Δυναμικές Δομές Δεδομένων (C++)

Συζητήσεις για την γλώσσα C και C++

Συντονιστές: Super-Moderators, WebDev Moderators

Απάντηση
zerard

Δημοσίευση από zerard » 05 Φεβ 2008 18:52

Καλησπέρα,
Είμαι μαθητής 3ης Λυκείου και μαθαίνω C++ για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής. Δεδομένου οτι δωρεάν στο internet δεν υπάρχουν πολλά αξιόλογα αναγνώσματα (και οι σημειώσεις των ελληνικών πανεπιστημίων ομολογώ δεν με έχουν βοηθίσει) στιρήζομαι κυρίως στο αγγλικό tutorial του www.cplusplus.com. Επειδή όμως δεν είμαι και τέλειος γνώστης αγγλικών θα ήθελα αν μπορείτε να μου κάνετε μια μικρή εισαγωγή στις Δυναμικές Δομές Δεδομένων και στον τρόπο (χωρίς πολλές λεπτομέρειες) λειτουργίας τους. Σε αναμονή της απάντησης σας,
Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
Kainourios
Ruby Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Kainourios » 05 Φεβ 2008 19:28

Δε ξέρω αν έχεις δει τις σημειώσεις αυτές, νομίζω όμως ότι είναι αρκετά καλές και σχετικά λίγες (100 σελίδες περίπου οι οποίες οι 50-60 είναι κώδικας και οι άλλες εξήγηση). Νομίζω άνετα διαβάζονται σε μια μέρα.

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator

Δημοσίευση από soteres2002 » 05 Φεβ 2008 21:04

Φίλε, αν θες να μάθεις σχετικά με τη δυναμική δέσμευση σε C/C++ μπορείς να παρακολουθήσεις από μόνος σου το μάθημα C II που διδάσκεται στο τμήμα πληροφορικής, πανεπιστήμιο Ιωαννίνων από τον καθηγητή Απόστολο Ζάρρα. Στη σελίδα http://cs.uoi.gr/~zarras/c-progr.htm θα βρείς διαφάνειες σχετικά με τη δυναμική δέσμευση καθώς και δυνατές ασκήσεις πάνω σε αυτά. Η δυναμική δέσμευση με C είναι εκεί που πρέπει να αρχίσεις και μπορείς να τα ενσωματώσεις και στον C++ κώδικά σου. H χρήση new και delete για δυναμική δέσμευση και καταστροφή αντικειμένων δεν θα σε βοηθήσει να μάθεις πώς δουλεύουν αυτά εσωτερικά.