Τομάτα vRay

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από kaba » 13 Απρ 2008 22:49

Πριν πέσετε να με φάτε που η ντομάτα δεν έχει πολλές λεπτομέρειες, να πω ότι πειραματίστικα πιο πολύ με τα υλικά, όχι τόσο με τη μοντελοποίηση.
Συνημμένα
Tomato 02.jpg

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από De_Profundis » 13 Απρ 2008 22:55

Φίλε μου είναι πολύ καλή. Μου αρέσουν πολύ οι σταγόνες απο το νερό, προφανώς είναι φρεσκοπλυμένη ;)
Ίσως όμως πρέπει να μειώσεις λίγο το texture της τομάτας λίγο, αν και νομίζω πως είναι noise. Επίσης πρέπει να διορθώσεις λίγο το exposure γιατί το φώς που έρχεται απο αριστερά αντανακλά πάρα πολύ. Όσο για τη μοντελοποίηση μην αγχόνεσαι...Έτσι που είναι τη σήμερον ημέρα οι ντομάτες, σε λίγο θα βγαίνουν και σε κυβικό σχήμα χεχε!!!
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από ne3go » 14 Απρ 2008 00:34

Συμφωνώ και γώ για το υπερβολικό φώς-αντανάκλαση από αριστερά, κατά τ'άλλα πολύ καλή όπως και οι σταγόνες!
Aν πιάσεις το modelling να τη βελτιώσεις, φρόντισε να τη βάλεις να πατάει πιο καλά κάτω, γιατί η τωρινή ισορροπία της φαίνεται λίγο ασταθής.

Άβαταρ μέλους
e-times
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1555
Εγγραφή: 13 Φεβ 2003 01:41
Τοποθεσία: Πειραιάς

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από e-times » 14 Απρ 2008 09:47

Στο μεγαλυτερο σημειο της ντοματας (δεξια πλευρα) το noise ειναι πολυ καλο μιας και στην πραγματικοτιτα εχει noise.
Εικόνα

Good News For The Smokers, Non-Smokers Die Too

fotis3d
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2007 10:24

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από fotis3d » 14 Απρ 2008 10:30

πολυ καλη . εγω θα διαφωνησω με το φως καθοτι θα μπορουσε να ειναι σε περιβαλλον που να καιγεται ετσι ακριβως . Ισα ισα που μου αρεσει κιολας το καψιματακι . Εγω το μονο που θα εβαζα εξτρα ειναι λιγο πρασινο χρωμα σε μερικα σημεια και φυσικα απο πανω στο κεφαλι .

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από Zizo » 14 Απρ 2008 15:54

Και γω πιστεύω πως έχει πολύ φοτισμό και επίσεις νομίζω πως δεν θα έπρεπε να στέκετε έτσι όρθια... Συνήθος κάθοντε λίγο ατσούμπαλα... (Τόσα χρόνια έχω φάει ντομάτες για ντομάτες :D) και από πάνω λίγο πράσινο θα έκανε καλό...

Cheers Αγγουράκι δεν έχει? :P
Εικόνα
What you waiting for?

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από kaba » 14 Απρ 2008 17:24

Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια.

Για να σας απαντήσω από το τέλος προς την αρχή, κοτσάνια κι τέτοια δεν έκανα - όπως είπα, δεν ασχολήθηκα πολύ με τη μοντελλοποίηση.

Το noise ήθελε απλά να ανεβάσω τις ρυθμίσεις στον Sampler, αλλά ήταν αργά και βαριώμουν να ξαναrendarω.

Στο φως όμως θα τα χαλάσουμε :-)

Ξέρω ότι στο 3d έχουμε συχνά μια έφεση να αποφεύγουμε τα άκρα κυνηγώντας τον φωτορεαλισμό. Πρέπει όμως να σας πω ότι ο υπερφωτισμός (μέχρι που το φως να "καίει" το αντικείμενο), το πολύ λευκό στο φόντο, η καθαρότητα, το ρηχό βάθος πεδίου είναι η τάση τελευταία στο food styling (σαν γραφίστας το βλέπω συνέχεια στα έντυπα και τις image bank του εξωτερικού).

Έχω δει φώτο τομάτας τόσο έντονα φωτισμένη που έβγαζε κάτι πορτοκαλιά και κίτρινα και που, αν μου έλεγαν πως είναι 3d, θα έλεγα "εε, δε δείχνει πραγματικό μωρέ", ήταν όμως πανέμορφο.

Αυτήν την αίσθηση κυνηγούσα.

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από De_Profundis » 14 Απρ 2008 20:59

Μα και το κατάφερες. Δεν είδα να λέει κάποιος πως είναι άσχημο το δημιούργημά σου. Απλώς εδώ, και σε φορουμ του εξωτερικού που παρακολουθώ, έχουμε την τάση να θέλουμε να φτάσουμε το ρεαλιστικό και το αληθοφανές στα πάντα που φτιάχνουμε με τα διάφορα 3d προγράμματα.

Εγώ πάντως είμαι αντίθετος με αυτό, γιατί ποιος ο λόγος να φτιάξουμε ένα π.χ μαχαίρι ρεαλιστικό απο τη στιγμή που το βλέπουμε κάθε μέρα. Για εμένα το 3d είναι η απεικόνησης της σκέψης μου και γενικά άλλων θεμάτων που με αφορούν, και δεν με ενδιαφέρει ο ρεαλισμός.

Γι'αυτό και δεν σκοτώνομαι στις άπειρες ώρες ρεντερινγκ και φωτορεαλισμού. Απλώς να είναι όμορφο και καλαίσθητο... Τα πάς πάντως πάρα πολύ καλά, αν και δεν είναι γραφίστας.
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από kaba » 15 Απρ 2008 17:31

Sorry παιδιά,

Ξαναδιάβασα αυτά που είχα γράψει και η αλήθεια είναι
πως ακούγονται λίγο επιθετικά :-?

Thx παιδιά για όλα τα σχόλια!

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από paink1ller » 15 Απρ 2008 18:27

Οραια ειναι !

Μια ερωτησουλα μονο, τις σταγονες τις μοντελοποιησες εσυ ή ειναι αποτελεσμα καποιου plugin ή συστηματος particles ?

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από De_Profundis » 15 Απρ 2008 21:34

Μην αγχώνεσαι...Δεν παρεξηγούμε εδώ ;)
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από kaba » 15 Απρ 2008 21:57

Ευχαριστώ paink1ller, τις σταγόνες τις μοντελοποίησα εγώ:

1. Σχεδίασα με 2d splines το σχήμα τις κάθε σταγόνας.
2. Έκανα convert to polygon και extrude ώστε να οι 2d σταγόνες να αποκτήσουν όγκο (κατέληξα με κάτι σαν "πυργάκια").
3. Τοποθέτησα τα "πυργάκια" στα σημεία της τομάτας που ήθελα να υπάρχουν σταγόνες, έτσι ώστε το κάθε "πυργάκι" να τέμνει την επιφάνεια της τομ.
4. Proboolean την τομ. με κάθε "πυργάκι"-σταγόνα διαδοχικά (σημαντικό: να είναι ενεργοποιημένο το cookie) και κατέληξα με polygon επιφάνειες που είχαν το σχήμα της κάθε σταγόνας αλλά ακολουθούσαν την καμπυλότητα της επιφάνειας της τομάτας (γι'αυτό έκανα τα βήματα 2-4)!
5. Διαδοχικά bevel (σε polygon level) στις παραπάνω σταγονο-επιφάνειες για να αποκτήσουν όγκο & voila σταγόνες!

Πρέπει να υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος αλλά εκείνη την ώρα δεν ήμουν διατεθημένος να τον ψάξω. Το μεγάλο μειονέκτημα της μεθόδου αυτής είναι πως αν αλλάξεις το μοντέλο σου (εν προκειμένω την τομ.) εκ των υστέρων αχρηστεύονται και οι σταγόνες αφού δεν θα έχουν πλέον τέλεια συναρμογή με την επιφάνεια όπου ακουμπούσαν.

Το λάθος που έκανα εγώ ήταν πως στο 1ο bevel (στάδιο 5) έκανα τη σταγόνα να εξέχει σχεδόν κάθετα στην επιφάνεια της τομάτας και μετά να αρχίζει να καμπυλώνει, με αποτέλεσμα η σταγόνα να έχει μεν υφή νερού, σα μοντέλο όμως να θυμίζει κάτι πιο πυκνό όπως υδράργυρο.

Sorry αν δεν ήμουν κατανοητός, δεν έχω συνηθήσει να γράφω tutorial-ακά!

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από paink1ller » 15 Απρ 2008 23:17

kaba έγραψε:Ευχαριστώ paink1ller, τις σταγόνες τις μοντελοποίησα εγώ:
Πρέπει να υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος αλλά εκείνη την ώρα δεν ήμουν διατεθημένος να τον ψάξω. Το μεγάλο μειονέκτημα της μεθόδου αυτής είναι πως αν αλλάξεις το μοντέλο σου (εν προκειμένω την τομ.) εκ των υστέρων αχρηστεύονται και οι σταγόνες αφού δεν θα έχουν πλέον τέλεια συναρμογή με την επιφάνεια όπου ακουμπούσαν.
Δοκιμασε το παρακατω. Κανε κανονικο boolean αλλα οταν διαλεγεις την ντοματα κανε instance. Μετα ριξε ενα "edit poly modifier" στην ντοματα και κανε οτι αλλαγες θελεις.
Το κοψιμο της σταγονας θα προσαρμοζεται αυτοματα στις αλλαγες που κανεις στην ντοματα οπως βλεπεις και απο τις φωτογραφιες μου. Πχ την εκανα scale και αλλαξε το κοψιμο αυτοματα.
Συνημμένα
2.jpg
1.jpg

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Τομάτα vRay

Δημοσίευση από kaba » 16 Απρ 2008 18:07

Paink1ller, δεν πρόλαβα να δοκιμάσω αυτό που πρότεινες αλλά θα το κάνω σε πρώτη ευκαιρία.
Thx

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης