Βοηθεια για λιγο κωδικα S.O.S

Λύσεις προβλημάτων για το δημοφιλές πρόγραμμα κατασκευής παρουσιάσεων στο διαδίκτυο.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Βοηθεια για λιγο κωδικα S.O.S

Δημοσίευση από wwf » 31 Μαρ 2008 11:07

Γεια σας εχω αγοράσει μια gallery και θέλω λιγο να την πειράξω.
Δλδ, η gallery αυτη ειχε ολες της photo της κατω μια μπαρα thumbnails
και με την κηνηση του ποντικιού φαινόταν και οι υπολιπες photos "δεξια + αριστερά"
Εγω ήθελα απο εκει που ηταν οριζόντια να την κανω κάθετη.
και δεν μπορει να κουνηθεί..
ο κώδικας που αναφερει την κινήσει ειναι εδω.
Μπορει καποις να βοηθήσει

Κώδικας: Επιλογή όλων

function thumbNailScroller()
{
    this.createEmptyMovieClip("tscroller", 1000);
    scroll_speed = 10;
    tscroller.onEnterFrame = function ()
    {
        if &#40;_root._ymouse >= thumbnail_mc._y && _root._ymouse <= thumbnail_mc._y + thumbnail_mc._height&#41;
        &#123;
            if &#40;_root._xmouse >= hit_right._x - 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_right&#41;&#41;
            &#123;
                thumbnail_mc._x = thumbnail_mc._x - scroll_speed;
            &#125;
            else if &#40;_root._xmouse <= 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_left&#41;&#41;
            &#123;
                thumbnail_mc._x = thumbnail_mc._x + scroll_speed;
            &#125; // end else if
        &#125;
        else
        &#123;
            delete tscroller.onEnterFrame;
        &#125; // end else if
    &#125;;
&#125; // End of the function
η photo gallery που αγόρασα ειναι αυτη
http://www.entheosweb.com/Flash/Photo_G ... /index.asp

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Βοηθεια για λιγο κωδικα S.O.S

Δημοσίευση από wwf » 31 Μαρ 2008 11:13

Και ολος ο κωδικα ειναι

Κώδικας: Επιλογή όλων

function loadPhotoXML&#40;filename&#41;
&#123;
    PhotoXML.ignoreWhite = true;
    PhotoXML.load&#40;filename&#41;;
    PhotoXML.onLoad = function &#40;success&#41;
    &#123;
        if &#40;success&#41;
        &#123;
            PhotoNumber = 0;
            RootNode = this.firstChild;
            TotalPhotos = RootNode.childNodes.length;
            thumbnails = &#91;&#93;;
            for &#40;i = 0; i < TotalPhotos; i++&#41;
            &#123;
                thumbnails&#91;i&#93; = RootNode.childNodes&#91;i&#93;.childNodes&#91;1&#93;.firstChild.nodeValue;
                thumbnails_fn&#40;i&#41;;
            &#125; // end of for
            showPhoto&#40;PhotoNumber&#41;;
        &#125; // end if
    &#125;;
&#125; // End of the function
function showPhoto&#40;PhotoNum&#41;
&#123;
    if &#40;PhotoNum == TotalPhotos - 1&#41;
    &#123;
        next_btn.enabled = false;
    &#125;
    else
    &#123;
        next_btn.enabled = true;
    &#125; // end else if
    if &#40;PhotoNum == 0&#41;
    &#123;
        previous_btn.enabled = false;
    &#125;
    else
    &#123;
        previous_btn.enabled = true;
    &#125; // end else if
    if &#40;loaded == filesize&#41;
    &#123;
        var _loc2 = RootNode.childNodes&#91;PhotoNum&#93;.attributes.filename;
        var _loc3 = RootNode.childNodes&#91;PhotoNum&#93;.firstChild.nodeValue;
        empty_mc.loadMovie&#40;"photos/" + _loc2&#41;;
        caption_txt.text = _loc3;
    &#125; // end if
&#125; // End of the function
function nextImage&#40;&#41;
&#123;
    if &#40;p < TotalPhotos - 1&#41;
    &#123;
        PhotoNumber = PhotoNumber + 1;
        if &#40;loaded == filesize&#41;
        &#123;
            empty_mc._alpha = 0;
            showPhoto&#40;PhotoNumber&#41;;
        &#125; // end if
    &#125; // end if
&#125; // End of the function
function prevImage&#40;&#41;
&#123;
    PhotoNumber = PhotoNumber - 1;
    showPhoto&#40;PhotoNumber&#41;;
&#125; // End of the function
function thumbNailScroller&#40;&#41;
&#123;
    this.createEmptyMovieClip&#40;"tscroller", 1000&#41;;
    scroll_speed = 10;
    tscroller.onEnterFrame = function &#40;&#41;
    &#123;
        if &#40;_root._ymouse >= thumbnail_mc._y && _root._ymouse <= thumbnail_mc._y + thumbnail_mc._height&#41;
        &#123;
            if &#40;_root._xmouse >= hit_right._x - 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_right&#41;&#41;
            &#123;
                thumbnail_mc._x = thumbnail_mc._x - scroll_speed;
            &#125;
            else if &#40;_root._xmouse <= 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_left&#41;&#41;
            &#123;
                thumbnail_mc._x = thumbnail_mc._x + scroll_speed;
            &#125; // end else if
        &#125;
        else
        &#123;
            delete tscroller.onEnterFrame;
        &#125; // end else if
    &#125;;
&#125; // End of the function
function thumbnails_fn&#40;k&#41;
&#123;
    thumbnail_mc.createEmptyMovieClip&#40;"t" + k, thumbnail_mc.getNextHighestDepth&#40;&#41;&#41;;
    tlistener = new Object&#40;&#41;;
    tlistener.onLoadInit = function &#40;target_mc&#41;
    &#123;
        target_mc._x = hit_left._x + &#40;eval&#40;"thumbnail_mc.t" + k&#41;._width + 2&#41; * k;
        target_mc.pictureValue = k;
        target_mc.onRelease = function &#40;&#41;
        &#123;
            PhotoNumber = this.pictureValue - 1;
            nextImage&#40;&#41;;
        &#125;;
        target_mc.onRollOver = function &#40;&#41;
        &#123;
            this._alpha = 50;
            thumbNailScroller&#40;&#41;;
        &#125;;
        target_mc.onRollOut = function &#40;&#41;
        &#123;
            this._alpha = 100;
        &#125;;
    &#125;;
    image_mcl = new MovieClipLoader&#40;&#41;;
    image_mcl.addListener&#40;tlistener&#41;;
    image_mcl.loadClip&#40;thumbnails&#91;k&#93;, "thumbnail_mc.t" + k&#41;;
&#125; // End of the function
p = 0;
var PhotoXML = new XML&#40;&#41;;
var PhotoNumber;
var TotalPhotos;
var RootNode;
loadPhotoXML&#40;"photos.xml"&#41;;
listen = new Object&#40;&#41;;
listen.onKeyDown = function &#40;&#41;
&#123;
    if &#40;Key.getCode&#40;&#41; == 37&#41;
    &#123;
        prevImage&#40;&#41;;
    &#125;
    else if &#40;Key.getCode&#40;&#41; == 39&#41;
    &#123;
        nextImage&#40;&#41;;
    &#125; // end else if
&#125;;
this.onEnterFrame = function &#40;&#41;
&#123;
    filesize = empty_mc.getBytesTotal&#40;&#41;;
    loaded = empty_mc.getBytesLoaded&#40;&#41;;
    preloader._visible = true;
    if &#40;loaded != filesize&#41;
    &#123;
        preloader.preload_bar._xscale = 100 * loaded / filesize;
    &#125;
    else
    &#123;
        preloader._visible = false;
        if &#40;empty_mc._alpha < 100&#41;
        &#123;
            empty_mc._alpha = empty_mc._alpha + 10;
        &#125; // end if
    &#125; // end else if
&#125;;
Key.addListener&#40;listen&#41;;
previous_btn.onRelease = function &#40;&#41;
&#123;
    prevImage&#40;&#41;;
&#125;;
next_btn.onRelease = function &#40;&#41;
&#123;
    nextImage&#40;&#41;;
&#125;;

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

Βοηθεια για λιγο κωδικα S.O.S

Δημοσίευση από wwf » 31 Μαρ 2008 22:41

kaneis bre paidia?

Άβαταρ μέλους
Stadem
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 10 Μαρ 2007 20:45

Βοηθεια για λιγο κωδικα S.O.S

Δημοσίευση από Stadem » 05 Απρ 2008 03:54

Φυσικά και μπορείς,
αφού σου το γράφει στον κώδικα ξεκάθαρα.

Κώδικας: Επιλογή όλων

        
    if &#40;_root._xmouse >= hit_right._x - 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_right&#41;&#41;
            &#123;
                thumbnail_mc._x = thumbnail_mc._x - scroll_speed;
            &#125;
            else if &#40;_root._xmouse <= 40 && thumbnail_mc.hitTest&#40;hit_left&#41;&#41;
 
Δουλεύει κανονικά η action script με καρτεσιανές συντεταγμένες.
web-IQ Interactive Quality
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Flash γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες