Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 24 Μαρ 2008 17:24

Γεια σας, ειμαι νεος στο forum και εκανα αυτο το topic για μηπως θα μπορουσατε να με βοηθισετε. Τελευταια ασχολουμαι καπως με 3δ μοντελα ενος παιχνιδου (του GTR2). Τα 3δ αρχεια που χρησιμοποιει ειναι *.gmt τα οποια με ενα προγραμματακι (3dsimed) μπορω να τα κανω .3ds και να τα ανοιξω με το 3ds max 9. Μετα απο αυτο ομως ,το 3ds max 9 μου επιτρεπει να το αποθηκευσω μονο σε αρχεια .max kai .chr η καπως ετσι χωρις να μπορω να τα φερω στην αρχικη τους μορφη δλδ ειτε 3ds. Μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε τι να κανω για να μπορω να το αποθηκευω σε 3ds αχρεια (τα οποια με το 3dsimed μπορω να τα μετατρεψω σε gmt) ? Ευχαριστω. Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από Lazor » 24 Μαρ 2008 18:56

Πηγαινε File>Export αντι για File>Save :wink:

jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 24 Μαρ 2008 19:19

Lazor έγραψε:Πηγαινε File>Export αντι για File>Save :wink:

Σε ευχαριστω παρα πολυ , λειτουργει . :D :D :D . Ομως γιατι εχει σχετικα μεγαλυ διαφορα σε μεγεθος/χωριτικοτητα απο οτι το αρχικο 3ds αρχειο ? Το αρχικο ηταν 600kb και το νεο ειναι 1,40mb , το διπλασιο δλδ. Μπορω να κανω κατι γι αυτο? Και γιατι εχει εχει ενα material παραπανω ? Δεν ξερω για το 3ds max αλλα στο 3dsimed ετσι λεγονται, εχουν την εντολη εκεινα τα μερη να καλουν καποια αρχεια εικονων για να εχουν για να εχουν την οψη τους (κατι οπως τα layers στο photoshop). Και αλλη μια αν επιτρεπεται :oops: Πως μπορω να κανω τις επιφανειεσ πιο απαλες? smooth οπως λενε στα αγγλικα. Ευχαριστω και παλι.

jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 25 Μαρ 2008 08:57

Κανεις? ΠΟρπαθησα να του κανω smooth αλλα δεν καταφερα τιποτα απολυτως , δηλαδη ειτε εκανα smooth ειτε οχι το ιδιο ηταν. Μονο με το turbo smooth ειδα οτι βγαζει πολυ περισσοτερες τελιτσες πανω στο αμαξι αλλα δεν ξερω τι να κανω παραπερα. Επισης, πριν ειχα κανει λαθος, τα 3ds που βγαινουν απο το 3ds max εχουν ιδιο μεγεθος με τα παλια, διπλασια σε χωριτικοτητα ειναι τα gmt αρχεια που βγαινουν απο τα νεα 3ds αρχεια + το οτι εχουν ενα ενα νεο material (το παλιο εχει 10 ,το νεο 11). Μπορει να γινει κατι με αυτο? Μιας και ειναι για game ,ισως να το επιβαρυνει η τπτ τετοιο . Καποια συμβουλη? Σμοοτη παντω θελει σιγουρα. :P
Συνημμένα
alfaaaaaaaa.JPG
(15.05 KiB) Μεταφορτώθηκε 210 φορές

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από paink1ller » 25 Μαρ 2008 11:38

Κοιτα το turbosmooth Θα σου αυξησει κατα πολυ το triangle count της σκηνης σου.
Θα δουλεψεις με καποια game engine ή μανησιο OpenGL/DirectX ?

Bαλε στα viewport το "show statistics" να βλεπεις ανα πασα στιγμη ποσα τριγωνα εχει το μοντελο σου.

Τωρα το smoothing ειναι ολοκληρη τεχνη. Μπορεις να κανεις επιλεκτικο turbosmoothing μονο σε καποιες περιοχες του μοντελου σου και οχι σε ολο. Λογικα ετσι οπως εινα αμα του ριξεις πανω turbosmooth θα γινει χαμος.
Μπορεις επισης να ορισεις smoothing groups για να εχεις καποιο ελεγχο της καταστασης.

Δεν καταλαβα τι εννοεις με τις τελιτσες. Κανε ενα screen shot αν μπορεις.

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από Frruger » 25 Μαρ 2008 13:09

To turbosmooth δουλεύει καλά σε Quads στο μοντέλο που βλέπω γίνεται χαμός όλα triangles είναι και με ανομοιογενή μεγέθη.
Άλλα νομίζω ότι θα γίνει οκ με σωστά smoothing groups, δεν θα βαρύνει κιόλας.

Οι τελίτσες είναι Vertex.

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από Lazor » 25 Μαρ 2008 14:20

Οι περισσοτερες game engines καινουργιων παιχνιδιων έχουν δικο τους smoothing οποτε ισως να μην χρειαζεται να κανεις τπτ. Στο παιχνιδι θα ειναι ΟΚ

jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 25 Μαρ 2008 14:30

Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις, θα συνεχισω να το προσπαθω και να το ψαχνω.

jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 29 Μαρ 2008 07:59

Αυτο που βρικα ειναι οτι ειναι οτι δεν ειναι και τοσο καλο το να μετατρεπεις ενα gmt σε 3ds. Μηπως ξερετε που μπορω να βρω plugins για import gmt αρχειων στο 3dsmax 9 ? Η γενικα με plugins.

Άβαταρ μέλους
Lazor
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007 12:15
Τοποθεσία: Μοσχατο/Αθήνα
Επικοινωνία:

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από Lazor » 29 Μαρ 2008 10:08


jandri
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Μαρ 2008 14:46

Μορφη αρχειου αποθηκευσης

Δημοσίευση από jandri » 29 Μαρ 2008 20:34

ευχαριστω.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης