Distributed rendering ?

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από paink1ller » 22 Φεβ 2008 01:11

Παιδια εχει δοκιμασει κανεις Distributed rendering ?
Πχ εχω 3 pc, μπορω να τα ενωσω για να κανουν render ενα frame και τα 3 μαζι?

Υπαρχουν κερδη στην ταχυτητα ? αξιζει δηλαδη ή κανουν κοινα μονο το τελικο render και οχι τα διαφορα calculations για photon mapping κτλ?

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από fotis3d » 22 Φεβ 2008 02:04

Υποθετω οτι μιλας για Vray .
φαντασου οτι λειτουργει καπως ετσι . εχεις 1 server kai 4 slave . ας πουμε οτι ειναι ολα 2πυρηνα . στο πρωτο εχεις ανοιχτη τη σκηνη σου κανονικα , ενω στα υπολοιπα εχεις τρεξει το vrayspawner . μολις πατησεις render στο 1ο δινει τη σκηνη και στα υπολοιπα αλλα κανουν ολα μαζι render στο 1ο . δηλαδη θα δεις να κανουν render συνολικα , αν τα βαλεις ολα , 10 buckets .

Περισσοτερες πληροφοριες εδώ


O backburner βασικα ειναι καλυτερος , εννοοντας ποιο σταθερος και σιγουρος .

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από paink1ller » 22 Φεβ 2008 20:40

Σ'ευχαριστω φιλε μου για τις πληροφοριες.

Να σε ρωτησω κατι ακομη... Γινεται να χρησιμοποιησω τον buckburner για render με vray ή μονο με τον scanline/mentalray δουλευει ?

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από fotis3d » 22 Φεβ 2008 22:00

οχι γινεται κανονικα . Vray και Backburner . εγω ετσι το δουλευω με 8 μηχανακια . γιατι το distributed παρουσιαζει προβληματα γενικα .

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από paink1ller » 27 Φεβ 2008 03:31

Tελικα σε ακουσα και αρχισα κατευθειαν με τον backburner !
Πολυ δυνατο εργαλειο εχω ενθουσιαστει. Εβαλα 3 pc (2 core duo και εναν athlon XP) να κανουν render μαζι μια σκηνη και τελειωσε μπαμ μπαμ.
Βεβαια απο οτι καταλαβα το καλυτερο ειναι να εχεις ιδιας επεξεργαστικης ισχυς μηχανακια γιατι πχ πολλες φορες τα 2 core duo τελειωνουν και περιμενω τον athlon, ειδικα αμα πεσει σε κανα σημειο με reflections+refractions+caustics αστα να πανε...

Το καλο ειναι οτι μπορω να στειλω για render την εικονα στους αλλους και να συνεχισω να δουλευω στο pc μου και οχι να καθομαι να το κοιταω σαν μ....ας οπως παλια.

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

Distributed rendering ?

Δημοσίευση από fotis3d » 27 Φεβ 2008 09:47

ναι ειναι καλυτερο τα ιδιας ισχυς μηχανηματα . αλλα κι ετσι γλυτωνεις χρονο .

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες