Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
dkyr
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 10:21

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από dkyr » 21 Ιαν 2008 10:35

Πρόκειται να ανεβάσω ένα site στο οποίο έχω σχεδιάσει ένα σύστημα με το οποίο όποιος θέλει θα μπορεί να αγοράζει διαφημιστικό χώρο αυτόματα. Η χρέωση και η πληρωμή θα γίνονται online και αυτό που με προβληματίζει είναι η έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών. Δεν θέλω κάθε φορά να αναγκάζομαι να γράφω την απόδειξη και μετά να την στέλνω ταχυδρομικώς καθώς αυτό είναι χρονοβόρο και επιπλέον έξοδο. Θα ήθελα να μπορώ να εκδίδω αποδείξεις παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικά και να τις στέλνω μέσω email. Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρω πώς γίνεται κάτι τέτοιο ώστε να είμαι σωστός με την εφορία.

Άβαταρ μέλους
Giannis78
Δημοσιεύσεις: 1334
Εγγραφή: 11 Οκτ 2005 12:45
Τοποθεσία: Assigned by DHCP
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από Giannis78 » 21 Ιαν 2008 12:25

Γίνεται και από excel μπορείς.
Απλά χρειάζεσαι να προμηθευτείς ένα μηχανάκι θεώρησης από κάποια εταιρία και να μπορούν από την εταιρία να σου πιστοποιήσουν την χρήση φορολογικού μηχανισμού με excel.
WebHosting Services
http://www.intechs.gr

ernesto_che
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006 21:41
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από ernesto_che » 23 Ιαν 2008 09:37

Καλημέρα.
Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγισης.
Αν γνωρίζετε κάποια εταιρεία η κάποιο site που μπορώ να μάθω περισσότερα πολύ θα
με βοηθούσε.

Ευχαριστώ

dkyr
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 10:21

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από dkyr » 23 Ιαν 2008 14:22

ernesto_che έγραψε:Καλημέρα.
Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγισης.
Αν γνωρίζετε κάποια εταιρεία η κάποιο site που μπορώ να μάθω περισσότερα πολύ θα
με βοηθούσε.

Ευχαριστώ
Από μία σχετική έρευνα βρήκα το http://www.kenix.gr/ το οποίο είναι μίας εταιρείας που προμηθεύει σχετικό λογισμικό και μηχανήματα. Δεν έχω επικοινωνήσει όμως μαζί τους γιατί δεν ενδιαφέρομαι για το άμεσο μέλλον. Ελπίζω να βοήθησα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από cdhyper » 23 Ιαν 2008 16:42

Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Απλά όταν εκτυπώνεις το τιμολόγιο δεν το εκτυπώνεις σε printer αλλά σε pdf. Φορολογικό μηχανισμό χρειάζεσαι και ένα καλό πρόγραμμα να κόβεις τιμολόγια.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

ernesto_che
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006 21:41
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από ernesto_che » 19 Φεβ 2008 09:52

Βρήκα μια εταιρεία η οποία δίνει το πρόγραμμα έναντι ελαχίσου ποσού (καθαρά τυπικό το ποσό) αλλά λεεί οτι μετά πρέπει να έχεις support με αυτούς έναντι 250€ / έτος.
Περίεργο δεν ακούγεται? Ο φορολογικός μηχανισμός μου είπαν κοστίζει 700€, ισχύει κάτι τέτοιο?

alexsoft

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από alexsoft » 19 Φεβ 2008 11:37

ernesto_che έγραψε:Βρήκα μια εταιρεία η οποία δίνει το πρόγραμμα έναντι ελαχίσου ποσού (καθαρά τυπικό το ποσό) αλλά λεεί οτι μετά πρέπει να έχεις support με αυτούς έναντι 250€ / έτος.
Περίεργο δεν ακούγεται? Ο φορολογικός μηχανισμός μου είπαν κοστίζει 700€, ισχύει κάτι τέτοιο?
1) Το Soft1 100 το οποίο υποστηρίζω και εγώ στην Αλεξανδρούπολη κοστίζει μέσω του συνδρομητικού μοντέλου διάθεσης (ASK) 260 Ευρώ / έτος. Απο υπηρεσία περιλαμβάνεται μόνο το στήσιμο του προγράμματος, έναρξη εταιρείας και άνοιγμα χρήσης. Για τα υπόλοιπα ή τα κάνεις μόνος ή πληρώνεις παραπάνω.

2) Ο Φορολογικός μηχανισμός Casio FP500 κοστίζει 550 Ευρώ εφάπαξ.
Περιλαμβάνει και την πλήρη εγκατάσταση και παραμετροποίηση του.

Σύνολο 810 Ευρώ + ΦΠΑ 19%.

Είναι μια καλή τιμή για μηχανογραφική έκδοση στοιχείων.
cdhyper έγραψε:Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Απλά όταν εκτυπώνεις το τιμολόγιο δεν το εκτυπώνεις σε printer αλλά σε pdf. Φορολογικό μηχανισμό χρειάζεσαι και ένα καλό πρόγραμμα να κόβεις τιμολόγια.
Ακριβώς. Εκδίδεις πρώτα στον φορολογικό μηχανισμό και τον Fiscal εκτυπωτή το επίσημο παραστατικό ώστε να πάρει ψηφιακή υπογραφή και εν συνεχεία το βγάζεις σε μορφή pdf, html, word, excel.... ότι θέλεις. Ώστε να το πάρει μέσω internet και ο πελάτης.

Άβαταρ μέλους
Giannis78
Δημοσιεύσεις: 1334
Εγγραφή: 11 Οκτ 2005 12:45
Τοποθεσία: Assigned by DHCP
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από Giannis78 » 07 Δεκ 2009 14:52

Δειτε και αυτό πολυ καλο application
http://www.sliqtools.co.uk/
WebHosting Services
http://www.intechs.gr

1host
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: 30 Αύγ 2008 15:36
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από 1host » 07 Δεκ 2009 23:22

Το χρησιμοποίησες;
Γενικά, δουλεύουν όλα με το Ελληνικό σύστημα;
1HOST Υπηρεσίες Φιλοξενίας | Ανανεωμένες υπηρεσίες & υποδομή σε συνδυασμό με εξειδικευμένο support. www.1host.gr
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Giannis78
Δημοσιεύσεις: 1334
Εγγραφή: 11 Οκτ 2005 12:45
Τοποθεσία: Assigned by DHCP
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από Giannis78 » 07 Δεκ 2009 23:25

safos einai mia xara.
WebHosting Services
http://www.intechs.gr

koyan
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Ιαν 2010 15:51

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από koyan » 18 Ιαν 2010 15:58

χμμμ... στο http://www.technosoft.gr/faq.htm#26 διαβάζω:
26. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη ότι ένας φορολογικός μηχανισμός δουλεύει σωστά με ένα πρόγραμμα λογιστικής;
Ο φορέας της έγκρισης καταλληλότητας του φορολογικού μηχανισμού δηλώνει στην αρμόδια επιτροπή τα ονόματα και τον αριθμό έκδοσης των εφαρμογών που συνεργάζονται με τον συγκεκριμένο φορολογικό μηχανισμό, άρα αναλαμβάνει ευθύνη για τη σωστή συνεργασία του λογισμικού με τον μηχανισμό του.
Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα που αναφέρεις (έχει πολύ μικρό κόστος, και θέλω να μπορώ να βγάλω τα τιμολόγια σε pdf και όχι εκτυπωμένα), ποιόν μηχανισμό χρησιμοποιείς ο οποίος να έχει δηλώσει την εφαρμογή σου ως πιστοποιημένη?

vadim
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2010 10:49

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από vadim » 02 Ιούλ 2010 11:22

επαναφέρω το θέμα αυτό καθώς με ενδιαφέρει και εμένα η χρήση του προγράμματος
από όσα είδα στην demo έκδοση το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν διαθέτει δυνατότητα εκτύπωσης ψηφιακής υπογραφής που παράγεται από τον φορολογικό μηχανισμό

εάν υπάρχει κάποιος που το χρησιμοποιεί ήδη ας μας δώσει τα φώτα του

K_Dimitris
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010 20:23
Τοποθεσία: Αγ.Δημήτριος
Επικοινωνία:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Δημοσίευση από K_Dimitris » 05 Δεκ 2010 22:15

Γειά σας , είμαι καινούργιος στο forum και θα ήθελα να αναφέρω μερικά πράγματα για τους φορολογικούς μηχανισμούς. Είμαι σύμβουλος μηχανοργάνωσης , εξουσιοδοτημένος τεχνικός για φορολογικές Casio & Proline και παρέχω ολοκλήρωμένες λύσεις μέσα από την εταιρία μου σε επιχειρήσεις.
Οι φορολογικές μηχανές χωρίζονται σε Β! κατηγορία & Α! κατηγορία. Στην Β η φορολογική έχει έγκριση από το υπουργείο σε συνδιασμό με κάποιο πρόγραμμα τιμολόγισης, έτσι ώστε εαν θελήσετε να αλλάξτε πρόγραμμα πρέπει να αλλάξτε και φορολογική. Στην Α κατηγορία η φορολογική έρχετε με δικό της driver και λειτουργεί ανεξάρτητα από το πρόγραμμα.
Τώρα όσο αφορά την Casio FP600 λειτουργεί δεσμεύοντας κάποιο fake εκτυπωτή στον οποίο η εφαρμογή της τιμολόγισης στέλνει τις εκτυπώσεις και αφού προσθέσει την υπογραφή γνησιότητας αναδρομολογεί την εκτύπωση κάποιο φυσικό εκτυπωτή ή κάποιο PDF driver (Βλ. PrimoPDF) o οποίος παράγει το PDF αρχείο το οποίο στην συνέχεια ή το εκτυπώνει ή το σώζει ή το στέλνει με email στον πελάτη.
Τώρα όσο αφορά την εφαρμογή τιμολόγισης εαν κάποιος επιθυμεί απο την εφαρμογή μόνο την εκτύπωση των παρασταστικών μπορεί να επιλέξει ότι οικονομικότερο βρεί.Αν όμως θέλει να παρακολουθεί την εταιρία του μέσα από αυτό τότε πρέπει η επιλογή να γίνει μέσα από κρίτήρια όπως είναι η φιλικότητα , η απλότητα , ή ταχύτητα και η πληρότητα της εφαρμογής. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η επιχείρηση παντρεύεται με τη εφαρμογή αφού επενδύει όχι μόνο χρήματα αλλά και χρόνο και κόπο για να λειτουργήσει σωστά μέσα στην επιχείρηση. Ζητήστε από την εταιρία να σας δώσει ένα demo της εφαρμογής , δουλέψτε την μόνοι σας , δείτε κατα πόσο σας καλύπτει, πόσο εύκολη είναι, τι είδους υποστήριξη θα έχετε. Μπορεί σήμερα να πληρώσεται 300 - 400 ευρώ αλλά στο τέλος να είναι πεταμένα λεφτά . Δείτε το σαν επένδυση για τα επόμενα 10 χρόνια , βρείτε εφαρμογή που θα προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και θα αναπτύσετε μαζί σας.
Η σωστή & έξυπνη χρήση της τεχνολογίας ανοίγει το δρόμο της ανάπτυξης.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης