Hotel Project

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 02 Φεβ 2008 16:03

Καλησπέρα, εδώ και 2 μήνες ασχολούμαι με το σχεδιασμό ενός ξενοδοχείου...αν και τα σχέδια δεν έχουν καταλήξει στην τελική τους μορφή, επιχειρώ να στήσω κάποιους χώρους, μελετώντας το ύφος που θα έχουν...ιδού κάποιες εικόνες...παρατηρήσεις επιθυμητές, αφού είναι WIP...

Στα renderings δεν πέρασα όλα τα υλικά, ενώ δεν ασχολήθηκα με το εξωτερικό-τα εσωτερικά με ενδιαφέρουν...Παρόλα αυτά, βλέπω ότι κάτι του λείπει, αλλά δε μπορώ να βρω τι ακριβώς...
Συνημμένα
typical hotel room midjan2008_finalising i.jpg
typical hotel room midjan2008_finalising ii.jpg
typical hotel room midjan2008_finalising iii.jpg
typical hotel room midjan2008_finalising iv.jpg
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Tasos-21

Hotel Project

Δημοσίευση από Tasos-21 » 02 Φεβ 2008 16:34

Για να συμπληρωθεί αυτό το κάτι που λείπει, θα πρέπει πρώτα βάλεις όλα τα textures στα υλικά σου, ώστε να δείχνει πιο γεμάτο...

Επίσης, καλό θα ήταν, κάποιος επιπρόσθετος βαθμός διακόσμησης, όπως π.χ. κάποιο κομοδήνο με βάζο με λουλούδια, κάποιο κάδρο με ένα ωραίο τοπίο με θέα στην θάλασσα, ίσως...

Γενικότερα, οτιδήποτε θα μπορούσε να προκαλέσει ζωντάνια και ενδιαφέρον στον "πελάτη"...

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Hotel Project

Δημοσίευση από ne3go » 02 Φεβ 2008 18:09

Χωρίς να έχω καμία σχέση με arch-viz το render μου φαίνεται πολύ καλό (αρκετά ρεαλιστικό). Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το παρκέ (το texture με τις έντονες αντιθέσεις δεν ταιριάζει) και τα καδρόνια στην οροφή δεν έχουν υφή. Τί renderer χρησιμοποίησες και με ποιές ρυθμίσεις? Τώρα ψάχνομαι και γώ με τον Mental Ray και αντιμετωπίζω αρκετά προβληματα!

Tasos-21

Hotel Project

Δημοσίευση από Tasos-21 » 02 Φεβ 2008 18:37

Επίσης, να προσθέσω ότι, τα φώτα στο ταβάνι στην τελευταία εικόνα (κάτω-κάτω), δεν δείχνουν να συνδέονται με την όλη σύνθεση... Είτε διότι δεν γίνονται αισθητές οι σκιές είτε διότι τα φωτάκια έχουν κλίση ακριβώς κάθετα ως προς την στέγη... Αυτό δημιουργεί μία αίσθηση συμμετρίας, αλλά όχι και ρεαλισμού...

Επίσης, φαίνονται σαν σίδερα... Καλύτερα να τα βάλεις να διακρίνονται ελαφρά σαν να κρέμονται... Πιστεύω να με κατανοείς, ως κάποιο βαθμό...

Συγγνώμη που κατακρίνω, αλλά προσπαθώ να βοηθήσω στη βελτίωση της σκηνής...

EDIT: Τέλος, όπως τόνισε και ο ne3go, ορισμένα αντικείμενα, όπως π.χ. η στέγη και τα δοκάρια, δεν έχουν υφή και φαίνονται σαν σίδερα βαμένα σε χρώμα ξύλου... Πρέπει να κάνεις κάτι, ώστε να "σπάσει" αυτή η λεία επιφάνεια...

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 02 Φεβ 2008 18:43

THNX για τα καλά σχόλια....κλασικά Vray το δουλεύω (GI: light cache-irridiance map, Color Mapping: HSV Expotensial, Antialiasing Filter: τα "μανίσια"- είμαι στόκος σε αυτό..., VraySky, Vray Physical Camera, αν θυμάμαι καλά έχω ενεργοποιήσει και το skylight override)

..το Mental ray δεν με επεισε στα εσωτερικά του-στα εξωτερικά αντίθετα μου φαίνεται ότι τα πάει καλύτερα...

Όντως τα δοκάρια φαίνονται ψεύτικα-δεν έχω βρει κάποιο texture που να ταιριάζει - όχι ότι τρελάθηκα στο ψάξιμο. Σίγουρα θα πρέπει να πάρει ο χώρος και μερικά μικροαντικείμενα-έχεις δίκιο Βαγγέλη...

Το όλο concept θέλουμε να έχει έναν coyntry-minimal χαρακτήρα (αδόκιμος για την "στιβαρή" αρχιτετκτονική όρος, αλλά έτσι συνεννοούμαστε)...το οικόπεδο είναι ορεινό, οπότε πιστεύω ότι δεν σηκώνει πολλά "κρύα" υλικά...
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 02 Φεβ 2008 18:49

tasos-21 έγραψε:Επίσης, να προσθέσω ότι, τα φώτα στο ταβάνι στην τελευταία εικόνα (κάτω-κάτω), δεν δείχνουν να συνδέονται με την όλη σύνθεση... Είτε διότι δεν γίνονται αισθητές οι σκιές είτε διότι τα φωτάκια έχουν κλίση ακριβώς κάθετα ως προς την στέγη... Αυτό δημιουργεί μία αίσθηση συμμετρίας, αλλά όχι και ρεαλισμού...

Επίσης, φαίνονται σαν σίδερα... Καλύτερα να τα βάλεις να διακρίνονται ελαφρά σαν να κρέμονται... Πιστεύω να με κατανοείς, ως κάποιο βαθμό...

Συγγνώμη που κατακρίνω, αλλά προσπαθώ να βοηθήσω στη βελτίωση της σκηνής...
Βαγγέλη μου απο τη στιγμή που κάποιος εκθέτει "δημόσια" το έργο του, πρέπει να είναι δεκτικός σε κάθε είδους γνώμη! Μη σου πω ότι πρέπει να αναζητεί τις παρατηρήσεις-ώστε να βελτιώνεται. Δεν με κατακρίνεις πάντως...τα σχόλια σου είναι πολύ εύστοχα.

Δεν κατάλαβα ποια ακριβώς φώτα λες ( αυτά που είναι μπροστά απο τον καθρέπτη?).. Το μεταλλονίκελ το αναζητούμε πάντως..
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από EneMe » 04 Φεβ 2008 16:32

Το ξύλο με την πέτρα κάνουν αντίθεση ("ζεστός" και "ψυχρός" χώρος). Είναι επιθυμητό αυτό;

Γενικά, το feeling του χώρου πώς θα είναι;

Αυτό το "τζακοειδές" αν κι εντυπωσιακό, είναι κάπως απόμακρο από τα υπόλοιπα στοιχεία του χώρου.
Δένει κάπως με τα spot lights και τον full height καθρέφτη -ως μοντέρνα στοιχεία-, αλλά πραγματικά, δεν μπορώ να πιάσω το feeling που μου δίνει ο χώρος...

Ποιά είναι η σκέψη, τι θα πρέπει να αποπνέει το δωμάτιο;

Σαν δουλειά, πάρα πολύ καλή μέχρι στιγμής, έτσι; Οι προβληματισμοί μου είναι διακοσμητικού/αισθητικού/λειτουργικού προσανατολισμού! ;-)

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 04 Φεβ 2008 18:15

...ωπ καλώς τον...πως πάει η θητεία??? Πάντα εύστοχα σχόλια... Για να πω την άλήθεια είμαι στόκος στα "διακοσμητικά" (στη σχολή το λέγαμε αρχιτεκτονική μικροπεριβάλλοντος, αλλά μεταξύ μας δεν ήταν και το καλύτερο μου)....

Το ξενοδοχείο είναι σε 1200 μ υψόμετρο σε ορεινή περιοχή (με χιονοδρομικά κτλ)...η όλη αίσθηση θελουμε να παραπέμπει τόσο σε "παραδοσιακές" εικόνες, όσο και σε "design" λύσεις...για να συννενοούμαστε το ονομάσαμε coyntry design.... Ενισχύω τον coyntry χαρακτήρα με τη χρήση πέτρας και ξύλου (επιθυμητή η δευτερεύουσα αντίθεση ζεστού-κρύου), αφήνοντας το γενικότερο σχέδιο (όπως και τις σταθερές κατασκευές) να αναλάβουν να δώσουν την "design" πινελιά....

Ψαχνόμαστε, ψαχνόμαστε.....
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από EneMe » 04 Φεβ 2008 20:15

Δεν έχω τον χρόνο για να αναλύσω τώρα, ελπίζω να επανέλθω σύντομα...

Σύντομα:
- ένας χώρος με τόση πέτρα δεν είναι εύκολο να ζεσταθεί... θέλετε τόση πέτρα; αυτή την πέτρα; ως επένδυση, θα πρέπει να προσέξετε το πάχος...

- ένα τέτοιο τζάκι δεν έχει την απόδοση που θα θέλαμε για ορεινή περιοχή... ή τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα! επίσης εκεί που είναι δεν λειτουργεί ως "εστία" (το να μαζευτούν οι ένοικοι μπροστά του και να χαζέψουν την φωτιά, καταλαβαίνεις). Μήπως θα έπρεπε να κινηθείτε προς ποιο designάτο (μεταλλικό αναρτόμενο) ή σε κάτι πιο παραδοσιακό και καλόγουστο αλλά και "δύσκολο" (θέλει χτιστή καμινάδα και θα ανακατέψει πολύ τα αρχιτεκτονικά και τα στατικά.)

- για τα φώτα... αποφύγετε τα leds και ledlights... στο βουνό θέλεις πάντα ένα "ζεστό" φως που το δίνουν μόνο οι λάμπες πυρακτώσεως... Αν δεν τις θέλετε, θα χρειαστεί προσεκτική μελέτη φωτισμού...

Γενικά, προσεκτικά βήματα γιατί το "designάτο" δεν δένει εύκολα με το βουνό και την φύση γενικότερα, εύκολα μετατρέπεται σε κιτς! Η ιδέα σας όμως είναι πρόκληση!

Υγ: Για το εξωτερικό του κτιρίου ίσως χρειαστεί να προσέξετε τα σχέδια αν ο χώρος είναι εντός ζώνης οικισμού που υπόκειται σε περιορισμούς παραδοσιακού ύφους ή/και πρέπει να περάσει η μελέτη από αρχιτεκτονική επιτροπή πολεοδομίας... ;-)

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 04 Φεβ 2008 20:49

Ενδιαφέροντες προβληματισμοί...

-Το κτίριο θα έχει επιδαπέδια θέρμανση (αν και αρχίζω να αμφιβάλλω για την αποτελεσματικότητα της), τα τζάκια θα περιοριστούν στο διακοσμητικό της υπόθεσης (και εδω έχω μια σχετική ένσταση), χοντρά χοντρά πληροφορήθηκα ότι για τέτοιους χώρους (γύρω στα 20 τ.μ.) αρκεί εστία διαστάσεων 70χ80. Μιλάμε πάντα για προκατασκευασμένα (οπότε το στερεό μου πιθανότατα πάει στράφι). Αν χρησιμοποιώ τον όρο σωστά θα εφαρμοστεί γεωθερμία (το οικόπεδο γειτνιάζει με ρέμα - στα 1,5- μέτρα βάθος βρίσκεις νερό).

-Ατυχώς η πέτρα είναι επένδυση -ως εραστής του μοντερνισμού προτιμώ λίθινη τοιχοποιία (στα μειον της βέβαια πάω πάσο). Προτιμώ μεγάλο πάχος, ώστε να δείχνει όσο το δυνατό πιο φυσική...

-Λόγω του ότι τα ελάχιστα δωμάτια (βάση του ΦΕΚ) προκύπτουν να έχουν διαστάσεις της τάξης 3.4χ4.8, με προβληματίζει η χρήση παραδοσιακών φωτιστικών (αναρτώμενα απο την οροφή...). Οι κλασικές λάμπες πυρακτώσεως με βρίσκουν αντίθετο λόγω κατανάλωσης (ορθώς βέβαια θα μου ανταπαντήσεις ότι τα προβολάκια είναι εξίσου ενεργοβόρα).

- Θέλω να αποφύγω το πολύ μπιχλιμπίδι, θεωρώ ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα αποφυγής του κιτς...απο την άλλη αν μείνει τελείως άδειο - minimal, τότε θα έχουμε πρόβλημα "ψυχρότητας¨στην αίσθηση..

-Τα εξωτερικά και αν σηκώνουν συζήτηση...το οικόπεδο είναι εντός ζώνης, εκτός οικισμού. Άλλοι λένε ότι δε περνά ΕΠΑΕ (λόγω ΕΟΤ) άλλοι λένε ότι μετά τον ΕΟΤ έχει και ΕΠΑΕ (εκεί θα γελάσουμε). Δε θέλω με τίποτα μια ρουστίκ λύση. Στην ίδια περιοχή, όσα "παραδοσιακά" ξενοδοχεία έχουν ανεγερθεί μοιάζουν περισσότερο με ορφανοτροφεία της εκκλησίας, παρά με ξενοδοχεία του 21ου αιώνα...

Είναι πρόκληση το πάντρεμα όλων αυτών των "θέλω". Αν αναλογιστείς ότι αυτή είναι και η πρώτη μου μελέτη, καταλαβαίνεις που "έμπλεξα"...ευτυχώς τα βρίσκουμε με τους ιδιοκτήτες, οπότε έχω την άνεση να το δουλεύω -σχεδόν- ακαδημαϊκά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NikoSokiN την 04 Φεβ 2008 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από EneMe » 04 Φεβ 2008 21:23

Το σίγουρο είναι ότι περνά από ΕΠΑΕ!

Πρώτα από ΕΟΤ και μετά από ΕΠΑΕ.

Αυτοί που λένε ότι δεν περνά ΕΠΑΕ το λένε επειδή στην πράξη, αν έχει δώσει έγκριση ο ΕΟΤ, δίνει και η ΕΠΑΕ, δεν την πολυνοιάζει, μιας και τα περισσότερα συγκροτήματα είναι απλά.

Αν όμως στον ΕΟΤ δουν "τολμηρά" παντρέματα αισθητικής, μοντερνισμούς, κλπ, ρίχνουν το μπαλάκι στην ΕΠΑΕ.

Γι'αυτό οι μισοί σου λένε "έτσι" και οι άλλοι μισοί "γιουβέτσι".

Άρα και σε αυτό το θέμα θέλεις προσοχή!

Tip: Κλασσικό "πρόβλημα" είναι τα κουφώματα. Τα λευκά αλουμινίου που είναι της μόδας πολύ δύσκολα "περνάνε"... Τα συρόμενα ούτε που να τα σκεφτείς (έχεις και απώλεια θερμότητας).

Υγ: Σε ποια περιοχή θα γίνει, αν επιτρέπεται;

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 04 Φεβ 2008 21:31

Τσέκαρε τα p.m. σου...υπάρχει μια σχετική μυστικότητα ακόμα για το θέμα....
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από Lazor » 04 Φεβ 2008 21:38

Πολύ ωραίο NikoSokiN :clap: Ως συνολο - συνδιασμό πέτρας και ξύλου μου αρέσει πολύ και είναι αυτο που θα ήθελα να δω σε ένα ξενοδοχείο σε κάποιο βουνό :wink: Η πέτρα στον τοίχο όμως φαίνεται πολύ 2D - αν εβαζες ένα bump map κτλ το render Θα ήταν πολύ καλυτερο.

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Hotel Project

Δημοσίευση από NikoSokiN » 04 Φεβ 2008 22:05

ΤΗΝΧ...Σύντομα θα έχουμε "upgrade"...το Σαβ/κο αφιερώθηκα στο zbrush και παρέκλεινα λίγο των υποχρεωσεων μου....
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες