, kai genika fainetai mikrotero se mege8os (des tis portes).
Epishs prepei na energopoihseis to global illumination,dioti h skhnh sou fainetai na aiwreitai. Gia to texture tou patwmatos 8a se sumbouleua na xrhsimopoihseis dirt mask panw se ena texture petras kai oxi xwmatos.
Telos, prospa8hse na baleis bump masks gia na mhn fainontai epipeda ta textures.
Genikotera to ergo sou fainetai na einai se polu kalo dromo,arkei na e3etaseis kapoies mikroleptomeries.
Epanalambanw pws einai h gnwmh mou, opws to blepw egw to 8ema! Sou euxomai kalh tuxh
Φίλε De_profundis καταρχήν ευχαριστώ που ανέλυσες τόσο τη δουλειά μου. Για τα χρώματα πράγματι είναι έντονα αλλά γι' αυτό φταίνε πιο πολύ οι ρυθμίσεις του vray και όχι τόσο τα textures μια και δεν ασχολήθηκα πολύ με το render αφού δεν είναι και το τελικό και έχει ακόμη πολλές αλλάγές να υποστεί.. Το δεξιά σπιτάκι είναι εσκεμμένα πιο μικρό απο το αριστερά (μαζί και η πόρτα του) μιας και στο μυαλό μου έχει τη λειτουργία της παλίας αποθήκης που ήταν εκεί πριν από το άλλο σπίτι (Στην πόρτα χωράει άνθρωπος, είναι μελετημένo ;)). Το texture της αυλής ούτε εμένα μου άρεσε και έχω φτιάξει καινούριο. Επίσης όλα τα materials έχουν bump και κάποια glossiness maps. Δεν ξέρω όμως για ποιό λόγο μπορεί τα textures να μοιάζουν τόσο flat. Θα κοιτάξω να το διορθώσω κάπως πάντως.

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από NikoSokiN » 14 Δεκ 2007 16:11

CivilNikolas έγραψε: Δεν ξέρω όμως για ποιό λόγο μπορεί τα textures να μοιάζουν τόσο flat. Θα κοιτάξω να το διορθώσω κάπως πάντως.
Μπορεί να μην είναι η πιο οικονομική, η αντιμετώπιση μου σε αυτά τα προβλήματα έχει να κάνει με το displacement.... :wink:
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από CivilNikolas » 16 Δεκ 2007 03:17

Ναι συμφωνω οτι το displacement εχει και μπορεί να δώσει (άν εξαιρέσουμε βέβαια τους πόρους που "μασάει") απλώς εδώ θα βαρύνω πολύ το render χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Βασικά πιστεύω ότι ο φωτισμός της σκηνής μπορεί να βοηθήσει στη συγκεκριμένη περίπτωση μαζί με αρκετες αλλαγες στα materials.

Έχω κάνει κάμποσα renders ακόμη και είναι σε καλό δρόμο αλλα δε μπορω να σας τα δείξω τώρα γιατί βρίσκομαι σε ξένο υπολογιστή. Θα τα δείτε όμως σύντομα.
Εις το επανιδείν λοιπόν!

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από NikoSokiN » 18 Δεκ 2007 00:37

....και κάτι άσχετο...πιστεύω ότι renderings και γενικά θέματα που αφορούν παραμελειμένα κτίρια ή αντικείμενα, απαιτούν πολύ μεγάλη προεργασία όσον αφορά τα υλικά (το Α και το Ω....)....κυρίως πολύ δουλειά στο photoshop....

Αν συνυπολογίσουμε ότι ο καθένας έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του, τότε καταλήγουμε στο ότι αυτή η διαδικασία αποκλείει textures του "εμπορίου" (τζαμπέ textures για να μη το κάνω πολύ σοφιστικέ....)....με λίγα λόγια...πάρτε τις ψηφιακές σας και βγάλτε ότι ερείπια βλέπετε....καλή τύχη...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CivilNikolas
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007 03:53

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από CivilNikolas » 19 Δεκ 2007 01:12

Συμφωνώ απόλυτα μαζί στο θέμα με το Photoshop.Αυτός είναι και ένας λόγος που μου παίρνει τόσο καιρό να φτιάξωαυτό που θέλω αφού είναι σα να μαθαίνω και photoshop παράλληλα μιας και δεν είχα σχεδόν ιδέα... Πάντως και στο νετ κυκλοφορούν πολύ ωραίες φωτογραφίες και συναφή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για textures.

Να παραθέσω και μια πιο βελτιωμένη version της εικόνας ακόμη όμως υπο κατασκευή

(Μπορείτε ελπίζω να κάνετε τα στραβά μάτια σχετικά με το τειχάκι γιατι ξέχασα να φτιάξω το mapping μετά απο κάτι αλλαγές και είναι λίγο τρομακτικό.. :P )
Συνημμένα
test12.jpg

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Project "σπιτάκι"

Δημοσίευση από NikoSokiN » 19 Δεκ 2007 22:06

Εύγε συνονόματε....εξελίσσεται καλά, μόνο που...

1. Άλλαξε το map στα κεραμίδια και τη λαμαρίνα, είναι εκτός κλίμακας....
2. Φρόντισε οι κατά την αρχιτεκτονική αργκό "παπάρες" (κάγκελα, καρέκλες, τραπέζια κτλ) να δίνουν και αυτά μια παλαιά εντύπωση....(το ψάχνω με τα κάγκελα και τη σκουριά, αλλά ακόμα δεν έβγαλα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.....)
3. Το έδαφος δείχνει πολύ καλύτερο, πιστεύω όμως ότι χρειάζεται κάτι για να γεμίσει....
4. Όταν θα επεξεργαστείς το παράθυρο, μη παραλείψεις να βάλεις πίσω απο τα κρύσταλλα και την ανάλογη κουρτίνα..
5. Ο γλόμπος θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα....
6.καλό θα ήταν το τοιχάκι να μην είναι ίδιο υλικό με την αποθήκη (ίδιο δεν το έχεις?) καθώς και να μην έχει μαρμαρο στην πάνω πλευρά του, αλλά κάτι πιο "άγριο"!!!γαρμπίλι ίσως...

Με την πρώτη ματιά αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου...απόλυτο respect νικόλα σε αυτό που κάνεις, θα βγει γ@μ@το.....

Πως πέτυχες τη μούχλα στο σπίτι? με vray dirt?

Παντρεύτηκα μια μελέτη και δεν προλαβαίνω να κάνω κανένα rendering...υπόσχομαι όταν βρω χρόνο να επιστρέψω.....
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης