Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από kaba » 19 Απρ 2008 01:30

Έχω σχεδιάσει μια σκηνή με 3ds+vRay, η πηγή φωτός είναι ένα vray sphere light και χρησιμοποιώ irradiance map & light cache για το indirect illumination.

Το πρόβλημα είναι πως κατά το render εμφανίζονται μικρές κυκλικές υπερφωτισμένες περιοχές σε διάφορα τυχαία σημεία.

Το φαινόμενο μου φαίνεται ανεξήγητο καθώς τα αντικείμενα που απαρτίζουν τη σκηνή έχουν κυρίως ματ υφή, δεν έχω ενεργοποιημένα τα caustics και το φως δεν περνάει/διαθλάται μέσα από κάποιο υλικό (δηλ. το vray light δεν περιβάλλεται από κάποιο γυάλινο φωτιστικό ή κάτι αντίστοιχο).

Ο μόνος τρόπος που έχω βρει για να περιορίσω (όχι να εξαφανίσω) αυτήν την παρενέργεια είναι να αυξήσω το HSph Value στο irrad. map και τo Global subd. mult. στο rQMC sampler. Έτσι όμως αυξάνεται κατακόρυφα το render time (και πάλι το πρόβλημα δε διορθώνεται 100%).

Ξέρει κανείς που οφείλονται αυτά τα υπερφωτισμένα σημεία και πώς μπορώ να τα εξαφανίσω;;;

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από kaba » 19 Απρ 2008 09:40

Επειδή 1 εικόνα 1000 λέξεις, αναφέρομαι στα
σημεία μέσα στο κόκκινο πλαίσιο.
Συνημμένα
room1.jpg

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από Frruger » 19 Απρ 2008 10:11

Κότα αν οπουδήποτε στην σκηνή (μην ξεχάσεις τα MultiSub object Material ) έχεις χρησιμοποιήσει Raytrace Map η Raytrace Material του Max ( η καρεκλά αριστερά είναι καλή υποψήφια) .

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από kaba » 19 Απρ 2008 12:25

Όλα τα υλικά είναι vray αλλά θα μετακινήσω λίγο τη καρέκλα
να δω μήπως μετακινούνται και τα φωτεινά σημεία.

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από Frruger » 19 Απρ 2008 12:35

Κανε ενα test βαλε σε ολα τα objects ενα απλο γκρι υλικο, και κοιτα αν το κανει και τοτε.

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

Ερώτηση για φωτισμό σε 3ds+vray

Δημοσίευση από kaba » 19 Απρ 2008 14:41

Όντως με override material δεν υπήρχε το πρόβλημα.

Τελικά τη ζημιά την έκανε ένας (συνηθισμένος, επίπεδος) καθρέπτης.
Αναγκάστηκα να απενεργοποιήσω το Generate GI στα vray properties του αντικειμένου, αλλά το πρόβλημα διορθώθηκε.

Thx Frruger

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες