Σπίτι σε 3ds Max

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από arspi » 27 Φεβ 2008 23:10

Είναι η πρώτη δουλειά που κάνω στο 3ds Max. Μπορείτε να με βοηθήσετε να την καλυτερέψω;
Συνημμένα
Spiti.jpg

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004 00:14
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από Hermeia » 28 Φεβ 2008 09:33

Μάλλον κάτι άλλο ρωτάς, αλλά

- οι πόρτες δείχνουν σαν αυτοκόλητα ή ζωγραφιστες επειδή.. α. δεν πατάνε στο πάτωμα (τα σπίτια δεν έχουν κατωκάσια στις πόρτες, μόνο στα καραβια..)
και β. δεν έχουν βάθος, σκιά.. (οι πορτες συνηθως ειναι λιγάκι πιο μέσα από τον τοίχο)

- οι σκιές δεν είναι συνεπείς με εαυτές.. πχ. η σκιά του μπαλκονιού στο έδαφος είναι πιο μπροστά απο τη σκιά του στον τοίχο!!! .. κλπ. ιδιαίτερα στις σκιές του αρ. μπαλκονιού
Μετά για να "ζωντανέψει" θελει καμιά "ανθρώπινη" λεπτομέρεια, πχ. μια γλάστρα δίπλα στην πόρτα ή στο παράθυρο (ποιο παράθυρο?), ένα φως πάνω απο (τη μία) πόρτα, ένα ανθρωπάκι..

Καλά το πας για πρώτο σίγουρα
- απλά αναρωτιέμαι για τις σκιές.. δεν υποτίθεται πως τις βάζει το πρόγραμμα ?
Hermeia the InfoSharer
Η Γνώση είναι Δύναμη
Εικόνα

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από Frruger » 28 Φεβ 2008 10:05

Hermeia έγραψε: - απλά αναρωτιέμαι για τις σκιές.. δεν υποτίθεται πως τις βάζει το πρόγραμμα ?
To Shadow Bias πρέπει να μικρύνει για να έρθουν οι σκιές (0.1 καλό είναι)

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από paink1ller » 28 Φεβ 2008 10:48

Οι σκιες τριγωνομετρικα ειναι ΟΚ και οπως πρεπει να ειναι στην πραγματικοτητα. Ειναι διαφορετικα επιπεδα ο τειχος και το εδαφος πισω, δεν μπορουν να ειναι ευθυγραμμισμενες.

Καλο ειναι για πρωτη δουλεια. Αμα δεν βαριεσε κοψε τις πορτες και φτιαξε κανονικες. Επισης για αρχη βαλε κανενα bump map στους τειχους να μην δειχνουν τοσο autocad χεχε.

Τον default renderer του max χρησιμοποιησες?

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από EneMe » 28 Φεβ 2008 12:15

Έχω την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά με τα ύψη...

Ποιό είναι το ύψος ορόφου; Επίσης αυτό με τα "κατωκάσια" μεταφράζεται ως εξής: Κάθε όροφος κατά τον σχεδιασμό περιλαμβάνει του τοίχους (σαν καθαρό ύψος) και το πάχος της πλάκας οροφής. Το δάπεδο του ισογείου δηλαδή είναι αυτό που φαίνεται αφύσικο σε αυτό που μας δείχνεις...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από Frruger » 28 Φεβ 2008 14:52

paink1ller έγραψε:Οι σκιες τριγωνομετρικα ειναι ΟΚ και οπως πρεπει να ειναι στην πραγματικοτητα.
Κοίτα την σκιά του μπαλκονιού, ξεκινά λιγάκι παρακάτω από το σημείο που το μπαλκόνι συναντά τον τοίχο.

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από NikoSokiN » 28 Φεβ 2008 16:12

Καλωσόρισες arspi και καλή αρχή...γνώμη μου είναι να κάνεις κάτι που δεν έκανα: να τα πάρεις με τη σειρά.

Η προσπάθεια σου για αρχή είναι πολύ καλή, αλλά το κεφάλαιο που ανοίγεις είναι τεράστιο...στο δρόμο για ένα καλό φωτορεαλισμό έχεις πολλά ζητήματα να λύσεις και η λογική του λίγο απ' όλα δεν δίνει πάντα σωστά αποτελέσματα.

Γνώμη μου είναι να "πειραματιστείς" αυτόνομα με τις συγκεκριμένες διαδικασίες του αντικειμένου, υποβάλλοντας εαυτόν σε δοκιμασίες!!!

Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, στα πρώτα μου βήματα θα ασχολιόμουν ευλαβικά και μόνο με το modelling (όχι αυτό με τις ανορεξικές,modelling= το στάδιο του να χτίζεις το αντικείμενο σου) :D :D ....Καλό είναι να αποκτήσεις μια σχετική άνεση σε αυτό τον τομέα, πριν περάσεις στους επόμενους (lighting, mapping, texturing, rendering.....) :o

Ίσως να είναι δύσκολη μια τόσο πειθαρχημένη αντιμετώπιση, με τον καιρό θα συνηδειτοποιήσεις ότι επιβάλλεται....

Keep on.... :wink:
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από arspi » 28 Φεβ 2008 16:21

Χρησιμοποίησα τον Default Render και φταίει μάλλον το Shadow bias. Εχετε απόλυτα δίκιο για τις πόρτες όμως δεν ξέρω ακόμα να κάνω εσοχές στους τοίχους... Φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα με τα ύψη γιατί το σπίτι είναι ελαφρώς υπερυφωμένο (κατά το πάχος της πλάκας, 15εκ.) Το καθαρό ύψος κάθε ορόφου είναο 2,85μ και της πλάκας 0,15μ. Τι πρέπει να κάνω γιά να ζωντανέψουν τα χρώματα;

arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από arspi » 28 Φεβ 2008 16:44

Με ray bias 0.1
Συνημμένα
Spiti2.jpg

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από paink1ller » 28 Φεβ 2008 21:56

Frruger έγραψε:
paink1ller έγραψε:Οι σκιες τριγωνομετρικα ειναι ΟΚ και οπως πρεπει να ειναι στην πραγματικοτητα.
Κοίτα την σκιά του μπαλκονιού, ξεκινά λιγάκι παρακάτω από το σημείο που το μπαλκόνι συναντά τον τοίχο.
Eχεις απολυτο δικιο αλλα αναφερθηκα κυριως στο κατω οριζοντιο τμημα της σκιας. Αν δεν κανω λαθος η Hermeia αυτο εννουσε.
Συνημμένα
Image1.bmp

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από paink1ller » 28 Φεβ 2008 22:30

arspi έγραψε:Χρησιμοποίησα τον Default Render και φταίει μάλλον το Shadow bias. Εχετε απόλυτα δίκιο για τις πόρτες όμως δεν ξέρω ακόμα να κάνω εσοχές στους τοίχους... Τι πρέπει να κάνω γιά να ζωντανέψουν τα χρώματα;
για τις πορτες στα γρηγορα μπορεις να χρησιμοποιησεις booleans.
http://www.cglearn.com/tutorials/max3/07_boolean.html

Διαφορετικα πιο δυσκολα θα μπορουσες να κανεις "convert to poly" τους τειχους να προσθεσεις edges εκει που θες και επειτα να κανεις delete τα faces.

Θα μπορουσες να βαλεις HDRI φωτισμο για να "ζεστανει" λιγο το χρωμα.
Αμα χρησιμοποιεις τον scanline renderer πανε στo advance lighting tab και διαλεξε ειτε το light tracer(πιο ευκολα) ειτε το radiosity ωστε να δωσεις καποιο ψευτο-global illumination

arspi
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006 20:55

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από arspi » 29 Φεβ 2008 00:45

Καλυτέρεψε κάπως τώρα με τα booleans. Η σκιά είναι σωστή νομίζω διότι προβάλεται σε διαφορετικά επίπεδα, δεν μπορεί να είναι ευθεία.
Συνημμένα
Spiti3.jpg

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004 00:14
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από Hermeia » 29 Φεβ 2008 07:33

arspi έγραψε: Τι πρέπει να κάνω γιά να ζωντανέψουν τα χρώματα;

προσθεσε λίγο κόκκινο - γενικά, αλλα όχι παντού
- πχ. τα ξύλα να γινουν ένα πιο ζεστό καφέ, και στους τοίχους δοκιμασε μια πολύ-ανοιχτη κίτρινη ώχρα (όπως είναι τα περισσότερα παλιά σπίτια)
- επίσης τα κεραμίδια να γίνουν το σωστό κεραμιδί (κόκκινη ώχρα)

Βελτιώνεται πολύ (έγιναν αληθινές οι πόρτες!)
- και μην ανησυχείς για τις σκιές, είναι απλά ασυνήθιστες στο μάτι
(τελείως γωνία ο Νοτιάς.. που δεν συμβαίνει καθόλου συχνά στα αληθινά σπίτια).
Αυτό το "κάτι"-εξωπραγματικό που παίζει με τις σκιές είναι πρόβλημα του αλγόριθμου που τις υπολογίζει, κι όχι δικό σου. Απλά απόφυγε να βάζεις τον "ήλιο" (σημείο φωτισμού) πολύ κοντά στην ίδια κατεύθυνση που είναι η κάμερα - για πιο "αληθοφανεις" σκιές.

Και συγνώμη που τα λέω άσχετα.. δεν έχω ιδέα από το πρόγραμμα.. εγώ το βλέπω σαν ένα αξονομετρικό (ή προοπτικό) σχέδιο-με-χρώμα.
Hermeia the InfoSharer
Η Γνώση είναι Δύναμη
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004 00:14
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από Hermeia » 29 Φεβ 2008 08:16

paink1ller έγραψε:
Frruger έγραψε:
paink1ller έγραψε:Οι σκιες τριγωνομετρικα ειναι ΟΚ και οπως πρεπει να ειναι στην πραγματικοτητα.
Κοίτα την σκιά του μπαλκονιού, ξεκινά λιγάκι παρακάτω από το σημείο που το μπαλκόνι συναντά τον τοίχο.
Eχεις απολυτο δικιο αλλα αναφερθηκα κυριως στο κατω οριζοντιο τμημα της σκιας. Αν δεν κανω λαθος η Hermeia αυτο εννουσε.
Εκεί κάτι παίζει με τη σκιά.. στην κάτω-αρ. γωνία [δεν ξέρω πώς να βάλω εικόνες.. ]
ο τοίχος δεν έχει σκιά.. δεν φαίνεται.
Σύμφωνα με την άλλη βεράντα, όπου βλέπουμε τη σκιά του κατακόρυφου ξύλου στο πάτωμα (της βεραντας) να φεύγει αριστερά του, έτσι έπρεπε κι εδώ να υπήρχε ακριβώς παράλληλα σε κείνη τη σκιά του ξύλου-σε-οριζόντιο-επίπεδο, να υπάρχει κι εδώ η σκιά του τοίχου-σε-οριζόντιο-επίπεδο (έδαφος), και τότε η σκιά του μπαλκονιού-στο-εδαφος θα άρχιζε λογικά στο σημείο της προβαλόμενης σκιάς του τοίχου-στο-εδαφος όπου αντιστοιχεί στο σημείο που αρχίζει να σκιάζεται η ακμή του τοίχου. Αυτό λείπει τελικά, η σκιά του τοίχου στο έδαφος. Οταν το βλέπουμε, απλά κάτι δεν κολάει.. όταν μπαίνουμε στη διαδικασία σχεδίασης βρίσκουμε το λάθος.
Επειτα η σκιά στα κεραμίδια.. μας κανει να περιμένουμε γενικά περισσότερες (βαθυτερες) σκιές στα αριστερά του σπιτιού.. αλλά τα κεραμίδια δεν σκιάζονται σχεδόν ποτέ (λόγω μικρής κλίσης).. η διαφορά στις κλίσες των κεραμιδιών καλύτερα να δείχνεται με μικρότερη διαφορά στο χρώμα (το δεξί πιο φωτεινό), αλλά όχι με τόσο έντονη σκιά.
Αυτά.
Οι σκιές είναι μόρτισσες, μας παιδεύουνε, αλλά αυτές είναι που ζωντανεύουνε το ανάγλυφο.

Αμα κάνεις κέφι παιχνίδι, δοκίμασε κι ένα μικρό κεραμιδένιο πρόστεγο στη ΒΑ πόρτα, εκεί που χρειάζεται.
Μια γαρδένια δίπλα στην πόρτα (προς το βοριά), ένα τόπι λίγο πιο πέρα,
ένα μπουγαδόσκοινο στο μπαλκόνι και δυο σκηνοθετικές καρέκλες στη βεράντα.

" όταν τελειώσει ο αρχιτέκτονας, αλλάζουνε.
Ζαρώνουν, η γελούν, η ακόμα πεισματώνουν.."
Hermeia the InfoSharer
Η Γνώση είναι Δύναμη
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
NikoSokiN
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:16
Τοποθεσία: ...άστεγος..
Επικοινωνία:

Σπίτι σε 3ds Max

Δημοσίευση από NikoSokiN » 29 Φεβ 2008 15:42

Hermeia έγραψε:Αμα κάνεις κέφι παιχνίδι, δοκίμασε κι ένα μικρό κεραμιδένιο πρόστεγο στη ΒΑ πόρτα, εκεί που χρειάζεται.
Μια γαρδένια δίπλα στην πόρτα (προς το βοριά), ένα τόπι λίγο πιο πέρα,
ένα μπουγαδόσκοινο στο μπαλκόνι και δυο σκηνοθετικές καρέκλες στη βεράντα.

" όταν τελειώσει ο αρχιτέκτονας, αλλάζουνε.
Ζαρώνουν, η γελούν, η ακόμα πεισματώνουν.."
Ωραία ατάκα.... :wink:
Το μπουγαδόσκοινο πως σου ήρθε στο μυαλό??? :D Προσκυνώ!!!!! :respect:
Πότε δε μου πέρασε απο'το μυαλό κάτι τέτοιο...δεν κακό..... :wink:
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες