vray vs MR sponza test...

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από ignis » 24 Απρ 2008 02:59

Mια και δοκιμαζω τον νεο MR στο max 2009 ειπα να τον συγκρινω με τον vray για max 2008 (1.50.17).
Το μοντελο ειναι το γνωστο sponza που μπορείτε να κατεβασετε και να τεσταρετε εδω--->http://hdri.cgtechniques.com/~sponza/


vray--> vray sun+sky,IR med. lc 1000 render time 3:08 min.
MR --> mr sun+sky ,FG med ,3 bounces render time 8:37 min.
quad core 6600 ,4gb ram, xp64.
Συνημμένα
01_mental2009_med_AA4-64.JPG
02_VRAY2008_lc_med_AA3-6.JPG

Άβαταρ μέλους
De_Profundis
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 18 Μάιος 2007 02:39
Τοποθεσία: Peristeri
Επικοινωνία:

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από De_Profundis » 24 Απρ 2008 05:15

αρκετά σημαντική διαφορα μεταξύ των 2 renderers. Φαντάσου αυτή η διαφορά να μαζέυεται για ένα animation....

VRAY FOR EVER...
Εικόνα

/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art

kaba
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 21:42

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από kaba » 24 Απρ 2008 20:43

Κατ'αρχάς να επισημάνω το προφανές: τόσο το vray όσο και το mr έχουν πλειάδα παραμέτρων η τιμές των οποίων επιρεάζουν το render time και τη ποιότητα του τελικού αποτελέσματος. Θεωρώ απλά πως στο τεστ οι δύο μηχανές είχαν κατά το δυνατό ισοδύναμες ρυθμίσεις ποιότητας.

Τώρα, από πλευράς χρόνου δεν πολυ-υπάρχει σύγκριση (μολονότι και οι 2 χρόνοι που έδωσε ο ignis μου φαίνονται εκνευριστικά μικροί - με γειά το υπερσύστημα 8) ). Από πλευράς ποιότητας όμως το πράγμα "παίζει"...

- Σε καμία από τις δύο εικόνες οι σκιές δε μου φαίνονται τελείως σωστές (θόλωμα μόνο στο 1 axis για το mr, ελάχιστο το σταδιακό θόλωμα για το vray)

- H εικόνα του vray παρουσιάζει ένα λίγο ενοχλητικό (για εμένα) sharpen.

- Η θερμοκρασία του λευκού στην εικ. του mr δεν ταιριάζει με το σκληρό μεσογιακό φωτισμό που φαίνεται να έχει η σκηνή.

- Η δεξιά (σκιασμένη) πλευρά θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστότερα από το mr καθώς εφαρμόζεται το low-level desaturation όπου οι σκοτεινοί τόνοι έχουν κάπως μειωμένο κορεσμό (όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα). Αντίθεται στην εικ. του vray οι σκιασμένες περιοχές "απολαμβάνουν" τον ίδιο κορεσμό με τις φωτεινές, κάνοντας το αποτέλεσμα να δείχνει λίγο ψεύτικο. Επίσης, η αψίδες στην σκοτεινή πλευρά νομίζω πως είναι λίγο υπερφωτισμένες στο vray (υπάρχει κάποιο είδος leaking φωτισμού).

Συνολικά, προτιμώ για ελάχιστα το αποτέλεσμα του mr, αλλά δεν αλλάζω την ευκολία με την οποία δείνει ένα ωραίο αποτέλεσμα το vray!

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από ignis » 25 Απρ 2008 01:33

πολυ ωραιες παρατηρησεις kaba...

1.για τις σκιες ,αν εννοεις τα subdivisions ,πρεπει να τα εχω αφησει default γιατι στο τεστ αυτο δεν ηταν σημαντικο.
2.Το sharpen στο vray οφειλεται φιλτρο που εβαλα (catmull rom) που δεν υπαρχει για το mental. Εγω το προτιμω- γουστα :wink:
3.Εχω λιγο πειραξει λιγο τις ρυθμησεις στον τονισμο (που δεν εχει σχεση με τους χρονους rendering)
4. Εχεις δικιο για τα low-level desaturation αλλα ειναι κατι που φτιαχνει.

...οντος το πιο σημαντικο απο αυτο ειναι οι χρονοι... (σε συνδιασμο με μια σχετικη παρομοια ποιοτητα) αυτο ηταν και το ζητουμενο μου.

De_Profundis... εχεις απολυτο δικιο για το animation...

Άβαταρ μέλους
ignis
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007 07:24
Τοποθεσία: athina

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από ignis » 25 Απρ 2008 02:00

Αλλη μια εκδοχη με low settings:
vray με low IR και lc 600 render time 0:31 min.
MR με low FG ,boouces 2 AA 1-16 render time 2:11 min.


δηδ. περιπου αντίστοιχα.
Συνημμένα
011_VRAY2008_lc_low_AA-1-2.JPG
02_MR_lowFG_DB2_AA1-16.JPG

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 08 Ιαν 2009 23:19

mentalray 0m:48s με photon mapping για περισσοτερο φως στις στοες !
Ιδιο pc με λιγοτερη μνημη. max9

Bασικα κατεβασα την σκηνη για να παλεψω λιγο τον finalrender και μετα θυμηθηκα αυτο το ποστ του Ignis.
Δυστυχως ο finalrender δεν ειναι φτιαγμενος γι'αυτην την σκηνη.. ή δεν το καταφερα ακομη.
Συνημμένα
048.jpg
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 09 Ιαν 2009 16:04

Eνα με καλη ποιοτητα και πιο "κοφτερο" φιλτρο. χρονος 3m:11s.. Πιστευω δεν θελει παραπανω.

Το 2ο το τσεκουρεψα οσο μπορουσα ωστε να βλεπεται και να πεσει κατω απο 30s με ανεκτο antialiasing !
Συνημμένα
27s1.jpg
best.jpg
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
kallileo
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007 13:05

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από kallileo » 11 Ιαν 2009 17:59

πως το κατεβαζουμε ρε παληκαρια?

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 12 Ιαν 2009 15:08

Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 28 Ιαν 2009 15:23

Σορρυ το ξανασηκωνω λιγο το θεμα.
Κατι ασχετο με την Sponza.

Ιδιο φιλτρο 16samples/pixel fixed και για τους δυο renderers και oversampling στο GI του Vray.
Aπο ταχυτητα σε γενικες γραμμες εγω καταλληγω οτι ειναι στα ιδια. Μεχρι πριν λιγο καιρο πιστευα οτι ο Vray εχει καλυτερο image sampler αλλα δεν ηξερα καλα τον Mentalray φαινεται.
Στις φωτο o Vray πετυχε καλυτερα το πανω μερος της πορτας και καπως καλυτερη φωτοσκιαση στις σκαλες(για πολυ εμπειρα ματια). Εχασε ομως τα στηριγματα απο τις λαμπες τα οποια βρηκε ο Mentalray οπως επισης και καλυτερο definition στα "καρφια" της πορτας.

Εκανα παλι και κατι δοκιμες με τον Finalrender στο ιδιο Μοντελο αλλα οσες ωρες και να τον σκαλιξα οι χρονοι ηταν 2-3x για ιδια ποιοτητα. Τον αισθανομαι αρκετα πιο αργο απο τους αλλους δυο.. Ειδικα οταν εχω καποιο terrain με displacements JESUS CHRIST !
Bγαζει ενα preparing geometry και κολλαει το συμπαν χεχε.
Ισως αμα βρει χρονο ο Frruger που τον ξερει καλυτερα να μας τον σεταρει να δουμε αν μπορει να πλησιασει αυτους τους χρονους.
Συνημμένα
mrvr.jpg
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από Frruger » 28 Ιαν 2009 16:35

στελε μου το μοντελο με τα mental ray settings να σου βγαλω χρονοθσ για final render

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από Frruger » 28 Ιαν 2009 22:28

16-16 Anialias είναι Overkill στο συγκεκριμένο ¼-16 είναι οκ
Το HDR Lighting δεν είναι η πιο γρήγορη προσέγγιση για Mental Ray και Final Render ( για Vray δεν ξέρω) έτσι περαλαμβάνω και Physical Lighting test
Συνημμένα
TesRender.jpg

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από paink1ller » 29 Ιαν 2009 01:36

ναι 16-16 δεν ειναι το βελτιστο αλλα δεν μπορεις να συγκρινεις GI solutions με adaptive antialising γιατι αλλο threasold εχει ο ενας αλλο ο αλλος. Μπορεις ετσι να χασεις πολυ χρονο για αποτελεσμα που δεν προσεχει το ματι σου στην τελικη εικονα.

Το optimized του mentalray των 43s δεν βγηκε καλο. Οι λαμπες εχουν παρει λαθος GI samples και οι σκαλες μοιαζουν σαν radiosity χωρις εκεινο το natural ambient occlusion του GI.
Aπο την αλλη ο finalrender το εβγαλε αυτο σε 46s ?
χμμ... Mονο οι σκιες πισω απο τις λαμπες δεν ειναι "ρεαλιστικα" σωστες αλλα απο οτι παρατηρω μαλλον το εχεις σε medium settings και το ambient oclusion του GI το εκανε με το detail enhancement. Ειναι λιγο ομοιομορφο γι'αυτο το λεω. Αλλα παλι το ματι δεν το πιανει σαν λαθος και γι'αυτον τον χρονο ειναι αρκετα καλο!
Ειναι λιγο Cheat προσεγγιση αν εγινε ετσι αλλα το αποτελεσμα μετραει.
Η αντιστοιχη λυση με το arch material του mentalray και ambient occlusion ανεβαζει τρελα τους χρονους ακομη και με χαμηλες τιμες FG.

Aρκετα καλο αποτελεσμα παντως και δειχνει πιο γρηγορος απο τους αλλους δυο.
Ηobby: Shooting photons

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από Frruger » 29 Ιαν 2009 09:22

Από την άλλη μεριά το το adaptive Antialising σώνει πολύ χρόνο.
Αν θες να τεστάρεις μόνο το GI μάλλον πρέπει να κλείσει το Antialising .
Εκτός από το πρώτο όλα τα υπόλοιπα είναι με adaptive Antialising

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

vray vs MR sponza test...

Δημοσίευση από EneMe » 29 Ιαν 2009 09:44

Στην εικονα που έβαλε ο paink1ller βλέπω σημαντική διαφοροποίηση στις υδροροές...

Τί παίζει εκεί;

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης