Πρόβλημα με 3D Studio MAX Export

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
unreal
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 04 Ιουν 2004 16:12
Τοποθεσία: Inside My Brain!

Πρόβλημα με 3D Studio MAX Export

Δημοσίευση από unreal » 12 Δεκ 2007 19:42

Hello παιδιά!
Έχω ένα πρόβλημα με το 3D Studio MAX..
Δεν μπορώ να κάνω export τα normals ενος αντικειμένου!
Αυτο που κάνω είναι:
1)φτιάχνω έναν απλό κύβο
2)παω στον Edit Nornals Modifier
3)Εκεί προς έκληξη μου βλέπω ότι έχει τρία normals ανά vertex :S
4)Αφού προσπεράσω το παραπάνω αρχίζω και κουνάω τα normals και μετα κάνω export σε OBJ format..
5) ανοίγω το OBJ αρχείο με ενα notepad και βλέπω όχι 24 normals που έβλεπα μέσα στο 3dsmax αλλά 8! ( αν και το σωστό πράγματι είναι 8 )
αλλά οι συντεταγμένες είναι εντελός "γεία σου":
vn 0.000 -1.571 -0.000
vn 0.000 -1.571 -0.000
vn 0.000 -1.571 -0.000
vn 0.000 -1.571 -0.000
vn 0.000 1.571 -0.000
vn 0.000 1.571 -0.000
vn 0.000 1.571 -0.000
vn 0.000 1.571 -0.000
# 8 vertex normals

Τί πρέπει να κάνω έτσι ώστε να "δω" 8 normals μέσα απο το 3D SMAX και αφού τα κουνίσω να τα κάνω export και να γίνουν export κανονικά?

Δεν νομίζω ότι φταιει ο OBJ Exporter... γιατι και σε ASE format τα ίδια λάθος normals μου βγάζει :(

καμιά ιδέα κανείς?
Είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ απο 3DSMAX! :/ (το 2008 εχω btw)

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Πρόβλημα με 3D Studio MAX Export

Δημοσίευση από Frruger » 13 Δεκ 2007 10:48

O Edit Normals Modifier ουσιαστικά αφορά τo Smoothing μεταξύ των Faces.
Σου επιτρέπει να έχεις έλεγχο στα Vertex Normals όταν θες να κανείς Export το αντικείμενο σου σε Game Engine που υποστηρίζει Specified Normals
(μπες στον κόπο και διάβασε το Help File για τον συγκεκριμένο Modifier είναι πολύ εκτενές και κατατοπιστικό)

Για κανονικά Vertex Normals σωστός αριθμός είναι όσα τα και τα Vertex (8 για Box) αλλά τα κανονικά Vertex Normals μπορείς να τα υπολογίσεις
(normalized average ) από τα Face (Surface) Normals

Καντο Export σε FBX με ενεργοποιούμενη την επιλογή Export to ASCII Format.
Καταλαβαίνει Vertex Normals το FBX (δεν χάνονται οι τροποποιήσεις στο Export- Import)

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης