Ο λογαριασμός είναι on αλλά η σύνδεση... off!

Ανταλλαγή εμπειριών και νέα για τις τιμές των συνδέσεων ADSL, VDSL στο internet.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Ο λογαριασμός είναι on αλλά η σύνδεση... off!

Δημοσίευση από fiskilis » 02 Φεβ 2008 10:25

«Συγχαρητήρια, είστε on». Με αυτό το μήνυμα «καλοδέχονται» καθημερινά στην On Telecoms χιλιάδες νέους συνδρομητές. Κάποιοι από αυτούς όμως, σχεδόν το 29% του συνόλου των χρηστών (όπως προκύπτει από έρευνα του νέου ΙΝΚΑ), σύντομα ανακαλύπτουν πως είναι εντελώς... off!

«Περίμενα ενάμιση μήνα μέχρι να με συνδέσουν. Οσο ήμουν χωρίς τηλέφωνο έχασα πολλούς πελάτες. Από ’κεί που δεχόμουν καθημερινά δώδεκα παραγγελίες, ήρθαν μέρες που δεν έπαιρνα ούτε... δύο. Πέραν αυτού, έφτασα να πληρώνω σχεδόν 300 ευρώ το μήνα για κινητό τηλέφωνο. Το αποκορύφωμα ήταν πως τελευταία στο λογαριασμό μού χρεώνουν δύο γραμμές, ενώ έχω μια. Τους πήρα τηλέφωνο, τους έστειλα φαξ, αλλά δεν γίνεται τίποτα... Δεν δέχομαι ότι είμαστε λαός του καναπέ, αλλά και τι μπορείς να κάνεις όταν βρίσκεις όλες τις πόρτες κλειστές;»

Ο Στάμος Αργυρόπαις, ιδιοκτήτης επιχείρησης με ακουστικά βαρηκοΐας στο Παγκράτι, δεν είναι ο μόνος συνδρομητής που αντιμετωπίζει προβλήματα από εταιρεία παροχής σταθερής τηλεφωνίας. Τους τελευταίους μήνες οι καταγγελίες πολιτών κατά εταιρειών που «ευαγγελίζονται» δωρεάν, απεριόριστη τηλεφωνία, γρήγορο Ιντερνετ και χαμηλές χρεώσεις αλλά αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποσχέσεις τους έχουν πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

Για να «ακουστεί» το πρόβλημά του, αφού όπως παραδέχεται «τα βράδια με δυσκολία με έπαιρνε ο ύπνος», αποφάσισε να «ανεβάσει» τη μαρτυρία του σε γνωστό φόρουμ. Από τότε το τηλέφωνό του κάθε τρεις και λίγο χτυπά. «Σηκώνω το ακουστικό και μου λένε ότι έχουν πέσει κι αυτοί θύματα της συγκεκριμένης εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας. Βρισκόμαστε στο έλεος των εταιρειών αυτών» λέει εξοργισμένος στην «Espresso» ο κ. Αργυρόπαις. Στην πολυσέλιδη e-καταγγελία υπάρχει με ημερομηνίες και αναλυτικά γεγονότα όλο το χρονικό της ταλαιπωρίας του μέχρι να «πιάσει γρααμμή». Αρχίζει να μας τη διηγείται:

«Στις 23 Φεβρουαρίου έκανα την αίτησή μου για σύνδεση στην On Telecoms. Μέσα στο Μάρτιο αποφασίζω να αλλάξω γραφείο και παίρνω τηλέφωνο για να διορθώσουν τη νέα μου διεύθυνση. Τότε με ενημερώνουν ότι η σύνδεσή μου θα γίνει στα τέλη Απριλίου ή αρχές Μαΐου. Οι μέρες περνούν και ξαφνικά έρχεται ένας νεαρός να μου φέρει τον εξοπλισμό (μόντεμ και αποκωδικοποιητή). Πληρώνω 65 ευρώ και τα συνδέω αμέσως. Τότε διαπιστώνω ότι δεν έπρεπε να μου στείλουν το συγκεκριμένο αποκωδικοποιητή, γιατί τους ζήτησα εταιρικό και μου έφεραν οικιακό πακέτο. Στις 29 Μαΐου με παίρνουν πάλι και μου λένε: "Με γεια η καινούργια σας γραμμή". "Κυρία μου, δεν είμαι συνδεδεμένος", της λέω. Τελικά, ο τεχνικός έρχεται για τη μεταφορά στις 5 Ιουνίου. Μετά από μεγάλη αναμονή και απείρου κάλλους σκηνικά, κατάφερα τελικά να συνδεθώ τον Αύγουστο. Μέχρι τότε δεν είχα σταθερό τηλέφωνο, αφού και στον ΟΤΕ δεν μπορούσα να γυρίσω».

Χαρακτηριστική είναι και η μαρτυρία της δημοσιογράφου Μ.Κ.: «Αρχές Οκτώβρη έκανα αίτηση για σύνδεση στην On Telecoms και στις 27 έγινε η διακοπή μου από τον ΟΤΕ. Στις 29 Οκτωβρίου παίρνω ένα e-mail με τη φράση "συγχαρητήρια είστε on", ενώ η γραμμή ήταν... dead. Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω πως η κατάσταση αυτή είχε επιπτώσεις και στη δουλειά μου, καθώς αδυνατούσα να εργαστώ από το σπίτι. Μετά από πολλές ώρες στην αναμονή μέχρι να βρεθεί κάποιος να μου απαντήσει -οι οποίες, σημειωτέον, χρεώνονται- κι αφού χτύπησα πολλές πόρτες, με παίρνει τηλέφωνο ένας τεχνικός και μου ανακοινώνει ότι δεν θα έχω γραμμή ώς τις 16 Νοεμβρίου. Παρ’ όλα αυτά, μου έστειλαν λογαριασμό και για το εικοσαήμερο που δεν είχα τηλέφωνο, να πληρώσω δηλ. 49,55 ευρώ, ενώ το πακέτο μου είναι 32 ευρώ!»


Εικόνα


«Πρωταθλήτρια» παραπόνων η On και με τη βούλα του νέου ΙΝΚΑ

«Ρεβάνς» πήραν χιλιάδες καταναλωτές μετά τη δημοσιοποίηση στο Ιντερνετ της πρόσφατης έρευνας του νέου ΙΝΚΑ για τις λιγότερο αξιόπιστες εταιρείες που παρέχουν σταθερή τηλεφωνία. Ολες οι καταγγελίες που δέχτηκε το Ινστιτούτο Καταναλωτών τη χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007 καταμετρήθηκαν και στις 14 Ιανουαρίου ανακοινώθηκαν οι χειρότερες εταιρείες εναλλακτικής σταθερής τηλεφωνίας και Ιντερνετ, που κατάφεραν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να κάνουν κόλαση τη ζωή των συνδρομητών τους.

Πρόκειται για ενυπόγραφες καταγγελίες, 220 τον αριθμό, που εστάλησαν με φαξ, e-mail ή ταχυδρομική επιστολή στα γραφεία του νέου ΙΝΚΑ με πρωτοβουλία των καταναλωτών και αφορούν την καθυστέρηση για νέα σύμβαση, τα τεχνικά προβλήματα, την επιθυμία να διακόψουν τη σύνδεση λόγω προβλημάτων και τις οικονομικές διαφορές με την εκάστοτε εταιρεία.
Σύμφωνα με την ανάλυση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων, προκύπτει πως «πρωταθλήτρια» παραπόνων αναδεικνύεται η On, με ποσοστό 29%. Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Hellas On Line με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4% και η Netone με 1%.

Και σαν να μην τους έφταναν όλα τα προβλήματα στην On Telecoms, τώρα έχουν να ξεπεράσουν ακόμη ένα νέο εμπόδιο, που μπορεί να στοιχίσει στην εταιρεία ακόμη και το brand name: Σύμφωνα με απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), αλλά και δικαστηρίων, η λέξη «on» ανήκει σε άλλον χρήστη και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την On Telecoms. Η προσφυγή της εταιρείας στην ΕΕΤΤ με την οποία ζητούσε να εκχωρηθεί σε αυτή ο δικτυακός τόπος «On» απορρίφθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Τηλεπικοινωνιών και τώρα μένει να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της εταιρείας.


Νεοσύστατη Ενωση για τους «απατημένους» καταναλωτές

Ρόλο «άμεσης δράσης» για τους καταναλωτές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, που ταλαιπωρούνται από τις εταιρείες του κλάδου, φιλοδοξεί να αναλάβει η νεοσύστατη «Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών» («ΕΚ-Τήλ»). Σκοπός είναι η προστασία των δικαιωμάτων των μελών της από πράξεις ή παραλείψεις των αντίστοιχων «προμηθευτών» ή παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Εξάλλου, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η ένωση «είναι ήδη γνωστά τα ποικίλης φύσεως προβλήματα που ταλανίζουν σήμερα σημαντικό αριθμό καταναλωτών, ιδιαίτερα όσων αναζητούν σταθερή τηλεφωνία και γρήγορο Internet στον ιδιωτικό τομέα, αποδεσμευόμενοι από τις έως πρόσφατα μονοπωλιακές... αγκάλες του εθνικού οργανισμού τηλεπικοινωνιών».

Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος της προσωρινής διοίκησης της «ΕΚ-Τήλ», δικηγόρος Γιάννης Ζαρκωτός, η δικαστική εκπροσώπηση των βλαπτομένων από ένα πολυπρόσωπο «συνδικαλιστικό» φορέα, όπως είναι μια ένωση καταναλωτών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή, διαφοροποιεί κατά πολύ το όλο κλίμα διεκδίκησης των προσβαλλόμενων δικαιωμάτων των πολιτών. Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές νέων μελών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν από 9 π.μ. έως 5 μ.μ. τα προσωρινά τηλέφωνα της ένωσης: 210-3315993-4.

http://www2.espressonews.gr/default.asp ... tid=572065

Απάντηση

Επιστροφή στο “Συνδέσεις ADSL, VDSL”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες